Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 16:54 

Donateur

Mol schreef:
+1 voor Dawasiknie. Wat een onzin donovanray..
Ik bezoek feestjes zowel nuchter als met drugs, en vermaak me altijd prima.
Volgens mij staan juist de nieuwe mensen die niet gebruiken en de muziek nauwelijks kennen,
die staan stil. Maar ga maar eens naar in Qontrol of Q-BASE, kan je eens kijken of gebruiken en feesten
samen gaat.

Dat je drugsgebruikers losers eerste klas noemt geeft wel wat aan over jezelf.
De meeste gebruikers vinden het zonder drugs ook fantastisch op een feestje.

waarom gebruik je het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 17:13 

Donateur

Frank ik had verwacht dat jij wel verder kon kijken.
Omdat je met drugs je muziek op een heel ander niveau mee maakt, je hoort muziek veel intenser.
Het is onzin dat ik het niet vol hou zonder, denk dat er wel een paar leden zijn die dat kunnen bevestigen.

Drugs zijn illegaal ja, al is dat verschrikkelijk dom en naief.
Alcohol is een van de meest schadelijke drugs, samen met tabak.
Die zijn legaal en wijd beschikbaar. Dat de politiek het zo aanpakt
veroorzaakt de lange rijen.

Alcohol veroorzaakt de meeste vechtpartijen & verkrachtingen in dit land.
Mensen met drugs op zijn over het algemeen hartstikke vrolijk en lekker met zichzelf & de muziek bezig.
Af en toe botst er een keer een leipo tegen je aan, boeiend. Gebeurd nauwelijks terwijl die feesten zo lang zijn.
Plus de kans dat dat met alcohol gebeurd is er ook.

Zo lang je drugs recreatief gebruikt zie ik er geen problemen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 17:16 

Donateur

Omdat het gevoel zo chill is dat je een feest nóg intenser beleeft dan het eigenlijk al is, hoe vaak moet het nog gezegd worden.

Vind het wel grappig al die mensen die zich die-hard wanen door zo nadrukkelijk tegen drugs te zijn. Ik kan aan de andere kant ook gewoon zeggen dat de niet-gebruikers mietjes zijn omdat ze niks in hun leven durven te proberen. Laat elkaar gewoon lekker in hun waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 18:23 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Omdat je met drugs je muziek op een heel ander niveau mee maakt, je hoort muziek veel intenser.
Het is onzin dat ik het niet vol hou zonder, denk dat er wel een paar leden zijn die dat kunnen bevestigen.

Mensen met drugs op zijn over het algemeen hartstikke vrolijk en lekker met zichzelf & de muziek bezig.
Af en toe botst er een keer een leipo tegen je aan, boeiend. Gebeurd nauwelijks terwijl die feesten zo lang zijn.

Mol,

Ja, Alcohol veroorzaakt de meeste vechtpartijen en verkrachtingen, maar dit komt omdat dit de meeste gebruikte drug is. Wanneer Harddrugs op deze grote schaal gebruikt zouden worden dan zou het aantal vechtpartijen etc. toch ook toenemen?

Neem me niet verkeerd op hoor. Iedereen moet doen en laten wat ze willen zo lang de medemens er geen last van onder vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 18:47 

Hardtraxxer

Donovanray schreef:
1. Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.

Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten... 2. als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.

drugs :thumbdown:
Hardstyle :thumbsup:

3. Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken,terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. 4. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...

Oehh, hier wil ik wel even op in gaan

1. Ik vermaakt me zowel met drugs op als zonder even veel! Als ik niks pak, geniet ik voor de volle 100% van het feestje, heb ik wel iets op, geniet ik ook voor de volle 100%!
2. Je hebt het niet nodig om gezellig te vinden, Met of zonder is gezellig, alleen allebei op een hele andere manier.
3. Ook al sta ik vaag om me heen te kijken, dan geniet ik nog van de muziek! Misschien lijkt dat bij de meeste ook niet
4. Daar heb je gelijk in, ik heb niks tegen drugs gebruikers, maar zet wel een lijn waar je grenzen zijn, en doe het alleen als je goed voelt!

Toen ik nog nooit drugs had gebruikt keek ik het zo ongeveer het zelfde als jou tegen drugs
Drugs = om vol te houden..
Nu pak ik regelmatig wat op een feestje, maar het zeker NIET! om vol te houden.. Je voelt je helemaal relax enzz.. valt eigenlijk niet te beschrijven, speed/pep enzz als je dat pakt is het wel om vol te houden, maar een pillen totaal niet.

En kijk is op feesten bij de EHBO, Het merendeel wat daar komt, (buiten lichamelijk wonden zoals sneetjes enz..)) Komt door de Alcohol, en niet door de drugs! En als ik kijk op een gemiddeld feestje, zie ik meer mensen aan de drugs dan aan het bier ;) (of allebei 8) maar dat is totaal NIET aan te raden :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 19:09 

Donateur

Markos schreef:
Mol schreef:

Mol,

Ja, Alcohol veroorzaakt de meeste vechtpartijen en verkrachtingen, maar dit komt omdat dit de meeste gebruikte drug is. Wanneer Harddrugs op deze grote schaal gebruikt zouden worden dan zou het aantal vechtpartijen etc. toch ook toenemen?

Neem me niet verkeerd op hoor. Iedereen moet doen en laten wat ze willen zo lang de medemens er geen last van onder vindt!

Nou gooi bij iedere wereldburger een pil in zn mik en we zijn in 1 klap even alle wereldproblemen kwijt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Dude, frank maakt over t algemeen niet de slimste of best onderbouwde posts. Ik verwacht JUIST zon post van m :p

Frank, het probleem is juist dat het illegaal is in jouw geval. Als het gewoon mocht, konden we gewoon doorlopen. En zoals eerder gezegd, gaat het niet per se om volhouden, iig vast niet met de mensen hier. Iedereen die hier zit vermaakt zich nuchter ook echt wel genoeg op een feest, omdat ze enorm fan zijn van de muziek. Maar waarom zou je het per se daarbij moeten laten? Waarom zou je het niet NOG leuker kunnen hebben? Daarom drinken de meesten er ook bij en doen sommigen wel ns een pilletje (of een paar). Leven heet dat - maak er het meeste van
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 20:28 

Hardtraxx Newbie

Waarom zie ik nu pas dat hier ook al een topic voor is? :huh:

Ik ben vorige week naar Intents geweest, duurde van 2 tot 12, ik heb me prima vermaakt
tot 8 uur 's avonds, toen had ik zin om er een nog mooier feestje van te maken.. :')
Was echt een superr feestje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 20:44 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
TheNabster schreef:
Donovanray schreef:
Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.

Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten... als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.

drugs :thumbdown:
Hardstyle :thumbsup:

Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken, terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...

jij hebt dus totaal geen idee van wat je zegt...
met pillen is het net als alcohol. alcohol maakt het gezellig maar als je teveel hebt word het vervelend.
mensen die zich prima in de hand weten te houden met het pillen gebruik vind ik over het algemeen de gezelligste mensen die je tegen kan komen.

drugs zijn illegaal
en mede daardoor moet je lang in de rij wachten omdat iedereen gefouileerd moet worden.
en overigens is drugs voor mietjes
die het anders niet vol houden
een echte die hard kan zonder!
alcohol is legaal en voor sfeer
overmatig alcohol is meestal indd erger als mensen met drugs maar goed

Ik wordt een beetje moe van de mensen die constant lopen te roepen "Drugs is slecht!" terwijl ze zelfs nauwelijks weten wat het is en wat het met je doet. Als je het zelf nooit hebt gebruikt kun je er nooit een objectief beeld van krijgen. Alle informatie over dat drugs slecht is komt van anti-drugs organisaties.

Dat argument van die rij is totale onzin ze controleren ook op wapens als drugs legaal zouden zijn dan duurt het fouilleren nog net zo lang.

Jij zegt ook dat je alcohol voor de sfeer is. Ik heb liever een feestje waar iedereen een pilletje heeft gehad dan dat ze allemaal alcohol hebben gedronken, van alcohol worden een hoop mensen agressief en kunnen ze niet meer goed nadenken. Met een pilletje wordt je de grootste bomenknuffelaar ter wereld en zou je nooit agressief worden.

Denk de volgende keer goed na voordat je zomaar dingen gaat roepen!

In dit onderzoek is naar voren gekomen dat xtc helemaal niet zo slecht is zoals anti-drugs instanties altijd beweren:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 20:53 

Hardtraxxer

wibbo schreef:
Ik wordt een beetje moe van de mensen die constant lopen te roepen "Drugs is slecht!" terwijl ze zelfs nauwelijks weten wat het is en wat het met je doet. Als je het zelf nooit hebt gebruikt kun je er nooit een objectief beeld van krijgen. Alle informatie over dat drugs slecht is komt van anti-drugs organisaties.

Dat argument van die rij is totale onzin ze controleren ook op wapens als drugs legaal zouden zijn dan duurt het fouilleren nog net zo lang.

Jij zegt ook dat je alcohol voor de sfeer is. Ik heb liever een feestje waar iedereen een pilletje heeft gehad dan dat ze allemaal alcohol hebben gedronken, van alcohol worden een hoop mensen agressief en kunnen ze niet meer goed nadenken. Met een pilletje wordt je de grootste bomenknuffelaar ter wereld en zou je nooit agressief worden.

Denk de volgende keer goed na voordat je zomaar dingen gaat roepen!

In dit onderzoek is naar voren gekomen dat xtc helemaal niet zo slecht is zoals anti-drugs instanties altijd beweren:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html

Uh.. ik kan hier niks meer aan toevoegen
En het dik gedrukt! +100
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 23:23 

Hardtraxx Elite

@ alle mensen die zeggen dat je van drugs niet agressief wordt wil ik zeggen dat dit niet helemaal waar is.

http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=vraag.detail&cat=30&vraag=8714
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 23:28 

Donateur

Speed valt agressie wel mee bij de meeste mensen. Cocaine is inderdaad wel redelijk agressie gevoelig.
Vooral de combinatie met alcohol is ernstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 00:16 

Hardtraxx Addict

Sommige mensen zijn van nature uit al sneller 'getriggerd' om agressief uit de hoek te komen en dan gaat die pep daar natuurlijk niet erg positief voor zijn...

Heb er persoonlijk niet zoveel problemen mee als mensen het doen, zolang het chill blijft en ze gwn gek doen of wat vaag staan te kijken en ik er geen last van heb, is voor mijn mening ieder vrij om zijn feest zo te beleve als ie zelf wil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 00:32 

Donateur

Pep en coke kunnen wel verkeerd vallen maar dat is gewoon stemmingsversterkend, net als alcohol. Op het moment dat je je goed en relaxt voelt en goede zin hebt om een feestje te bouwen, zal je dr ook geen last van hebben. Maar t is inderdaad wel gevoelig spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 01:11 

Hardtraxxer

Ik heb anderhalf jaar geleden me eerste pilletje op omdat ik er heel nieuwsgierig naar was.
Ga nu al bijna 5 jaar naar hardstylefeesten en ben daarvoor alleen voor de muziek gegaan en kon daar heel goed me energie vandaan halen.
Het was trouwens wel op een feestje en me vriendin is sinds het slikken van een halve bij me gebleven en we zijn gaan zitten en toen voelde ik het opeens.
Het gevoel is gewoon heel lekker en kan zeggen dat er daarna nog wel meer keren zijn geweest dat ik het gebruikt heb.
De laatste tijd doe ik het echt niet op elk feest want kan ook heel goed zonder. Maar soms is het wel een toevoeging wat de avond toch een ander gevoel geeft.
Wil als tip meegeven dat je er echt zelf achter moet staan en niet omdat je vrienden het willen. Want meestal blijft het niet bij 1 keer.
En laat iig de pillen die je gaat gebruiken testen! Er is heel veel rotzooi op de markt dus kijk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Er zijn ook mensen die niet agressief worden van alcohol heur.. :P ik word er passief van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:54 

Hardtraxx Veteran

Oke, even een reportje van gisteren voor de nieuwsgierige. Heb het pilletje opgezocht online en bleek niet zo sterk te zijn (70-80mg dacht k), dus gewoon begonnen met een halve om 4 uur ipv minder. Voelde er niks van tijdens Frontliner (voelde me wel goed, maar weet niet of het aan Frontliner lag of aan de x), dus ik ga na die set naar Intractable One omdat de main veel te druk was en besluit zodra de set is afgelopen de rest te nemen als k er nog niks van voel... dus ik doe dat, en tijdens Bioweapon komt ie er lekker in en voel ik me gewoon fantastisch.

De muziek wordt zoals eerder gezegd NOG een heel hoop lekkerder, en je voelt een connectie met iedereen op je heen (althans, iedereen die er niet eng uit ziet, van die huge gespierde mofo's zonder shirt :P ), en een drang om helemaal los te gaan (meer dan normaal). Niks houdt je meer tegen, gewoon lekker vol gas geven non-stop. Opzich ben ik altijd al zo, maar het voelt gewoon veel lekkerder dan normaal :P

Het was gewoon een fantastische ervaring, en ik zou het iedereen aanraden die zichzelf in de hand kan houden. Spreek van tevoren met jezelf af wanneer de 'volgende keer' wordt. Ik sprak met mezelf af dat de volgende keer Q-Base ging worden als ik het gisteren vet vond, en ik kan me daar prima aan houden - dus... op naar Q-Base :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:41 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Oke, even een reportje van gisteren voor de nieuwsgierige. Heb het pilletje opgezocht online en bleek niet zo sterk te zijn (70-80mg dacht k), dus gewoon begonnen met een halve om 4 uur ipv minder. Voelde er niks van tijdens Frontliner (voelde me wel goed, maar weet niet of het aan Frontliner lag of aan de x), dus ik ga na die set naar Intractable One omdat de main veel te druk was en besluit zodra de set is afgelopen de rest te nemen als k er nog niks van voel... dus ik doe dat, en tijdens Bioweapon komt ie er lekker in en voel ik me gewoon fantastisch.

De muziek wordt zoals eerder gezegd NOG een heel hoop lekkerder, en je voelt een connectie met iedereen op je heen (althans, iedereen die er niet eng uit ziet, van die huge gespierde mofo's zonder shirt :P ), en een drang om helemaal los te gaan (meer dan normaal). Niks houdt je meer tegen, gewoon lekker vol gas geven non-stop. Opzich ben ik altijd al zo, maar het voelt gewoon veel lekkerder dan normaal :P

Het was gewoon een fantastische ervaring, en ik zou het iedereen aanraden die zichzelf in de hand kan houden. Spreek van tevoren met jezelf af wanneer de 'volgende keer' wordt. Ik sprak met mezelf af dat de volgende keer Q-Base ging worden als ik het gisteren vet vond, en ik kan me daar prima aan houden - dus... op naar Q-Base :D

nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:51 

Josh-T schreef:
Er zijn ook mensen die niet agressief worden van alcohol heur.. :P ik word er passief van xd

of interactief zoals ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:22 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nou gooi bij iedere wereldburger een pil in zn mik en we zijn in 1 klap even alle wereldproblemen kwijt :D

Zou toch wel echt gaan gebeuren denk ik! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:41 

Donateur

PNXRMX schreef:

Mooi om te horen dat het nog goed is afgelopen!

Ik had er gisteren echt eentje teveel te pakken. Nou vond ik dat op een paar vervelende bijwerkingen die ik pas na het feest echt voelde (tijdelijk geen adem kunnen halen/slikken, hallucineren) nog niet eens zo heel erg, maar dit heeft denk ik behoorlijk op mijn serotonine gewerkt. Denk dat ik met Dominator maar aan het bier ga, kan ook leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:

Mooi om te horen dat het nog goed is afgelopen!

Ik had er gisteren echt eentje teveel te pakken. Nou vond ik dat op een paar vervelende bijwerkingen die ik pas na het feest echt voelde (tijdelijk geen adem kunnen halen/slikken, hallucineren) nog niet eens zo heel erg, maar dit heeft denk ik behoorlijk op mijn serotonine gewerkt. Denk dat ik met Dominator maar aan het bier ga, kan ook leuk zijn.

Neem gewoon wat 5-htp of l-tryptofaan want dat bevorderd je serotonine aanvulling ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:08 

Donateur

Heb al een berg fruit opgegeten en druivensuiker, moet wel helpen. Aan die supplementen doe ik niet, schijnen vervelende bijwerkingen te hebben zoals vermoeidheid. Gewoon op de natuurlijke manier doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Oke, even een reportje van gisteren --ZAAG-- naar Q-Base :D

Ben je bij 10 years of qdance? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
PNXRMX schreef:
Oke, even een reportje van gisteren --ZAAG-- naar Q-Base :D

Ben je bij 10 years of qdance? :innocent:

Yep, maar die ga ik lekker met alcohol doen. Als je iemand nodig hebt om op je te letten een beetje dan moet je het maar zeggen :p
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen