Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Mijn verlanglijstje:
-Mdma in kristalvorm (zou het echt zoveel lekkerder zijn?)
-Paddo's
-2cb (om te kijken of ik LSD ooit wil doen)
-LSD (als 2cb bevalt)
-Pep (twijfel - sowieso in capsules en sowieso een lage dosis - iemand info over de crash / crave na 2x capsule van 40mg? blijf je het willen? ik wil het alleen doen als ik daarna in prima staat ben het daarna nooit meer te doen)
-Ghb (twijfel - sowieso lage dosis)

ik heb 1x 2cb gehad en dat is me goed bevallen:P...erg leuke trip krijg je daarvan...gwn energiek maar ook hier een daar hallicunatie...aanrader..
pep is een bommetje is ook goed...geen brandende neus en geen vieze smaak in je keel...mdma in kristalvrom heb ik nog nooit gehad...hoe kom je daaraan als ik vragen mag??:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:18 

Donateur

donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:
Mijn verlanglijstje:
-Paddo's
-LSD (als 2cb bevalt)
-Pep (twijfel - sowieso in capsules en sowieso een lage dosis - iemand info over de crash / crave na 2x capsule van 40mg? blijf je het willen? ik wil het alleen doen als ik daarna in prima staat ben het daarna nooit meer te doen)

ik heb 1x 2cb gehad en dat is me goed bevallen:P...erg leuke trip krijg je daarvan...gwn energiek maar ook hier een daar hallicunatie...aanrader..
pep is een bommetje is ook goed...geen brandende neus en geen vieze smaak in je keel...mdma in kristalvrom heb ik nog nooit gehad...hoe kom je daaraan als ik vragen mag??:P

Connecties :whistle:

Heb 2x mdma in kristalvorm geprobeert, je heb maar weinig nodig om goed uit je plaat te zijn, heb het in een rustige omgeving gedaan. Dus chillde hem kei en keihard. :innocent:
Maar heel spectaculairder vond ik het niet, dan gewoon xtc, of mdma poeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:
Mijn verlanglijstje:
-Paddo's
-LSD (als 2cb bevalt)

Connecties :whistle:

Heb 2x mdma in kristalvorm geprobeert, je heb maar weinig nodig om goed uit je plaat te zijn, heb het in een rustige omgeving gedaan. Dus chillde hem kei en keihard. :innocent:
Maar heel spectaculairder vond ik het niet, dan gewoon xtc, of mdma poeder.

dat heb ik ook wel:P...maar mdma in kristalvorm niet kunnen krijgen...mdma poeder en xtc wel gwn:P...maar als je er niks op tegen hebt om te snuiven is ketamine een echt aanrader...weining van nodig en je spaced hem de pan uit:P...ik dacht dat ik kon vliegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:26 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
Chukkels schreef:
Klementino schreef:
Ik was van plan een keer met vrienden een pilletje te nemen op een hardstyle feest, maar dit is dan echt de eerste keer dat ik en mn maten drugs gebruiken als je wiet buiten beschouwing laat...

iemand een aanrader voor de eerste keer? en eventueel tips?

ps ik geloof best dat in dit topic vast al eens zoiets gevraagd is, maar ik heb wel wat beters te doen dan 109 pagina's doorbladeren... des noods quote je info die ik kan gebruiken :P

Begin altijd met een halfje, en neem niet meer dan 100mg (wel afhankelijk van je gewicht) op 1 avond. Laat het spul testen op wat erin zit en drink tussendoor genoeg water/frisdrank. Sowieso 1 glas per uur om uitdroging te voorkomen.

Je neemt eerst een halfje in (wel halverwege de avond, anders is het einde ruk, omdat het is uitgewerkt). na 60-90 minuten kun je, indien hij goed valt, nog een kwart/halfje nemen. Meer moet je dan ook niet doen. Want je lichaam krijgt toch iets nieuws binnen, wat eerst geïdentificeerd en verwerkt moet worden.

thanks voor de tips :)

iemand nog een aanrader van welk spul ik dan precies moet nemen?

mij is aangeraden om voor roze davidsterren te gaan,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:48 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Mijn verlanglijstje:

MDMA kristallen is leuk, maar niet leuker als een pilletje. Het is gewoon hetzelfde. Echter gebruiken de meeste kristallen in een heel andere setting (thuis op de bank) en dat is wat het waarschijnlijk zo leuk maakt. Ook doen veel mensen gewoon vingerdippen, dus een deel kan ook te wijten zijn aan dat ze misschien een hogere dosis binnenkrijgen als ze normaal zouden nemen met een pilletje. Wanneer ik kristallen neem weeg ik het gewoon af en doe het in een capsule :thumbup:

PNXRMX schreef:
-Paddo's

Heel erg leuke drug, alleen zo een ontzettend smerige smaak. Maak er paddoreepen van (chocolade) of paddosoep, dat maakt het een stuk makkelijker te eten. Het is wel erg leuk dus, en ik vind het wel erg vergelijkbaar met 2cb. Ik vind psychedelica vooral leuk omdat het je alles vanuit een compleet nieuw perspectief laat zien, ben je zelf een beetje spiritueel aangelegd dan kan het een heel verrijkende ervaring geven.

PNXRMX schreef:

Top drug, heel erg leuk, heel erg stuurbaar in normale dosissen. Zeker een aanrader :-)

PNXRMX schreef:
-LSD (als 2cb bevalt)

Één van mijn lievelingsdrugs. Niet zo stuurbaar als andere psychedelica dus eens je in je trip zit ben je ook beter klaar ervoor. Maar het kan zo prachtig zijn, mijn vetste visuals heb ik op lsd gehad. Mooie eraan is dat je geen kater hebt ervan.

PNXRMX schreef:

Zelf aan het overwegen het ooit te doen, maar de enorme vervuiling in pep schrikt me af.

PNXRMX schreef:

1x geprobeerd in lage dosis, vond er geen ruk aan, heb er weinig van gevoeld maar misschien was ik te voorzichtig. Ik ga het nog eens proberen in iets hogere dosis en dan thuis op de bank zodat ik de goede dosis kan vinden voor mezelf, geen zin om tijdens het uitgaan opeens te hard te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:03 

Donateur

Darkbeatz

Ik wil een keer gaan experimentere met 2cb, maar heb geen idee hoe en waar ik er aan moet komen??
Heb je misschien tips voor me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:34 

Donateur

DarkBeatz schreef:

PNXRMX schreef:
-Paddo's

Heel erg leuke drug, alleen zo een ontzettend smerige smaak. Maak er paddoreepen van (chocolade) of paddosoep, dat maakt het een stuk makkelijker te eten. Het is wel erg leuk dus, en ik vind het wel erg vergelijkbaar met 2cb. Ik vind psychedelica vooral leuk omdat het je alles vanuit een compleet nieuw perspectief laat zien, ben je zelf een beetje spiritueel aangelegd dan kan het een heel verrijkende ervaring geven.

Hier moet ik even een kanttekening plaatsen; pas op met de combinatie van chocolade & paddo's!
Chocolade zou namelijk het effect van paddo's versterken, echter wel in hoge dosissen. Een beter
alternatief is erwtensoep, kook echter wel eerst de soep en voeg daarna pas de gesneden paddo's toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

Maatje van mij gebruikt Pep, hij vind het helemaal niet verslavend en krijgt ook geen bijverschijnselen. Je word er alleen actief van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:44 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Hier moet ik even een kanttekening plaatsen; pas op met de combinatie van chocolade & paddo's!
Chocolade zou namelijk het effect van paddo's versterken, echter wel in hoge dosissen. Een beter
alternatief is erwtensoep, kook echter wel eerst de soep en voeg daarna pas de gesneden paddo's toe!

Valt wel mee alleszins, het kan het inderdaad versterken maar daar heb ik niks van gemerkt. En de volledige paddosmaak verdween erdoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:47 

Donateur

Kepro schreef:
Maatje van mij gebruikt Pep, hij vind het helemaal niet verslavend en krijgt ook geen bijverschijnselen. Je word er alleen actief van.

Heel erg veel mensen in m'n oude dorp gebruiken het en er zijn dan ook veel verslaafden.
Maat van me gebruikt het al 2 jaar lang ieder weekend, maar is niet verslaafd zegt ie :')

@DarkBeatz: Uit eigen ervaring; ik had aardig wat geblowt, flink veel chocolade gegeten en een biertje gedronken toen ik paddo's ging doen. Voor ik het wist lag ik k.o. op de bank en werd ik later wakker met braaksel op m'n shirt. Blijkt dus dat ik zodra ik k.o. ben gegaan begon met overgeven.
M'n maag kan aardig wat aan, is wel wat gewend. Dus het leek me verstandig om dit eventjes te melden,
gun niemand zoiets; is beetje vies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:05 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
styl0w schreef:
Waar kan je die gripzakjes ergens halen. En dan doel ik op kleintjes, niet van die dingen van 4x6cm.. :P!

Naaikoffer hier thuis is leeg :lol:

Probeer, doe het zelf zaakjes. Waar je schroefjes enzo kan kopen. Ook kan je boekenhandels proberen, daar heb ik ze ook gehaald. En anders INTERNET :P

Bedankt, die zal ik eens op gaan zoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:12 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Kepro schreef:

Heel erg veel mensen in m'n oude dorp gebruiken het en er zijn dan ook veel verslaafden.
Maat van me gebruikt het al 2 jaar lang ieder weekend, maar is niet verslaafd zegt ie :')

@DarkBeatz: Uit eigen ervaring; ik had aardig wat geblowt, flink veel chocolade gegeten en een biertje gedronken toen ik paddo's ging doen. Voor ik het wist lag ik k.o. op de bank en werd ik later wakker met braaksel op m'n shirt. Blijkt dus dat ik zodra ik k.o. ben gegaan begon met overgeven.
M'n maag kan aardig wat aan, is wel wat gewend. Dus het leek me verstandig om dit eventjes te melden,
gun niemand zoiets; is beetje vies :P

Nou ja, ik denk niet dat dat aan de paddo+chocolade combo lag maar dat de alcohol+weed combo erbij meer heeft kwaad gedaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:14 

Donateur

Ik heb hier nog 5x 12mg pilletjes 2CB liggen, wachten op een leuke avond.
Misschien dat ik het een keer met Mol moet doen op zo'n vaag feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:23 

Donateur

Ach DarkBeatz dat lijkt me dan weer raar, in die tijd was dat een combo die er dagelijks in ging,
en in aanzienlijke hoeveelheden ook :P Maar het zou kunnen :P
@daan: haha dat klinkt niet verkeerd :P moeten we even een leuke uitkiezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik heb hier nog 5x 12mg pilletjes 2CB liggen, wachten op een leuke avond.
Misschien dat ik het een keer met Mol moet doen op zo'n vaag feest :worship:

Mol schreef:
Ach DarkBeatz dat lijkt me dan weer raar, in die tijd was dat een combo die er dagelijks in ging,

Prspct XL op 24 december? Ik ga wel gewoon aan de x dan, maar hoe meer wazige mensen hoe beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:27 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:

Ik bedoel dus voornamelijk de weed+chocolade+paddo combo. Van chocolade+paddo's ga je echt niet ko hoor. Zowiezo niet van paddo's, dat zou je toch ook wel moeten weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:28 

Hardtraxxer

Ik ben nu al een tijdje van de pillies af :P heb te vaak gehad dat ik aan het einde van het feest de uitwerking kreeg en (meestal de hardcore) einde bek af aan de kant sta. en toch rond de 3 a 4 pilletjes gehad te hebben. Ben nu voledig overgestapt op de pep.

Ik snuif niet maar ik doe bommetjes. Op een avond feest 1gr ong verdeeld over 3 a 4 bommetjes. en overdag feesten varieert wel.

Ik vind het veel chiller omdat het gewoon langer werkt en je hebt lekker veel energie om non-stop door te rammen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:33 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

Ik bedoel dus voornamelijk de weed+chocolade+paddo combo. Van chocolade+paddo's ga je echt niet ko hoor. Zowiezo niet van paddo's, dat zou je toch ook wel moeten weten :P

Heb het wel vaker gehoord hoor, bij drugs zijn altijd uitzonderingen dus je kan niet zo maar van alles aanraden :P
@PNX: PRSPCT moet ik denk ik overslaan, hoe kut het ook is. Echt een top feest!
Meer party's zullen voor mij pas in Januari geplanned kunnen worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Ik ben nu al een tijdje van de pillies af :P heb te vaak gehad dat ik aan het einde van het feest de uitwerking kreeg en (meestal de hardcore) einde bek af aan de kant sta. en toch rond de 3 a 4 pilletjes gehad te hebben. Ben nu voledig overgestapt op de pep.

Ik snuif niet maar ik doe bommetjes. Op een avond feest 1gr ong verdeeld over 3 a 4 bommetjes. en overdag feesten varieert wel.

Ik vind het veel chiller omdat het gewoon langer werkt en je hebt lekker veel energie om non-stop door te rammen :D

Oke je hebt meer energie en kunt langer door, maar terwijl je losgaat bijv., geniet je er nog wel evenveel van als met xtc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:43 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Jopsem schreef:

Oke je hebt meer energie en kunt langer door, maar terwijl je losgaat bijv., geniet je er nog wel evenveel van als met xtc?

Zelfs veel meer :D op sommige momenten heb je gewoon kippenvel (meer in ieder geval) en vaker :D

Edit: Ik ga ervan uit dat hier veel mensen met verstand over dit onderwerp zijn :P .. Ik heb veel gehoord dat als je bommetjes pep neemt dat dit ontzettend schadelijk is voor je maag. Anderen zeggen dat dit reuze meevalt als je van de te voren genoeg hebt gegeten (goede bodem) wat is waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:48 

Hardtraxx Veteran

Wat zou je zeggen over de verslavende effecten? Is het makkelijk om gebruik tot een paar keer per jaar te beperken? Merk je in het dagelijkse leven dat je zin hebt in speed of ervaar je het nog steeds puur als partydrug? Doe je ook wel 'ns feesten nuchter (zo ja, geniet je er dan nog veel van - zo nee, zou je wel nuchter kunnen feesten als je het zou willen?)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:53 

Hardtraxxer

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit de drang gehad om te gebruiken nee ... Ik gebruik het puur en alleen op feesten idd. ik ga ong 1x in de maand naar een feest toe. Hardbass heb ik voor het eerst X gehad en met Feestfabriek overgestapt op Pep.

Bij X (als ik het in huis had) deed ik het nog wel eens in de lokale club. Daar had ik wel drang naar.

Feesten nuchter heb ik nu ong. 2 jaar gedaan. maar nu ik dit spul heb ontdekt wil ik het wel steeds doen omdat je gewoon geen last hebt van vermoeidheid :P na de tijd heb ik normaal als ik niks gebruik ook spierpijn en vermoeidheid. Als ik wel gebruik geen van beide dus helemaal geen crash ofzo :D ideaal zou ik zeggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:04 

Hardtraxxer

Ik heb paar feestjes nuchter gepakt (ofnja bier...) tot 30 Jan dit jaar, eerste x gebruikt enzz
Toen kleine 2 maand niet, daarna elke week tot eind Juli, toen 3 weken weer niet en toen weer 3 weken achter elkaar
En tussen nu en Q-base (zonder Q-base geteld) 1x nog gebruik op Fusion
Voor de rest wat kleinere feestjes nuchter gepakt en heb me super vermaakt :) !
2x niet naar mijn zin gehad maar dat had andere redenen

Ik heb besloten dat ik sowieso tot Qlimax niks meer pak, en misschien op Qlimax ook niet.
Het gevoel van een pilletje is heerlijk, maar de dag er na (zondags) Ben ik gewoon helemaal naar de klote
Wil ik een feest goed vol houden met pillen, en ik begin vroeg, moet ik sowieso tot 5 uur bij pakken wil ik me om kwart voor 7 nog fit voelen!

Voorlopig weinig tot geen drugs meer voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:08 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Ik heb paar feestjes nuchter gepakt (ofnja bier...) tot 30 Jan dit jaar, eerste x gebruikt enzz
Toen kleine 2 maand niet, daarna elke week tot eind Juli, toen 3 weken weer niet en toen weer 3 weken achter elkaar
En tussen nu en Q-base (zonder Q-base geteld) 1x nog gebruik op Fusion
Voor de rest wat kleinere feestjes nuchter gepakt en heb me super vermaakt :) !
2x niet naar mijn zin gehad maar dat had andere redenen

Ik heb besloten dat ik sowieso tot Qlimax niks meer pak, en misschien op Qlimax ook niet.
Het gevoel van een pilletje is heerlijk, maar de dag er na (zondags) Ben ik gewoon helemaal naar de klote
Wil ik een feest goed vol houden met pillen, en ik begin vroeg, moet ik sowieso tot 5 uur bij pakken wil ik me om kwart voor 7 nog fit voelen!

Voorlopig weinig tot geen drugs meer voor mij!

al eens pep geprobeert :P ... ik heb er helemaal geen crash van ofzo. ja bij dag feesten is het wat lastig als je 2 uur thuis komt en je kan gewoon niet slapen. bij nacht feesten is het juist relaxt want dan kom je sochtends thuis en je kan de zondags nog gewoon makkelijk door trekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:12 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
al eens pep geprobeert :P ... ik heb er helemaal geen crash van ofzo. ja bij dag feesten is het wat lastig als je 2 uur thuis komt en je kan gewoon niet slapen. bij nacht feesten is het juist relaxt want dan kom je sochtends thuis en je kan de zondags nog gewoon makkelijk door trekken :P

Is dat wakkerblijven juist niet vreselijk ongezond? Opzich moet een paar keer per jaar te doen zijn, maar te vaak is vast ook niet lekker. Zijn er manieren om het slechte van doortrekken te beperken/goed te maken?
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen