Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:14 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Jopsem schreef:
al eens pep geprobeert :P ... ik heb er helemaal geen crash van ofzo. ja bij dag feesten is het wat lastig als je 2 uur thuis komt en je kan gewoon niet slapen. bij nacht feesten is het juist relaxt want dan kom je sochtends thuis en je kan de zondags nog gewoon makkelijk door trekken :P

Is dat wakkerblijven juist niet vreselijk ongezond? Opzich moet een paar keer per jaar te doen zijn, maar te vaak is vast ook niet lekker. Zijn er manieren om het slechte van doortrekken te beperken/goed te maken?

Ik meende ergens gelezen te hebben dat vitamine C en zuivel producten het effect zuiveren. Zelf nog niet geprobeerd. Wel heb ik gemerkt tijdens het feest na een glas Fanta (zit vitamine C in) dat het effect sterk afnam
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:30 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
PNXRMX schreef:
Jopsem schreef:
al eens pep geprobeert :P ... ik heb er helemaal geen crash van ofzo. ja bij dag feesten is het wat lastig als je 2 uur thuis komt en je kan gewoon niet slapen. bij nacht feesten is het juist relaxt want dan kom je sochtends thuis en je kan de zondags nog gewoon makkelijk door trekken :P

Is dat wakkerblijven juist niet vreselijk ongezond? Opzich moet een paar keer per jaar te doen zijn, maar te vaak is vast ook niet lekker. Zijn er manieren om het slechte van doortrekken te beperken/goed te maken?

Ik meende ergens gelezen te hebben dat vitamine C en zuivel producten het effect zuiveren. Zelf nog niet geprobeerd. Wel heb ik gemerkt tijdens het feest na een glas Fanta (zit vitamine C in) dat het effect sterk afnam

Fanta op een feest! Geniale ontdekking op Fusion, want de cola was op! :huh:
Denk dat ik vanaf nu altijd Fanta ga drinken op feesten, heeft enorm veel voordelen zoals de vitaminen en het heeft een beetje de kleur van bier! (nou ja, in het donker dan) :P

Na Fusion was ik trouwens nog 48 uur wakker, zodat ik in totaal 65 uur niet geslapen had. Combi 4-FMP + pep zorgt voor een goede doorhaler, schijnbaar :P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:46 

Hardtraxx Addict

Haha je gelooft toch niet dat in fanta serieus vitamines zitten? :P Allemaal geraffineerde tering zooi met kleurstoffen en allerlei E-merken..
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:47 

Hardtraxx Veteran

Alsnog gezonder dan cola :D

En 20000x lekkerder op een feest met een mikkie op :woot: :drool:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:03 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:

Ja avond voor Decibel, lijntje pep voor het eerst..
Paar uur later naar bed, proberen te slapen want natuurlijk niet gaat.. ik smsje naar maatje die beneden zat: Hee kom ik een slaap liedje zingen kan niet slapen..
Komt hij naar boven: ja als je toch wakker bent kun je net zo goed bij mij beneden gaan zitten..
Hij heeft toen 3,5 uur patience gespeeld en ik een lul kick van hier tot tokyo..
Nog een maatje was er bij.. en die beneden zat zei dat die andere binnen nu en een uur ook beneden was, (had ook lijntje pep op) en ja hoor, zaten we daar met zijn 3en
IK had ondertussen nog een lijntje bij gepakt want dan de nacht maar goed door halen, die ander ( Die niet probeerde te slapen) ook.. en 1tje heeft nog 2 uurtjes kunnen slapen..
Ik voelde me wel genoeg de hele nacht/morgen/dag/decibel fit :P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:05 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Alsnog gezonder dan cola :D

En 20000x lekkerder op een feest met een mikkie op :woot: :drool:

Ik heb altijd een goede smaak bij Sprite/7up :D verder krijg ik vrij weinig nog weg xD zelfs water smaakte me aan het einde bij Fusion naar een chemisch drankje :P (komt waarschijnlijk ook omdat ik verkeerde kaugum had :S)
[NL]Sjefke schreef:
Jopsem schreef:

Ja avond voor Decibel, lijntje pep voor het eerst..
Paar uur later naar bed, proberen te slapen want natuurlijk niet gaat.. ik smsje naar maatje die beneden zat: Hee kom ik een slaap liedje zingen kan niet slapen..
Komt hij naar boven: ja als je toch wakker bent kun je net zo goed bij mij beneden gaan zitten..
Hij heeft toen 3,5 uur patience gespeeld en ik een lul kick van hier tot tokyo..
Nog een maatje was er bij.. en die beneden zat zei dat die andere binnen nu en een uur ook beneden was, (had ook lijntje pep op) en ja hoor, zaten we daar met zijn 3en
IK had ondertussen nog een lijntje bij gepakt want dan de nacht maar goed door halen, die ander ( Die niet probeerde te slapen) ook.. en 1tje heeft nog 2 uurtjes kunnen slapen..
Ik voelde me wel genoeg de hele nacht/morgen/dag/decibel fit :P

Ik bedoel maar :P ik doe nu eigenlijk alles op pep en af en toe wat bier. En het bevalt me prima. vooral bommetjes zijn handig omdat je dat ff snel tussen door in kan nemen. en het is goed doseer baar :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:13 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik had ook smerige kauwgom op Fusion. Echt smerig smaakje, volgens mij zelfs daar gekocht, maar dat weet ik niet meer zeker. Ook een probleem was, dat de kauwgom na een uur of 3-4 gewoon in m'n mond smolt. Echt een vieze smaak. Voortaan gewoon van tevoren Sportlife Smashmint halen, scheelt een hoop ellende :yes:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:23 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ja, ik had ook smerige kauwgom op Fusion. Echt smerig smaakje, volgens mij zelfs daar gekocht, maar dat weet ik niet meer zeker. Ook een probleem was, dat de kauwgom na een uur of 3-4 gewoon in m'n mond smolt. Echt een vieze smaak. Voortaan gewoon van tevoren Sportlife Smashmint halen, scheelt een hoop ellende :yes:

Nou idd .. ik had goedkope van de lidl ofzo. normaal heb ik van die mentos dingen (die altijd goed worden na gekeken bij het fouilleren xD) Bij Thrillogy maar beter voorbereid op pad gaan :P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:41 

Hardtraxx Addict

ik denk dat we even een goed wazige meeting moeten houden bij thrillogy :)
Bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

Hadden we ook al bij Fusion :D
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:14 

Donateur

Sinds wanneer zit er Vitamine C in fanta :lol:
Eigenlijk smaakt ieder zoetig drankje lekker aan het begin van je X-trip, later begint alles enorm chemisch te smaken. Dat Vitamine-water wat ze op die feesten verkopen is dan echt te smerig voor woorden :P .
Trouwens na Fusion nog eens geprobeerd wat te eten nog half in m'n space. Dat gaat gewoon écht niet :P Niet alleen dat het vies is maar je krijgt het gewoon niet doorgeslikt :/ . Na een paar uurtjes slaap kon ik wel weer gewoon eten ook al had ik nog niet zo veel honger en smaak.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:25 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij komt dat chemische door de kauwgom gewoon. Heb op feesten waar k geen kauwgom had lekker de hele tijd genoten van zoetigheid, terwijl het met kauwgom echt nergens op leek. Is normaal ook, alleen de xtc versterkt het vieze dan een beetje.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:26 

Donateur

Ik rook er ook nog eens bij als een ketter, kan er ook mee te maken hebben...
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 06:57 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Sinds wanneer zit er Vitamine C in fanta :lol:
Eigenlijk smaakt ieder zoetig drankje lekker aan het begin van je X-trip, later begint alles enorm chemisch te smaken. Dat Vitamine-water wat ze op die feesten verkopen is dan echt te smerig voor woorden :P .
Trouwens na Fusion nog eens geprobeerd wat te eten nog half in m'n space. Dat gaat gewoon écht niet :P Niet alleen dat het vies is maar je krijgt het gewoon niet doorgeslikt :/ . Na een paar uurtjes slaap kon ik wel weer gewoon eten ook al had ik nog niet zo veel honger en smaak.

Ja eten is bij mij ook geen succes.Na fusion had ik in zo een automaat een zak snoepjes gehaald.Eerste twee gingen der wel in,maar dan is het echt niet te doen.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 08:46 

Donateur

Je hebt gewoon geen speeksel in je bek om het door te slikken, bij defqon had ik broodje frikandel speciaal. Moest een liter water erbij nemen om alles naar binnen te krijgen, op Fusion wel flink aan de lolly's en raketjes gezeten :drool: Die zijn echt heerlijk!
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:10 

iemand die weet waar die vage 'Q' pillen te halen zijn?
wil een x uitproberen bij next party :D
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:31 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:

2x die zou ik ook wel eens willen gebruiken haha:P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:33 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:

Bij de AH bij u in het dorp ;) Gewoon even vragen.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:33 

Hardtraxx Addict

Als ik X op heb krijg ik amper 2 happen door mijn keel. Op decibel gingen mijn kaken zowat verkrampen toen ik 2 happen had genomen. Vreemd want normaal eet ik alles wat los en vast zit :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:35 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
DarkSymphony schreef:

haha kon das maar was stukken makkelijker geweest :lol:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 11:02 

maarten1410 schreef:
DarkSymphony schreef:

haha het leuke is, we hebben niet eens een AH in Bathmen :lol:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 11:19 

Donateur

Ik ga ook maar ff achter die Q-dance snoepies aan :D
Blauwe boompjes krijg kan ik binnekort ook weer inkopen! :love:
Getest op 197mg :drool:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 11:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

oohhh beter:O...als je die hebt laat mij paar kopen dan :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 11:41 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Blauwe bomen hebben een spreiding van 145-190mg ongeveer. Kan zijn dat er ergens zo een hoge uitschieter tussen zit maar gemiddeld zijn ze 170mg en zeker niet 197mg.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2010 11:52 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Blauwe bomen hebben een spreiding van 145-190mg ongeveer. Kan zijn dat er ergens zo een hoge uitschieter tussen zit maar gemiddeld zijn ze 170mg en zeker niet 197mg.

Dan had ik geluk met me uitschieter, want heb ze zelf laten testen :thumbup:
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen