Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 00:01 

Hardtraxx Veteran

ik 0 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 00:02 

Donateur

goed zo, ben trots op je hoor. volgende keer heb ik ook 0 fout :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Dan heb ik zelfs een bonuspunt, omdat ik nu ook wat meer over pep weet haha :P

Op Thrillogy gaan we weer langs, gaan we lekker compleet nuchter een test doen :thumbsup:
Mijn lampje van m'n Unity aansteker is bijna op, dus heb een nieuwe nodig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 00:19 

Donateur

nuchter:P dacht et niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 01:26 

Hardtraxx Addict

staat de unity stand ook bij fusion of dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 07:05 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Op Thrillogy gaan we weer langs, gaan we lekker compleet nuchter een test doen :thumbsup:

Haha dat wil ik wel is zien dan.Jij nuchter op een feest :p
Ik hoop dat ik ook nog naar thrillogy kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Chukkels schreef:

Haha dat wil ik wel is zien dan.Jij nuchter op een feest :p
Ik hoop dat ik ook nog naar thrillogy kan.

Ik heb genoeg feestjes nuchter mee gemaakt hoor. Maar het kan toch geen toeval zijn, dat de laatste 4 feesten gewoon veel leuker waren dan die van het jaar ervoor? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 13:46 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik heb genoeg feestjes nuchter mee gemaakt hoor. Maar het kan toch geen toeval zijn, dat de laatste 4 feesten gewoon veel leuker waren dan die van het jaar ervoor? :innocent:

Ja jongen, ik moet mezelf ook betrappen op slechte gedachten :$ Heb samen met een meid deze week een 100mg mdma genomen (dus geen maand break sinds 11 september) en fuck it, als ik naar thrillogy ga eind van de maand ga ik vrees ik toch ook weer zondigen en 11 december zowiezo weer. Maarja, vaker moet het zeker niet gaan worden :x Wel uiteraard flink aan de vitamienen zo elke keer :-P Merk ook wel dat ik van zo een 100mg mdma volledig geen kater aan overhoud, zelfs geen vermoeidheid of whatever, gewoon niet eens het gevoel dat ik wat geks heb gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 23:02 

Hardtraxx Addict

Heb gisteren voor het eerst capsules geprobeerd, en was echt geweldig :D
Alleen beetje raar dat ik sommige effecten zoals tintelende voeten, zweverig gevoel, zweterig gevoel, klappertanden en wazig kijken af en toe nog voel terugkomen.. kan iemand mij hier meer over vertellen?
Heb 2 groenkleurige capsules op, eerst eentje met 180 mdma (iets van kristal ofzo?) en daarna eentje met 160 mdma (eentje waarin de mdma heel puur van was?), hoorde ik van mijn vrienden.. maar zou niet weten wat dat allemaal is enzo, dus hebben jullie daar ook nog meer informatie over?
Want ben echt benieuwd hoe het kan dat ik zolang door blijf spacen, en waarom ik ineens aan het vechten was met Pikachu XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 23:58 

Hardtraxxer

Waarschijnlijk komt dat omdat je een driedubbel dosis hebt genomen als wat normaal is voor een beginner ;) Ik zou zeggen lees je eerst wat meer in voordat je meer gaat gebruiken, op sites zoals drugsinfo.nl, unity.nl en erowid.org als je goed Engels kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 03:13 

Hardtraxx Elite

180mg kristallen komt overeen met maximum 140mg mdma ongeveer (maximum puurheid is 83%) Wanneer het poeder is kan je ervan uit gaan dat de puurheid een stuk lager ligt, heb je echt brokken kristal kom je hier meestal wel in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 05:01 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
180mg kristallen komt overeen met maximum 140mg mdma ongeveer (maximum puurheid is 83%) Wanneer het poeder is kan je ervan uit gaan dat de puurheid een stuk lager ligt, heb je echt brokken kristal kom je hier meestal wel in de buurt.

Die van 160 waren brokken, die van 180 poeder.. dus welke was nou sterker? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 10:20 

Hardtraxx Elite

KickinAzz schreef:
DarkBeatz schreef:

Die van 160 waren brokken, die van 180 poeder.. dus welke was nou sterker? :D

Kun je niet zeker zijn, maar poeder is de kans wel een stuk groter dat het versneden is met iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ben toch benieuwd of ik ergens aan Explosion kan komen voor op Thrillogy. Nog even rond kijken, in ieder geval nog geen RC site gevonden die ik kan vertrouwen.

Sowieso nu een break tot aan Qlimax met MDMA, daar weer heerlijk los :)

Eerst even een crisis-situatie hier thuis bespreken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 08:43 

Donateur

Chukkels schreef:
Ben toch benieuwd of ik ergens aan Explosion kan komen voor op Thrillogy. Nog even rond kijken, in ieder geval nog geen RC site gevonden die ik kan vertrouwen.

Crisis-situatie? :/ :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:23 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik ga op Thrillogy wel weer aan de mdma als we uberhaupt gaan :love:. Waarschijnlijk gewoon aan de kristallen dan. Crisis situatie opgelost? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik ga op Thrillogy wel weer aan de mdma als we uberhaupt gaan :love:. Waarschijnlijk gewoon aan de kristallen dan. Crisis situatie opgelost? :P

haha dan ben je zeker niet de enige:P ik ook sws aan de MDMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

Haha, stelletje halfverslaafden hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:05 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

hha nee ik zie mezelf meer als een gebruiker dan een halfverslaafden:P...maar jij kan me niet overtuigen dat jij nog nooit iets gedaan hebt:P..haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:25 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:

hha nee ik zie mezelf meer als een gebruiker dan een halfverslaafden:P...maar jij kan me niet overtuigen dat jij nog nooit iets gedaan hebt:P..haha

T gaat me meer om het feit dat iedereen besluit nuchter te blijven en het niet eens een week volhoudt met het besluit :P

Maar goed, ik had eerst ook als voornemen eens in de 3 maanden. Kwam erachter dat het onnodig streng was, dus de tussenperiode maar gehalveerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:40 

Donateur

PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:

T gaat me meer om het feit dat iedereen besluit nuchter te blijven en het niet eens een week volhoudt met het besluit :P

Maar goed, ik had eerst ook als voornemen eens in de 3 maanden. Kwam erachter dat het onnodig streng was, dus de tussenperiode maar gehalveerd :P

hahah PNXRMX die dollartjes smaken ook veels te lekker he :P
Nuchter op indoor feesten, vind ik persoonlijk echt wel lastig... niet dat ik het echt niet kan, maar een snoepje geeft gewoon net wat extra's, nu een aantal nuchter gedaan, maar uit me pan, is me feestje toch nog meer geslaagd! Volgend feest voor mij is pas weer LOUDNESS dus genoeg rust voor mij :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
hahah PNXRMX die dollartjes smaken ook veels te lekker he :P
Nuchter op indoor feesten, vind ik persoonlijk echt wel lastig... niet dat ik het echt niet kan, maar een snoepje geeft gewoon net wat extra's, nu een aantal nuchter gedaan, maar uit me pan, is me feestje toch nog meer geslaagd! Volgend feest voor mij is pas weer LOUDNESS dus genoeg rust voor mij :yawn:

Mwa dat voornemen had ik voor Defqon nog gemaakt, toen ik nog niks op had, en hield ik vol tot ik erachterkwam dat ik 6 weken na Defqon niet op vakantie zou zijn, maar naar Dominator kon. In dit geval een roze diamant die te lekker smaakte dus :P

Tot nu toe altijd nog het lekkerst gegaan op groene canadezen op lowlands, maar op Houseqlassics ga ik iets meer van de R$ pakken. Had op Fusion net te weinig op bij de eerste dosis :P

Hier nog mensen die naar HQ gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 13:08 

Hardtraxx Veteran

ik gebruik ook alleen met feesten...en die groene canadezen heb ik goeie verhalen over gehoord...die ga ik lekker opsnoepen met thrillogy...waneer is HQ eigenljik dan???...als het financieel lukt dat iki daar miss wel heen wil:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 13:22 

Donateur

donkeyrollers schreef:
ik gebruik ook alleen met feesten...en die groene canadezen heb ik goeie verhalen over gehoord...die ga ik lekker opsnoepen met thrillogy...waneer is HQ eigenljik dan???...als het financieel lukt dat iki daar miss wel heen wil:P

Groene canadezen zijn indd aanraders, had ze op mysteryland :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:

Groene canadezen zijn indd aanraders, had ze op mysteryland :thumbup:

haha we nemen er 2 p.p mee dus dat moet dek wel goed komen:P...en miss voor dr bij grammetje pep;P..die pep gebruik ik denk om die zondag na thrillogy ookn og door te trekken:P
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen