Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:33 

Donateur

Ik kan redelijk wat pils drinken en vervolgens moeiteloos overstappen op een p-tje. Maar zou niet gaan drinken en spacen tegelijk, dan ga je geheid enorme zwarte gaten krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:35 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik kan redelijk wat pils drinken en vervolgens moeiteloos overstappen op een p-tje. Maar zou niet gaan drinken en spacen tegelijk, dan ga je geheid enorme zwarte gaten krijgen ;)

dat heb ik sowieso altijd al, maar dat komt omdat ik altijd redelijk van 't padje ben:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:02 

Hardtraxx Veteran

Kan inderdaad aardig wat bier in voordat ik een P neem, maar als hij ingenomen is, ga ik over op water. Bier smaakt niet meer dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:08 

Donateur

In het begin wel, dan smaakt bier nog goddelijk. Maar goed, dan smaakt haast alles goddelijk.
Na een paar uur begint het wel vies te smaken. Cola etc. blijft echter wel superlekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:17 

Hardtraxx Veteran

Vind ik dus echt niet, ik het echt iets ranzigs hebben als de pil is ingeslagen. Ik kan het nog wel drinken, maar water is dan echt 10x lekkerder dan normaal, dus ga ik dan maar aan het water (of cola) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:35 

Heeft iemand van jullie misschien een beugel (slotjes/braces) want een vriend van me heeft sinds kort een beugel en hij vraagt zich af of zn hele mond nu niet naar de klote gaat als hij flink staat te kauwen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:55 

Donateur

Ik zou het er niet op wagen iig. Kan behoorlijk fout aflopen als je flink malende kaken krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 01:02 

Hardtraxx Addict

hoeveel uur nadat je een pil heb genomen kun je er aan de buitenkant nog iets van zien?

zoals grote pupillen en zwabber kaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 01:14 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
hoeveel uur nadat je een pil heb genomen kun je er aan de buitenkant nog iets van zien?

verschilt per persoon. Ik kauw na soms 2 weken nog wel eens op m'n wang of knars met m'n tanden. Maar waarschijnlijk deed ik dat voordat ik begon ook wel. Ogen zijn wel weer voorbij nadat je goed geslapen hebt, maar zeker niet binnen 5 uur na inname van laatste pil. Tip, kom thuis met een zonnebril op en met suikervrije kauwgum in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 01:17 

Hardtraxx Addict

dus als ik noem maar wat om 1 uur pil zou nemen kom om 8 uur half 9 thuis valt er nog wel goed te zien dat ik pil heb gebruik, dat kauwen maakt me niet zoveel uit.
Kauw ik de komende 6 weken wel kauwgom bij wijze van spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 09:02 

Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
Heeft iemand van jullie misschien een beugel (slotjes/braces) want een vriend van me heeft sinds kort een beugel en hij vraagt zich af of zn hele mond nu niet naar de klote gaat als hij flink staat te kauwen. :P

Magnesium :thumbsup:

jeone schreef:

6 a 7u na inname van de laatste pillen zijn je ogen wel meestal terug aardig verkleint hoor. Zeker na het lopen in daglicht (zonder zonnebril). Dan passen je pupillen zich daar aan aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 09:09 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Ik wil trouwens even jullie mening weten over bier voor het nemen van een pilletje.
Ik vind het altijd wel relaxt om gewoon voor het nemen bier te drinken op een feest, en als ik hem dan genomen heb overgaan op water.
Wat is jullie mening over bier voor xtc?

Ik heb (na een aantal ervaringen) een 'theorie' hier over :P

Bij mij leek het dat, als ik een (paar) biertje(s) had gedronken voor een P en na de P stopte met bier drinken, dat op het moment dat het bier 'uitgewerkt' is m'n P ook niet lekker meer werkt.
Je wordt namelijk suf van bier zodra de top er af is. Dan worden de kapotheidssignalen in je lichaam sterker dan de remmingssignalen van de P's :)

Het is maar een theorie hoor, geen idee of het zo is, maar het zou goed kunnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 09:45 

Hardtraxx Elite

Bier + Xtc is zowiezo slechte combo, 2a3 biertjes voor gebruik zal het niet maken, maar drink je niet lam op voorhand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 09:49 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Bier + Xtc is zowiezo slechte combo, 2a3 biertjes voor gebruik zal het niet maken, maar drink je niet lam op voorhand.

Je waus wordt er wel iets sterker door. Maar je vergeet praktisch ALLES :(

Soms drink ik uurtje of 3 voor het einde een paar biertjes, gewoon om weer wat 'losser' te worden. Maar echt aan te raden is het niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 10:48 

Hardtraxxer

Citaat:
6 a 7u na inname van de laatste pillen zijn je ogen wel meestal terug aardig verkleint hoor. Zeker na het lopen in daglicht (zonder zonnebril). Dan passen je pupillen zich daar aan aan.

Dan kan je gewoon zeggen dat je fucking moe bent en je nest in wil:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 10:53 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:

Dan kan je gewoon zeggen dat je fucking moe bent en je nest in wil:p

Precies, gewoon je oogleden heel dicht houden en zeggen dat je elk moment in slaap kan vallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 10:58 

Hardtraxxer

Ik zal pas om 11 uur ongeveer thuis zijn, maar mijn moeder heeft zoiets meteen door dus ik mag dan zeker geen grote doppen meer hebben. Dus ik zit nu te twijfelen over ééntje droppen tijdens The Pitcher zodat ie tijdens Donkey Rollers mooi inslaat of ook nog één om 23.00/23.30. Maarja als ik er 2 doe blijven die schotels 3x zo lang denk ik..?

Echt kut dat ik nog niet op kamers zit, wat zouden jullie doen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 12:51 

Hardtraxxer

Bij knock-out sloeg er bij mij nog eentje in om 6 uur, dus kwam sochtends om 10/11uur strak naar binnen terwijl me ouders aan de koffie zaten, als een gek met tandjes gepoetst en vanaf afstand even gepraat en snel naar bed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 13:50 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Ik zal pas om 11 uur ongeveer thuis zijn, maar mijn moeder heeft zoiets meteen door dus ik mag dan zeker geen grote doppen meer hebben. Dus ik zit nu te twijfelen over ééntje droppen tijdens The Pitcher zodat ie tijdens Donkey Rollers mooi inslaat of ook nog één om 23.00/23.30. Maarja als ik er 2 doe blijven die schotels 3x zo lang denk ik..?

Echt kut dat ik nog niet op kamers zit, wat zouden jullie doen? :whistle:

Je gaat heus geen doppen hebben als je er tijdens The Pitcher nog eentje dropped, zoals ik al zei wandel gewoon even in het daglicht voor je naar binnen gaat en neem een foto van je ogen in het daglicht, dan zal je zien dat je pupillen gewoon weer de normale grote hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:14 

Hardtraxxer

Ja komt wel goed denk ik :)

Alleen de grote pupillen kunnen normaal de hele dag nog duren, zo irritant. Desnoods maar door de stad dwalen en op een bankje slapen de hele middag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

Alleen de grote pupillen kunnen normaal de hele dag nog duren, zo irritant. Desnoods maar door de stad dwalen en op een bankje slapen de hele middag xd

lekker bij het paasontbijt met zulke doppen na trance energy xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:19 

Hardtraxx Elite

Dat valt echt mee hoor, dat is juist als je niet buiten komt dat ze groot blijven. Je pupillen blijven zich dan aangepast houden aan het donker, in daglicht worden pupillen altijd kleiner vandaar, je zal wel zien dat je daar niets van merkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:28 

Donateur

Vanavond weer lekker knallen!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:44 

Hardtraxx Veteran

Wat betreft die grote pupillen. Als je zorgt dat je ouders je zien in vol daglicht, dus dicht bij een raam of buiten, zal ze niets opvallen. Bij kunstlicht zijn ze nog wel wat groter dan anders en in het schemer/donker nog vrij lang groot ;)

Kevin-Raw schreef:

Ik ga me vanavond rustig houden denk ik. Neem een wit duifje en een fastforward mee, maar weet niet eens of ze op gaan. Dit feest wil ik over een jaar nog helder op m'n netvlies hebben staan dus moet niet te veel van t koekje zijn :)
Gewoon wel een kleine blijheids- en energieboost, helemaal van de kaart doe ik op qlimax wel weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Wat betreft die grote pupillen. Als je zorgt dat je ouders je zien in vol daglicht, dus dicht bij een raam of buiten, zal ze niets opvallen. Bij kunstlicht zijn ze nog wel wat groter dan anders en in het schemer/donker nog vrij lang groot ;)

Kevin-Raw schreef:

Ik ga me vanavond rustig houden denk ik. Neem een wit duifje en een fastforward mee, maar weet niet eens of ze op gaan. Dit feest wil ik over een jaar nog helder op m'n netvlies hebben staan dus moet niet te veel van t koekje zijn :)
Gewoon wel een kleine blijheids- en energieboost, helemaal van de kaart doe ik op qlimax wel weer :P

Ach dat valt reuze mee dat je dingen vergeet. Op Q-Base was ik ook compleet waus en ik weet alles nog. :yes:
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen