Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 21:37 

Hardtraxx Veteran

Nah, daar doe ik niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:19 

Hardtraxxer

Simizle schreef:
Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:
Heb nog 10 groene canadezen hier maar denk dat ik die voorraad nog iets aan wil vullen met die oranje Q dingen.. Volgende keer dat ik ga gebruiken zal hoogstwaarschijnlijk wel pas volgend jaar zomer zijn dus twijfel wel of ik er nog nieuwe bij moet kopen. Mja die oranje Q snoepjes lijken me gewoon lachen om erbij te hebben :P

In de collectie ermee :thumbsup:

Eigenlijk zou je van alle pillen die je hebt gehad, zo'n verzamelalbum van bij moeten houden. Van elke soort 1tje overlaten en in het album plakken. Een soort van verzamel de voetbalplaatjes, alleen dan in pilvorm! :lol:

:')

Maatje van me:
http://img207.imageshack.us/img207/8186/dsc05841g.jpg
roze mistu
witte rolex
paarse x
roze hartje
groene recycle
roze jodenster
blauwe yingyang
witte klaver
groene klaver
oranje maantje
witte fastforward
blauwe boompje
witte duifje
groene jumbo
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

Geniaal :woot: :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:27 

Hardtraxx Addict

Hehe.. wel grappig indd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 22:53 

Hardtraxxer

Die verzamelingen kunnen zo tussen de flippo-verzamelingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Moeten er nog wel een aantal bij voor een mooie verzameling :P

Afgelopen weekend voor het eerst c geprobeerd... tsja.. nee, ik hou het wel bij een pilletje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 08:31 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Afgelopen weekend voor het eerst c geprobeerd... tsja.. nee, ik hou het wel bij een pilletje ;)

c?

[NL]Sjefke schreef:
Maatje van me

Ricardo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 08:33 

Donateur

dawasiknie schreef:
Geen idee maar die benzo fury is op dit moment uitverkocht. Overal. En er zijn maar een paar shops die het verkopen, in pellets.
Alles wat nu als BF verkocht wordt (vooral als poeder of caps) moet je met je vingers van af blijven want dat is 100% zeker iets anders.

Btw niet echt goede verstopplekken als je ouders het vinden :P . Bij mij ligt de hele rambam in een DVD, gewoon tussen al mijn andere DVD's. Als ze dat ooit vinden moet het wel heel toevallig zijn.

Haha daan , bij mij ook... heb ongeveer 200 lege dvd hoesjes ooit gekocht voor te handelen erin, me la ligt helemaal vol. En in de 3e rij het 7e hoesje ligt alles :P

styl0w schreef:
Waar kan je die gripzakjes ergens halen. En dan doel ik op kleintjes, niet van die dingen van 4x6cm.. :P!

Naaikoffer hier thuis is leeg :lol:

Probeer, doe het zelf zaakjes. Waar je schroefjes enzo kan kopen. Ook kan je boekenhandels proberen, daar heb ik ze ook gehaald. En anders INTERNET :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 08:33 

Donateur

DarkBeatz schreef:
maarten1410 schreef:

c?

Coke? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 10:10 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
maarten1410 schreef:

c?

Coke lijkt me dus echt helemaal niks he:O...liever pep:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 10:43 

Donateur

Liever geen van de 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 11:14 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Liever geen van de 2 :D

haha dat wist ik al van jou hahha:P...maar coke gaat mij weer iets te ver:P..terwijl ik wel keertje ketamine heb gehad:P...wat trouwens ook 1 malig was maar het was wel hard spul zeg niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:22 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

:whistle:

Maar liever dat dan speed denk ik... hoorde dat dat nog iets vieser was. Maar dan nog, dit was wel de eerste en laatste keer. Zo bij zonder vond ik het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:26 

Hardtraxx Veteran

Weet er iemand iets over groene tornado's? Paar vrienden van me gaan daar aan met Thrillogy, maar had er zelf nooit van gehoord. Staan ook niet op pillreports.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:34 

Donateur

PNXRMX schreef:
Weet er iemand iets over groene tornado's? Paar vrienden van me gaan daar aan met Thrillogy, maar had er zelf nooit van gehoord. Staan ook niet op pillreports.

Nee, ken ze ook niet.. heb heel het internet zitten opzoeken, maar kan nergens info erover vinden.
Gaan ze ze wel eerst testen??

want dan ook wel benieuwd naar de resultaten, want alle nieuwe snoepjes die nu op de markt komen, zijn allemaal flinke knallers!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:37 

Hardtraxx Veteran

Nee, nog niks van gehoord. Heb trouwens wel gehoord dat bij die Q-pillen een kleine hoeveelheid van een (nog) onbekende stof in zat, volgens labresultaten. Is daar al meer informatie over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:14 

Hardtraxx Veteran

oh dan ben ik daar ook wel benieuwd naar eigenlijk:O...iemand al keer ketamine gehad of van plan het te doen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:29 

Donateur

donkeyrollers schreef:
oh dan ben ik daar ook wel benieuwd naar eigenlijk:O...iemand al keer ketamine gehad of van plan het te doen??

Hetgene wat op mijn verlanglijstje staat is:

-ghb
-2cb
-4amp
-lsd(wil ik gewoon 1x proberen, maar die trip duurt soooo lang)
-poppers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:31 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:

Hetgene wat op mijn verlanglijstje staat is:

-ghb
-2cb
-4amp
-lsd(wil ik gewoon 1x proberen, maar die trip duurt soooo lang)
-poppers

2cb is een aanrader:P...echt vet...4amp ken ik niet:O...lsd nog nooit gehad wel keertje pado's(was super vette trip)..ghb hoe je maar klein beetje van en je kunt niet eens meer staan:P(ja praat uit ervaring hahaha):P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:36 

Hardtraxx Veteran

Mijn verlanglijstje:
-Mdma in kristalvorm (zou het echt zoveel lekkerder zijn?)
-Paddo's
-2cb (om te kijken of ik LSD ooit wil doen)
-LSD (als 2cb bevalt)
-Pep (twijfel - sowieso in capsules en sowieso een lage dosis - iemand info over de crash / crave na 2x capsule van 40mg? blijf je het willen? ik wil het alleen doen als ik daarna in prima staat ben het daarna nooit meer te doen)
-Ghb (twijfel - sowieso lage dosis)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:41 

Donateur

Paddo's heb ik 1x gedaan, en doe ik nooit meer.. ik ging BAD, bleef erin hangen. En ik begrijp nu waarom mensen zelfmoord kunnen plegen, door het gebruik van paddo's :( DUS VOOR MIJ NOOIT MEER PADDO"S! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:45 

Donateur

PNXRMX schreef:

Zijn wss groene swirls? Dan zit er iig Mephedrone in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:46 

Hardtraxxer

Ik was van plan een keer met vrienden een pilletje te nemen op een hardstyle feest, maar dit is dan echt de eerste keer dat ik en mn maten drugs gebruiken als je wiet buiten beschouwing laat...

iemand een aanrader voor de eerste keer? en eventueel tips?

ps ik geloof best dat in dit topic vast al eens zoiets gevraagd is, maar ik heb wel wat beters te doen dan 109 pagina's doorbladeren... des noods quote je info die ik kan gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:53 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
Ik was van plan een keer met vrienden een pilletje te nemen op een hardstyle feest, maar dit is dan echt de eerste keer dat ik en mn maten drugs gebruiken als je wiet buiten beschouwing laat...

ps ik geloof best dat in dit topic vast al eens zoiets gevraagd is, maar ik heb wel wat beters te doen dan 109 pagina's doorbladeren... des noods quote je info die ik kan gebruiken :P

Begin altijd met een halfje, en neem niet meer dan 100mg (wel afhankelijk van je gewicht) op 1 avond. Laat het spul testen op wat erin zit en drink tussendoor genoeg water/frisdrank. Sowieso 1 glas per uur om uitdroging te voorkomen.

Je neemt eerst een halfje in (wel halverwege de avond, anders is het einde ruk, omdat het is uitgewerkt). na 60-90 minuten kun je, indien hij goed valt, nog een kwart/halfje nemen. Meer moet je dan ook niet doen. Want je lichaam krijgt toch iets nieuws binnen, wat eerst geïdentificeerd en verwerkt moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:12 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Klementino schreef:

Begin altijd met een halfje, en neem niet meer dan 100mg (wel afhankelijk van je gewicht) op 1 avond. Laat het spul testen op wat erin zit en drink tussendoor genoeg water/frisdrank. Sowieso 1 glas per uur om uitdroging te voorkomen.

Je neemt eerst een halfje in (wel halverwege de avond, anders is het einde ruk, omdat het is uitgewerkt). na 60-90 minuten kun je, indien hij goed valt, nog een kwart/halfje nemen. Meer moet je dan ook niet doen. Want je lichaam krijgt toch iets nieuws binnen, wat eerst geïdentificeerd en verwerkt moet worden.

thanks voor de tips :)

iemand nog een aanrader van welk spul ik dan precies moet nemen?
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen