Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ach dat valt reuze mee dat je dingen vergeet. Op Q-Base was ik ook compleet waus en ik weet alles nog. :yes:

Het gaat er meer om dat ik niet hele verhalen tegen m'n buren ga houden die nergens over gaan en daarom misschien hele vette platen ga missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 15:47 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Chukkels schreef:

Ach dat valt reuze mee dat je dingen vergeet. Op Q-Base was ik ook compleet waus en ik weet alles nog. :yes:

Het gaat er meer om dat ik niet hele verhalen tegen m'n buren ga houden die nergens over gaan en daarom misschien hele vette platen ga missen :P

:D

Op koninginnedag was een vriend van me de HELE tijd aan het lullen over vanalles en nogwat. Ik zei hou je mond nou eens een keer ik wil van de muziek genieten. 1 minuut daarna begon ik een half uur lang tegen hem aan te lullen, kon gewoon niet stoppen met praten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:09 

Hardtraxxer

Zijn hier ook diabetici die wel is gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:19 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Bij knock-out sloeg er bij mij nog eentje in om 6 uur, dus kwam sochtends om 10/11uur strak naar binnen terwijl me ouders aan de koffie zaten, als een gek met tandjes gepoetst en vanaf afstand even gepraat en snel naar bed :P

haha doe ik ook altijd :P vreet er op de terug weg nog wel eens 1 op... lol naar benede kijke, zegge dat je moe bent en op bed gaan legge :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:57 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:

Not me, maar is dit niet enorm slecht voor je? Net als epilepsie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:58 

Hardtraxx Veteran

ik ga op Thrillogy groene canadezen doen...iemand ervaring??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:10 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:

In halfjes pakken is mijn advies. Zit zo'n 130mg in ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:13 

Hardtraxxer

Banaanslak schreef:
Heeft iemand van jullie misschien een beugel (slotjes/braces) want een vriend van me heeft sinds kort een beugel en hij vraagt zich af of zn hele mond nu niet naar de klote gaat als hij flink staat te kauwen. :P

Vriend van me heeft een beugel en die trekt op zondag de vellen van zijn wangen af :') :D
Die kan echt 3 dagen niet eten omdat alles naar de klote is.
Maar hij loopt ook echt te kaakschaatsen als een idioot!!!
Ik zelf druk mijn kaken altijd strak op elkaar ipv links/rechts bewegingen, dus dan maakt het niet zoveel uit of je nu een beugel hebt of niet denk ik.

Over de ouders:
In het begin maakte ik me daar ook altijd druk over. ''Zouden ze het in de gaten hebben?''
Ik maak gewoon niet teveel oogcontact, meestal ga ik dan met de hond spelen ofso dan valt het niet op dat ik ze niet aankijk ;)
Gewoon even een praatje over hoe het was, en dan ga ik naar bed.
Heb dan nog wel altijd redelijk grote pupillen, maar ligt ook aan de oogkleur hoe goed je dat ziet.
En elke keer als ik thuiskom zeggen ze: ''Je ziet er nog best goed uit'' :thumbsup:

EDIT: Ik ga vanavond ook aan de groene canadezen... Ik zal ongeveer tweederde als eerste droppen omdat ik die nog over heb van Q-Base, daarnaast heb ik nog 1 hele, dus dan aanvullen met 1 of 2 halfjes denk ik;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:

ok bedankt:D...en wat is effect??..energie en euforisch gevoel had maat van mij het over
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:22 

Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:

ok bedankt:D...en wat is effect??..energie en euforisch gevoel had maat van mij het over

MDMA=MDMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:24 

Donateur

Denk dat hij vraagt naar het effect van MDMA? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:32 

Donateur

donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:

Mijn canadezen waren getest op 145mg, jaa gevoel ligt er ook aan in welke sfeer je het gebruikt, thuis op de bank of op een feest. Op een feest ga je er keihard mee, lekker veel energie en je voelt je perfect :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

haha dankje kevin:P...dat wou ik horen:P...kweet wat MDMA is;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:58 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:
haha dankje kevin:P...dat wou ik horen:P...kweet wat MDMA is;)

Het effect verschilt niet van pil tot pil. Zolang er pure mdma zit is alleen de hoeveelheid van belang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

Zakjes ingepakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:45 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
Zakjes ingepakt :yay:

Haha heb ik al een paar dagen geleden al gedaan.
Voorbereidingeng!! :D

EDIT:
Haha shit man.. waarom heeft niemand mij verteld dat pepbommetjes harder werken dan dat als je het snuift? xD
Ik stuiter nou al :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 20:38 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Djenz schreef:

Not me, maar is dit niet enorm slecht voor je? Net als epilepsie?

voor zover ik weet, niet slechter dan voor mensen zonder diabetes. je voelt alleen niet meer hoe hoog je bloedsuiker is. Dit moet je dus goed in de gaten houden en dat is wel lastig, vooral op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

Mol bedankt voor die kekke sleutelhanger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 10:47 

Donateur

CHUKKELS!!! Ik wacht op je raport van Fusion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:13 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:

hoezo, wat heb je gehoord dan :p

tering wat een kutwedstrijd, lijkt wel of de ajax selectie gisteren ook bij fusion was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 14:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Milán schreef:

tering wat een kutwedstrijd, lijkt wel of de ajax selectie gisteren ook bij fusion was...

Niks gehoord, maar aangezien je vorige rapport oop zo briljant was, zit ik nu op een nieuw rapport te wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 15:28 

Hardtraxx Veteran

Gister voor het eerst de groene canadezen.... Holy fak! Heb me toch partij zitten spacen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Chukkels schreef:
Milán schreef:

Niks gehoord, maar aangezien je vorige rapport oop zo briljant was, zit ik nu op een nieuw rapport te wachten :D

dat lijkt me totaal niet slim om hier nog zo'n report neer te pleuren op het internet. Krijgen mensen een totaal verkeerd beeld van mij, haha. Maar laten we het erop houden dat ik begonnen ben met 4-fmp, daarna overgegaan op iets anders en nu al 33 uur aan 1 stuk wakker ben. en het ergste is, ik barst nog steeds van de energie en ben totaal niet moe. Dus ga maar na.

ik ga nu sowieso minimaal 2 maand niks meer gebruiken, want na q-base en fusion heeft mijn serotonine er flink onder geleden. Maar echt wat een geniale ervaring was dat gisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:00 

Donateur

Haha had dus ook 4-fmp + MDMA. Rond een uur of kwart voor 1 de 4-fmp genomen, half 2 kwam die langzaam op en om 2 uur was de piek een beetje bereikt. Vanaf 3 uur zwakte het heel langzaam af, toen een halve olifant genomen. Allememachies toen ging ik ff zeg haha, ik werd weer een grote wandelende knuffelbeer. Had uiteindelijk genoeg aan die halve pil, heb uiteindelijk anderhalf uur voor het einde nog een kwartje erbij genomen om het effect wat langer aan te laten houden. Comedown was relaxt. Slapen ging maar half ofzo, kweet ook niet. Ik ging om 10 uur naar bed en sliep niet helemaal maar ik lag ook niet echt wakker. Het was op zich nog best chill. 3 uur later uit bed gestapt en voel me lichamelijk een wrak en ben doodmoe, maar dat zou ik ook zijn zonder verdovende middelen en met een slaaptekort. Echt slapen doen we vanavond wel.

Zeker een combi die het proberen vaker waard is. Diezelfde high als gisteravond bereik ik normaal pas met een pil of 2/2,5 en gisteren had ik maar een halve nodig. Het verschil met 2,5 pillen en 4-fmp + mdma is dat je niet helemaal besodemieterd vaag wordt en nog redelijk scherp bent. Ben benieuwd hoe de dagen hierna gaan voelen, als het meevalt ga ik dit zeker vaker doen! Kan me niet voorstellen dat deze combinatie schadelijker is dan een hele avond alleen (en ook gelijk teveel) MDMA.

Btw, nuchter feesten is wel ff wennen maar op zich heel goed te doen. Je bent wel gauw kapot als je ff maximaal gaat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:00 

Hardtraxxer

gister voor 3x pilletje op..
groene canadeesjes.
en t was super!!! :yay:
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen