jeone schreef:
hoeveel kost een pilletje eigenlijk?
ik heb zo'n vermoeden dat de prijzen uit een lopen maar een pil voor mijn lichaamsgewicht.
Dat ligt rond de 84 kilo. en wat zouden jullie me dan kunnen aanraden voor fusion of dance?
De prijs van een pilletje ligt meestal tussen de 3 & 5 euro. Ligt aan de kwaliteit meestal, maar ook waar je koopt, op een feest kopen is meestal duurder. Maar hoe dichter je bij de maker zit van de pillen, de bron dus, hoe goedkoper het is. Dan kan de prijs zelfs dalen tot onder een euro voor 1 pilletje. maar je moet moet gewoon uitgaan van gemiddeld 4 euro. Wat natuurlijk ook niet veel is voor een aantal uur knallen
je weegt 84 , 2 mg p 1 kilo, dus in jou geval 168mg. Als je een hele sterke heb gekocht, kan je altijd met halve werken. Dus eigenlijk maakt het niet uit welke je koopt. als je maar geen neppe teringzooi koopt

. En er gewoon verstandig mee omgaat!
PS: en SKOEDEPPLESEDPOEP, kan je niet gewoon kappen met in dit topic te schrijven, je weet dat jij nooit je gelijk gaat krijgen bij ons. En je weet ook dat jij ons nooit gelijk geeft.
Hier misschien een topic, waar je wat aan hebt, heb je weer wat om te trekken vanavond
off-topic/het-lekkere-wijven-topic-t1574.html