Vanwege het aantal verzoekjes, zal ik maar even een kleine sfeerimpressie geven van wat ik genomen heb afgelopen zaterdag. Nuchter richting de HMH gegaan met een paar biertjes achter de kiezen ging ik op zoek naar DarkBeatz, want hij had een capsule 4-FMP voor mij geregeld. Nog nooit gehad, hoorde er goede verhalen over dus ik nam het. Tegen 11 uur nam ik hem in (of was het eerder, was in ieder geval tijdens Dozer) en hij kwam heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam op. Het MDMA gevoel had ik nog niet echt, maar ik merkte wel dat er wat aan het gebeuren was in mijn lichaam. Het viel niet erg op, maar ik was wel wat energieker, losser, etc. Beetje euforisch, maar dat gedeelte was iets te zacht. Tegen half 1/kwart voor 1, voor de meeting in ieder geval een Roze Ster. Deze sloeg in halverwege Dozer en ook heerlijk hard, dat had ik echt niet verwacht, omdat deze toch een stuk lichter zijn als de Fast Forwards die ik afgelopen keren had gehad. Komt dus waarschijnlijk door die combo met 4-FMP, wat nu echt een geweldig gevoel gaf! Het laatste kwartier van Slim Shore zat deze zeker op een hoogtepunt, juist op het moment dat hij Struggle For Existence, Chemical en Dominator Remix draaide. Perfect getimed gewoon

Toen tegen 2 uur had ik een Hardtraxxers een halve roze ster gegeven voor z'n eerste keer, en ik besloot om die andere dan zelf maar te nemen. Een half uur later kwam ik Robert eindelijk weer eens tegen en die gaf mij een blauwe olifant. Ik denk dat ik hem om half 3 en tijdens Donkey Rollers sloeg hij heerlijk in! Dat gaf echt een vies goed gevoel, nog nooit zo'n gevoel gehad. Het was ook perfect gewoon, niet te zwaar, voor op dat moment voelde ik me echt geweldig. Toen had ik even een break genomen met bijpakken en heb ik kei- en keihard genoten en ben enorm hard losgegaan, waarvan ik echt op de automatische piloot stond, waarbij er absoluut geen rem of desnoods noodstop op stond. Tijdens Donkey's en de Megamix spacede ik hem heerlijk. We gingen zo tegen het einde van de Megamix even naar de top deck volgens mij, of wc of drinken halen. We gingen in ieder geval voor het eerst eventjes weg uit de Black Box. Toen bood Kevin-Raw mij dus een dollartje aan en op zich had ik wel zin in een hoogtepunt tijdens het eind van Zany en de set van B-Titan. En daar voelde ik hem weer, ik heb geen flauw idee meer wanneer hij insloeg, maar ik weet nog wel dat tijdens Psychedelic Trip zei dat ik er ook een had. In ieder geval was het weer lekker. Ik ging kneiter hard los en ik merkte ook dat die 4-FMP nog steeds heerlijk doorknalde. Energietekort had ik die avond nog nooit van gehoord, stond niet in mijn woordenboek. Volgens mij waren m'n enige rustpuntjes in die tijd de intro's van de nieuwe artiesten. Verder zat ik door de zaal te spacen, heb met iedereen wel een woordje gehad, inclusief een klasgenoot, wat eigenlijk niet de bedoeling was

Het laatste uurtje zit in delen nog in m'n geheugen, een aantal dingen weet ik nog wel, een aantal dingen heb ik niet meer op gelet. Volgens mij stuiterde ik weer de zaal rond en vroeg security om een peuk, evenals aan de 2000 andere mensen in de zaal. Maar iedereen had hetzelfde probleem, dus was even zoeken, maar toch 2x geluk gehad volgens mij. Het feest was daarna veel sneller voorbij dan gewilt, het leek wel alsof Kasparov maar 10 minuten draaide ofzo. 10 voor 7 stonden G1ll, Roberttt en ik nog keurig bij elkaar en spraken we af om niet meer te gaan rond stuiteren omdat het bijna afgelopen was. Toen het eenmaal afgelopen was, wilden we de jassen gaan halen, maar Robert was toch maar ergens anders naar toe gelopen. Ik liep tot overmaat van ramp samen met G1ll naar de verkeerde garderobe, waardoor we een kwartier voor niks hebben gewacht en die gast die eerst in de trein met ons mee was, die was ook zoek (die had er ook 4 stuks op). Uiteindelijk kwam iedereen gelukkig naar buiten en spaceden we hem vrolijk verder in de richting van de trein. 2 treinen werden geannulleerd, Robert nam een trein eerder, omdat hij met Sneekers mee ging en Gill en Michael wachtten een trein later. Ik was nog klaarwakker en hartstikke fit, dus ik bleef daar ook zitten, in de hoop dat iemand vloei had, of dat de Albert Heijn openging. Beiden gebeurden niet. Tegen half 9 stapten hun de trein in en liep ik nog even over de boulevard met (gelukkig) mijn zonnebril op, want ik zag er niet meer uit. Dat merkte ik ook wel in de metro toen ik hem even niet op had, die vrouw tegenover keek me gaar aan

Gelukkig toen ik op de tram wachtte, was er wel een aardige man die mij een stuk of 6 vloeitjes gaf (terwijl ik maar 1 of 2 vroeg

) en ik kon met een gerust hart naar huis, want ik had iets om een bommetje te doen

Thuis gekomen, eerst douchen en tegen een uur of half 11 dropte ik het vloeitje gevuld met pep. Ik was iets te enthousiast denk ik, want aangezien Robert zei dat er zo'n 30-40 mg nog in zat, dacht ik dat iets meer dan de helft wel genoeg was. Maar of dit was te veel, of er zat gewoon veel meer in. Waren 4 schepjes dacht ik met sleutel. Maar ja, nu ben ik nog steeds wakker en hoop ik vanacht toch te kunnen slapen. Ben gelukkig morgen en overmorgen vrij

Paar minpuntjes over de ervaring:
- Dankzij smerige kauwgom, die vies smaakte en na een uurtje in je bek smolt heb ik daar maar van afgezien, met als gevolg dat ik nu een vulling eruit heb, m'n wangen dik zijn en m'n tong zeer doet.
- Het gebrek aan slaap
- Zilver gewonnen op de Olympische Spelen met het onderdeel Kaakschaatsten
Positieve punten:
- Totaal geen zondagdip of maandagdip. Zelfs geeneens vermoeidheid. (helaas is het uitstel van excecutie

)
- Veel lichtere snoepjes dan de Fast Forward, kan de hele avond helen blijven nemen.
- 2 nieuwe dingen bij kunnen schrijven op m'n druglijst: 4-FMP & Speed
- Beste tripervaring ooit, zelfs beter dan Q-Base
- Beste feest ooit gehad