Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:19 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
je weegt 84 , 2 mg p 1 kilo, dus in jou geval 168mg

Dit is slecht en gevaarlijk advies, een normale gebruikersdosis ligt tussen de 1 en 1.5mg per kilogram lichaamsgewicht. Ga je over de tijdspanne van een hele avond over de 2mg/kg dan kan er hersenschade optreden. Daar heb jij dus waarschijnlijk die 2mg vandaan, maar dat is zeker geen goede verstandige dosis voor een beginner. Ik raad hem een pilletje aan van rond de 100mg (roze davidsterren/witte kronen) of desnoods hooguit 120mg, wat eigenlijk toch al wel wat veel is voor een eerste keer.

ik heb 1 keer eerder een roze diamant gehad. maar heb geen idee hoeveel daar in zit.
Maar witte kronen zijn dus goed te doen? :)

Zijn redelijk nieuwe pilletjes, volgende week zal ik wel testresultaat weten, maar zouden rond de 100mg moeten zitten en zuiver zijn. Dus zou gewoon een erg goed pilletje moeten zijn voor de gemiddelde gebruiker. Best grappig hoe trouwens iedereen hier zo gewend is aan mdma en zo hoge dosissen neemt, in sloveniƫ gaan ze al nekken van een pilletje van 100mg omdat ze daar niks fatsoenlijk gewend zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:25 

Hardtraxx Veteran

De pillen zijn hier tegenwoordig ook wel achterlijk hoog gedoseerd :P

Wel mooi voor de gebruiker, maakt het in de regel goedkoper dan 1.5 of 2 lager gedoseerde pillen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:30 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
De pillen zijn hier tegenwoordig ook wel achterlijk hoog gedoseerd :P

Wel mooi voor de gebruiker, maakt het in de regel goedkoper dan 1.5 of 2 lager gedoseerde pillen :)

Eigenlijk valt dat wel tegen, je betaald die zwaardere pillen ook aardig wat meer hoger, ook op grotere hoeveelheden. En je hebt nu dat de meesten gewoon nog steeds even pillen eten als eerst, alleen veel zwaarder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:34 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Eigenlijk valt dat wel tegen, je betaald die zwaardere pillen ook aardig wat meer hoger, ook op grotere hoeveelheden. En je hebt nu dat de meesten gewoon nog steeds even pillen eten als eerst, alleen veel zwaarder.

Nou in mijn geval niet :P
Ik betaalde eerst 4 euro voor een lichtpaars sterretje (105 mg). Daar at k dan zo'n 3 van op een avond en een klein beetje MDMA. --> ongeveer 15 euro
Nu neem ik over een heel feest een wit duifje en een fastforward (beide zo'n 190mg) Elke keer een halfje. Kost me 9.50. En misschien 1 likje MDMA. Toch stukje goedkoper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Dit is slecht en gevaarlijk advies, een normale gebruikersdosis ligt tussen de 1 en 1.5mg per kilogram lichaamsgewicht. Ga je over de tijdspanne van een hele avond over de 2mg/kg dan kan er hersenschade optreden. Daar heb jij dus waarschijnlijk die 2mg vandaan, maar dat is zeker geen goede verstandige dosis voor een beginner. Ik raad hem een pilletje aan van rond de 100mg (roze davidsterren/witte kronen) of desnoods hooguit 120mg, wat eigenlijk toch al wel wat veel is voor een eerste keer.

Bedoelt Kevin niet als dosis voor de hele avond ipv in 1x? Dan zou ik 168mg best verstandig vinden. 1 sterke pil in 2 halve verspreid over de avond of 1,5 minder sterke (rode dollar bijv.) in 3 halven verspreid over de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:22 

Donateur

PNXRMX schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Bedoelt Kevin niet als dosis voor de hele avond ipv in 1x? Dan zou ik 168mg best verstandig vinden. 1 sterke pil in 2 halve verspreid over de avond of 1,5 minder sterke (rode dollar bijv.) in 3 halven verspreid over de avond.

Jaa ik bedoelde over de avond verspreid, niet in 1 pil natuurlijk ^^ Dat komt veels te hard aan voor de eerste keer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:25 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

Jaa ik bedoelde over de avond verspreid, niet in 1 pil natuurlijk ^^ Dat komt veels te hard aan voor de eerste keer :innocent:

deed ik wel 1 pil in 1 keer groene canadees was toen me eerste keer :x half uur later nog 1 omdat ik nog niks merkte, En toen sloeg het allemaal in, wat was ik toen van het padje. Maar nog nooit zo gelukkig gevoeld alleen iedereen wou me wel na ehbo brengen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
deed ik wel 1 pil in 1 keer groene canadees was toen me eerste keer :x half uur later nog 1 omdat ik nog niks merkte, dacht ik van nou moet er nog maar 1 bij. En toen sloeg het allemaal in, wat was ik toen van het padje. Maar nog nooit zo gelukkig gevoeld alleen iedereen wou me wel na ehbo brengen :lol: :lol:

Nu snap ik waarom skeodeldoedoikaweda wel ns twijfelt aan het IQ van drugsgebruikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:31 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
roberttt schreef:
deed ik wel 1 pil in 1 keer groene canadees was toen me eerste keer :x half uur later nog 1 omdat ik nog niks merkte, dacht ik van nou moet er nog maar 1 bij. En toen sloeg het allemaal in, wat was ik toen van het padje. Maar nog nooit zo gelukkig gevoeld alleen iedereen wou me wel na ehbo brengen :lol: :lol:

Nu snap ik waarom skeodeldoedoikaweda wel ns twijfelt aan het IQ van drugsgebruikers.

Idd :/

Jij hebt vast nog een doel in t leven Robertt, God heeft je gespaard die avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:34 

Donateur

Inno schreef:
PNXRMX schreef:
roberttt schreef:

Jij hebt vast nog een doel in t leven Robertt, God heeft je gespaard die avond :P

hahaha zooo dan ga je echt flink hard!! Maar ik heb geen recht van spreken want bij mij zaten er op mysteryland ook 5 groene canadezen in,, tolerantie :( .. maarja heb er van geleerd. ging hallucineren, en doe het nooit meer. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:38 

Donateur

Inno schreef:
PNXRMX schreef:
roberttt schreef:
deed ik wel 1 pil in 1 keer groene canadees was toen me eerste keer :x half uur later nog 1 omdat ik nog niks merkte. En toen sloeg het allemaal in, wat was ik toen van het padje. Maar nog nooit zo gelukkig gevoeld alleen iedereen wou me wel na ehbo brengen :lol: :lol:

heb geluk gehad :P en doe gewoon goede opleiding, alleen toen dacht ik niet goed na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:21 

Hardtraxx Addict

maar weet iemand in regio zwolle nog een goeie apotheker dan? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

deed ik wel 1 pil in 1 keer groene canadees was toen me eerste keer :x half uur later nog 1 omdat ik nog niks merkte, En toen sloeg het allemaal in, wat was ik toen van het padje. Maar nog nooit zo gelukkig gevoeld alleen iedereen wou me wel na ehbo brengen :lol: :lol:

Kom ik aan met m'n 80 mg bij de eerste keer, en ook nog eens halfjes :lol:

Achja, ik heb Q-Base gehad, dus ik mag niet lachen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:28 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

NEE daar moest ik om jou lachen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

NEE daar moest ik om jou lachen haha

Poeh, dat weet ik nog als de dag van gisteren. Een hele FF. Spacen!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Same here, en toch ongelofelijk goed vermaakt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:40 

Donateur

jeone schreef:

Haha Jeone is opzoek naar een Hosselaartje :whistle:
Volgens mij komen er wel een paar uit omgeving zwollywood :thumbup:
Ik gelukkig zelf niet :P

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Same here, en toch ongelofelijk goed vermaakt :woot:

Mijn eerste keer waren ook 80mg, had er toen 2 op in totaal die avond/nacht en ging als een trein :woot:
Witte mercedesjes waren dat volgens mij :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:56 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
jeone schreef:

Haha Jeone is opzoek naar een Hosselaartje :whistle:
Volgens mij komen er wel een paar uit omgeving zwollywood :thumbup:
Ik gelukkig zelf niet :P

ze komen nog steeds niet uit de lucht vallen he :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:06 

Hardtraxx Veteran

Als je er een weet te vinden in Zwolle, houd ik me aanbevolen haha.

Kan wel aan wat komen hier in mijn city, maar de markt is hier heel krap en er is zeer weinig keus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Als je er een weet te vinden in Zwolle, houd ik me aanbevolen haha.

Kan wel aan wat komen hier in mijn city, maar de markt is hier heel krap en er is zeer weinig keus.

Woon zelf in Delft, hier is de markt ook heel klein. Alles wat uit Rotterdam komt is troep. Voor de beste moet je toch richting Brabant enzo.. Zelf heb ik een goede zitten in Leiden, hij regelt altijd de Blauwe Boompjes/Groene Canadezen/witte duifjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:10 

Donateur

Ja lekker slim om hier dealerzaken te bespreken, de politie is niet dom ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:13 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ja lekker slim om hier dealerzaken te bespreken, de politie is niet dom ofzo...

Ik noem geen namen, en heb het thuis niet liggen, en ik spreek in steden :P heb het niet over in welke straat die woont en welk nummer ;)
Dus ik kan alles bespreken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

Nou ja, gun je de politie geen geweldig avondje stappen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:22 

Donateur

Inno schreef:
Nou ja, gun je de politie geen geweldig avondje stappen? :P

Hahah ja dat wel :P Ik wil ze wellis terug pakken! :D want die honden hebben echt al heel veel geld van me :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:27 

Hardtraxx Veteran

Iemand nog tips voor pillen (rode dollars - 1 kant een breeklijn) door midden breken? 1e lukte best goed, 2e brokkelde totaal niet maar het ene stuk is ongeveer driekwart van de pil :P Zou t fijner vinden om ze zo mee te nemen ipv tijdens t feest halfjes af te bijten nl.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen