Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
jeone schreef:
hmm ik doe niets via de neus, :nono:

+1

maar het is ook mijn persoonlijke mening toch?:P..kvind het ook geen prettig gevoel in mn neus:p..haha maar het geeft vertrouwelijk gevoel omdat ik weet welk effect het heeft:P...en kwa prijs ook niet duur;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

ALS ik ooit pep probeer dan wel als bommetje denk. Heb ook geen zin in neus-shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 13:44 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
ALS ik ooit pep probeer dan wel als bommetje denk. Heb ook geen zin in neus-shit :P

bommetje is ook fijn:P...alleen dan duurt het wel wat langer voor dat het inwerkt...als je het snuift dan heb je ong 10 min branderig gevoel:P...en hele vieze smaak je je keel maar met een beetje water is dat zo weer weg:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 13:52 

Hardtraxx Veteran

Snap dat probleem van langzame inwerking nooit. Dan neem je het toch eerder? :P Vind 't juist fijn als het langzaam opkomt, dan schrik je er iig niet van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 14:01 

Artiest

donkeyrollers schreef:
Nu ben ik ook wel anti pep, ze noemen het niet voor niets de witte sloper

gwn grametje naar binnen snuiven en je bent 10 min later stuiterbal:

Coke heet de witte sloper, maar pep is zowat de grootste zooi die je maar kunt pakken.
Ik vind sowieso alle snuifzooi niet aan te raden voor parties, i.t.t. XTC dat iets extras brengt.

En neem maar van mij aan dat die dip-kater steeds later opkomt en ook steeds heftiger wordt, naarmate je ouder wordt.
Voor mij reden genoeg om het niet meer te doen in elk geval. Een week naar de klote voor een leuke avond gaat me iets te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 15:09 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Dat heb ik dus ook gedaan, hoef ook geen snuif. Gewoon vloeitje pakken en het spul erin stoppen en doorslikken. Werkte prima :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 15:58 

Hardtraxx Elite

Normaal snuif ik liever ook niet haha, maar keta 1x gedaan. Vond er niet zo heel erg veel aan, maar denk dat ik het toch nog wel eens een keertje thuis opnieuw probeer. :thumbsup: Maar pep zou ik ook inderdaad gewoon in een vloeitje doen, niet dat het zo gezonder is als door je neus ofzo though... Al die chemische troep dat ze in pep gooien, en 9/10 heb je nog een teringhoop caffeine er tussen zitten ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:16 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Normaal snuif ik liever ook niet haha, maar keta 1x gedaan. Vond er niet zo heel erg veel aan, maar denk dat ik het toch nog wel eens een keertje thuis opnieuw probeer. :thumbsup: Maar pep zou ik ook inderdaad gewoon in een vloeitje doen, niet dat het zo gezonder is als door je neus ofzo though... Al die chemische troep dat ze in pep gooien, en 9/10 heb je nog een teringhoop caffeine er tussen zitten ook.

Het is dus juist wel gezonder omdat je je neus er niet mee verneukt :P
Ook net gelezen dat het minder verslavend zou werken op die manier, omdat het veel rustiger opkomt en een iets minder sterk effect heeft. Bij drugs die op die manier werken heb je schijnbaar minder snel zin om bij te pakken omdat het niet meteen effect heeft.

Zit eraan te denken om het bij Loudness te proberen. Graag zou ik van jullie horen waarom het wel of geen goed idee is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:38 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Het is dus juist wel gezonder omdat je je neus er niet mee verneukt :P
Ook net gelezen dat het minder verslavend zou werken op die manier, omdat het veel rustiger opkomt en een iets minder sterk effect heeft. Bij drugs die op die manier werken heb je schijnbaar minder snel zin om bij te pakken omdat het niet meteen effect heeft.

Zit eraan te denken om het bij Loudness te proberen. Graag zou ik van jullie horen waarom het wel of geen goed idee is :)

Zal vast wel goed plan zijn als je wat wil doen en toch geen xtc. Ik ga volgende keer eens 4FMP+2CI uitproberen, zien hoe dat meevalt, maar dan op een feestje thuis ofzo, pep begin ik niet mee, misschien dat ik het wel eens doe maar dan pure pep maar dat is niet altijd even makkelijk aan te komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 22:14 

Donateur

Hahahahahah darkbeatz, die foto die je van me hebt gemaakt in je album op partyflock!
Hahahahahhahaha geniaal! Puur genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:10 

Hardtraxxer

Haha dawasiknie staat ook een keer mooi op de foto:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 17:49 

Kan iemand die plaatsen haha? :D
of willen ze dat niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 17:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Strak naar rechts / strak naar beneden / Mol strak omhoog / strak naar links
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 18:17 

Donateur

Hahaha beste bekkies!! :lol: :x
Top 3 kaakschaatsers???
met MOL op 1? :P :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 18:39 

Kevin-Raw schreef:
Hahaha beste bekkies!! :lol: :x
Top 3 kaakschaatsers???
met MOL op 1? :P :worship:

Hahaha ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:20 

Donateur

M'n kaak vind ik dan nog niet zo erg maar m'n ogen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 20:55 

Donateur

Mol heeft zich wel vermaakt denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:03 

Hardtraxx Addict

weet wel zeker, maar zo hoort t ook :)
gvd zin in thrillogy, dan sinds q-base niet gebruikt dus dat wordt weer geniete :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 22:27 

Hardtraxxer

Mol schreef:
M'n kaak vind ik dan nog niet zo erg maar m'n ogen xd

Maar je voelde je wel heeeerlijk waarschijnlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 22:43 

Donateur

Hahaha prachtige foto :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:11 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup: Prachtig! En dan te bedenken dat hij eerder op de dag voorlichting gaf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
:thumbsup: Prachtig! En dan te bedenken dat hij eerder op de dag voorlichting gaf ^^

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:20 

Donateur

Chukkels schreef:

hahaha ja dat is helemaal mooi :thumbsup: maar heb er wel weer hoop van geleerd , bedankt nog mol :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

hahaha ja dat is helemaal mooi :thumbsup: maar heb er wel weer hoop van geleerd , bedankt nog mol :worship:

Ik ook! Ik heb geleerd dat ik slimmer ben dan Robert, die dacht dat je na het gebruik van XTC niet dood kon gaan van te veel water drinken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 00:00 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Ik ook! Ik heb geleerd dat ik slimmer ben dan Robert, die dacht dat je na het gebruik van XTC niet dood kon gaan van te veel water drinken. xd

hahaha wat grappig he..

Ik wist veel meer dan jou :list: en had maar 1 foutje :$
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen