Skedoedelefloeps schreef:
Wat doe je nu voor opleiding of werk je? Je neemt regelmatig drugs omdat gewoon nieje je dan lekkerder voelt, daarmee zeg ik dat je t goed nadenkt, je zin zegt het al, ik doe dit omdat dit. Dus anders voel je je minder lekker? Langdurig drugs misbruik ga je je op den duur kutter voelen dan geen misbruik, want het is fysiek en mentaal slecht voor je.
Ik doe nu HBO, en ik kom gewoon met een argument waarom ik het doe? Dan kan er sowieso geen sprake van zijn fout redeneren. En de minpunten ken ik wel hoor, daarvoor hoef je geen genie te zijn. Maar daar heb ik gewoon schijt aan

Twee tips voor je:
1. Probeer duidelijker te zeggen wat je vindt, want je zinsbouw is een beetje gebrekkig en verwarrend
2. Neem niet alles te serieus, zoals dat grapje over vrouwen en impulsief.. leuk dat je dan een hele redevoering gaat houden die net zo goed in de troonrede had kunnen zitten, maar het boeit mij vrij weinig

als het je niks boeit moet je de discussie ook niet aan gaan en gewoon verder gaan met de zaken waar die je normaal doet.