Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Ik durf te wedden dat 9 van de 10 van jullie met loudness weer vdk is :D ik waarschijnlijk ook hoor, dat wordt het eerst volgende feestje voor moi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:00 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:
styl0w schreef:
Afbeelding
:worship:

Heb je die?? Ik had de pillreports gelezen maar ik kan niet geloven wat daar staat :P als het allemaal waar is zou dit echt de aller aller beste ooit moeten zijn haha

Heb ze niet man, maar ga binnenkort even rondvragen, zou wel koning zijn! Gruwelijk afgewerkt dat ding.

Als iemand anders er aan kan komen, dan zou een PM geweldig zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:16 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
maarten1410 schreef:
styl0w schreef:
Afbeelding
:worship:

Heb je die?? Ik had de pillreports gelezen maar ik kan niet geloven wat daar staat :P als het allemaal waar is zou dit echt de aller aller beste ooit moeten zijn haha

Heb ze niet man, maar ga binnenkort even rondvragen, zou wel koning zijn! Gruwelijk afgewerkt dat ding.

Als iemand anders er aan kan komen, dan zou een PM geweldig zijn :P

Haha, ik ben ook al aan het rondvragen. Zijn gewldig voor in de collectie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:22 

Donateur

Ik hou het wel gewoon bij de groene olifant. Wat een meesterlijke dingen zijn dat! Ben nog nooit zo hard gegaan van enkel een half snoepje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:35 

Hardtraxx Elite

Dat jullie zo een moeite hebben om die orange Q's te krijgen haha. Zijn trouwens ongeveer net even goed als die olifanten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 20:29 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Dat jullie zo een moeite hebben om die orange Q's te krijgen haha. Zijn trouwens ongeveer net even goed als die olifanten :P

Daar gaat het niet om, gaat voor de verzameling haha :P

Dankzij Q-Dance ben ik begonnen, ik wil later tegen mijn kinderen zeggen als Q-Dance niet meer bestaat: "Kijk jongens, dit was het logo van Q-Dance, met dit ding had je altijd feest!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 20:34 

Hardtraxxer

haha even het goede voorbeeld geven aan je kids;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 20:44 

Hardtraxx Elite

Robster schreef:
Ik durf te wedden dat 9 van de 10 van jullie met loudness weer vdk is :D ik waarschijnlijk ook hoor, dat wordt het eerst volgende feestje voor moi :)

Echt he, Loudness word ook gewoon het ideale knalfeest. Lekker kleinschalig met allemaal dikke rauwe hardstyle. Man man, daar knal ik liever op als op Qlimax hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 20:50 

Donateur

Haha bij deze beloof ik, ik ga op Loudness niet meer gebruiken dan wat pils. Daar mag je mij gerust aan houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 21:14 

Bierkoning

Op Fusion had ik voor het eerst Harley's (heerlijk :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 00:15 

Hardtraxx Veteran

Welke zijn dat dan, zie er tientallen verschillende van :P

Op dit moment vind ik die olifantjes heldig, maar ik ben ook benieuwd hoe het zou gaan als ik die FF zaterdag ipv die olifant erin gooide zaterdag, toch nog net iets hoger. Want de combinatie met 4fmp was echt geniaal.

Ook blij dat ik naar jullie ervaren rotten heb geluisterd en niet naar die drugstesters :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 09:10 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:
Pauze tot qlimax is misschien wel goed idee maar er komen daarvoor nog zoveel feesten :D

Maja het moet wel -.-

Zelfde hier, en misschien pak ik op Qlimax ook niks, ga heel erg minderen!

:thumbsup: geloof je alleen nog niet:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 10:16 

Hardtraxx Elite

Ik heb voor het eerst een dinsdag dip gehad, was echt slecht gisteren. Iemand enig idee of dit aan die pil heeft gelegen :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 10:25 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Ik heb voor het eerst een dinsdag dip gehad, was echt slecht gisteren. Iemand enig idee of dit aan die pil heeft gelegen :P ?

Ligt aan de hoeveelheid die je gehad hebt, aan de rust die je daarna gehad hebt en aan de vitaminen (in pillen of voedsel) die je gehad hebt.

Wonder boven wonder heb ik nog nergens last van. Of mijn lichaam denkt nog steeds dat het maandag is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 10:42 

Donateur

Als je een dinsdagdip had lag dat gewoon aan het feit dat je pillen hebt geslikt. Sommige hebben dat heel snel, anderen hebben er nooit last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 10:50 

Donateur

dawasiknie schreef:
Als je een dinsdagdip had lag dat gewoon aan het feit dat je pillen hebt geslikt. Sommige hebben dat heel snel, anderen hebben er nooit last van.

Ik heb er vaak ook last van, maar deze keer niet. Heb goed vitamine pilletjes geslikt, veel fruit en groente gegeten. En veel rust gehad zondag! :thumbup: En had geen last van een dippie maandag dinsdag of vandaag -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 11:16 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Welke zijn dat dan, zie er tientallen verschillende van :P

blauw, en er staat HD op :D

ik had trouwens geen dinsdagdip, nog nooit gehad ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 11:30 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:

Wss wel, maar het valt goed te beinvloeden gelukkig. Veel positief nadenken, veel goeie muziek opzetten, filmpjes kijken van het feest en gewoon jezelf in een goede stemming brengen. Doordat je serotonine wat 'op' is, ben je van nature in een wat slechte bui, maar je kan er gelukkig zelf ook wat aan doen. 5-htp helpt schijnbaar ook (pas 1x gedaan, dus weet het niet) - sowieso zal het op lange termijn helpen, evenals extra vitamines. Meer info: https://docs.google.com/viewer?url=http ... .pdf&pli=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 11:41 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Sainen schreef:

Wss wel, maar het valt goed te beinvloeden gelukkig. Veel positief nadenken, veel goeie muziek opzetten, filmpjes kijken van het feest en gewoon jezelf in een goede stemming brengen. Doordat je serotonine wat 'op' is, ben je van nature in een wat slechte bui, maar je kan er gelukkig zelf ook wat aan doen. 5-htp helpt schijnbaar ook (pas 1x gedaan, dus weet het niet) - sowieso zal het op lange termijn helpen, evenals extra vitamines. Meer info: https://docs.google.com/viewer?url=http ... .pdf&pli=1

Positief was ik gisteren wel, maar ik was zo lui en niet vooruit te branden. Maar weer bedankt voor de uitleg, volgens mij heb jij op elke vraag wel een antwoord :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 11:51 

Donateur

drugsexpert PNXRMX :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 11:56 

Hardtraxx Newbie

Op q-base aan de FF''jes, 3 stuks, die gingen zo chill! Maar voor Fusion kon ik ze niet krijgen...:-(
Toen maar aan de olifantjes gegaan, had er drie op, denk drop half 6 nog 1 hele om keihard los te gaan op de dikke beukers... Slaat niet eens in... Iemand idee hoe dit kan?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:03 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
drugsexpert PNXRMX :x

Haha... heb maar weinig ervaring maar stel iedereen zo ontzettend veel vragen, zoek veel op, etc. Dus uiteindelijk weet je zelf ook steeds meer :P
Plus dat m'n eigen (nu maar 4) ervaringen ook wel een beetje meehelpen

EDIT: Sommige mensen moeten echt beter leren doseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:03 

Hardtraxx Veteran

sjoerd13021991 schreef:
Op q-base aan de FF''jes, 3 stuks, die gingen zo chill! Maar voor Fusion kon ik ze niet krijgen...:-(
Toen maar aan de olifantjes gegaan, had er drie op, denk drop half 6 nog 1 hele om keihard los te gaan op de dikke beukers... Slaat niet eens in... Iemand idee hoe dit kan?!

3 FF'jes? En dan chill gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:10 

Hardtraxx Newbie

maarten1410 schreef:
sjoerd13021991 schreef:

3 FF'jes? En dan chill gaan :x

Had er vier voor mezelf gereserveerd, die vierde aan maatje gegeven, hij ging er wel knoeterd hard op! 3 is toch niet zo veel als je van 9 tot 7 gaat( nou vond wel iedereen dat ik wat te ging maar had zelf nergens last van... :P )?

Maar op mijn vraag, komt dat denk je doordat je dan gewoon al genoeg hebt gehad en al zo vaag bent geweest dat het geen werking meer heeft, want tering he, wat wordt je vaag van die olifantjes, vind het geen aanraders....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:23 

Donateur

Op een gegeven moment is de pret gewoon op en voel je je niet meer chill, alleen maar vaag. Als je om 9 uur bent begonnen vind ik het niet zo vreemd dat je om half 6 niks meer voelt behalve dat je alleen maar scheef kijkt. Je zal vast ook de nodige tolerantie hebben als je op Q-base al 3 ff-jes had.

Die olifantjes zijn prima dingen hoor ;)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen