[{quote="frankhardenberg"]
TheNabster schreef:
Donovanray schreef:
Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.
Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten... als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.
drugs
Hardstyle

Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken, terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...
jij hebt dus totaal geen idee van wat je zegt...
met pillen is het net als alcohol. alcohol maakt het gezellig maar als je teveel hebt word het vervelend.
mensen die zich prima in de hand weten te houden met het pillen gebruik vind ik over het algemeen de gezelligste mensen die je tegen kan komen.
drugs zijn illegaal
en mede daardoor moet je lang in de rij wachten omdat iedereen gefouileerd moet worden.
en overigens is drugs voor mietjes
die het anders niet vol houden
een echte die hard kan zonder!
alcohol is legaal en voor sfeer
overmatig alcohol is meestal indd erger als mensen met drugs maar goed[/quote]
Ik wordt een beetje moe van de mensen die constant lopen te roepen "Drugs is slecht!" terwijl ze zelfs nauwelijks weten wat het is en wat het met je doet. Als je het zelf nooit hebt gebruikt kun je er nooit een objectief beeld van krijgen. Alle informatie over dat drugs slecht is komt van anti-drugs organisaties.
Dat argument van die rij is totale onzin ze controleren ook op wapens als drugs legaal zouden zijn dan duurt het fouilleren nog net zo lang.
Jij zegt ook dat je alcohol voor de sfeer is. Ik heb liever een feestje waar iedereen een pilletje heeft gehad dan dat ze allemaal alcohol hebben gedronken, van alcohol worden een hoop mensen agressief en kunnen ze niet meer goed nadenken. Met een pilletje wordt je de grootste bomenknuffelaar ter wereld en zou je nooit agressief worden.
Denk de volgende keer goed na voordat je zomaar dingen gaat roepen!
In dit onderzoek is naar voren gekomen dat xtc helemaal niet zo slecht is zoals anti-drugs instanties altijd beweren:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html[/quote]Dit moeten ze nou in het nieuws brengen!!!
Mensen die nog niet drugs hebben gebruikt zijn altijd
HEEEEL ANTI Terwijl ze nog geeneens weten, hoe het voelt en wat het met je doet!
Op feesten zoals Defqon, is de sfeer zo perfect! , weinig opstootjes, en als er een opstootje
is , is het altijd een lamme megool!, Die mensen die pillen hebben geslikt die zijn juist
het chills het relaxt, in eigen wereldje en zijn echt niet op zoek naar ruzie!