Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
gelukkig zijn er mensen als jij, zodat mensen als ik me meteen goed voelen vanwege zulke kinderachtige en achterlijke grappen/opmerkingen. T is dat Alphaverb z'n album heeft aangekondigd vandaag anders had dit mijn dag helemaal goed gemaakt :woot:

Lees dat eens terug... Snap je wel wat je zelf typt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:17 

Artiest

Inno schreef:
gelukkig zijn er mensen als jij, zodat mensen als ik me meteen goed voelen vanwege zulke kinderachtige en achterlijke grappen/opmerkingen. T is dat Alphaverb z'n album heeft aangekondigd vandaag anders had dit mijn dag helemaal goed gemaakt :woot:

ik snap heel goed wat ik zelf typ, dat is normaal Nederlands wat daar staat vrind
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

ik snap heel goed wat ik zelf typ, dat is normaal Nederlands wat daar staat vrind

Beetje aparte verbanden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:20 

Hardtraxxer

Ook net even de Q-dance p`tjes kenne fixe haha, wordt knalle op fusion :D ff uitteste die dinge!! :yay: :clap: :lol: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:25 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
PNXRMX schreef:
Snap dat niet van het willen proberen van verschillende pilletjes. 1tje van 180 is toch gewoon 1tje van 180? Maakt niet uit of er een Q opstaat of een drol, 180mg is 180mg :P

Toch werkt de ene op een of andere manier anders dan de andere :)

Volgens mij is dat gewoon een verschil van keer tot keer afhankelijk van een heel hoop verschillende factoren, zoals de omgeving, de sfeer, hoeveel je gegeten hebt, hoe vermoeid je bent, hoe je je voelt, etc. Ik heb bijv. met 2x groene canadezen hele verschillende ervaringen. Waarschijnlijk zit t meer in je hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:32 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Volgens mij is dat gewoon een verschil van keer tot keer afhankelijk van een heel hoop verschillende factoren, zoals de omgeving, de sfeer, hoeveel je gegeten hebt, hoe vermoeid je bent, hoe je je voelt, etc. Ik heb bijv. met 2x groene canadezen hele verschillende ervaringen. Waarschijnlijk zit t meer in je hoofd

Inderdaad :thumbup: Alvast helemaal niet aan de pil, maar puur aan andere factoren en aan de hoeveelheid mdma erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:34 

Hardtraxxer

Robster schreef:
als het je niks boeit moet je de discussie ook niet aan gaan en gewoon verder gaan met de zaken waar die je normaal doet.

Hier een home-made facepalm. Gewoon nog even om jouw stupiditeit te benadrukken. :)

Jij bent degene die hier achterlijke opmerkingen maakt kerel. Eerst zeg je totaal onderbouwd dat drugsgebruikers IQ loos zijn, vervolgens wordt dat van jou gezegd maar lezen wij niet goed en noem je dat domme opmerkingen.

Maakt niet uit hoor, alleen maar beter dat mensen zoals jij (mensen die niks over drugs weten) er niet aan willen beginnen. Scheelt weer een bezoekje bij de EHBO :)

Maar ga dan niks negatiefs zeggen over iemand die wél eens drugs gebruikt (terwijl diegene er meer over weet dan jijzelf), en je klinkt alsof je het nog meent ook.

Ik heb ook zo'n vriend die verder heel aardig is maar hij weet niks over drugs terwijl hij dat wel denkt. Hij kan nooit een discussie van mij winnen over xtc maar toch blijft hij denken dat hij het beter weet, zo naïef :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:41 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Ik heb ook zo'n vriend die verder heel aardig is maar hij weet niks over drugs terwijl hij dat wel denkt. Hij kan nooit een discussie van mij winnen over xtc maar toch blijft hij denken dat hij het beter weet, zo naïef :nono:

Zo ken ik er ook, verpleger die xtc slikken vergelijkt met russische roulette :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
als het je niks boeit moet je de discussie ook niet aan gaan en gewoon verder gaan met de zaken waar die je normaal doet.

Hier een home-made facepalm. Gewoon nog even om jouw stupiditeit te benadrukken. :)

Voel jij je maar goed hoor jongentje. Ik voel me ook prima, lach me namelijk helemaal kapot om jou :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 23:41 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:

http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=42339

Beetje research kan ook geen kwaad knul. Namelijk hetzelfde bij mij. Ik ben al in groep 4 positief getest op hoogbegaafdheid. Ik leid gewoon een normaal sociaal leven. Ben nu HBO student en werk daarnaast 16 uur in de week. Ik heb mijzelf voorgenomen maar 1x in het half jaar Harddrugs te gebruiken en hier heb ik mij de afgelopen 4 jaar ook aan gehouden (ben nu 19). Dit is dus niet door psychose, depressie of schitzofrenie. Ik heb zowel geestelijk als lichamelijk geen verslaving. Het gebruik van Harddrugs is puur recreatief, dus hier zit voor de rest niets achter. Dit is niet om op te scheppen, maar om jouw uitspraak te ontkrachtigen, want zo werkt het namelijk voor veel mensen.

Nu ben jij weer :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 23:52 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 00:01 

Hardtraxx Addict

hoeveel kost een pilletje eigenlijk?

ik heb zo'n vermoeden dat de prijzen uit een lopen maar een pil voor mijn lichaamsgewicht.
Dat ligt rond de 84 kilo. en wat zouden jullie me dan kunnen aanraden voor fusion of dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 00:19 

Artiest

Robster schreef:
Beetje research kan ook geen kwaad knul. Namelijk hetzelfde bij mij. Ik ben al in groep 4 positief getest op hoogbegaafdheid. Ik leid gewoon een normaal sociaal leven. Ben nu HBO student en werk daarnaast 16 uur in de week. Ik heb mijzelf voorgenomen maar 1x in het half jaar Harddrugs te gebruiken en hier heb ik mij de afgelopen 4 jaar ook aan gehouden (ben nu 19). Dit is dus niet door psychose, depressie of schitzofrenie. Ik heb zowel geestelijk als lichamelijk geen verslaving. Het gebruik van Harddrugs is puur recreatief, dus hier zit voor de rest niets achter. Dit is niet om op te scheppen, maar om jouw uitspraak te ontkrachtigen, want zo werkt het namelijk voor veel mensen.

Nu kom je dus met een Forum aan zetten xd een forum is een nog slechtere bron dan wikipedia.
Je komt nu met een verhaal van je eigen leven en hoe je zelf met drugs omgaat maar ik zie niet wat dit te maken heeft met mijn hele verhaal dat vaste drugs gebruikers over het algemeen van een lagere tot geen opleiding hebben genoten. Je hebt mij nooit horen zeggen dat mensen met een hogere opleiding geen drugs gebruiken. En dan kom je met een term als recreatief, maar ok dit heeft weer niks te maken met wat ik zeg. Ik zeg niet dat drugs gebruik niet recreatief kan zijn, ik zeg niet dat als je eenmaal een keer drugs geprobeerd hebt dat je meteen een addict bent, dat zijn conclusies die mensen hier de hele tijd trekken maar volgens mij lezen ze wat ze willen lezen en vergeten wat er werkelijk gezegd wordt. Maar goed de discussie heeft lang genoeg geduurd, uiteindelijk moet ieder mens leven en doen wat hij of zij wilt en het is niet aan mij om te zeggen wat goed is of fout, dat doe ik ook niet en dat zal ik ook niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 08:04 

Donateur

jeone schreef:
hoeveel kost een pilletje eigenlijk?

ik heb zo'n vermoeden dat de prijzen uit een lopen maar een pil voor mijn lichaamsgewicht.
Dat ligt rond de 84 kilo. en wat zouden jullie me dan kunnen aanraden voor fusion of dance?

De prijs van een pilletje ligt meestal tussen de 3 & 5 euro. Ligt aan de kwaliteit meestal, maar ook waar je koopt, op een feest kopen is meestal duurder. Maar hoe dichter je bij de maker zit van de pillen, de bron dus, hoe goedkoper het is. Dan kan de prijs zelfs dalen tot onder een euro voor 1 pilletje. maar je moet moet gewoon uitgaan van gemiddeld 4 euro. Wat natuurlijk ook niet veel is voor een aantal uur knallen :bomb:

je weegt 84 , 2 mg p 1 kilo, dus in jou geval 168mg. Als je een hele sterke heb gekocht, kan je altijd met halve werken. Dus eigenlijk maakt het niet uit welke je koopt. als je maar geen neppe teringzooi koopt :innocent:. En er gewoon verstandig mee omgaat! :thumbup:

PS: en SKOEDEPPLESEDPOEP, kan je niet gewoon kappen met in dit topic te schrijven, je weet dat jij nooit je gelijk gaat krijgen bij ons. En je weet ook dat jij ons nooit gelijk geeft.
Hier misschien een topic, waar je wat aan hebt, heb je weer wat om te trekken vanavond :thumbup:
off-topic/het-lekkere-wijven-topic-t1574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:07 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
je weegt 84 , 2 mg p 1 kilo, dus in jou geval 168mg

Dit is slecht en gevaarlijk advies, een normale gebruikersdosis ligt tussen de 1 en 1.5mg per kilogram lichaamsgewicht. Ga je over de tijdspanne van een hele avond over de 2mg/kg dan kan er hersenschade optreden. Daar heb jij dus waarschijnlijk die 2mg vandaan, maar dat is zeker geen goede verstandige dosis voor een beginner. Ik raad hem een pilletje aan van rond de 100mg (roze davidsterren/witte kronen) of desnoods hooguit 120mg, wat eigenlijk toch al wel wat veel is voor een eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:15 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Dit is slecht en gevaarlijk advies, een normale gebruikersdosis ligt tussen de 1 en 1.5mg per kilogram lichaamsgewicht. Ga je over de tijdspanne van een hele avond over de 2mg/kg dan kan er hersenschade optreden. Daar heb jij dus waarschijnlijk die 2mg vandaan, maar dat is zeker geen goede verstandige dosis voor een beginner. Ik raad hem een pilletje aan van rond de 100mg (roze davidsterren/witte kronen) of desnoods hooguit 120mg, wat eigenlijk toch al wel wat veel is voor een eerste keer.

OW sorri voor dat advies :$ Je hoort het van Darkbeatz... iets minder nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:22 

Hardtraxx Veteran

ik zie niet wat dit te maken heeft met mijn hele verhaal dat vaste drugs gebruikers over het algemeen van een lagere tot geen opleiding hebben genoten. Je hebt mij nooit horen zeggen dat mensen met een hogere opleiding geen drugs gebruiken. En dan kom je met een term als recreatief, maar ok dit heeft weer niks te maken met wat ik zeg. Ik zeg niet dat drugs gebruik niet recreatief kan zijn, ik zeg niet dat als je eenmaal een keer drugs geprobeerd hebt dat je meteen een addict bent, dat zijn conclusies die mensen hier de hele tijd trekken maar volgens mij lezen ze wat ze willen lezen en vergeten wat er werkelijk gezegd wordt.

Ok, wij gebruiken alleen recreatief, we zijn geen vaste drugs gebruikers, dus het slaat allemaal niet op ons terug...

WAT WIL JE DAN IN GODSNAAM MET DEZE DISCUSSIE BEREIKEN???

En je zegt dat wij alleen het alleen maar lezen zoals we willen lezen en dat je het niet zo bedoelt...
Kerel ga je eigen teksten vanaf het begin eens terug lezen, want volgens mij mag je dan aan je eigen IQ gaan twijfelen. Je formuleert je verhalen namelijk duidelijk niet op de manier waar op je het later steeds poogt uit te leggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:26 

Donateur

Inno schreef:
ik zie niet wat dit te maken heeft met mijn hele verhaal dat vaste drugs gebruikers over het algemeen van een lagere tot geen opleiding hebben genoten. Je hebt mij nooit horen zeggen dat mensen met een hogere opleiding geen drugs gebruiken. En dan kom je met een term als recreatief, maar ok dit heeft weer niks te maken met wat ik zeg. Ik zeg niet dat drugs gebruik niet recreatief kan zijn, ik zeg niet dat als je eenmaal een keer drugs geprobeerd hebt dat je meteen een addict bent, dat zijn conclusies die mensen hier de hele tijd trekken maar volgens mij lezen ze wat ze willen lezen en vergeten wat er werkelijk gezegd wordt.

Ok, wij gebruiken alleen recreatief, we zijn geen vaste drugs gebruikers, dus het slaat allemaal niet op ons terug...

WAT WIL JE DAN IN GODSNAAM MET DEZE DISCUSSIE BEREIKEN???

Gewoon negeren die goser, en gewoon richten op het forum :thumbup:
zulke mensen zijn gewoon triest.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:28 

Donateur

Ik sluit me aan bij Darkbeatz, voor jou gewicht is een pilletje rond de 100mg een leuke beginnersdosis!

OFFTOPIC JEZUS KEVIN NASTY KEREL xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:51 

Hardtraxx Veteran

Haal het weg, haal het weg! :P

Ik zit hier te ontbijten man :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 09:52 

Hardtraxx Addict

Vriend van me gaat zaterdagavond ook voor het eerst een pilletje nemen, 22 is hij nu. Denk dat het het beste is lekker te beginnen met een halve groene canadees. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren. xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 10:02 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Vriend van me gaat zaterdagavond ook voor het eerst een pilletje nemen, 22 is hij nu. Denk dat het het beste is lekker te beginnen met een halve groene canadees. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren. xd xd

Een halve groene canadees is een verstandige keuze, hoeveel weegt hij? Als hij maar 60kg weegt ofzo laat hem dan ook zeker geen halve te snel bijnemen, anders gaat hij te hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:06 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:

Nu kom je dus met een Forum aan zetten xd een forum is een nog slechtere bron dan wikipedia.
Je komt nu met een verhaal van je eigen leven en hoe je zelf met drugs omgaat maar ik zie niet wat dit te maken heeft met mijn hele verhaal dat vaste drugs gebruikers over het algemeen van een lagere tot geen opleiding hebben genoten. Je hebt mij nooit horen zeggen dat mensen met een hogere opleiding geen drugs gebruiken. En dan kom je met een term als recreatief, maar ok dit heeft weer niks te maken met wat ik zeg. Ik zeg niet dat drugs gebruik niet recreatief kan zijn, ik zeg niet dat als je eenmaal een keer drugs geprobeerd hebt dat je meteen een addict bent, dat zijn conclusies die mensen hier de hele tijd trekken maar volgens mij lezen ze wat ze willen lezen en vergeten wat er werkelijk gezegd wordt. Maar goed de discussie heeft lang genoeg geduurd, uiteindelijk moet ieder mens leven en doen wat hij of zij wilt en het is niet aan mij om te zeggen wat goed is of fout, dat doe ik ook niet en dat zal ik ook niet doen.

Jij komt aan zetten met: Drugs is sowieso voor mensen met een laag IQ, dus dit heeft er zeer zeker mee te maken. En een forum is in dit geval betrouwbaarder aan gezien de zaak van meerdere kanten wordt belicht en meerdere mensen hun meningen/ervaringen delen. Wikipedia is daar in tegen niet betrouwbaar omdat iedereen het aan kan passen en de zaak maar van 1 kant belicht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:51 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

ik heb 1 keer eerder een roze diamant gehad. maar heb geen idee hoeveel daar in zit.
Maar witte kronen zijn dus goed te doen? :)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen