Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:18 

Donateur

Als je in eerste instantie zo'n post had neergezet was er vrij weinig aan de hand geweest.
Voorts zijn je weinige posts slecht te lezen door het gebrek aan leestekens en veel te lange zinnen,
de enter-knop is ook geen overbodige luxe.

Citaat:
Heb je het nou echt nodig op grote feesten, de risico's die het met zich meebrengt, de gevaren voor jou en anderen

Zoals al vaak is gezegd; niet nodig, wel sfeer verhogend. De 1 zuipt zich 2 a 3x per week helemaal
naar de tyfus. Diegene helpt z'n lever helemaal aan stront. Wie ben jij om te oordelen?

De meeste drugsdoden vallen nog steeds door alcohol & sigaretten. Juist omdat het risico
van die drugs niet zo hoog wordt geacht, vallen er veel doden. Ten eerste helpen ze zichzelf
naar de klote door dit overmatige gebruik. Ten tweede helpen ze vaak veel mensen het ziekenhuis
in door agressie; veel zinloos geweld. Ten derde gebeuren er teveel ernstige dingen
in het verkeer. Maatje van me z'n zus is bijvoorbeeld vanaf de nek verlamt door een mongool
die ging rijden met alcohol op.

Ik zeg niet dat andere drugs geen risico's met zich mee brengen, maar wanneer je gevaren van
andere drugs af zet tegen alcohol/sigaretten; leer je dingen goed te relativeren.
Door dat mensen weten dat ze drugs gebruiken, letten ze vaak ook goed op de risico's
en wordt er minder nonchalant gedaan over die risico's. Gelukkig informeren steeds meer
jongeren zich fatsoenlijk voordat ze aan drugs beginnen. Dit in tegenstelling tot overmatige drinkers.

Helemaal als je bekijkt dat de meeste drugsgebruikers (en vooral diegene hier) dit maar
ongeveer 1x per 2 maanden doen + dan juist op een feest waar er vrij weinig kan gebeuren.
Gelukkig stapt bijna iedereen dan ook netjes in de trein, of bij een BOB in de auto.

Ondanks dat de risico's van XTC gebruik op de lange termijn nog niet helemaal duidelijk zijn,
schat ik die vrij laag in vergeleken met overmatig alchol+roken. Wat is het probleem als
je er verantwoordelijk mee om gaat en het ook niet te vaak doet? Zelfs al doe je het al jaren..

Plus je mag mij wel even vertellen wat de risico's voor andere mensen zijn als je drugs gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:33 

Artiest

ja standaard om alcohol in het plaatje te roepen bij zo'n discussie en alcohol is de ergste drug van allemaal, maar dat is nou eenmaal (in zekere mate) legaal en harddrugs niet.
Ik hoef niet met keiharde feiten te komen tussen de samenhang van opleidingsniveau en drugsgebruik dat is logisch nadenken en om je heen kijken.
Ik zeg niet dat iedereen die drugs gebruikt dom is of laag opgeleid dat zijn de verkeerde conclusies die je trekt uit mijn verhaal. Ik zeg ook niet dat er incidenteel drugs wordt gebruikt in omgevingen van hoger opgeleiden, allemaal verkeerde conclusies die jullie trekken. Ik zeg een vaste gebruiker is over het algemeen lager opgeleid, ik zeg ik VIND die mensen triest en IQ loos en ik VIND dat ze het niet helemaal op een rijtje hebben zitten boven qua logisch redeneren en wijsheid, want een beetje een normaal denkend iemand KENT risico's van langdurig en vaak drugsgebruik, in dat geval misbruik.
XTC, Cocaïne, Alcohol allemaal, stuk voor stuk, denk na voordat je wat doet, impulsieve handelingen brengen de mens alleen verder in het theater :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:48 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
ja standaard om alcohol in het plaatje te roepen bij zo'n discussie en alcohol is de ergste drug van allemaal, maar dat is nou eenmaal (in zekere mate) legaal en harddrugs niet.
Ik hoef niet met keiharde feiten te komen tussen de samenhang van opleidingsniveau en drugsgebruik dat is logisch nadenken en om je heen kijken.
Ik zeg niet dat iedereen die drugs gebruikt dom is of laag opgeleid dat zijn de verkeerde conclusies die je trekt uit mijn verhaal. Ik zeg ook niet dat er incidenteel drugs wordt gebruikt in omgevingen van hoger opgeleiden, allemaal verkeerde conclusies die jullie trekken. Ik zeg een vaste gebruiker is over het algemeen lager opgeleid, ik zeg ik VIND die mensen triest en IQ loos en ik VIND dat ze het niet helemaal op een rijtje hebben zitten boven qua logisch redeneren en wijsheid, want een beetje een normaal denkend iemand KENT risico's van langdurig en vaak drugsgebruik, in dat geval misbruik.
XTC, Cocaïne, Alcohol allemaal, stuk voor stuk, denk na voordat je wat doet, impulsieve handelingen brengen de mens alleen verder in het theater :D

Dus omdat het legaal is, is het gelijk minder erg? Dit is natuurlijk een redenatie van likmevestje.
Ik kijk om me heen, ik werk zelfs vrijwillig bij een organisatie die is opgezet door verslavingsklinieken.

Het probleem met verslaafden ligt bij iedere drug weer anders. Zo wordt heroïne vaak gebruikt door mensen die uberhaupt geen opleiding hebben. Vaak hebben deze mensen totaal geen toekomst. Echter, cocaïne wordt vaak gebruikt door hoogopgeleide managers of andere mensen met veel geld. De verslaving bij deze drug heeft weer andere oorzaken dan de heroïne gebruikers. XTC-verslaving komt nauwelijks voor, dit omdat de dip vrij zwaar is. Plus het heeft geen zin om dagen na elkaar XTC te slikken, omdat je serotonine gewoon op is. Dit heeft weken nodig om te herstellen.

Zo kan ik ook de andere drugs wel op gaan noemen. Mijn punt is: de meeste mensen hier op het forum gebruiken vooral XTC, en het gros van de mensen gebruikt hier verantwoordelijk. Zo goed als iedereen hier heeft nog een fatsoenlijke toekomst voor zich met een vast inkomen, woning & social life.
Vandaar de reacties op je post.

Om maar even de mensen er bij te pakken die je WEL aan valt; laagopgeleide mensen hebben dus
ook moeite met logisch na denken/redeneren. Maar zelfs de domste mensen; geloof me; niemand
wil verslaafd raken aan welke drug dan ook. Natuurlijk nemen ze risico's, en je kan wel zeggen; ja dat weet je toch van te voren. Maar verslaving is een gevaar dat er stapsgewijs in sluipt.
En dus vooral als je niet zo slim bent, gaat dat dus vrij makkelijk. Plus de mensen die verslaafd raken,
hebben vaak nog een extra zetje wat ze over de rand duwt. Ze gebruikten vaak al iets,
maar dan gaat er iemand dood, gaat er een relatie stuk; noem maar op. Dit is dat zetje dus vaak.
Vaak is er een factor in de sociale omgeving die zorgt dat ze zichzelf afsluiten van de samenleving.
De controle functie van je sociale omgeving is dus verdwenen en dus sluipt verslaving er NOG makkelijker in.

Al die factoren combinerend: het is beter om medelijden te hebben dan diegene uit te kafferen.
En; waarom zou het bij alcohol minder erg zijn dan bij andere drugs?

Ik wil nogmaals even aantikken; zet je mening voortaan wat duidelijker neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:00 

Artiest

Mol schreef:

Dus omdat het legaal is, is het gelijk minder erg?

ik zei ook duidelijk alcohol is de ergste drug van allemaal, maar het probleem daarvan is dat het legaal is en dus in de maatschappij is samen gesmolten met de term "normaal".

En ik val niemand aan, ok misschien zien mensen het zo op t forum, in dat geval mijn excuus daarvoor ik uit simpelweg mijn mening, wat ik zeg is dat je met langdurig gebruik ( dan heb ik t niet over 1 keer een pilletje op een feestje ) gewoon niet goed nadenkt over wat je doet. Nou vind ik 1 zo'n pilletje op een feest zelf al helemaal niks, maargoed. Ik zeg niet dat lager opgeleide automatisch dom zijn, dat bedoel in de zin dat ze niet snappen hoe de wereld in elkaar zit en niet na kunnen denken. Ik zeg verslaafde en mensen die vaker gebruiken die kunnen niet logisch nadenken bij het gebruik ervan moet je op zekere hoogte toch al bedenken wat de risico's zijn etc. Je hebt wereldslim en boekenslim en drugsgebruikers zijn niet wereldslim omdat ze niet goed nadenken over dingen en te impulsief handelen en dat hangt samen met boekenslim (opleiding).
Ik ben iemand die zegt, de kracht van de hersenen is zoveel groter dan een mens beseft, in die zin dat je met nuchter blijven en logisch blijven denken veel vaker de juiste keuzes maakt dan impulsief handelen en drugsgebruik is daar 1 van.

Ik rook niet, ik dronk vroeger wel eens wat maar drink vanaf nu ook niet meer, ik heb nooit drugs gebruikt en zal het ook niet doen, simpelweg omdat ik die keuze maak en nuchter blijf want ik ken de gevaren van drugs.
Ik weet dat het verslavend kan zijn en je in de shit kan werken, conclusie, ik gebruik het niet, blijf nuchter.
Alleen mensen die vaker gebruiken merk je dat die de eerste handeling al impulsief handelen en dan vaker impulsief handelen en na een paar keer zit je in een vicieuze cirkel waar je bijna niet uit kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:12 

Donateur

Zoals gezegd, er zijn dus ook genoeg mensen die met enige regelmaat drugs gebruiken maar toch hun toekomst op orde hebben. Zoals PNXRMX het al zo mooi zei; de juiste balans vinden.
Er zijn dus genoeg mensen die een fatsoenlijk leven heel goed combineren met af en toe drugs gebruiken.
Mijn punt is dus; je moet niet alle mensen die wel eens wat doen op 1 hoop gooien. Er is een groot verschil tussen met enige (verantwoordelijke) regelmaat wat gebruiken en verslaving.

Ik respecteer je keuze wel en vind het heel knap van je ook. Maar het is wel een feit dat mensen zich steeds beter informeren VOOR ze uberhaupt beginnen met gebruiken. Vroeger was het meer impulsief,
het begint steeds verantwoordelijker te worden.

Ik ben het met je eens dat de kracht van de hersenen een van de meest sterke dingen is die we kennen.
De (wils)kracht die je moet hebben, is ook de oplossing voor verslaving. Helaas zijn er altijd mensen die niet zo sterk in de schoenen staan maar die dat zelf niet helemaal beseffen. Het is pure wilskracht, je verslaving van je af zetten. Maar, door deze wilskracht kan je ook in eerste instantie zorgen dat je niet verslaafd raakt aan drugs; maar toch met enige regelmaat wat gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:17 

Artiest

Mol schreef:
Ik ben het met je eens dat de kracht van de hersenen een van de meest sterke dingen is die we kennen.
De (wils)kracht die je moet hebben, is ook de oplossing voor verslaving. Helaas zijn er altijd mensen die niet zo sterk in de schoenen staan maar die dat zelf niet helemaal beseffen. Het is pure wilskracht, je verslaving van je af zetten. Maar, door deze wilskracht kan je ook in eerste instantie zorgen dat je niet verslaafd raakt aan drugs; maar toch met enige regelmaat wat gebruiken.

ja ok naja omdat ik dus drugs, roken etc niks vind ben ik al gauw tegen al dat gedoe, ik snap dat mensen het gebruiken af en toe en dat ze t willen en verder niks gebeurt, maar toch rekening houden met als je het gebruikt er kan wat mis gaan of je kan net een keer een stapje te ver gaan waardoor de wil om te gebruiken het wint van de wil om het niet te gebruiken, maar ik ken mensen die gingen op mijn middelbare school elke dag, voor toetsen, tijdens lessen, examens etc. gewoon even met ze alle weg en dan jointje smoke, ok softdrugs niet de hardste vorm erin, maar alsnog dan zie je dat ze gewoon echt elke schooldag van de 7 uur les er 2 volgen en verder stoned ergens in een parkje zitten en dan vergooi je gewoon je toekomst en dat is dat nuchter blijven en logisch redeneren wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:18 

Hardtraxx Addict

ik zou haast beginnen te denken dat mijn ma hier een account heeft aangemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:22 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

Dus omdat het legaal is, is het gelijk minder erg?

ik zei ook duidelijk alcohol is de ergste drug van allemaal, maar het probleem daarvan is dat het legaal is en dus in de maatschappij is samen gesmolten met de term "normaal".
Dus jij vindt alcoholisme normaal? Voor mij is dat net zo erg als een drugsverslaving.

Citaat:
En ik val niemand aan, ok misschien zien mensen het zo op t forum, in dat geval mijn excuus daarvoor ik uit simpelweg mijn mening, wat ik zeg is dat je met langdurig gebruik ( dan heb ik t niet over 1 keer een pilletje op een feestje ) gewoonwereld in elkaa niet goed nadenkt over wat je doet.
Ik heb VWO gedaan, neem regelmatig drugs in het weekend, omdat ik me daar lekker van ga voelen.. dus wat is je punt nou?
Citaat:
Nou vind ik 1 zo'n pilletje op een feest zelf al helemaal niks, maargoed. Ik zeg niet dat lager opgeleide automatisch dom zijn, dat bedoel in de zin dat ze niet snappen hoe de r zit en niet na kunnen denken. Ik zeg verslaafde en mensen die vaker gebruiken die kunnen niet logisch nadenken bij het gebruik ervan moet je op zekere hoogte toch al bedenken wat de risico's zijn etc. Je hebt wereldslim en boekenslim en drugsgebruikers zijn niet wereldslim omdat ze niet goed nadenken over dingen en te impulsief handelen en dat hangt samen met boekenslim (opleiding).
Ik ken zat mensen die een IQ boven de 130 hebben, en geweldig kunnen leren.. maar in de praktijk kunnen ze helemaal niks.
Citaat:
Ik ben iemand die zegt, de kracht van de hersenen is zoveel groter dan een mens beseft, in die zin dat je met nuchter blijven en logisch blijven denken veel vaker de juiste keuzes maakt dan impulsief handelen en drugsgebruik is daar 1 van.

Ik rook niet, ik dronk vroeger wel eens wat maar drink vanaf nu ook niet meer, ik heb nooit drugs gebruikt en zal het ook niet doen, simpelweg omdat ik die keuze maak en nuchter blijf want ik ken de gevaren van drugs.
Ik weet dat het verslavend kan zijn en je in de shit kan werken, conclusie, ik gebruik het niet, blijf nuchter.
Alleen mensen die vaker gebruiken merk je dat die de eerste handeling al impulsief handelen en dan vaker impulsief handelen en na een paar keer zit je in een vicieuze cirkel waar je bijna niet uit kan komen.
Dus alleen omdat jij zelf altijd overal over nadenkt, zou iedereen dat maar moeten doen?
Volgens mij heb je ook weinig succes bij de vrouwen, als je nooit wat aan je impulzen overlaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:34 

Hardtraxx Addict

[quote="KickinAzz]

Citaat:
Dus alleen omdat jij zelf altijd overal over nadenkt, zou iedereen dat maar moeten doen?
Volgens mij heb je ook weinig succes bij de vrouwen, als je nooit wat aan je impulzen overlaat :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:38 

Artiest

KickinAzz schreef:

Dus jij vindt alcoholisme normaal? Voor mij is dat net zo erg als een drugsverslaving.

Ik heb VWO gedaan, neem regelmatig drugs in het weekend, omdat ik me daar lekker van ga voelen.. dus wat is je punt nou?

Ik ken zat mensen die een IQ boven de 130 hebben, en geweldig kunnen leren.. maar in de praktijk kunnen ze helemaal niks.

- Gast jij hebt duidelijk niet gelezen wat ik zei ik vind alcoholisme niet normaal ik zeg doordat het al zo lang legaal is is drank in de samenleving samengesmolten met het begrip "normaal" dat is heel wat anders dan dat ik zeg: Alcohol misbruik is normaal.

- Wat doe je nu voor opleiding of werk je? Je neemt regelmatig drugs omdat je je dan lekkerder voelt, daarmee zeg ik dat je gewoon niet goed nadenkt, je zin zegt het al, ik doe dit omdat dit. Dus anders voel je je minder lekker? Langdurig drugs misbruik ga je je op den duur kutter voelen dan geen misbruik, want het is fysiek en mentaal slecht voor je.

- Ja dat zeg ik boekenslim en wereldslim

- Ik zeg niet dat mijn manier DE manier is, ik heb ook nooit gezegd dat iedereen dat moet doen, ik geef alleen aan wat ik zelf vind en hoe ik er zelf mee om ga, dat betekend niet dat jij er zo mee om moet gaan. En je punt over impulsief en vrouwen is compleet nutteloos en irrelevant, ik zeg niet dat ik niet impulsief kan zijn, je moet altijd impulsief zijn, maar je moet ook nadenken en over zulke kwesties doe ik dat. En dus is je complete conclusie daarover irrelevant en de verkeerde, want je kan er geen conclusie uit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:47 

Hardtraxx Addict

@ skoebedinges

even OT
heb je wel door dat je je zelf gewoon regelmatig tegen spreekt :)

OT

Ik heb het 1 keer gewoon geprobeerd en ga het vast nog wel een keer doen.
Puur omdat het gewoon een geweldige ervaring is en dan mag je me dom vinden. Impulsief hoef je niet te vinden want dat ben ik toch al ;)
Maar het feit is gewoon het is niet jouwn probleem na je laaste post begin ik haast het gevoel te krijgen dat je boos word omdat 98 procent het niet met je een is?
Of trek ik ook een verkeerde conclusie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 01:50 

Artiest

jeone schreef:
@ skoebedinges

Ik heb het 1 keer gewoon geprobeerd en ga het vast nog wel een keer doen.
Puur omdat het gewoon een geweldige ervaring is en dan mag je me dom vinden. Impulsief hoef je niet te vinden want dat ben ik toch al ;)
Maar het feit is gewoon het is niet jouwn probleem na je laaste post begin ik haast het gevoel te krijgen dat je boos word omdat 98 procent het niet met je een is?
Of trek ik ook een verkeerde conclusie?

je trekt een verkeerde conclusie ik wordt niet boos ik voer een discussie, groot verschil. En jullie lezen allemaal duidelijk niet wat ik zeg, heb ik jou ooit dom genoemd? Nee, dus weer een verkeerde conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 02:10 

Hardtraxx Addict

Wat doe je nu voor opleiding of werk je? Je neemt regelmatig drugs omdat gewoon nieje je dan lekkerder voelt, daarmee zeg ik dat je t goed nadenkt, je zin zegt het al, ik doe dit omdat dit. Dus anders voel je je minder lekker? Langdurig drugs misbruik ga je je op den duur kutter voelen dan geen misbruik, want het is fysiek en mentaal slecht voor je.
Ik doe nu HBO, en ik kom gewoon met een argument waarom ik het doe? Dan kan er sowieso geen sprake van zijn fout redeneren. En de minpunten ken ik wel hoor, daarvoor hoef je geen genie te zijn. Maar daar heb ik gewoon schijt aan ;)

Twee tips voor je:
1. Probeer duidelijker te zeggen wat je vindt, want je zinsbouw is een beetje gebrekkig en verwarrend
2. Neem niet alles te serieus, zoals dat grapje over vrouwen en impulsief.. leuk dat je dan een hele redevoering gaat houden die net zo goed in de troonrede had kunnen zitten, maar het boeit mij vrij weinig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 08:46 

Hardtraxxer

meneer Skedoedelefloeps zit gewoon vol met vooroordelen die zelfs niet op feiten berust zijn.
Net zoals zovelen jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 08:54 

Hardtraxx Elite

ik zeg ik VIND die mensen triest en IQ loos en ik VIND dat ze het niet helemaal op een rijtje hebben zitten boven qua logisch redeneren en wijsheid, want een beetje een normaal denkend iemand KENT risico's van langdurig en vaak drugsgebruik, in dat geval misbruik.

:lol: En dan kom je een beetje janken als iemand jou IQ loos gaat vinden, terwijl het zo overduidelijk is dat je buiten wat de media propagandeert je niets over de werkelijke schadelijkheid weet van verschillende varianten van drugs. Uit al je post hier in dit topic komt voor mij gewoon naar voren dat je veel minder verstand toont dan menige drugsgebruikers die ik ken (en dan heb ik het niet over de misbruikers, niet dat dat steeds laagopgeleiden zijn, uiteindelijk zijn namelijk bepaalde drugs lichamelijk verslavend, en dan heeft je opleiding of iq helemaal geen reet te maken met hun misbruik ervan, maar wel met de lichamelijke afhankelijkheid van die drugs).

Het is duidelijk dat je voor jezelf denkt dat jij de persoon bent die er alles van weet, maar uiteindelijk weet je amper iets over drugs (ook niet over alcohol). Je weet wat mama en papa jou hebben verteld, dat drugs slecht zijn, en daar houd jou kennis ook blijkbaar op. En dan toch verwacht je dat hier iemand jouw posts serieus gaat nemen...

Kansloos ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:10 

Donateur

jeone schreef:
ik zou haast beginnen te denken dat mijn ma hier een account heeft aangemaakt xd

:worship:

Skoedeploepsedepoep ga je toevallig ook zaterdag Fusion? :D Daar heb je een mooie tent staan van Unity, waarin MOL de vrijwilliger face2face harde feiten kan gaan vertellen aan je ;)
En dat dan misschien het papa&mamahebbendatgezegdgedrag wat minder wordt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:12 

Hardtraxxer

Citaat:
Het is duidelijk dat je voor jezelf denkt dat jij de persoon bent die er alles van weet, maar uiteindelijk weet je amper iets over drugs (ook niet over alcohol). Je weet wat mama en papa jou hebben verteld, dat drugs slecht zijn, en daar houd jou kennis ook blijkbaar op. En dan toch verwacht je dat hier iemand jouw posts serieus gaat nemen...

Kansloos ;)

Zo komt hij indd over. En dan durft hij drugsgebruikers nog te veroordelen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:14 

Hardtraxx Veteran

@ Skedoedelefloeps

Als je iets verder had gelezen dan je neus lang is, had je kunnen zien dat de MEESTE mensen die het hier over drugs hebben en af en toe eens wat gebruiken heel goed nadenken bij wat ze doen.

Voorbeeldjes:
- Er wordt door de meeste mensen gezegd: 1x in de 6 weken/2 maanden, meer niet.
- Ze proberen schadelijkheid te verminderen door hun leefstijl aan te passen en extra vitamines tot zich te nemen voor en na gebruik.
- Ze passen op elkaar en zorgen er voor dat er genoeg gedronken wordt tijdens gebruik.
Noem maar op.

Dus de hele discussie die je hier op gang probeert te helpen slaat op bijna geen van ons allen terug. Dus is hij vrij doelloos :)

Oh en ik geloof dat de meeste mensen hier een hoger IQ hebben dan jij :/ Er zitten toch verrassend veel spellings-, interpunctie- en zinsbouw-fouten in jouw korte tirades.

Ergste voorbeeldje: VerslaafdeN (Het is meervoud :aww: )

Het gebruik van een duur woordje af en toe (irrelevant bijvoorbeeld) maakt je echt niet slim ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:17 

Donateur

Inno schreef:
@ Skedoedelefloeps

Oh en ik geloof dat de meeste mensen hier een hoger IQ hebben dan jij :/ Er zitten toch verrassend veel spellings-, interpunctie- en zinsbouw-fouten in jouw korte tirades.

Ergste voorbeeldje: VerslaafdeN (Het is meervoud :aww: )

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:18 

Hardtraxx Veteran

Ik doe HBO en gebruik af en toe drugs. Maakt dat mij bij voorbaat IQ-loos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:21 

Hardtraxxer

Robster schreef:
Ik doe HBO en gebruik af en toe drugs. Maakt dat mij bij voorbaat IQ-loos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:27 

Donateur

Voor wat voor discussie 1 iemand wel niet kan zorgen!! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:45 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Voor wat voor discussie 1 iemand wel niet kan zorgen!! :x

Zeg dat wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 10:33 

Donateur

Iemand een pilletje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 10:37