Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:23 

Donateur

Steeds warneer ik op sta val ik bijna flauw, heb ik altijd last van als ik weekend heb gebruikt:s toevallig iemand hier ook last van. Vraag me af wat de reden er van is slaapgebrek ofzo geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Vanwege het aantal verzoekjes, zal ik maar even een kleine sfeerimpressie geven van wat ik genomen heb afgelopen zaterdag. Nuchter richting de HMH gegaan met een paar biertjes achter de kiezen ging ik op zoek naar DarkBeatz, want hij had een capsule 4-FMP voor mij geregeld. Nog nooit gehad, hoorde er goede verhalen over dus ik nam het. Tegen 11 uur nam ik hem in (of was het eerder, was in ieder geval tijdens Dozer) en hij kwam heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam op. Het MDMA gevoel had ik nog niet echt, maar ik merkte wel dat er wat aan het gebeuren was in mijn lichaam. Het viel niet erg op, maar ik was wel wat energieker, losser, etc. Beetje euforisch, maar dat gedeelte was iets te zacht. Tegen half 1/kwart voor 1, voor de meeting in ieder geval een Roze Ster. Deze sloeg in halverwege Dozer en ook heerlijk hard, dat had ik echt niet verwacht, omdat deze toch een stuk lichter zijn als de Fast Forwards die ik afgelopen keren had gehad. Komt dus waarschijnlijk door die combo met 4-FMP, wat nu echt een geweldig gevoel gaf! Het laatste kwartier van Slim Shore zat deze zeker op een hoogtepunt, juist op het moment dat hij Struggle For Existence, Chemical en Dominator Remix draaide. Perfect getimed gewoon :D

Toen tegen 2 uur had ik een Hardtraxxers een halve roze ster gegeven voor z'n eerste keer, en ik besloot om die andere dan zelf maar te nemen. Een half uur later kwam ik Robert eindelijk weer eens tegen en die gaf mij een blauwe olifant. Ik denk dat ik hem om half 3 en tijdens Donkey Rollers sloeg hij heerlijk in! Dat gaf echt een vies goed gevoel, nog nooit zo'n gevoel gehad. Het was ook perfect gewoon, niet te zwaar, voor op dat moment voelde ik me echt geweldig. Toen had ik even een break genomen met bijpakken en heb ik kei- en keihard genoten en ben enorm hard losgegaan, waarvan ik echt op de automatische piloot stond, waarbij er absoluut geen rem of desnoods noodstop op stond. Tijdens Donkey's en de Megamix spacede ik hem heerlijk. We gingen zo tegen het einde van de Megamix even naar de top deck volgens mij, of wc of drinken halen. We gingen in ieder geval voor het eerst eventjes weg uit de Black Box. Toen bood Kevin-Raw mij dus een dollartje aan en op zich had ik wel zin in een hoogtepunt tijdens het eind van Zany en de set van B-Titan. En daar voelde ik hem weer, ik heb geen flauw idee meer wanneer hij insloeg, maar ik weet nog wel dat tijdens Psychedelic Trip zei dat ik er ook een had. In ieder geval was het weer lekker. Ik ging kneiter hard los en ik merkte ook dat die 4-FMP nog steeds heerlijk doorknalde. Energietekort had ik die avond nog nooit van gehoord, stond niet in mijn woordenboek. Volgens mij waren m'n enige rustpuntjes in die tijd de intro's van de nieuwe artiesten. Verder zat ik door de zaal te spacen, heb met iedereen wel een woordje gehad, inclusief een klasgenoot, wat eigenlijk niet de bedoeling was :P
Het laatste uurtje zit in delen nog in m'n geheugen, een aantal dingen weet ik nog wel, een aantal dingen heb ik niet meer op gelet. Volgens mij stuiterde ik weer de zaal rond en vroeg security om een peuk, evenals aan de 2000 andere mensen in de zaal. Maar iedereen had hetzelfde probleem, dus was even zoeken, maar toch 2x geluk gehad volgens mij. Het feest was daarna veel sneller voorbij dan gewilt, het leek wel alsof Kasparov maar 10 minuten draaide ofzo. 10 voor 7 stonden G1ll, Roberttt en ik nog keurig bij elkaar en spraken we af om niet meer te gaan rond stuiteren omdat het bijna afgelopen was. Toen het eenmaal afgelopen was, wilden we de jassen gaan halen, maar Robert was toch maar ergens anders naar toe gelopen. Ik liep tot overmaat van ramp samen met G1ll naar de verkeerde garderobe, waardoor we een kwartier voor niks hebben gewacht en die gast die eerst in de trein met ons mee was, die was ook zoek (die had er ook 4 stuks op). Uiteindelijk kwam iedereen gelukkig naar buiten en spaceden we hem vrolijk verder in de richting van de trein. 2 treinen werden geannulleerd, Robert nam een trein eerder, omdat hij met Sneekers mee ging en Gill en Michael wachtten een trein later. Ik was nog klaarwakker en hartstikke fit, dus ik bleef daar ook zitten, in de hoop dat iemand vloei had, of dat de Albert Heijn openging. Beiden gebeurden niet. Tegen half 9 stapten hun de trein in en liep ik nog even over de boulevard met (gelukkig) mijn zonnebril op, want ik zag er niet meer uit. Dat merkte ik ook wel in de metro toen ik hem even niet op had, die vrouw tegenover keek me gaar aan :P
Gelukkig toen ik op de tram wachtte, was er wel een aardige man die mij een stuk of 6 vloeitjes gaf (terwijl ik maar 1 of 2 vroeg :D ) en ik kon met een gerust hart naar huis, want ik had iets om een bommetje te doen :)

Thuis gekomen, eerst douchen en tegen een uur of half 11 dropte ik het vloeitje gevuld met pep. Ik was iets te enthousiast denk ik, want aangezien Robert zei dat er zo'n 30-40 mg nog in zat, dacht ik dat iets meer dan de helft wel genoeg was. Maar of dit was te veel, of er zat gewoon veel meer in. Waren 4 schepjes dacht ik met sleutel. Maar ja, nu ben ik nog steeds wakker en hoop ik vanacht toch te kunnen slapen. Ben gelukkig morgen en overmorgen vrij :)

Paar minpuntjes over de ervaring:

- Dankzij smerige kauwgom, die vies smaakte en na een uurtje in je bek smolt heb ik daar maar van afgezien, met als gevolg dat ik nu een vulling eruit heb, m'n wangen dik zijn en m'n tong zeer doet.
- Het gebrek aan slaap
- Zilver gewonnen op de Olympische Spelen met het onderdeel Kaakschaatsten

Positieve punten:

- Totaal geen zondagdip of maandagdip. Zelfs geeneens vermoeidheid. (helaas is het uitstel van excecutie :P )
- Veel lichtere snoepjes dan de Fast Forward, kan de hele avond helen blijven nemen.
- 2 nieuwe dingen bij kunnen schrijven op m'n druglijst: 4-FMP & Speed
- Beste tripervaring ooit, zelfs beter dan Q-Base
- Beste feest ooit gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Steeds warneer ik op sta val ik bijna flauw, heb ik altijd last van als ik weekend heb gebruikt:s toevallig iemand hier ook last van. Vraag me af wat de reden er van is slaapgebrek ofzo geen idee

Je lichaam is tot rust gekomen breekt alles af en omdat je dan opstaat, voer je ineens een hele andere beweging uit, terwijl je lichaam iets aan het doen is. Maar het is alleen maar een duizeling, niks heftigs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:39 

Hardtraxxer

Ik heb alleen belachelijke slaap problemen altijd.

Edit : Pagina nummer 100 alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:43 

Donateur

Lars55 schreef:

Ik ook .. Zo moe maar slapen nee hoor,

En chukkel leuk report :thumbup: voortaan moet e mij maar riem om doen loop ik tenminste niet weg ;)
En Vraag me echt af wat ik allemaal heb gedaan weet gewoon niks meer vanaf 2 uur ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:48 

Hardtraxx Veteran

1 groen olifantje op. Rond 11 uur een halfje, die sloeg bij de opening in :drool: had wel elke keer een wisselend effect. Het ene moment ging ik keihard los en voelde ik me zo goed en 5 minuten later stond ik weer stil, omdat ik het zo warm had, en alles liep te trillen en dacht dat ik niet goed werd. Gelukkig overheerste het euphorische gedeelte van m'n space.
Rond 3 uur de 2e helft op, en bij DR het toppunt gehad. Een perfectere timing had ik niet kunnen hebben :thumbsup: Wel jammer dat ik gewoon af en toe niet goed werd, heb daardoor een paar lekkere nummertjes moeten missen :$ mja mag niet klagen, gelukkig niet helemaal fout gegaan. Was toch alweer meer dan een jaar geleden :D

Gelukkig geen kater. Gister van 10 uur tot 5 uur geslapen en vannacht van 12 tot 9 uur, dus ben al weer redelijk uitgerust ^^ alleen m'n kaken doen nog ongelofelijk pijn en m'n benen hebben het ook flink te pakken :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:24 

Donateur

Mooi verslag Chukkelz! :thumbup: Nu ga je wel ff rusten toch een tijdje met je drugsgebruik? of volgend weekend weer?? :P Succes met slapen vannacht! :sleep: zal voor je duimen dat je in slaap komt :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Mooi verslag Chukkelz! :thumbup: Nu ga je wel ff rusten toch een tijdje met je drugsgebruik? of volgend weekend weer?? :P Succes met slapen vannacht! :sleep: zal voor je duimen dat je in slaap komt :yawn:

Sowieso tot Qlimax rust, en ik weet dan nog geeneens of ik aan de MDMA ga. Dat het nu 3x op een groot feest in korte tijd achter elkaar goed is gegaan met deze hoeveelheid, geeft nog geen zekerheid dat het straks met eventueel minder ook goed gaat en het is toch een aanslag geweest. Dus wellicht even een maand of 3 wachten met MDMA, totdat het serotonine gehalte weer op 99+% zit.

Maar ik moet wel eerlijk bekennen, ook volgende week ga ik aan de drugs: aan de alcohol wel te verstaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:35 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Lars55 schreef:

Citaat:

Heb daar zo'n hekel aan, je bent echt moe, wilt dolgraag slapen. Maar het lukt gewoon niet.
Iets frustrerender is er niet, willen slapen maar niet kunnen slapen.

Maargoed, is het vaak wel waard:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
roberttt schreef:
Lars55 schreef:

Citaat:

Heb daar zo'n hekel aan, je bent echt moe, wilt dolgraag slapen. Maar het lukt gewoon niet.
Iets frustrerender is er niet, willen slapen maar niet kunnen slapen.

Maargoed, is het vaak wel waard:)

Uh, ik heb dus gister en vanacht gehad dat ik wel wou slapen, maar niet moe was (voelde me zelfs fitter als op een willekeurige normale dag) en ook niet kon slapen. Ook eens een keer wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:41 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Iemand negatieve ervaringen met groene nijntjes? Ik ging de hele avond heerlijk maar ik ben er nou al 2 keer van over m'n nek gegaan na afloop. Ik vraag me af of ik de enige ben...

Had ik last van na q-base, maar dat kwam pas toen ze gingen uitwerken. Maar kan ook door de busreis komen, dat kan me maag ook niet altijd hebben. Of je moet kleiner doseren :P telkens halfjes ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ik kwam 9 uur thuis, even douchen, lag rond half 10 op bed. En dit keer sliep ik zomaar :huh:

Gouden tip: Oordopjes in doen. Je hoort de piep in je oren (als die er is, was dit keer echt minimaal) wel ietsje harder, maar alle invloeden van buitenaf die je afleiden/wakker houden zijn weg. Ideaal! Voor t eerst dat ik zo makkelijk heb geslapen na gebruik. En had toch alles bij elkaar weer zo'n 500 mg op :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:43 

Al 100 pagina's vol oppeppende verhalen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:06 

Hardtraxx Veteran

En enorm handige tips!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:14 

Donateur

kan nog niet slapen :cry: :cry: voortaan blijf ik clean
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
kan nog niet slapen

Welcome To My World! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:31 

Donateur

roberttt schreef:

:lol: >.< :surrender: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

:lol: >.< :surrender: :nono:

Jaja, robbie blijft ook clean tot aan kliemaks! Saampjes afgesproken xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:50 

Donateur

roberttt schreef:

Klinkt niet best. Ook last van gehad toen je net begon of is het iets van de laatste tijd dat je vaker gebruikt? Mensen die het in grote hoeveelheden en bijna elk weekend doen hebben daar vaker last van namelijk.

Lijkt me iig een sein om ff te kappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:54 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Klinkt niet best. Ook last van gehad toen je net begon of is het iets van de laatste tijd dat je vaker gebruikt? Mensen die het in grote hoeveelheden en bijna elk weekend doen hebben daar vaker last van namelijk.

Lijkt me iig een sein om ff te kappen.

Laatste tijd vooral terwijl ik al wat rustiger aan doe, moet nu tog maar is een pauze houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Laatste tijd vooral terwijl ik al wat rustiger aan doe, moet nu tog maar is een pauze houden.

Doe net als ik en doe een pauze tot qlimax :)

En over slapen... ben hele dag suf, maar klaarwakker. Vooral 's avonds. Van roken word ik in 1x heel erg moe trouwens :/ (ik rook normaal niet maar de dagen na een feest vind ik het heerlijk, op een feest ook) Dat dus ook neit meer doen :P

Nu 4 halve liters hertog jan op en de moeheid begint toe te slaan :P Ik ga op bed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 10:45 

Hardtraxx Elite

Ik hou waarschijnlijk zelfs pauze tot Loudness en daar dan maar 2 pilletjes aangezien het maar van 22u-06u duurt :thumbsup: (Word mooie 3 maanden break voor mij dan - sinds Q-Base)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 10:57 

Hardtraxxer

Ik hou ook even een pauze tot aan qlimax afgelopen weekend 3.5 nijntje op voel me niet kut ofzo
maar wil het toch liever bij max 2 per nacht gaan houden vanaf nu en op de kleine feestjes gewoon alcoholics! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:37 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik hou waarschijnlijk zelfs pauze tot Loudness en daar dan maar 2 pilletjes aangezien het maar van 22u-06u duurt :thumbsup: (Word mooie 3 maanden break voor mij dan - sinds Q-Base)

Loudness ga ik dus echt nuchter heen. Kut stad en mocht daar wat gebeuren ben je gigantisch de lul, ook in het achterhoofd dat die zondag Excelsior tegen die andere degradatiekandidaat uit Rotterdam speelt :P

Feestje pakken, 6 uur naar buiten en snel weg :yay:

Ow en trouwens, totaal geen last van een dinsdagdip. Voel me helemaal top! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:51 

Donateur

Ondanks dat het een thuiswedstrijdje is, avondje aan de pils daar... blijft geen feest.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen