Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 23:01 

Hardtraxx Elite

revbass schreef:
Hence the ;) , misschien beetje ongelukkig gekozen die smilie, maar ik bedoelde het niet serieus.

Ik doe zelf ook geen groot feest meer zonder. Ik kán het nog wel.. maar er ontbreekt dan gewoon iets.

Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 23:10 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komen :P elke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)

Op Q-base was ik vrij nuchter, zag je dat niet aan mij? ik ging hard los :P
Had smiddags een halve op, en s'avonds om 21.00 was die al wel uitgewerkt hoor :P

Ik ga genoeg feestjes af, dit weekend 2 nuchter.. 1 zelfs helemaal in Groningen :D
Laatste tijd wel heel veel NIET nuchter gemaakt, maar aankomende tijd word het vaker nuchter dan gebruiken ;)
Mike-O schreef:
revbass schreef:
Hence the ;) , misschien beetje ongelukkig gekozen die smilie, maar ik bedoelde het niet serieus.

Ik doe zelf ook geen groot feest meer zonder. Ik kán het nog wel.. maar er ontbreekt dan gewoon iets.

Welkom.

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 10:05 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:
sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komen :P elke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)

Had smiddags een halve op, en s'avonds om 21.00 was die al wel uitgewerkt hoor :P

oh nou dan was ik van het padje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 10:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:

oh nou dan was ik van het padje :P

Anders ik wel. Q-Base, take me back! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 13:13 

Hardtraxx Addict

Hehe zo, de lading is weer binnen voor project HC en fusion.
Kan niet meer wachten haha, laatste keer was mysteryland en heb echt super veel zin om weer allemaal nieuwe mensen te ontmoeten :love:.
Da is echt een hobbie van me geworden de laatste tijd xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 14:39 

Donateur

Vanavond ff geld innen overal ^^ En vrijdagavond flinke lading rode dollars ophalen :thumbup:
Kon ook wel zwaardere krijgen, maar net als met die groene canadezen ging ik veels te hard. Rode dollars zijn precies goed voor me! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Vanavond ff geld innen overal ^^ En vrijdagavond flinke lading rode dollars ophalen :thumbup:
Kon ook wel zwaardere krijgen, maar net als met die groene canadezen ging ik veels te hard. Rode dollars zijn precies goed voor me! :thumbsup:

Sterkte scheelt weinig, anders gewoon halfjes pakken? Ipv 1 hele, eerst een halve en een uur later nog een halve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:05 

Donateur

PNXRMX schreef:
Kevin-Raw schreef:

Sterkte scheelt weinig, anders gewoon halfjes pakken? Ipv 1 hele, eerst een halve en een uur later nog een halve.

Jaa ik weet scheelt niet echt heel veel, maar mysteryland ging echt te hard., jaa en Tolerantie :x Ik ga gewoon op fusion op de halve dollars :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:17 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ik ga gewoon op fusion op de halve dollars :$

Same here trouwens :P En mn vriendinnetje ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:20 

Donateur

PNXRMX schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ik ga gewoon op fusion op de halve dollars :$

Same here trouwens :P En mn vriendinnetje ook ^^

:thumbup: Gaat een topfeesie worden volgens mij! Al bijna 40 stemmen op de Fusion Meeting Poll!!
Dus gewoon 40 leden op een meeting als iedereen er komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ik neem 2 witte duiven en een FF mee naar Fusion. En de eerste halve gaat pas rond 00:30 naar binnen :P

Om t uur een halfje :P

Misschien gaat dat ook wel te hard (denk t wel) en maak ik ze niet alle 3 op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:38 

Donateur

Inno schreef:
Ik neem 2 witte duiven en een FF mee naar Fusion. En de eerste halve gaat pas rond 00:30 naar binnen :P

Jaa die FF gaan flink hard :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:42 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Jaa die FF gaan flink hard :whistle:

Die witte duiven waarschijnlijk NOG harder :huh: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:51 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met Blauwe bomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 15:52 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:

Ik heb verschillende ervaringen gehoord, zelf nog niet meegemaakt. maar:

Ziek spul :D Aan te raden ze per halfjes te eten anders ben je meteen helemaal de weg kwijt. Schijnen twee keer in te slaan. Wel grote spreiding (145-190) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 16:08 

Donateur

styl0w schreef:

Jaa hoorde hetzelfde!! Blauwe bomen , hoorde zelfs 200+ mg voorbij komen, maar indd wel grote spreiding. Als je daar een flinke stack van kan inslaan zeker doen!!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 16:47 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

Lol om het uur een halfje, dan zou je VEEL te hard gaan tenzij je een erg grote tolerantie hebt, met die FF's kan iemand toekomen met een halve per 3u, afhankelijk van zijn gewicht en tolerantie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

Lol om het uur een halfje, dan zou je VEEL te hard gaan tenzij je een erg grote tolerantie hebt, met die FF's kan iemand toekomen met een halve per 3u, afhankelijk van zijn gewicht en tolerantie :P

Ik sta er nog steeds van te kijken hoe ik dat in Duitsland heb volgehouden toen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Ik kan er vanaf t begin al gevaarlijk goed tegen helaas :(
Maar ik denk idd dat elk uur een halfje wat te veel van t goeie is :P

om de 1.5 uur een halfje is prima :P Dan heb ik genoeg aan 2. Neem ik nog paar kruimels M mocht het toch niet genoeg zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:05 

Hardtraxx Addict

Ik zit te twijfelen of ik volgende week op Fusion wel of niet wat moet gaan nemen. Heb dit jaar nu 2 keer gebruikt, op Defqon 2 pillen en op Decibel 2,5. Waren Groene Canadezen, en gingen wel lekker. Vorig jaar alleen op Qlimax gebruikt. Maar ik vind het eigenlijk te snel om op Fusion weer wat te nemen.

hmmmmmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:19 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Ik zit te twijfelen of ik volgende week op Fusion wel of niet wat moet gaan nemen. Heb dit jaar nu 2 keer gebruikt, op Defqon 2 pillen en op Decibel 2,5. Waren Groene Canadezen, en gingen wel lekker. Vorig jaar alleen op Qlimax gebruikt. Maar ik vind het eigenlijk te snel om op Fusion weer wat te nemen.

hmmmmmmm

Is inderdaad wat snel, maar als je daarna een break houd van minimum 2 maanden zal het niet zo veel kwaad kunnen, je gebruik is al vele malen beter als dat van de gemiddelde gebruiker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:28 

Hardtraxx Elite

Laatste keer ML en volgende week weer op Fusion! :) Beide keren groene nijntjes, alleen op ML had ik er wondersuiker bij :P

Ben benieuwd naar zaterdag. Ik ben namelijk aan het minderen is even afwachten hoe ik erop reageer. Zijn overigens wel goed te doen die nijntjes. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met oranje kersjes? Deze ga ik waarsgijnlijk over een paar weken gebruiken voor me eerste keer. Zal vast wel al iets over staan ergens in deze 74 pagina's maar het is me te veel gevraagd om alles door te lezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:44 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Iemand ervaring met oranje kersjes? Deze ga ik waarsgijnlijk over een paar weken gebruiken voor me eerste keer. Zal vast wel al iets over staan ergens in deze 74 pagina's maar het is me te veel gevraagd om alles door te lezen xd

Zijn goed hoor, zijn voor koninginnedag gedrukt, iets van 120-130 mg als ik me het goed herinner :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:55 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
93Wesley93 schreef:

Zijn goed hoor, zijn voor koninginnedag gedrukt, iets van 120-130 mg als ik me het goed herinner :thumbup:

Zitten inderdaad rond de 120. Maar goed en zuiver spul. Voor de eerste keer zou ik zelfs met een halfje beginnen en uurtje later andere helft. Of ietsje korter dan een uur ;) En tip: Zorg dat je genoeg kauwgom hebt om je mond te sparen want de eerste keer gaan je kaken als een malle tekeer :P
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen