Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:30 

Hardtraxxer

Met een schilmesje snijden, met visdraad "zagen", wees creatief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:38 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:
Vriend van me gaat zaterdagavond ook voor het eerst een pilletje nemen, 22 is hij nu. Denk dat het het beste is lekker te beginnen met een halve groene canadees. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren. xd xd

Een halve groene canadees is een verstandige keuze, hoeveel weegt hij? Als hij maar 60kg weegt ofzo laat hem dan ook zeker geen halve te snel bijnemen, anders gaat hij te hard gaan.

Nja hij weegt rond de 85 gok ik, maar zegt ook niet alles. Weeg zelf 100 bij een lengte van 1,90 en ga zelf ook aardig hard op die canadezen.. (wel een BF van ~11 % trouwens dus niet denken dat ik een papzak ben :P) Maar een halve lijkt mij ook een goede dosering..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Met een schilmesje snijden, met visdraad "zagen", wees creatief :P

Nog een keer geprobeerd met een pasje, terwijl ik het pilletje goed vasthoud (zodat het zeker door het midden gaat). Middelste stuk verpoederde wel een beetje, maar zit nog gewoon in t zakje, dus kan altijd nog n keer opgelikt worden :P Helaas wel t zakje n klein beetje kapot gemaakt :-/ Klein scheurtje maar, gaat niks uitvallen, maar dan nog :-/

Waar zou je (behalve bij n coffeeshop) die handige superkleine (ziploc) zakjes kunnen halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Waar zou je (behalve bij n coffeeshop) die handige superkleine (ziploc) zakjes kunnen halen?

Boekwinkels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Inno schreef:
Nou ja, gun je de politie geen geweldig avondje stappen? :P

Hahah ja dat wel :P Ik wil ze wellis terug pakken! :D want die honden hebben echt al heel veel geld van me :thumbdown:

Vaak aangehouden? Hoeveel had je toen mee en kwam je nog binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:48 

Hardtraxxer

Inno schreef:
PNXRMX schreef:

Boekwinkels? xd Ik moet er ook nog 1 hebben voor zaterdag, morgen maar even kijken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg altijd een paar extra zakjes bij een bestelling. Super handig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Boekwinkels? xd Ik moet er ook nog 1 hebben voor zaterdag, morgen maar even kijken dan.

Ja echt waar :D

Ik heb me ook rot gezocht om die dingen, maar ze hangen dus gewoon in sommige boekwinkels xd
Ik vroeg om 'drukzakjes' en die vrouw wees me ze zo aan. Lekker veel maten ook :) Ik heb toen 4x6 cm gekocht, maar als je beetje grote zaak hebt zullen ze ook nog wel kleiner hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:00 

Donateur

Inno schreef:
PNXRMX schreef:

ik had laatst via een hobby site ofzo besteld heb er 400 thuis liggen:P

http://www.verpakkingonline.nl/index.php?cPath=46 hier kan je ook krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

Haha, 40ct voor 100 zakjes en 7,10 voor de verzendskosten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:08 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Haha, 40ct voor de zakjes en 7,10 voor de verzendskosten :D

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:11 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Haha, 40ct voor 100 zakjes en 7,10 voor de verzendskosten :D

haha ideaal:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:14 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als je er een weet te vinden in Zwolle, houd ik me aanbevolen haha.

Kan wel aan wat komen hier in mijn city, maar de markt is hier heel krap en er is zeer weinig keus.

Whaha krap in Amsterdam??? Ze gooien je er praktisch dood mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:16 

Hardtraxx Veteran

Bedoelde Kampen, in Amsterdam moet ik m'n connecties nog kweken de aankomende tijd ;)

Zometeen maar ff langs bij het testcentrum, kijken hoeveel die sterretjes nu echt zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:37 

Hardtraxxer

Knopen zitten ook altijd in zulke zakjes ;)
Ik heb gewoon wat knopen uit die zakjes gegooid en die zakjes meegenomen, mijn moeder is er nog niet achter gekomen.
Wel oppassen dat die zakjes vaak erg snel kapot gaan, had op Ground Zero opeens een leeg zakje in mijn hand! Ik schrok me dood omdat ik dus dacht dat ik ze kwijt was, maar toen zaten ze los in mijn zak omdat het zakje kapot was gegaan :')
Maar dat voel je van te voren al wel hoe sterk zo'n zakje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:10 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
Knopen zitten ook altijd in zulke zakjes ;)
Ik heb gewoon wat knopen uit die zakjes gegooid en die zakjes meegenomen, mijn moeder is er nog niet achter gekomen.
Wel oppassen dat die zakjes vaak erg snel kapot gaan, had op Ground Zero opeens een leeg zakje in mijn hand! Ik schrok me dood omdat ik dus dacht dat ik ze kwijt was, maar toen zaten ze los in mijn zak omdat het zakje kapot was gegaan :')
Maar dat voel je van te voren al wel hoe sterk zo'n zakje is.

Inderdaad voorzichtig mee zijn, ik stop ze gewoon in mijn portefeuille nadat ik ze uit mijn geheime stash plaats heb genomen op de toiletten :-D Makkelijk binnen bereik, en als je naar je kleingeld aan het kijken bent denken ze toch dat je je geld aan het tellen bent :lol:

Tip van de week: neem nooit meer mee dan je oorspronkelijk van plan bent te gebruiken. Zie dat hier best velen dat niet doen, en als je van de kaart bent maak je toch altijd de foute keuze als je gaat denken zal ik nog 1 of toch niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

natuurlijk heb je ook nog hsj en wiet zakjes die je kan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:44 

Hardtraxxer

Gewoon je hosselaartje vragen naar meer zakjes :P Werkt perfect, en ze hebben er meestal toch genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:45 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
natuurlijk heb je ook nog hsj en wiet zakjes die je kan gebruiken.

Ik heb hier nog 1 leeg zakje maar die hebben weet ik veel hoeveel mensen al gebruikt waarschijnlijk, die stinkt ook super erg naar X dus niet slim als ik die meeneem langs de hondjes :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:46 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

Ik heb me ook rot gezocht om die dingen, maar ze hangen dus gewoon in sommige boekwinkels xd
Ik vroeg om 'drukzakjes' en die vrouw wees me ze zo aan. Lekker veel maten ook :) Ik heb toen 4x6 cm gekocht, maar als je beetje grote zaak hebt zullen ze ook nog wel kleiner hebben ;)

Klopt, heb toen voor 4 euro 100 zakjes gehaald, dat was ook 6x4 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:00 

Donateur

Robster schreef:
Inno schreef:

Klopt, heb toen voor 4 euro 100 zakjes gehaald, dat was ook 6x4 :D

Relaxt, ga ik ook ffies doen denk iK! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 20:08 

Donateur

zo nieuwe pillen binnen Groene olifantjes ben benieuwd :D getest op 171 mg gaat wel goedkomen dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 20:29 

Donateur

Heb ze ook inderdaad. Maten van mij gingen d'r ziekelijk hard op @ Project Hardcore vorige week, goed spul dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

Zo, net terug van het centrum en de sterretjes zijn goed :)

En ik heb even informatie nagevraagd over 4-fmp en als je xtc erbij wilt gebruiken, is het beter dat je eerst aan de pil gaat en daarna pas de capsule inneemt. Best leuk zo'n testcentrum, alleen duurde het wachten wel vies lang. En ze proberen je ook echt van de Fast Forwards af te praten lol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:06 

Hardtraxx Addict

bijna 100 pagina's drugs(ervaringen) :thumbsup:
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen