PNXRMX schreef:
Mijn verlanglijstje:
-Mdma in kristalvorm (zou het echt zoveel lekkerder zijn?)
MDMA kristallen is leuk, maar niet leuker als een pilletje. Het is gewoon hetzelfde. Echter gebruiken de meeste kristallen in een heel andere setting (thuis op de bank) en dat is wat het waarschijnlijk zo leuk maakt. Ook doen veel mensen gewoon vingerdippen, dus een deel kan ook te wijten zijn aan dat ze misschien een hogere dosis binnenkrijgen als ze normaal zouden nemen met een pilletje. Wanneer ik kristallen neem weeg ik het gewoon af en doe het in een capsule
PNXRMX schreef:
-Paddo's
Heel erg leuke drug, alleen zo een ontzettend smerige smaak. Maak er paddoreepen van (chocolade) of paddosoep, dat maakt het een stuk makkelijker te eten. Het is wel erg leuk dus, en ik vind het wel erg vergelijkbaar met 2cb. Ik vind psychedelica vooral leuk omdat het je alles vanuit een compleet nieuw perspectief laat zien, ben je zelf een beetje spiritueel aangelegd dan kan het een heel verrijkende ervaring geven.
PNXRMX schreef:
-2cb (om te kijken of ik LSD ooit wil doen)
Top drug, heel erg leuk, heel erg stuurbaar in normale dosissen. Zeker een aanrader :-)
PNXRMX schreef:
-LSD (als 2cb bevalt)
Één van mijn lievelingsdrugs. Niet zo stuurbaar als andere psychedelica dus eens je in je trip zit ben je ook beter klaar ervoor. Maar het kan zo prachtig zijn, mijn vetste visuals heb ik op lsd gehad. Mooie eraan is dat je geen kater hebt ervan.
PNXRMX schreef:
-Pep (twijfel - sowieso in capsules en sowieso een lage dosis - iemand info over de crash / crave na 2x capsule van 40mg? blijf je het willen? ik wil het alleen doen als ik daarna in prima staat ben het daarna nooit meer te doen)
Zelf aan het overwegen het ooit te doen, maar de enorme vervuiling in pep schrikt me af.
PNXRMX schreef:
-Ghb (twijfel - sowieso lage dosis)
1x geprobeerd in lage dosis, vond er geen ruk aan, heb er weinig van gevoeld maar misschien was ik te voorzichtig. Ik ga het nog eens proberen in iets hogere dosis en dan thuis op de bank zodat ik de goede dosis kan vinden voor mezelf, geen zin om tijdens het uitgaan opeens te hard te gaan.