DarkNoize schreef:
Heb even een paar vraagjes over speed, hopelijk zijn er hier mensen die deze kunnen beantwoorden.
1. Hoelang duurt het voordat het gevoel uitgewerkt is? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheid, maar
ongeveer...
2. Wat voel je als het uitgewerkt is? Na xtc wil ik alleen nog maar naar bed. Hoe is dit bij speed?
3. Icm xtc, eerst speed en dan xtc of andersom?
4. Kan het icm alcohol, of is dat een no-go?
5. Ga je er ook zo uitzien net zoals bij xtc, kaakschaatsen + gare ogen, of valt dit mee?
Als je verder nog iets belangrijks te melden hebt over speed vertel het aub
Op Masters misschien aan de pep

Ow, deze kan ik beantwoorden!
1. 5 tot 8 uur, met een normale dosis (ik zou zeggen 2-3 schepjes van sleutel), maar wel zonder wat erbij. Als je na de xtc gebruikt, kan het veel langer duren! Ook als je veel meer neemt natuurlijk.
2. Je voelt een 'klap' van licht worden in je hoofd. Echter, daarna kun je nog niet meteen slapen, dat duurt nog wel een tijdje. Je energie is op, maar je bent nog niet moe.
3. Sowieso eerst Speed, als je niet 40 uur daarna wakker wil blijven.
4. Niet aan te raden, je drinkt over het algemeen meer en kan veel meer op, want je voelt de dronkenschap die je op dat moment normaal zou hebben, niet. Ook droog je sneller uit.
5. Nope, dat valt reuze mee. Ik zag er in ieder geval heel normaal uit na mijn (te grote) dosis voor dat moment.
Ik heb trouwens geen idee of dit allemaal waar is, dat kan Mol of Dawasiknie vast wel beter zeggen, maar ik heb het genomen om de zondag door te komen zonder slaap, tot een uur of 4-5 's middags was mijn bedoeling, omdat ik op Fusion al 4FMP en 400+mg MDMA op had. Ik had denk ik 20-30mg Speed op, en ik sliep in de nacht van maandag op dinsdag pas voor het eerst. Maandag had ik wel totaal geen energie meer, maar ik was niet moe. Zondag baste ik nog wel van de energie (trappen lopen in de Arena naar de 2e ring

)