Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

Ben benieiuwd of K-Swoosh dan ook weer zo'n leuke avatar gaat maken :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:31 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Zo, net terug van het centrum en de sterretjes zijn goed :)

En ik heb even informatie nagevraagd over 4-fmp en als je xtc erbij wilt gebruiken, is het beter dat je eerst aan de pil gaat en daarna pas de capsule inneemt. Best leuk zo'n testcentrum, alleen duurde het wachten wel vies lang. En ze proberen je ook echt van de Fast Forwards af te praten lol!

Waarom adviseren ze dit? Er is niet zo heel veel wetenschappelijk onderzoek gepleegd maar door de mensen met wat meer kennis er rond zou toch eerder aangeraden worden om eerst de 4fmp te gebruiken. Als je eerst een xtc pil gaat nemen gaat je serotine al voor een groot deel opgewerkt zijn waardoor je minder voelt van de werking van de 4fmp op je serotine, wat al zowiezo minder serotine gebruikt. Wel gaat de 4fmp nog steeds op je dopamine receptoren werken en ga je nog steeds de energie van krijgen. Maar ik zou het dus afraden op die manier ;)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:40 

Hardtraxx Veteran

Ze zeiden dat, omdat je anders 2 verschillende effecten door elkaar hebt, en het MDMA effect heeft na 4-5 uur nog steeds effect. Maar jah, ik weet nog steeds niet of ik er wat bij ga gebruiken, dat beslis ik at the moment of being.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:45 

Donateur

Raar dat ze je bij een testcentrum adviseren om te combineren. Waar was je geweest?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:47 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ze zeiden dat, omdat je anders 2 verschillende effecten door elkaar hebt, en het MDMA effect heeft na 4-5 uur nog steeds effect. Maar jah, ik weet nog steeds niet of ik er wat bij ga gebruiken, dat beslis ik at the moment of being.

Ze weten er dus duidelijk weinig van :lol: En ze geven geen advies voor te combineren maar als je het doet om eerst de mdma te nemen en dan de 4fmp. Ik vind het een beetje nutteloos, 4fmp werkt ongeveer even lang op je serotine als mdma dus je pakt best eerst de 4fmp en dan na een aantal uren wat xtc, zodat je die rush wel hebt samen met de energie van de 4fmp. Uiteraard wel weer wat belastender voor je hart etc. Omdat je van beide energie en verhoogde hartslag krijgt. Ik hou het lekker op 4fmp + 2cb. Relaxte combo lijkt me :-D
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:08 

Hardtraxx Veteran

Nou, ze adviseerden het niet om te combineren, ik vroeg er naar of die combinatie kwaad kon. Er zit altijd een risico achter, maar omdat het beiden gelijkwaardige effecten heeft, is de combinatie te doen. Ze adviseerden dan wel om áls je die combo zou doen, eerst MDMA te nemen en daarna 4-fmp.

Maar goed, blijkbaar hebben ze het dus bij het foute eind. Ik ben bij Jellinek geweest trouwens.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dan zou je toch juist met de 4-fmp moeten beginnen?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:10 

Donateur

Chukkels schreef:
Maar goed, blijkbaar hebben ze het dus bij het foute eind. Ik ben bij Jellinek geweest trouwens.

Ik zal hier over wat vragen gaan stellen bij de komende vergadering, dit is namelijk wel heel erg raar.
Heb je ook nog iets van een naam meegekregen?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

Naam van hun? Nee, die heb ik niet. Een vrouw met oranje/rood haar en een jonge assistent. De vrouw wist niet wat 4-FMP was, maar wist de man wist het wel. Toen ze de naam fluoro-α-methyl-fenethylamine en amfetamine hoorde, wist ze er wel veel over te vertellen.

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Nee, want dan heb je het tripple ze maar. En het MDMA effect, en het speed effect en daarbovenop de nieuwe MDMA effect, waardoor het Speed effect niet meer heviger is dan het MDMA effect, omdat je daar net weer van heb bijgenomen. Als je eerst MDMA zou nemen, zou het MDMA, MDMA, Speedgevoel. Tegen de tijd dat het Speedgevoel komt, is de eerste MDMA al uitgewerkt. Zo legden ze dat uit.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:52 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Naam van hun? Nee, die heb ik niet. Een vrouw met oranje/rood haar en een jonge assistent. De vrouw wist niet wat 4-FMP was, maar wist de man wist het wel. Toen ze de naam fluoro-α-methyl-fenethylamine en amfetamine hoorde, wist ze er wel veel over te vertellen.

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Nee, want dan heb je het tripple ze maar. En het MDMA effect, en het speed effect en daarbovenop de nieuwe MDMA effect, waardoor het Speed effect niet meer heviger is dan het MDMA effect, omdat je daar net weer van heb bijgenomen. Als je eerst MDMA zou nemen, zou het MDMA, MDMA, Speedgevoel. Tegen de tijd dat het Speedgevoel komt, is de eerste MDMA al uitgewerkt. Zo legden ze dat uit.

Tegen dat het speed effect komt, is dan al het mdma effect uitgewerkt, en heel het doel van de combo is juist om te zorgen dat het niet uitwerkt :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:55 

Donateur

Heb 4-fmp met Mehpedrone gecombineerd. Nam eerst 4-fmp en daarna Meph. Van laatstgenoemde voelde ik wel een lichte up qua gevoel maar niet bepaald meer heftig, ik weet niet of dat ligt aan het feit dat 4-fmp al wat serotonine heeft verbruikt of dat ik simpelweg niet zoveel heb met Mephedrone.

Nu is Meph geen MDMA maar de effecten wel redelijk vergelijkbaar. Het hangt er maar denk ik net van af wat je wil. Wil je zo lang mogelijk een gelukzalig gevoel neem je eerst 4-fmp en dan MDMA, wil je langer door kunnen neem je eerst de MDMA.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:29 

Hardtraxx Addict

hoe streng word er eigenlijk gecontroleerd bij feestjes? bijvoorbeeld fusion of dance in de ijselhallen?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:36 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
hoe streng word er eigenlijk gecontroleerd bij feestjes? bijvoorbeeld fusion of dance in de ijselhallen?

Waarschijnlijk praktisch niet :)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:40 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
jeone schreef:

Waarschijnlijk praktisch niet :)

Dan ga ik het der maar is op gokken denk ik :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:

Goed verstoppen zou 100% success rate op moeten leveren. Als je het zelf niet kunt voelen dan kunnen zij t ook niet
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:45 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
jeone schreef:

Goed verstoppen zou 100% success rate op moeten leveren. Als je het zelf niet kunt voelen dan kunnen zij t ook niet

ja ik had al iets gehoord van onder je zak plakken of iets dergelijks,
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:50 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
PNXRMX schreef:
jeone schreef:

ja ik had al iets gehoord van onder je zak plakken of iets dergelijks,

Achter je lul, strakke boxer zodat t niet verschuift, en je voelt niks.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:52 

Donateur

Beveiliging mag je niet bij het zaakje pakken, dat mag alleen de pliesie.
Maar er wordt altijd wel streng gecontroleerd op een beetje feest. Alles moet uit je broekzak en al je spullen worden nagekeken. Heel af en toe moet je ook je schoenen uit doen (1 keer mee moeten maken).
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 00:06 

Hardtraxx Addict

oke danke voor de informatie,
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 00:47 

Kan het kwaad om 2 verschillende pillen op 1 avond te gebruiken, ik heb dat zelf nog nooit gedaan maar ik hoor van de een dat het niet uit maakt en de ander zegt dat je het niet moet doen. :/
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 00:50 

Donateur

Kan geen kwaad :)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 02:13 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kan het kwaad om 2 verschillende pillen op 1 avond te gebruiken, ik heb dat zelf nog nooit gedaan maar ik hoor van de een dat het niet uit maakt en de ander zegt dat je het niet moet doen. :/

Zolang er in beide MDMA zit (wat dus de werkzame stof in 'echte' xtc pillen is) dan maakt het niet uit of ze hetzelfde zijn of niet. Verschillende soorten pillen, mits onvervuild, bevatten alleen verschillende hoeveelheden MDMA. 2 dezelfde van 120mg mdma of 2 verschillende van 120mg mdma zullen dus precies hetzelfde effect hebben. Mocht je al weten dat er in de pillen geen mdma zit of dat ze vervuild zijn of wat dan ook, niet gebruiken. Meestal is datgene wat er dan in zit niet fijn.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:36 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ze weten er dus duidelijk weinig van :lol: En ze geven geen advies voor te combineren maar als je het doet om eerst de mdma te nemen en dan de 4fmp. Ik vind het een beetje nutteloos, 4fmp werkt ongeveer even lang op je serotine als mdma dus je pakt best eerst de 4fmp en dan na een aantal uren wat xtc, zodat je die rush wel hebt samen met de energie van de 4fmp. Uiteraard wel weer wat belastender voor je hart etc. Omdat je van beide energie en verhoogde hartslag krijgt. Ik hou het lekker op 4fmp + 2cb. Relaxte combo lijkt me :-D

2C-B lijkt me echt niet fijn op een feestje? Heb je dat vaker gedaan?
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:49 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

2C-B lijkt me echt niet fijn op een feestje? Heb je dat vaker gedaan?

Darkbeatz gaat er morgen aan, dus ben benieuwd hoe hij dr bij loopt op de meeting :P Misschien dan ook een keertje halen ^^
Bericht Geplaatst op 01 okt 2010 11:24 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Darkbeatz gaat er morgen aan, dus ben benieuwd hoe hij dr bij loopt op de meeting :P Misschien dan ook een keertje halen ^^

Tegen een uur of 2 gaat die 2C-B er pas in, wou eerst 15mg gaan nemen (erg lichte dosis) zodat ik niet zou gaan trippen, maar denk dat ik toch maar voor rond de 20mg ga, uiteindelijk is 2C-B toch erg stuurbaar en heb ook wel al eens 40mg achter de kiezen gehad dus ben al wat gewoon :P
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen