Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 15:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Drugs legaliseren wordt een gevaarlijke zaak. Zoals het nu is geregeld vind ik het eigenlijk wel oké, met het enige verschil dat ik een gebruikershoeveelheid drugs op feesten wel zou toestaan en dat zero-tolerance afgeschaft moet worden tot een bepaalde hoogte. Het is namelijk krom dat ik mn drugs wel mag testen maar feitelijk niet in bezit mag hebben.

net als vroegah, twee pilletjes de man :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 15:28 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Drugs legaliseren wordt een gevaarlijke zaak. Zoals het nu is geregeld vind ik het eigenlijk wel oké, met het enige verschil dat ik een gebruikershoeveelheid drugs op feesten wel zou toestaan en dat zero-tolerance afgeschaft moet worden tot een bepaalde hoogte. Het is namelijk krom dat ik mn drugs wel mag testen maar feitelijk niet in bezit mag hebben.

Waar laat jij je drugs nog testen dan op die feesten?
Volgens mij doet Q daar al een tijdje niet meer aan en ook bij B2S al tijden niet meer zoiets gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Decibel zag ik ze nog staan. Bij de ingang tegenover de kluisjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 16:06 

Donateur

Op feesten kan je je drugs nergens meer testen voor zover ik weet. Zelfs bij Unity niet, die kunnen hoogstens advies geven dacht ik.

Testen moet je op bepaalde testlocaties. Ik laat mn spul bijv. testen @ Zuidplein, Rotterdam. Je mag dan maximaal 3 pillen meenemen. Op die locatie kunnen ze kijken of de pil in de database gevonden wordt en kan men die evt ook naar het laboratorium opsturen indien er twijfel bestaat over de inhoud van een bepaalde pil.

Voor meer info check:
http://www.drugs-test.nl

Stay Safe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Als je drugs idd legaal maakt en dan heb ik het even over marihuana, dan mag de overheid er accijns/belasting over vragen en dat wordt het duurder :( nu wordt het gewoon gedoogd en dus niet officieel erkend en kunnen ze er ook geen accijns over vragen waardoor de prijzen nog wel goed te doen zijn, als voorbeeld neem een fles jenever van 12 euro waar 8 euro accijns op zit, dat is niet normaal meer toch

Bovendien maak je Nederland alleen maar crimineler omdat de hele drugswereld zich hier naartoe verplaatst en drugstoerisme ook alleen maar erger wordt, Linkse partijen vinden dit kennelijk een ideaalbeeld en stemmen daarom ook voor legalisering :')

Gewoon dogen van softdrugs en toelaten van kleine hoeveelheden harddrugs is prima, als de politie je maar vind met minder dan 10 pillen op zak is er niks aan de hand :D wordt slechts in beslag genomen en verder geen gezeik. En dat gezeik met zero tolerance en het bang maken voor drugscontrole tijdens feesten is ook nergens voor nodig, er zijn in Nederland maar een paar echte goede drugshonden en wat serieus zo is is dat ze bij feesten gewone honden neerzetten zodat mensen het vroegtijdig toch maar weggooien of inleveren omdat ze bang zijn. Gewoon onder je zak doen die zooi en niemand komt erachter :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 17:40 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:

Als je drugs idd legaal maakt en dan heb ik het even over marihuana, dan mag de overheid er accijns/belasting over vragen en dat wordt het duurder :( nu wordt het gewoon gedoogd en dus niet officieel erkend en kunnen ze er ook geen accijns over vragen waardoor de prijzen nog wel goed te doen zijn, als voorbeeld neem een fles jenever van 12 euro waar 8 euro accijns op zit, dat is niet normaal meer toch

Bovendien maak je Nederland alleen maar crimineler omdat de hele drugswereld zich hier naartoe verplaatst en drugstoerisme ook alleen maar erger wordt, Linkse partijen vinden dit kennelijk een ideaalbeeld en stemmen daarom ook voor legalisering :')

Gewoon dogen van softdrugs en toelaten van kleine hoeveelheden harddrugs is prima, als de politie je maar vind met minder dan 10 pillen op zak is er niks aan de hand :D wordt slechts in beslag genomen en verder geen gezeik. En dat gezeik met zero tolerance en het bang maken voor drugscontrole tijdens feesten is ook nergens voor nodig, er zijn in Nederland maar een paar echte goede drugshonden en wat serieus zo is is dat ze bij feesten gewone honden neerzetten zodat mensen het vroegtijdig toch maar weggooien of inleveren omdat ze bang zijn. Gewoon onder je zak doen die zooi en niemand komt erachter :yay:

Ik zou het wel waarderen als er via de overheid een gereguleerde gecontroleerde duurdere optie was. Dan zijn de overheidsdrugs volledig legaal in kleine hoeveelheden en wordt de rest ook enigszins gedoogd. Lijkt mij de ideale oplossing. Dan kun je er zelf voor kiezen om meer te betalen om in alle veiligheid van drugs te kunnen genieten, of dezelfde optie als nu te behouden (uit de 'onderwereld' halen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:49 

Hardtraxxer

Wtf.. een drugs topic.. in 2 dagen 8 pagina's ? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:

Ik zou het wel waarderen als er via de overheid een gereguleerde gecontroleerde duurdere optie was. Dan zijn de overheidsdrugs volledig legaal in kleine hoeveelheden en wordt de rest ook enigszins gedoogd. Lijkt mij de ideale oplossing. Dan kun je er zelf voor kiezen om meer te betalen om in alle veiligheid van drugs te kunnen genieten, of dezelfde optie als nu te behouden (uit de 'onderwereld' halen :P)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 21:55 

Donateur

@ Oxbow, vind het wiet-beleid nog steeds heel krom. Daar moeten ze weldegelijk wat aan veranderen vind ik.
Het harddrugsbeleid is wel oké, het is niet iets wat je zomaar ff moet legaliseren. Geen enkele linkse partij wil overigens harddrugs legaliseren. Enkel betere voorlichting en testservices op feesten, dit is enkel voor de bevordering van de volksgezondheid. Beter toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:24 

Donateur

vind ook wel dat ze die zero tolerance moeten laten gaan. als je pillen pp toestaat voorkom je ook dat mensen gaan handelen op feesten aangezien je het zelf mee mag nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
@ Oxbow, vind het wiet-beleid nog steeds heel krom. Daar moeten ze weldegelijk wat aan veranderen vind ik.
Het harddrugsbeleid is wel oké, het is niet iets wat je zomaar ff moet legaliseren. Geen enkele linkse partij wil overigens harddrugs legaliseren. Enkel betere voorlichting en testservices op feesten, dit is enkel voor de bevordering van de volksgezondheid. Beter toch :)

D66 bijvoorbeeld wil weer dat paddo's legaal worden. Daar ben ik fel op tegen want wat is dat naar spul zeg, ik vond truffels als gruwelijk eng en dat zijn minder sterke ondergrondse paddo's die nog wel legaal zijn. Ze mogen van mij dus die harddrugs gewoon lekker illegaal laten en marihuana gewoon dogen. Alleen het bij je hebben van kleine hoeveelheden harddrugs vind ik dat ze moeten tolereren en alleen in beslag nemen zonder boete of straf. Op feesten gewoon 2 per persoon toelaten en testtentjes neerzetten + controle op dealers daarzo want daar heb ik wel een gruwelijke hekel aan op feesten, van die gasten die steeds wat aan je willen verkopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:41 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:

D66 bijvoorbeeld wil weer dat paddo's legaal worden. Daar ben ik fel op tegen want wat is dat naar spul zeg, ik vond truffels als gruwelijk eng en dat zijn minder sterke ondergrondse paddo's die nog wel legaal zijn. Ze mogen van mij dus die harddrugs gewoon lekker illegaal laten en marihuana gewoon dogen. Alleen het bij je hebben van kleine hoeveelheden harddrugs vind ik dat ze moeten tolereren en alleen in beslag nemen zonder boete of straf. Op feesten gewoon 2 per persoon toelaten en testtentjes neerzetten + controle op dealers daarzo want daar heb ik wel een gruwelijke hekel aan op feesten, van die gasten die steeds wat aan je willen verkopen ;)

Ehm, heb je het zelf niet in de hand of je die dingen probeert of niet? Heb er ook goede dingen over gehoord, al lijkt het me niet iets dat mij goed zou bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:48 

Hardtraxx Newbie

licht aan jezelf. je hebt het zelf in de hand. bedenk wel, het blijft niet bij 1 keer. ik deed eerste keer speed, kwam 3 dagen later terug om nieuwe te halen. pas daar wel mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 22:49 

Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
Melissa** schreef:
UUenZeL schreef:
@ Melissa
Hoezo meeloper? Als je zelf eens wat wilt experimenteren ben je daar toch vrij in?

Nou sorry maar het komt een beetje hopeloos over..
Hoe groot is de kans dat je eraan begint? dat is gewoon idioot, want at ligtr aan je eigen.. neem je het aan of niet?
zeggen zijn vriendjes dat hij het moet gebruiken..
Dus ik vind beetje hopeloos overkomen, erg onzeker van: ja ik weet niet of ik het wel of niet moet doen!!!!

Waarom is dit kansloos? hij vraagt er toch juist om , zodat hij er meer over te weten komt
en als je er meer ovr weet kan je er ook beter over nadenken wat je nou wel of niet wil enzo
vind het dus wel een verstandige keus wat hij heeft gemaakt, (miss een beetje vroeg maar oke)
en verder zie je dat er ook andere mensen nog wat aan hebben gehad, wat hier wordt verteld ;)

Idd, NaardeQlote heeft gelijk. @Melissa hou je stil, ik heb toch al vaak zat gezegd dat het aan nieuwsgierigheid ligt, echt serieus ik ben niet onzeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 23:47 

Donateur

gert1994 schreef:
licht aan jezelf. je hebt het zelf in de hand. bedenk wel, het blijft niet bij 1 keer. ik deed eerste keer speed, kwam 3 dagen later terug om nieuwe te halen. pas daar wel mee op.

1994, 16 jaar dus.
wtf?
en kun je verslaafd raken aan speed?
dat wist ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 00:30 

Donateur

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:

Paddo's zijn voor mij een twijfelgevalletje. Zelf zou ik het nooit doen maar volgens mij is het goed te doseren spul, waardoor je zelf kan bepalen of je zwaar wil trippen of niet waardoor het voor mij onder eigen risico's valt. Dat achterlijke touristen er misbruik van maken is hun probleem, niet dat van de drug want zo gevaarlijk is die an sich niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 00:33 

frankhardenberg schreef:
gert1994 schreef:

1994, 16 jaar dus.
wtf?
en kun je verslaafd raken aan speed?
dat wist ik nog niet.

Kind van 2 is ook verslaafd aan sigaretten dus tja, tegenwoordig is niks meer raar en kek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 11:26 

Hardtraxxer

Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.

Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten... als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.

drugs :thumbdown:
Hardstyle :thumbsup:

Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken, terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 11:43 

Donovanray schreef:
Drugsgebruikers zijn losers eerste klas... het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.

Ik drink zelfs geen alcohol op feestjes... Maar goed je moet het zelf weten... als je drugs nodig heb om iets leuk te vinden dan heb je echt een zielig leven als je het mij vraagt.

Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken, terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn. Je moet het zelf weten maar als je jezelf niet in de hand kan houden dan ben je 1. zwak 2. heb je een lage eigendunk. Ga dan profesionele hulp zoeken... en zoiezo zijn hardstyle feesten (Q-dance, ID&T, Art of Dance enz) geen plaatsen voor jongeren onder de 18... puur ook om de drugs gebruik daar...

Zet even "Ik vind" voor je bericht plz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 12:46 

Donateur

Donovanray schreef:
het niet leuk/gezellig vinden op een feestje als je niks gebruikt. Ga dan niet heen.

Dan wel. Maar 90% van de gebruikers heeft het ook prima naar z'n zin zonder drugs. Alleen weet je niet wat een geweldige extra dimensie drugs aan een feest en de muziek kunnen geven. Vind ik een beetje zielig om te oordelen over iets waar je totaal niet mee bekend bent.

En dit:
Citaat:
Je ziet ook op feesten dat de gene die drugs gebuiken een beetje vaag om hun heen staan te kijken, terwijl de gene die dat niet gebruiken gewoon lekker aan het feesten zijn.

Is onzin. Weet je zelf ook wel als je echt vaker naar feesten zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 14:19 

Donateur

+1 voor Dawasiknie. Wat een onzin donovanray..
Ik bezoek feestjes zowel nuchter als met drugs, en vermaak me altijd prima.
Volgens mij staan juist de nieuwe mensen die niet gebruiken en de muziek nauwelijks kennen,
die staan stil. Maar ga maar eens naar in Qontrol of Q-BASE, kan je eens kijken of gebruiken en feesten
samen gaat.

Dat je drugsgebruikers losers eerste klas noemt geeft wel wat aan over jezelf.
De meeste gebruikers vinden het zonder drugs ook fantastisch op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Donovanray schreef:

Mensen die vooroordelen hebben over drugsgebruikers, dat zijn pas losers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 16:42 

Donateur

Donovanray schreef:

jij hebt dus totaal geen idee van wat je zegt...
met pillen is het net als alcohol. alcohol maakt het gezellig maar als je teveel hebt word het vervelend.
mensen die zich prima in de hand weten te houden met het pillen gebruik vind ik over het algemeen de gezelligste mensen die je tegen kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 16:47 

Hardtraxxer

Niks op tegen eigenlijk ^^

Af en toe zie je op feesten wel is mensen lopen, waarvan je denk van: gaat het niet dan?
Als je gewoon normaal gebruikt en niet overmatig zeg ik: No Problem, ja toch? :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 16:53 

Donateur

TheNabster schreef:
Donovanray schreef:

jij hebt dus totaal geen idee van wat je zegt...
met pillen is het net als alcohol. alcohol maakt het gezellig maar als je teveel hebt word het vervelend.
mensen die zich prima in de hand weten te houden met het pillen gebruik vind ik over het algemeen de gezelligste mensen die je tegen kan komen.

drugs zijn illegaal
en mede daardoor moet je lang in de rij wachten omdat iedereen gefouileerd moet worden.
en overigens is drugs voor mietjes
die het anders niet vol houden
een echte die hard kan zonder!
alcohol is legaal en voor sfeer
overmatig alcohol is meestal indd erger als mensen met drugs maar goed
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen