Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Kevin-Raw wrote:
jeone wrote:hmm ik doe niets via de neus, :nono:
+1
maar het is ook mijn persoonlijke mening toch?:P..kvind het ook geen prettig gevoel in mn neus:p..haha maar het geeft vertrouwelijk gevoel omdat ik weet welk effect het heeft:P...en kwa prijs ook niet duur;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
ALS ik ooit pep probeer dan wel als bommetje denk. Heb ook geen zin in neus-shit :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:ALS ik ooit pep probeer dan wel als bommetje denk. Heb ook geen zin in neus-shit :P
bommetje is ook fijn:P...alleen dan duurt het wel wat langer voor dat het inwerkt...als je het snuift dan heb je ong 10 min branderig gevoel:P...en hele vieze smaak je je keel maar met een beetje water is dat zo weer weg:P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Snap dat probleem van langzame inwerking nooit. Dan neem je het toch eerder? :P Vind 't juist fijn als het langzaam opkomt, dan schrik je er iig niet van ;)
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
donkeyrollers wrote:Nu ben ik ook wel anti pep, ze noemen het niet voor niets de witte sloper

gwn grametje naar binnen snuiven en je bent 10 min later stuiterbal:
Coke heet de witte sloper, maar pep is zowat de grootste zooi die je maar kunt pakken.
Ik vind sowieso alle snuifzooi niet aan te raden voor parties, i.t.t. XTC dat iets extras brengt.

En neem maar van mij aan dat die dip-kater steeds later opkomt en ook steeds heftiger wordt, naarmate je ouder wordt.
Voor mij reden genoeg om het niet meer te doen in elk geval. Een week naar de klote voor een leuke avond gaat me iets te ver.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
PNXRMX wrote:ALS ik ooit pep probeer dan wel als bommetje denk. Heb ook geen zin in neus-shit :P
Dat heb ik dus ook gedaan, hoef ook geen snuif. Gewoon vloeitje pakken en het spul erin stoppen en doorslikken. Werkte prima :yes:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Normaal snuif ik liever ook niet haha, maar keta 1x gedaan. Vond er niet zo heel erg veel aan, maar denk dat ik het toch nog wel eens een keertje thuis opnieuw probeer. :thumbsup: Maar pep zou ik ook inderdaad gewoon in een vloeitje doen, niet dat het zo gezonder is als door je neus ofzo though... Al die chemische troep dat ze in pep gooien, en 9/10 heb je nog een teringhoop caffeine er tussen zitten ook.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
DarkBeatz wrote:Normaal snuif ik liever ook niet haha, maar keta 1x gedaan. Vond er niet zo heel erg veel aan, maar denk dat ik het toch nog wel eens een keertje thuis opnieuw probeer. :thumbsup: Maar pep zou ik ook inderdaad gewoon in een vloeitje doen, niet dat het zo gezonder is als door je neus ofzo though... Al die chemische troep dat ze in pep gooien, en 9/10 heb je nog een teringhoop caffeine er tussen zitten ook.
Het is dus juist wel gezonder omdat je je neus er niet mee verneukt :P
Ook net gelezen dat het minder verslavend zou werken op die manier, omdat het veel rustiger opkomt en een iets minder sterk effect heeft. Bij drugs die op die manier werken heb je schijnbaar minder snel zin om bij te pakken omdat het niet meteen effect heeft.

Zit eraan te denken om het bij Loudness te proberen. Graag zou ik van jullie horen waarom het wel of geen goed idee is :)
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:Het is dus juist wel gezonder omdat je je neus er niet mee verneukt :P
Ook net gelezen dat het minder verslavend zou werken op die manier, omdat het veel rustiger opkomt en een iets minder sterk effect heeft. Bij drugs die op die manier werken heb je schijnbaar minder snel zin om bij te pakken omdat het niet meteen effect heeft.

Zit eraan te denken om het bij Loudness te proberen. Graag zou ik van jullie horen waarom het wel of geen goed idee is :)
Zal vast wel goed plan zijn als je wat wil doen en toch geen xtc. Ik ga volgende keer eens 4FMP+2CI uitproberen, zien hoe dat meevalt, maar dan op een feestje thuis ofzo, pep begin ik niet mee, misschien dat ik het wel eens doe maar dan pure pep maar dat is niet altijd even makkelijk aan te komen :(
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hahahahahah darkbeatz, die foto die je van me hebt gemaakt in je album op partyflock!
Hahahahahhahaha geniaal! Puur genieten!
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Haha dawasiknie staat ook een keer mooi op de foto:p
M
Kan iemand die plaatsen haha? :D
of willen ze dat niet? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
Strak naar rechts / strak naar beneden / Mol strak omhoog / strak naar links
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Hahaha beste bekkies!! :lol: :x
Top 3 kaakschaatsers???
met MOL op 1? :P :worship:
M
Kevin-Raw wrote:Hahaha beste bekkies!! :lol: :x
Top 3 kaakschaatsers???
met MOL op 1? :P :worship:
Hahaha ja :lol:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
M'n kaak vind ik dan nog niet zo erg maar m'n ogen xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mol heeft zich wel vermaakt denk.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
weet wel zeker, maar zo hoort t ook :)
gvd zin in thrillogy, dan sinds q-base niet gebruikt dus dat wordt weer geniete :)
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Mol wrote:M'n kaak vind ik dan nog niet zo erg maar m'n ogen xd
Maar je voelde je wel heeeerlijk waarschijnlijk :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hahaha prachtige foto :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
:thumbsup: Prachtig! En dan te bedenken dat hij eerder op de dag voorlichting gaf ^^
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Chukkels wrote::thumbsup: Prachtig! En dan te bedenken dat hij eerder op de dag voorlichting gaf ^^
:lol:
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote::thumbsup: Prachtig! En dan te bedenken dat hij eerder op de dag voorlichting gaf ^^
hahaha ja dat is helemaal mooi :thumbsup: maar heb er wel weer hoop van geleerd , bedankt nog mol :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
hahaha ja dat is helemaal mooi :thumbsup: maar heb er wel weer hoop van geleerd , bedankt nog mol :worship:
Ik ook! Ik heb geleerd dat ik slimmer ben dan Robert, die dacht dat je na het gebruik van XTC niet dood kon gaan van te veel water drinken. xd
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:
Ik ook! Ik heb geleerd dat ik slimmer ben dan Robert, die dacht dat je na het gebruik van XTC niet dood kon gaan van te veel water drinken. xd
hahaha wat grappig he..

Ik wist veel meer dan jou :list: en had maar 1 foutje :$