Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
dj-rico01 schreef:
PNXRMX schreef:
Oke, even een reportje van gisteren --ZAAG-- naar Q-Base :D

Ben je bij 10 years of qdance? :innocent:

Yep, maar die ga ik lekker met alcohol doen. Als je iemand nodig hebt om op je te letten een beetje dan moet je het maar zeggen :p

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:49 

Donateur

dawasiknie schreef:
Nou gooi bij iedere wereldburger een pil in zn mik en we zijn in 1 klap even alle wereldproblemen kwijt :D

Nnouu wtf, serieus; dit zeg ik ook altijd precies zo. Of in een andere vorm, laat leiders van landen die in oorlog zijn met elkaar samen een feest pakken. Ze gaan er als vijanden in en komen er als vrienden weer uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 11:49 

Donateur

[{quote="frankhardenberg"]
TheNabster schreef:
Donovanray schreef:
Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.

Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten... als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.

drugs :thumbdown:
Hardstyle :thumbsup:

Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken, terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...

jij hebt dus totaal geen idee van wat je zegt...
met pillen is het net als alcohol. alcohol maakt het gezellig maar als je teveel hebt word het vervelend.
mensen die zich prima in de hand weten te houden met het pillen gebruik vind ik over het algemeen de gezelligste mensen die je tegen kan komen.

drugs zijn illegaal
en mede daardoor moet je lang in de rij wachten omdat iedereen gefouileerd moet worden.
en overigens is drugs voor mietjes
die het anders niet vol houden
een echte die hard kan zonder!
alcohol is legaal en voor sfeer
overmatig alcohol is meestal indd erger als mensen met drugs maar goed[/quote]

Ik wordt een beetje moe van de mensen die constant lopen te roepen "Drugs is slecht!" terwijl ze zelfs nauwelijks weten wat het is en wat het met je doet. Als je het zelf nooit hebt gebruikt kun je er nooit een objectief beeld van krijgen. Alle informatie over dat drugs slecht is komt van anti-drugs organisaties.

Dat argument van die rij is totale onzin ze controleren ook op wapens als drugs legaal zouden zijn dan duurt het fouilleren nog net zo lang.

Jij zegt ook dat je alcohol voor de sfeer is. Ik heb liever een feestje waar iedereen een pilletje heeft gehad dan dat ze allemaal alcohol hebben gedronken, van alcohol worden een hoop mensen agressief en kunnen ze niet meer goed nadenken. Met een pilletje wordt je de grootste bomenknuffelaar ter wereld en zou je nooit agressief worden.

Denk de volgende keer goed na voordat je zomaar dingen gaat roepen!

In dit onderzoek is naar voren gekomen dat xtc helemaal niet zo slecht is zoals anti-drugs instanties altijd beweren:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html[/quote]

Dit moeten ze nou in het nieuws brengen!!!
Mensen die nog niet drugs hebben gebruikt zijn altijd HEEEEL ANTI
Terwijl ze nog geeneens weten, hoe het voelt en wat het met je doet!
Op feesten zoals Defqon, is de sfeer zo perfect! , weinig opstootjes, en als er een opstootje
is , is het altijd een lamme megool!, Die mensen die pillen hebben geslikt die zijn juist
het chills het relaxt, in eigen wereldje en zijn echt niet op zoek naar ruzie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 14:56 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Oke, even een reportje van gisteren voor de nieuwsgierige. Heb het pilletje opgezocht online en bleek niet zo sterk te zijn (70-80mg dacht k), dus gewoon begonnen met een halve om 4 uur ipv minder. Voelde er niks van tijdens Frontliner (voelde me wel goed, maar weet niet of het aan Frontliner lag of aan de x), dus ik ga na die set naar Intractable One omdat de main veel te druk was en besluit zodra de set is afgelopen de rest te nemen als k er nog niks van voel... dus ik doe dat, en tijdens Bioweapon komt ie er lekker in en voel ik me gewoon fantastisch.

De muziek wordt zoals eerder gezegd NOG een heel hoop lekkerder, en je voelt een connectie met iedereen op je heen (althans, iedereen die er niet eng uit ziet, van die huge gespierde mofo's zonder shirt :P ), en een drang om helemaal los te gaan (meer dan normaal). Niks houdt je meer tegen, gewoon lekker vol gas geven non-stop. Opzich ben ik altijd al zo, maar het voelt gewoon veel lekkerder dan normaal :P

Het was gewoon een fantastische ervaring, en ik zou het iedereen aanraden die zichzelf in de hand kan houden. Spreek van tevoren met jezelf af wanneer de 'volgende keer' wordt. Ik sprak met mezelf af dat de volgende keer Q-Base ging worden als ik het gisteren vet vond, en ik kan me daar prima aan houden - dus... op naar Q-Base :D

haha mooi om te lezen kerel.
Zo voel ik me dus dan ook altijd ghehe
het is allemaal net iets intenser
wat jij zegt met iedereen een connectie vindt ik altijd heerlijk :D
vooral als je @ the front staat met een aantal vrienden/hs kenners
heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 15:05 

Donateur

Klinkt leuk!
Heb aan me vriendin verteld dat ik het ook wel een x wou proberen.
Maar ze nam me niet echt serieus omdat ze weet dat ik eig niet voor drugs ben...
Maar ik heb er geen problemen mee eig. En zou het best echt wel eens willen proberen.
Ik word echt nieuwschierig na die reacties hierzo :P.
Alleen waar moet ik godsnaam zo een pilletje(s) halen?
Hoe weet je dat je niet in de zeik word genomen en hoeveel kost het.
En kun je het in belgie laten testen of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Klinkt leuk!
Heb aan me vriendin verteld dat ik het ook wel een x wou proberen.
Maar ze nam me niet echt serieus omdat ze weet dat ik eig niet voor drugs ben...
Maar ik heb er geen problemen mee eig. En zou het best echt wel eens willen proberen.
Ik word echt nieuwschierig na die reacties hierzo :P.
Alleen waar moet ik godsnaam zo een pilletje(s) halen?
Hoe weet je dat je niet in de zeik word genomen en hoeveel kost het.
En kun je het in belgie laten testen of?

Waar: tsja moet je toch via via proberen te regelen
Prijs: tussen de 3-5 euro (hoe meer hoe goedkoper ^^ )
Testen: is in belgie (nog) niet mogelijk (legaal dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 15:30 

Hardtraxx Addict

Nope, als je iets koopt, lees dan eerst ff gwn op die site die hier al erges staat, na wat voor ding je koopt.
Is denk (vanuit België) ongeveer het beste wat je kan doen.
Koop ook alleen bij iemand die je vertrouwt, dan zal je mss ook al minder rommel krijgen.
Ik ben der in ieder geval niet zo voor, maar ieder zen ding natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 15:49 

Donateur

Heb gekeken, woon eig op de grens.
In rozendaal kun je laten testen :).
Vanaf ik met auto rijd zal ik daar wel eens langsgaan met een paar pilletjes :).
Het gaat hier gewoon om XTC pilletjes toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

1. Heroïne
2. Cocaïne
3. Barbituraten (slaapmiddelen/ kalmeringsmiddelen)
4. Straatmethadon
5. Alcohol
6. Ketamine (verdovingsmiddel)
7. Benzodiazepinen (Valium)
8. Amfetamine (speed)
9. Tabak
10. Buprenorphine (vervangmiddel voor heroïne, zoals methadon)
11. Cannabis
12. Oplosmiddelen (lijm)
13. 4-MTA (pepmiddel)
14. LSD
15. Methylfenidaat (Ritalin)
16. Anabole steroïden (prestatieverhogende middelen)
17. GHB (slaapmiddel/ narcosemiddel/ partydrug)
18. XTC
19. Alkyl nitraten (spierontspanner, partydrug)
20. Khat (mild stimulerende plant)

lol dacht dat xtc wel ergens bovenaan zou staan
tabak nummer 9?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

NoiseHunterZ schreef:
1. Heroïne
2. Cocaïne
3. Barbituraten (slaapmiddelen/ kalmeringsmiddelen)
4. Straatmethadon
5. Alcohol
6. Ketamine (verdovingsmiddel)
7. Benzodiazepinen (Valium)
8. Amfetamine (speed)
9. Tabak
10. Buprenorphine (vervangmiddel voor heroïne, zoals methadon)
11. Cannabis
12. Oplosmiddelen (lijm)
13. 4-MTA (pepmiddel)
14. LSD
15. Methylfenidaat (Ritalin)
16. Anabole steroïden (prestatieverhogende middelen)
17. GHB (slaapmiddel/ narcosemiddel/ partydrug)
18. XTC
19. Alkyl nitraten (spierontspanner, partydrug)
20. Khat (mild stimulerende plant)

lol dacht dat xtc wel ergens bovenaan zou staan
tabak nummer 9?

zeer verslavend
hart & vaatziektes (trombose, hartinfarct, hersenbloeding)
longkanker
apoptose vertraging
onvruchtbaarheid

wat denk je dan zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 16:39 

Hardtraxx Addict

http://www.pillreports.com
hier in het noorden tegenwoordig de 'oranje sterren' in omloop...
120 tot 130 mg MDMA....

laatst 1 gehad bij restylerz
na anderhalfuurtje nog 1.
10 min later
onderkaak trillen e.d ( je moet dan niet bang worden, hoort er een beetje bij )
maar dan stamp ik echt heerlijk met iedereen mee :P
praat met iedereen... rondjes maken.. diagonale rondjes maken, op alle mogelijke manieren die zaal door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

ja naar 500 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 16:52 

Donateur

iSenSe` schreef:
http://www.pillreports.com
hier in het noorden tegenwoordig de 'oranje sterren' in omloop...
120 tot 130 mg MDMA....

laatst 1 gehad bij restylerz
na anderhalfuurtje nog 1.
10 min later
onderkaak trillen e.d ( je moet dan niet bang worden, hoort er een beetje bij )
maar dan stamp ik echt heerlijk met iedereen mee :Ppraat met iedereen... rondjes maken.. diagonale rondjes maken, op alle mogelijke manieren die zaal door :D

Die dingen doe ik zowizo al :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 17:34 

Hardtraxxer

Ik had er op Defqon wel wat te veel op.. terwijl ik soms het gevoel had dat ik niet eens wat op had.. of niet zoveel tenminste :')
Het aantal zeg ik maar niet want kijken jullie mij ook zo aan: :huh: :oh: >.<
Ik voelde me wel de hele dag gewoon goed, behalve op het einde moest ik even snel drinken halen maar naar paar slokjes ging alles weer goed :)
Toen stapte ik uit de bus op station, paar meter gelopen, en in 1x sloeg er iets in >.< kon niet eens meer recht lopen en liep er bij of ik heel zat was :O dat was wel even wazig! maar eenmaal thuis was dat weer over :P

Afgelopen weken/maanden best vaak drugs gebruikt, nu ga ik toch maar wat rustiger aan doen
Want dat echt HEEL relax gevoel is stukken minder geworden! en dat is toch wel heel erg fijn gevoel :D :loving:
Nja.. Zaterdag 2CB proberen, daarna gaan we rustig aan doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 17:38 

Hardtraxxer

Citaat:
en dat is toch wel heel erg fijn gevoel
Haha niet te beschrijven.. Zaterdag op Defqon voor de 2de keer pure MDMA gehad.. voor de eerste keer op een feest. Echt geweldig spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:14 

Hardtraxx Addict

Diedjuhh schreef:
Citaat:
Haha niet te beschrijven.. Zaterdag op Defqon voor de 2de keer pure MDMA gehad.. voor de eerste keer op een feest. Echt geweldig spul!

pilletje meer gefet zelfde effect.
het pure moet je wel mee oppassen hoeveel je op je tong wrijft of iets dergelijks ;p
vies ranzig spul en na 8 slokken icetea kreeg ik de smaak gelijk weer terug =/
mdma kristallen btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:43 

Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
Diedjuhh schreef:
Citaat:

pilletje meer gefet zelfde effect.
het pure moet je wel mee oppassen hoeveel je op je tong wrijft of iets dergelijks ;p
vies ranzig spul en na 8 slokken icetea kreeg ik de smaak gelijk weer terug =/
mdma kristallen btw.

Gewoon je vinger beetje nat maken, dan in het sealtje, kijken hoeveel er op zit en likken maar 8)
Half fles water bij de hand! of een sigaretje ;) helpt ook tegen de smaak, alleen niet als je niet rookt :D
Op zany show had ik toen paar flinke likken gepakt, en toen duurde het kwartier voordat ik drinken had >.< agja smaak valt nog wel mee vind ik :9 (Op eind van de avond had ik haast een gram mdma kristallen op.. + 2,5 pil... nooit meer 8) :D
Ik moet met pillen moet ik ze kapot bijten anders krijg ik ze niet binnen >.< dat is pas ranzig elke x..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 20:34 

Donateur

Weet je hoe fucking slecht dat voor je tanden is allemaal haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:21 

Hardtraxxer

Alsof al dat kauwen goed voor je is :D :')

Wat is tegenwoordig niet slecht voor je? Alles is slecht voor je ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:33 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

Ergens kan dit kloppen wat je zegt :P.
Muziek luisteren is slecht want je gaat er doof van worden.
Bier is slecht want je word er dronken van en weet ik veel hoe dik.
Gsm naast je bed is ook niet gezond door de straling
Gezond eten is gezond ja, maar in de winkel gooien ze met de troep naar je kop xd.
Ah, Weetje. Gewoon genieten en doen waar je lekker veel zin in hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:50 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

Ja maar dat is echt onvoorstelbaar slecht voor je tanden. Daar ga je echt serieuze problemen mee krijgen als je dat iedere maand ofzo doet. Vooral als je het niet gelijk weg spoelt met water, dan kan je echt met een flink probleem bij de tandarts zitten over een jaar of 2. Kan je t beter in een capsule doen ofzo.

Btw lees het nu pas maar een gram MDMA en 2,5 pil is ook niet wat je noemt erg verantwoord. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:11 

Hardtraxx Veteran

Anders van tevoren in halfjes snijden oid? Dan hoef je ze niet meer door midden te bijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:16 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Anders van tevoren in halfjes snijden oid? Dan hoef je ze niet meer door midden te bijten.

Je breekt ze gewoon in het zakje en dan lik je desnoods het poeder op als dat er nog veel is ^^
trouwens welke knuppel kan er nou niet een pilletje doorslikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:20 

Donateur

Zijn veel mensen die dat niet kunnen. Heb ook een maat die geen paracetamol of ander pil-spul niet door kan slikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Zijn veel mensen die dat niet kunnen. Heb ook een maat die geen paracetamol of ander pil-spul niet door kan slikken.

Een gekauwd stuk frikadel of brood is minstens net zo groot en dat lukt wel bij die mensen mag ik hopen, maarja gelukkig heb ik dat probleem niet :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen