Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:03 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Had gisteren ook ergens gelezen dat mensen stellig tegen een drugstest zijn in het verkeer. Of in ieder geval dankzij de afwijking. Begrijp me niet verkeerd, er moet wel zo'n test komen, mocht er aanleiding voor zijn, maar dan moet die wel minimaal 98% correct zijn. En ook niet zo dat het na een week nog steeds aantoonbaar is dat je het weekend ervoor hebt gebruikt.

Van mij mag de accuraatheid wel iets lager, zolang het nooit als bewijs wordt gebruikt. Zelfs bij 99% of 99.5% vind ik het nog niet goed genoeg als bewijsmateriaal. Vanaf 90% mag het imo wel gebruikt worden als aanleiding voor een meer ingewikkelde test die wel 100% klopt.

Volgens mij is het trouwens zowiezo wel de bedoeling dat men een bloed of urine test uitvoert na een positieve speekseltest. Tenzij de bestuurder uiteraard vrijwillig bekent onder invloed te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:24 

Donateur

Het gaat wel over Belgiƫ, maar in Nederland willen ze dezelfde tests gaan gebruiken.
Wat mij betreft moet een test wel minstens 97% accuraat zijn wil je iemand mogen meenemen naar het bureau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:34 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Het gaat wel over Belgiƫ, maar in Nederland willen ze dezelfde tests gaan gebruiken.
Wat mij betreft moet een test wel minstens 97% accuraat zijn wil je iemand mogen meenemen naar het bureau.

Tja, dat zou mooi zijn, maar het tegenhouden gaat moeilijk worden. Men mag je al meenemen naar het bureau voor een bloed/urine test enkel op basis van vermoeden van rijden onder invloed. Met die speekseltest kan men gewoon ter plaatse dat vermoeden bevestigen of afgewezen worden. Achja, mij maakt het niet uit, ik zorg wel dat ik 24u na gebruik mij niet moet verplaatsen met de wagen. En anders gebruik ik toch psychedelica waarop zowiezo alvast niet getest word bij de speekseltest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:09 

Hardtraxxer

Ik denk dat het wel een feit is dat op hardstyle feesten veel drugs word gebruikt, maar zoals eerder gezegd bij elke scene zijn er mensen die drugs gebruiken.. heeft niet zozeer temaken met de muziek maar met feesten..

waar feesten/festivals zijn, zijn drugs...
heb zelf wel eens een pilletje gedaan op een hardstyle feestje, leuke ervaring opzich maar niet voor herhaling vatbaar, het is en blijft troep...
Ik hou het liever op een jointje onderweg en drankjes tijdens het feest. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:07 

Hardtraxxer

Afgelope zaterdag bij Project Hardcore 3 groene olifantjes getikt, haha kijken of het bij Q-dance Fusion net zo hard gaat :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:06 

Hardtraxx Newbie

JannickF schreef:
Ik denk dat het wel een feit is dat op hardstyle feesten veel drugs word gebruikt, maar zoals eerder gezegd bij elke scene zijn er mensen die drugs gebruiken.. heeft niet zozeer temaken met de muziek maar met feesten..

waar feesten/festivals zijn, zijn drugs...
heb zelf wel eens een pilletje gedaan op een hardstyle feestje, leuke ervaring opzich maar niet voor herhaling vatbaar, het is en blijft troep...
Ik hou het liever op een jointje onderweg en drankjes tijdens het feest. :thumbup:

Ik denk eerlijk gezegd dat jij nog nooit een super goede ervaring hebt gehad met pillen. De eerste keer was bij mij ook niet top..snap nog steeds niet waarom want de pil was wel goed, de rest ging als een gek. Toen 1 jaar later toch weer keer geprobeerd en dat was echt het beste gevoel ooit! Energie, liefde overal (voor je gevoel) maar toch helder :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand wat lekkers voor mij meenemen naar fusion, heb echt geen tijd gehad om zelf wat te regelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:16 

Hardtraxxer

Ik heb voor zaterdag 1 blauwe kers, krijg nog 2 blauwe bomen!
Word dus weer goed van de kaart :D :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:21 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
Word dus weer goed van de kaart :D :)

Haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:27 

Artiest

drugs zijn voor de minder opgeleide onder ons... proberen ok
standaard nemen, nee, dan ben je echt iq loos
zal nu wel dikke discussies aanmaken maargoed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:35 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:

Die opmerking maakt jou eerder IQ loos dan ik :thumbup:

Maarre goed dat je een eigen mening hebt hoor :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:36 

Donateur

Zonder de hoger opgeleiden geen drugs, dus wiens schuld is het nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:36 

Donateur

Ten eerste; je manier van typen in verschillende topics geeft aan dat je zelf niet echt niveau hebt.
Ten tweede: het is een beetje raar om alle drugsgebruikers op 1 hoop te gooien.
Ten derde; ik kan je uit ervaring vertellen dat er juist ook heel veel hoogopgeleiden (vaak) drugs gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:37 

Hardtraxx Elite

Behoorlijk IQ loos om zulke opmerkingen te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:44 

Hardtraxxer

Je hebt zakenmannen die heel vaak drugs gebruiken, je hebt een drug dat je 10 minuten helemaal van de kaart bent, die staat bekend in het zakenleven. Ben alleen de naam even kwijt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:
Je hebt zakenmannen die heel vaak drugs gebruiken, je hebt een drug dat je 10 minuten helemaal van de kaart bent, die staat bekend in het zakenleven. Ben alleen de naam even kwijt :$

Salvia duurt niet zo heel lang, maar dat is niets uit de zakenwereld. Vooral coke word eigenlijk in de zakenwereld veel gebruikt, laat dat nu ook nog eens net een van de grootste rotzooi drugs zijn die er is :x. Als je kijkt naar mensen als Alexander Shulgin en Timothy Leary (alhoewel van deze laatste er misschien wel kan geargumenteerd worden dat hij een paar vijzen los heeft zitten :lol:), echt geniale breinen en vaak genoeg met drugs geexperimenteerd.

Shulgin is mijn held :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:52 

Donateur

Robster schreef:
Kan iemand wat lekkers voor mij meenemen naar fusion, heb echt geen tijd gehad om zelf wat te regelen :P

Ik neem wel rood dollartje voor je mee ouwe :aww:

zal nu wel dikke discussies aanmaken maargoed

Zoals Mol al zei, de manier hoe jij in alle topics spreekt, kom je zelf niet al te slim over. Ik zelf ga nu HBO doen, lars55 zit ook in ze 2e jaar HBO, heel laag opgeleid vind ik dit niet. Ik gebruik zelf 1x in de 2 maanden meestal alleen op een groot feest. Dus ik moet hierdoor een laag IQ hebben volgens jou? , Kom alsjeblieft met een paar goede argumenten waarom jij dat vind!! voordat je zoiets kwakkeloos op een forum gaat zetten, waar volgens mij het IQ bij sommigen redelijk hoog zit ^^

[NL]sjefke schreef:
Word dus weer goed van de kaart

BLAUWE BOOMPJES!! :loving:
getest rond de 195 mg volgens mij! :yay:
Dan ga jij zeker flink van de kaart! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:56 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:

Je zal wel DMT bedoelen? Dat noemen ze zo omdat de trip zo kort duurt, maar volgens mij wordt dat amper gebruikt (in het bedrijfsleven) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:05 

Donateur

Shulgin is met afstand de allergrootste eindbaas. Mr MDMA :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:22 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Shulgin is met afstand de allergrootste eindbaas. Mr MDMA :worship:

Timothy Leary is ook wel een held :thumbsup:
Citaat:
There are three side effects of acid: enhanced long-term memory, decreased short-term memory, and I forget the third.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 22:20 

Hardtraxx Veteran

Er zit iets tussen proberen en standaard nemen in, en dat heet 'verantwoord met drugs omgaan'. Bovendien wil IQ niks zeggen over hoeveel je geeft om je gezondheid op lange termijn. Ik kan me best voorstellen dat een slim persoon denkt dat de beste levensaanpak is om in je jeugd zoveel mogelijk lol te hebben. Ikzelf ga voor een gebalanceerde levensstijl waarin werk, universiteit, vrienden, m'n vriendin, feesten en drugs allemaal genoeg aan bod komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 22:39 

Donateur

spulletjes voor zaterdag ook binnen, paar fast forwards en groene Canadezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:43 

Artiest

mooi om te zien hoe belachelijk mensen reageren door mij meteen IQ loos te noemen doordat ik kritiek lever op het feit dat jullie drugsgebruiken en dan hoe ik reageer in topics, geloof me er is niks mis met mijn IQ en het is nutteloos zoiets naar voren te halen.
Compleet irrelevant is ook dat slimme mensen de oorzaak zijn van drugs, ik heb het helemaal niet over schuld of geen schuld ik geef aan dat ik mensen die vaker/langdurig drugs gebruiken vaak lager opgeleide zijn of gewoon niet alles op een rijtje hebben zitten want een beetje een normaal denkend mens weet hoe belachelijk slecht zoiets is voor je en wat voor gevaren het met zich mee brengt. Jullie eigen keus om drugs te nemen niet mijn probleem en niet mijn pakkie an, maar belachelijk om mijn mening meteen te zien als een knal van een belediging richting iedereen die drugs gebruikt en dan het offensief te starten door mij IQ loos te noemen xd
als je een discussie zo al aan gaat/ probeert te winnen of zo jouw mening uit over mijn mening zegt dat meer over jou dan over mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:50 

Artiest

Kevin-Raw schreef:

Zoals Mol al zei, de manier hoe jij in alle topics spreekt, kom je zelf niet al te slim over. Ik zelf ga nu HBO doen, lars55 zit ook in ze 2e jaar HBO, heel laag opgeleid vind ik dit niet. Ik gebruik zelf 1x in de 2 maanden meestal alleen op een groot feest. Dus ik moet hierdoor een laag IQ hebben volgens jou? , Kom alsjeblieft met een paar goede argumenten waarom jij dat vind!! voordat je zoiets kwakkeloos op een forum gaat zetten, waar volgens mij het IQ bij sommigen redelijk hoog zit ^^

Leuk dat je HBO doet zet door zou ik zeggen, je moet het niet verkeerd lezen he, jullie interpreteren het verkeerd, ik zeg niet dat alle drugs gebruikers dom zijn, ik zeg dat de meeste mensen die (langdurig durgs gebruiken) een lagere opleiding hebben en dat je zelf IQ loos bezig bent als je het gebruikt, zo bedoelde ik het.
Heb je het nou echt nodig op grote feesten, de risico's die het met zich meebrengt, de gevaren voor jou en anderen. En ik zet niks klakkeloos op een forum, kan het IQ bij sommige redelijk hoog liggen en bij andere weer laag, ja boeiend, wou je nu zeggen dat je t forum hier wilt gebruiken als een middel om te kijken naar het gemiddeld IQ van een drugsgebruiker? Ik zeg niet dat iedereen hier achterlijk is die drugs gebruikt ik zeg simpelweg dat langdurig drugsgebruik vaker voorkomt bij lager opgeleide en dat je gewoon niet helemaal normaal nadenkt als je het vaker gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:08 

Donateur

Je kletst en kletst maar wat gast. Kom gewoon met keiharde feiten dan over de samenhang tussen drugsgebruik en opleiding/IQ en beweer anders geen bullshit.
Zowel hoger als lager opgeleiden kunnen onverantwoord met drugs omgaan. En met drugs bedoel ik ook alcohol. Ben je niet goed ingelicht en zit je in de verkeerde omgeving gebruik je al gauw regelmatig een bepaald middel.
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen