Donovanray schreef:
1. Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten...
2. als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.
drugs
Hardstyle
3. Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken,terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. 4. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...
Oehh, hier wil ik wel even op in gaan
1. Ik vermaakt me zowel met drugs op als zonder even veel! Als ik niks pak, geniet ik voor de volle 100% van het feestje, heb ik wel iets op, geniet ik ook voor de volle 100%!
2. Je hebt het niet nodig om gezellig te vinden, Met of zonder is gezellig, alleen allebei op een hele andere manier.
3. Ook al sta ik vaag om me heen te kijken, dan geniet ik nog van de muziek! Misschien lijkt dat bij de meeste ook niet
4. Daar heb je gelijk in, ik heb niks tegen drugs gebruikers, maar zet wel een lijn waar je grenzen zijn, en doe het alleen als je goed voelt!
Toen ik nog nooit drugs had gebruikt keek ik het zo ongeveer het zelfde als jou tegen drugs
Drugs = om vol te houden..
Nu pak ik regelmatig wat op een feestje, maar het zeker NIET! om vol te houden.. Je voelt je helemaal relax enzz.. valt eigenlijk niet te beschrijven, speed/pep enzz als je dat pakt is het wel om vol te houden, maar een pillen totaal niet.
En kijk is op feesten bij de EHBO, Het merendeel wat daar komt, (buiten lichamelijk wonden zoals sneetjes enz..)) Komt door de Alcohol, en niet door de drugs! En als ik kijk op een gemiddeld feestje, zie ik meer mensen aan de drugs dan aan het bier

(of allebei 8) maar dat is totaal NIET aan te raden

)