Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:19 

Donateur

Fijn is dat college, brak zijn, te vroeg college gehad en dan relaxt alle raports van iedereen te lezen. Dank iedereen voor zijn bijdrage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 16:39 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Dat jullie zo een moeite hebben om die orange Q's te krijgen haha. Zijn trouwens ongeveer net even goed als die olifanten :P

Jou connecties moet ik hebben :P! Ziet er toch gwn geniaal uit die Q-dance :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 16:51 

Donateur

heb nu de kestboompjes binnen :) ben benieuwd hoe ze zijn, hopelijk volgende de week ook de Q-Dance snoepjes binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
heb nu de kestboompjes binnen :) ben benieuwd hoe ze zijn, hopelijk volgende de week ook de Q-Dance snoepjes binnen

:woot: :thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:48 

Hardtraxxer

Heb even een paar vraagjes over speed, hopelijk zijn er hier mensen die deze kunnen beantwoorden.
1. Hoelang duurt het voordat het gevoel uitgewerkt is? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheid, maar ongeveer...
2. Wat voel je als het uitgewerkt is? Na xtc wil ik alleen nog maar naar bed. Hoe is dit bij speed?
3. Icm xtc, eerst speed en dan xtc of andersom?
4. Kan het icm alcohol, of is dat een no-go?
5. Ga je er ook zo uitzien net zoals bij xtc, kaakschaatsen + gare ogen, of valt dit mee?
Als je verder nog iets belangrijks te melden hebt over speed vertel het aub :)

Op Masters misschien aan de pep :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Heb even een paar vraagjes over speed, hopelijk zijn er hier mensen die deze kunnen beantwoorden.
1. Hoelang duurt het voordat het gevoel uitgewerkt is? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheid, maar ongeveer...
2. Wat voel je als het uitgewerkt is? Na xtc wil ik alleen nog maar naar bed. Hoe is dit bij speed?
3. Icm xtc, eerst speed en dan xtc of andersom?
4. Kan het icm alcohol, of is dat een no-go?
5. Ga je er ook zo uitzien net zoals bij xtc, kaakschaatsen + gare ogen, of valt dit mee?
Als je verder nog iets belangrijks te melden hebt over speed vertel het aub :)

Op Masters misschien aan de pep :$

Ow, deze kan ik beantwoorden!

1. 5 tot 8 uur, met een normale dosis (ik zou zeggen 2-3 schepjes van sleutel), maar wel zonder wat erbij. Als je na de xtc gebruikt, kan het veel langer duren! Ook als je veel meer neemt natuurlijk.
2. Je voelt een 'klap' van licht worden in je hoofd. Echter, daarna kun je nog niet meteen slapen, dat duurt nog wel een tijdje. Je energie is op, maar je bent nog niet moe.
3. Sowieso eerst Speed, als je niet 40 uur daarna wakker wil blijven.
4. Niet aan te raden, je drinkt over het algemeen meer en kan veel meer op, want je voelt de dronkenschap die je op dat moment normaal zou hebben, niet. Ook droog je sneller uit.
5. Nope, dat valt reuze mee. Ik zag er in ieder geval heel normaal uit na mijn (te grote) dosis voor dat moment.

Ik heb trouwens geen idee of dit allemaal waar is, dat kan Mol of Dawasiknie vast wel beter zeggen, maar ik heb het genomen om de zondag door te komen zonder slaap, tot een uur of 4-5 's middags was mijn bedoeling, omdat ik op Fusion al 4FMP en 400+mg MDMA op had. Ik had denk ik 20-30mg Speed op, en ik sliep in de nacht van maandag op dinsdag pas voor het eerst. Maandag had ik wel totaal geen energie meer, maar ik was niet moe. Zondag baste ik nog wel van de energie (trappen lopen in de Arena naar de 2e ring :woot: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:24 

Hardtraxx Veteran

ik zou eerst me x nemen en dan me pep, want dan kan je tenminste doorgaan na je energiedipje en ook je space voelt wat langer aan vind ik persoonlijk, maarja je blijft inderdaad nog wel een flinke tijd wakker, zelfs als je gewoon wil slapen maar je het gewoon niet kan omdat je lichaam nog volop wakker is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:28 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij kom je sowieso niet in je energie-dip terecht hoor, als je het goed doseert. Zeg maar dat je de pep rond een uur of 11 inneemt, dan neem je tegen een uur of half 3-3 uur een pil. De speed duurt dan nog wel door tot 6-7 uur en de pil ook nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:32 

Hardtraxx Elite

pep + mdma = :x

Gevaarlijke combo... Beide zwaar belastend voor je hart en andere organen, deze 2 combineren zorgt voor nog meer stress op je lichaam. Linke boel, maakt ook nog eens dat pep je mdma roll verzacht dus goede combo is het ook niet eens... Als je minder wilt voelen van de mdma pak dan gewoon minder zeg ik maar.

Nu ben ik ook wel anti pep, ze noemen het niet voor niets de witte sloper ;)

edit: Unity quote er nog even bij smijten
Citaat:
XTC en speed
Deze combinatie geeft extra veel druk op hart en bloedvaten en kan het lichaam extra uitputten. De kater kan erger zijn dan de kater van de afzonderlijke middelen. Met deze combi vergroot je de kans op hersenschade (het zou kunnen dat speed de hersenschade veroorzaakt door MDMA versterkt - in ieder geval kan speed op zichzelf ook hersenschade geven).

Deze combi vergroot ook de kans op uitdroging en oververhitting.

Speed zal het XTC effect wat afvlakken als je het neemt tijdens de XTC piek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:02 

Donateur

Er zijn ontzettend veel mensen die het tegelijk gebruiken. Zou het iig niet zo snel doen. Zolang ik een energierush van Xtc krijg is pep overbodig voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:31 

Donateur

Ik heb tot nu toe altijd alles tegelijk gebruikt (drank, pep, XTC), vindt zelf altijd wel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:33 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Ik heb tot nu toe altijd alles tegelijk gebruikt (drank, pep, XTC), vindt zelf altijd wel chill.

Wat minder chill is hoeveel hersencellen je er elke keer mee verneukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 20:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Maar jij vindt het ook chill om de eerste keer 2 groene canadezen er in een half uur in te flikkeren. Volgens mij vind jij alles chill :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 21:42 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
roberttt schreef:

Maar jij vindt het ook chill om de eerste keer 2 groene canadezen er in een half uur in te flikkeren. Volgens mij vind jij alles chill :P

Nee joh, dat doet hij alleen met Fast Forwards xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:24 

Hardtraxxer

Oke bedankt iedereen!

Misschien dat ik op Masters dan rond 12 uur begin met een kleine dosis om gewoon eens te kijken wat het is. Kan daarna nog altijd bijpakken.
En heb hier nog een halve groene canadees liggen, dus ik dacht misschien dat ik die dan rond half 4 kon pakken ofso :)

Zijn er nog meer meningen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:37 

Donateur

PNXRMX schreef:
roberttt schreef:

Klopt, voor de rest leef ik heel gezond . En ja het is schadelijk naja boeiend tegenwoordig is alles slecht en ongezond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
PNXRMX schreef:
roberttt schreef:

Klopt, voor de rest leef ik heel gezond . En ja het is schadelijk naja boeiend tegenwoordig is alles slecht en ongezond.

Ach ja, zaterdag heb je je best nog wel gedragen vond ik. En nu heb je een break van 2 maand. Komt nog wel goed met je ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:52 

Donateur

Chukkels schreef:

Ach ja, zaterdag heb je je best nog wel gedragen vond ik. En nu heb je een break van 2 maand. Komt nog wel goed met je ^^

Daarom, zaterdag rustig aan gedaan. normaal loop ik er 10X erger bij XD
Majah qlimax gaan we weer zwaar vdk dat is 1 ding wat zeker is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Daarom, zaterdag rustig aan gedaan. normaal loop ik er 10X erger bij XD
Majah qlimax gaan we weer zwaar vdk dat is 1 ding wat zeker is :thumbsup:

Het moet maar weer... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:00 

Donateur

Jazeker de apotheker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 07:09 

Hardtraxx Veteran

yeej, nog steeds geen dinsdagdip! \o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 08:11 

Donateur

Chukkels schreef:
yeej, nog steeds geen dinsdagdip! \o/

Zooo jij heb wel weer geluk hoor!, ik ben er gelukkig alweer overheen! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 10:46 

Hardtraxx Veteran

Nu ben ik ook wel anti pep, ze noemen het niet voor niets de witte sloper

kvind juist wel fijn:P...gwn grametje naar binnen snuiven en je bent 10 min later stuiterbal:P...en met pep is het zo dat je gwn weet wat het gaat doen dus dat geeft mij vertrouwlijk gevoel:P...maar op Thrillogy gaat ik toch maar niet aan de pep maar aan groene canadezen:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 13:21 

Hardtraxx Addict

hmm ik doe niets via de neus, :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 13:28 

Donateur

jeone schreef:
hmm ik doe niets via de neus, :nono:

+1
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen