Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:32 

Donateur

Dat stoned zijn is wel grappig maar ik doe het haast nooit meer. Laatste keer is echt alweer een half jaar geleden ofzo. Iedere dag een joint is niet echt gezond iig, zou dr wel wat mee uitkijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:33 

Hardtraxx Addict

tja idd
mocht ik nu een afspraak met je maken ben ik hem over 4min vergeten :P
Korttermijngeheugen completely screwed :P

*vindt dit boeiend topic*
Share your experiences here :clap:

[edit]
off-topic/de-mooiste-hardstyle-after-topic-t8231.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 17:12 

Hardtraxx Addict

mooiste after ever is toch iets anders als mooiste ervaring?:P

vet veel mensen die ik ken zien staantafels op feesten
heb ze zelf nog nooit gezien maar ken er een stuk of 5
die het wel haddne :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 17:23 

Donateur

Vind dit nu ook wel een interesant topic.
Alleen straks ga ik ook eens willen proberen :P.
Meestal laat ik me niet snel meeslepen als iemand iets zegt over drugsgebruik.
Maar die verhalen hier te horen is het echt wel leuk eens te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Alleen poppers en Qat zijn minder schadelijk voor je gezondheid :lol:
kauwen op een blaadje qat lijkt me niet zo veel aan en poppers geven je maar 5min een chille warme lachkick dus dan kom je vanzelf bij x als je niet van schadelijk houd maar wel wilt genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 17:46 

Hardtraxx Addict

lol ik dacht eerst dat het een weerkaart was van nederland ofzo toen ik evne snel langs scrolde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 17:48 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
lol ik dacht eerst dat het een weerkaart was van nederland ofzo toen ik evne snel langs scrolde :lol:

Hahaha dan wil ik wel in Groningen wonen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 18:06 

Donateur

Waar heb je dat grafiekje vandaan? Heroine heeft namelijk een gigantische verslavingsfactor,
maar het zorgt voor 0,0 schade op je lichaam. Dit vond ik zelf ook heel raar,
maar is aan me uitgelegd door een professor aan de UvA die neurotransmitters etc bestudeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 18:13 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Waar heb je dat grafiekje vandaan? Heroine heeft namelijk een gigantische verslavingsfactor,
maar het zorgt voor 0,0 schade op je lichaam. Dit vond ik zelf ook heel raar,
maar is aan me uitgelegd door een professor aan de UvA die neurotransmitters etc bestudeert.

Heroine zelf is niet heel schadelijk voor het lichaam, maar het leven wat je erdoor gaat leiden is allerminst gezond. Slecht eten, grote kans op aids, infecties door naalden enzo (ook het afkicken wat je niet zonder afbouwen kan omdat je anders kans hebt om dood te gaan door de afhankelijkheid van de drugs) -.-

Bron is wikipedia (dus inderdaad opensource maar ik geloof wel dat dit grafiekje de waarheid is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 18:39 

Hardtraxx Veteran

Hoelang blijft de drugs (xtx) eigenlijk in je bloed zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Hoelang blijft de drugs (xtx) eigenlijk in je bloed zitten?

2 tot 3 dagen ;)
Marihuana uiterlijk een maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 19:23 

Hardtraxx Veteran

Ik zit ff een paar dagen weinig in het algemeen forum te kijken en ineens zie ik een drugstopic met 7 pagina's xd

Was van plan om op Fusion of Dance een keer te proberen, maar de vent die mee had, had ze op en vroeg echt aan iedereen die hij tegenkwam of ze nog hadden, maar geen succes :P

Maar beter dat de sporen al snel uit je lichaam zijn, heb 2 juli een medische test voor mijn sportopleiding, en ik (probeer) het uit te houden om tot die tijd niet meer te blowen, hoewel ik de neiging hebt om als ik in Amsterdam kom elke keer weer langs Smokey te gaan om spul op te halen, zo ook afgelopen maandag. Maarja, zolang het zakje dicht blijft, no problemo.

Heb trouwens al sinds bevrijdingsdag 2009 geen wiet meer gerookt, beviel me totaal niet (terwijl ik het tot die tijd toch wel zeer regelmatig deed), maar ik denk de combinatie van drank, hitte en een kutsfeer mij toe leidden om nokkie te gaan in de febo. Sindsdien alleen maar hasj, veel beter ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 19:25 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
NaarDeQlote schreef:

Hahaha dan wil ik wel in Groningen wonen :D

Dan doe ik gezond en verhuis ik naar Zeeland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 19:41 

Hardtraxx Elite

Ik wil geen open deuren in trappen ofzo maar ehm..
Als je 15 bent heb je niet echt veel op een feest te zoeken en dan heb je ook al helemaal niets bij drugs te zoeken... Jonge je mag nog niet eens een biertje drinken. Echt van die stoerdoenerij dit...
Maar als jij een stoere jonge wilt zijn moet je het gewoon doen hoor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Zo gaat het eigenlijk wel. Ik blowde ook eerder dan dat ik rookte, maarja zolang je jezelf onder controle kan houden is het goed. We leven niet voor niets in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 22:40 

Hardtraxx Newbie

UUenZeL schreef:
@ Melissa
Hoezo meeloper? Als je zelf eens wat wilt experimenteren ben je daar toch vrij in?

Nou sorry maar het komt een beetje hopeloos over..
Hoe groot is de kans dat je eraan begint? dat is gewoon idioot, want at ligtr aan je eigen.. neem je het aan of niet?
zeggen zijn vriendjes dat hij het moet gebruiken..
Dus ik vind beetje hopeloos overkomen, erg onzeker van: ja ik weet niet of ik het wel of niet moet doen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 22:43 

Hardtraxx Addict

Mja, hij is nog erg jong ook he, daarom is het misschien goed dat ie het komt vragen aan mensen hier die der wel mee omkunnen.
Zo weet ie nou onderhand ook wel dat ie zich niet moet laten beïnvloeden door zijn maatjes, anders schijt an hun jonge!
Gewoon lekker je eigen ding doen en gaan met die peirdekop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 22:52 

Hardtraxx Addict

Melissa** schreef:
UUenZeL schreef:
@ Melissa
Hoezo meeloper? Als je zelf eens wat wilt experimenteren ben je daar toch vrij in?

Hoe groot is de kans dat je eraan begint? dat is gewoon idioot, want at ligtr aan je eigen.. neem je het aan of niet?
Dus ik vind beetje hopeloos overkomen, erg onzeker van: ja ik weet niet of ik het wel of niet moet doen!!!!

Waarom is dit kansloos? hij vraagt er toch juist om , zodat hij er meer over te weten komt
en als je er meer ovr weet kan je er ook beter over nadenken wat je nou wel of niet wil enzo
vind het dus wel een verstandige keus wat hij heeft gemaakt, (miss een beetje vroeg maar oke)
en verder zie je dat er ook andere mensen nog wat aan hebben gehad, wat hier wordt verteld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:33 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Melissa** schreef:
UUenZeL schreef:
@ Melissa

Waarom is dit kansloos? hij vraagt er toch juist om , zodat hij er meer over te weten komt
en als je er meer ovr weet kan je er ook beter over nadenken wat je nou wel of niet wil enzo
vind het dus wel een verstandige keus wat hij heeft gemaakt, (miss een beetje vroeg maar oke)
en verder zie je dat er ook andere mensen nog wat aan hebben gehad, wat hier wordt verteld ;)

Inderdaad, hij vraagt zich af of hij er vanzelf in meegesleurd wordt, aangezien hij weet dattie moeilijk nee zegt tegen zulke dingen op het moment zelf. En het antwoord is dat het niet allemaal 'vanzelf' gaat. Maar wij maken er ff een uitgebreid topic van om het interessant te houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 23:50 

Hardtraxxer

Heb even heel snel over de reacties in dit topic heengelezen.
Zo te zien wordt de Defqon meeting één groot gekkenhuis :love: :woot:
Ik dacht dat dit nog een redelijk 'braaf' forum was, maar schijn bedriegt blijkbaar :D
Hmm, nou heb ik nog meer zin om jullie te meeten, alleen weet ik niet of ik in de buurt ben dan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 02:25 

Donateur

mij zul je niet eerder dan 3 uur zien stuiteren op defqon :p.
maar heb in ieder geval veel zin in de meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:22 

Donateur

DarkNoize schreef:
Ik dacht dat dit nog een redelijk 'braaf' forum was, maar schijn bedriegt blijkbaar :D
Hmm, nou heb ik nog meer zin om jullie te meeten, alleen weet ik niet of ik in de buurt ben dan :innocent:

Haha veel hardtraxxers zijn nog een beetje aan de jonge kant, al heeft hardtraxx ook een oudere kant heheh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

Ach, wat is jong tegenwoordig? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 13:36 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
DarkNoize schreef:

Haha veel hardtraxxers zijn nog een beetje aan de jonge kant, al heeft hardtraxx ook een oudere kant heheh :P

Ben niet de jongste van het forum, ook zeker niet de oudste. Zelf wil ik helemaal niks te maken met andere drugs dan alcohol maar ben wel voor alle drugs legaliseren. Illegaliteit werkt alleen de criminaliteit maar in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 14:41 

Donateur

Drugs legaliseren wordt een gevaarlijke zaak. Zoals het nu is geregeld vind ik het eigenlijk wel oké, met het enige verschil dat ik een gebruikershoeveelheid drugs op feesten wel zou toestaan en dat zero-tolerance afgeschaft moet worden tot een bepaalde hoogte. Het is namelijk krom dat ik mn drugs wel mag testen maar feitelijk niet in bezit mag hebben.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen