Welkom.wrote:Hence the, misschien beetje ongelukkig gekozen die smilie, maar ik bedoelde het niet serieus.
Ik doe zelf ook geen groot feest meer zonder. Ik kán het nog wel.. maar er ontbreekt dan gewoon iets.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Op Q-base was ik vrij nuchter, zag je dat niet aan mij? ik ging hard loswrote:sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komenelke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)
Had smiddags een halve op, en s'avonds om 21.00 was die al wel uitgewerkt hoor
Ik ga genoeg feestjes af, dit weekend 2 nuchter.. 1 zelfs helemaal in Groningen
Laatste tijd wel heel veel NIET nuchter gemaakt, maar aankomende tijd word het vaker nuchter dan gebruiken
+1wrote:Welkom.wrote:Hence the, misschien beetje ongelukkig gekozen die smilie, maar ik bedoelde het niet serieus.
Ik doe zelf ook geen groot feest meer zonder. Ik kán het nog wel.. maar er ontbreekt dan gewoon iets.
oh nou dan was ik van het padjewrote:Op Q-base was ik vrij nuchter, zag je dat niet aan mij? ik ging hard loswrote:sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komenelke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)
Anders ik wel. Q-Base, take me back!wrote:oh nou dan was ik van het padjewrote:Op Q-base was ik vrij nuchter, zag je dat niet aan mij? ik ging hard loswrote:sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komenelke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)
Hehe zo, de lading is weer binnen voor project HC en fusion.
Kan niet meer wachten haha, laatste keer was mysteryland en heb echt super veel zin om weer allemaal nieuwe mensen te ontmoeten
.
Da is echt een hobbie van me geworden de laatste tijd xD
Kan niet meer wachten haha, laatste keer was mysteryland en heb echt super veel zin om weer allemaal nieuwe mensen te ontmoeten
Da is echt een hobbie van me geworden de laatste tijd xD
Vanavond ff geld innen overal
En vrijdagavond flinke lading rode dollars ophalen
Kon ook wel zwaardere krijgen, maar net als met die groene canadezen ging ik veels te hard. Rode dollars zijn precies goed voor me!
Kon ook wel zwaardere krijgen, maar net als met die groene canadezen ging ik veels te hard. Rode dollars zijn precies goed voor me!
Sterkte scheelt weinig, anders gewoon halfjes pakken? Ipv 1 hele, eerst een halve en een uur later nog een halve.wrote:Vanavond ff geld innen overalEn vrijdagavond flinke lading rode dollars ophalen
![]()
Jaa ik weet scheelt niet echt heel veel, maar mysteryland ging echt te hard., jaa en Tolerantiewrote:Sterkte scheelt weinig, anders gewoon halfjes pakken? Ipv 1 hele, eerst een halve en een uur later nog een halve.wrote:Vanavond ff geld innen overalEn vrijdagavond flinke lading rode dollars ophalen
![]()
Same here trouwenswrote:Ik ga gewoon op fusion op de halve dollars
wrote:Same here trouwenswrote:Ik ga gewoon op fusion op de halve dollarsEn mn vriendinnetje ook
Dus gewoon 40 leden op een meeting als iedereen er komt
Ik neem 2 witte duiven en een FF mee naar Fusion. En de eerste halve gaat pas rond 00:30 naar binnen 
Om t uur een halfje
Misschien gaat dat ook wel te hard (denk t wel) en maak ik ze niet alle 3 op
Om t uur een halfje
Jaa die FF gaan flink hardwrote:Ik neem 2 witte duiven en een FF mee naar Fusion. En de eerste halve gaat pas rond 00:30 naar binnen
Om t uur een halfje
Die witte duiven waarschijnlijk NOG harderwrote: Jaa die FF gaan flink hard
Ik heb verschillende ervaringen gehoord, zelf nog niet meegemaakt. maar:wrote:Iemand ervaring met Blauwe bomen?
Ziek spul
Jaa hoorde hetzelfde!! Blauwe bomen , hoorde zelfs 200+ mg voorbij komen, maar indd wel grote spreiding. Als je daar een flinke stack van kan inslaan zeker doen!!!!wrote:Iemand ervaring met Blauwe bomen?
Lol om het uur een halfje, dan zou je VEEL te hard gaan tenzij je een erg grote tolerantie hebt, met die FF's kan iemand toekomen met een halve per 3u, afhankelijk van zijn gewicht en tolerantiewrote:Ik neem 2 witte duiven en een FF mee naar Fusion. En de eerste halve gaat pas rond 00:30 naar binnen
Om t uur een halfje
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe ik dat in Duitsland heb volgehouden toen :')wrote:Lol om het uur een halfje, dan zou je VEEL te hard gaan tenzij je een erg grote tolerantie hebt, met die FF's kan iemand toekomen met een halve per 3u, afhankelijk van zijn gewicht en tolerantiewrote:Ik neem 2 witte duiven en een FF mee naar Fusion. En de eerste halve gaat pas rond 00:30 naar binnen
Om t uur een halfje
Ik kan er vanaf t begin al gevaarlijk goed tegen helaaswrote:Lol om het uur een halfje, dan zou je VEEL te hard gaan tenzij je een erg grote tolerantie hebt, met die FF's kan iemand toekomen met een halve per 3u, afhankelijk van zijn gewicht en tolerantie
Maar ik denk idd dat elk uur een halfje wat te veel van t goeie is
om de 1.5 uur een halfje is prima
Ik zit te twijfelen of ik volgende week op Fusion wel of niet wat moet gaan nemen. Heb dit jaar nu 2 keer gebruikt, op Defqon 2 pillen en op Decibel 2,5. Waren Groene Canadezen, en gingen wel lekker. Vorig jaar alleen op Qlimax gebruikt. Maar ik vind het eigenlijk te snel om op Fusion weer wat te nemen.
hmmmmmmm
hmmmmmmm
Is inderdaad wat snel, maar als je daarna een break houd van minimum 2 maanden zal het niet zo veel kwaad kunnen, je gebruik is al vele malen beter als dat van de gemiddelde gebruiker.wrote:Ik zit te twijfelen of ik volgende week op Fusion wel of niet wat moet gaan nemen. Heb dit jaar nu 2 keer gebruikt, op Defqon 2 pillen en op Decibel 2,5. Waren Groene Canadezen, en gingen wel lekker. Vorig jaar alleen op Qlimax gebruikt. Maar ik vind het eigenlijk te snel om op Fusion weer wat te nemen.
hmmmmmmm
Laatste keer ML en volgende week weer op Fusion!
Beide keren groene nijntjes, alleen op ML had ik er wondersuiker bij 
Ben benieuwd naar zaterdag. Ik ben namelijk aan het minderen is even afwachten hoe ik erop reageer. Zijn overigens wel goed te doen die nijntjes.
Ben benieuwd naar zaterdag. Ik ben namelijk aan het minderen is even afwachten hoe ik erop reageer. Zijn overigens wel goed te doen die nijntjes.
Iemand ervaring met oranje kersjes? Deze ga ik waarsgijnlijk over een paar weken gebruiken voor me eerste keer. Zal vast wel al iets over staan ergens in deze 74 pagina's maar het is me te veel gevraagd om alles door te lezen 
Zijn goed hoor, zijn voor koninginnedag gedrukt, iets van 120-130 mg als ik me het goed herinnerwrote:Iemand ervaring met oranje kersjes? Deze ga ik waarsgijnlijk over een paar weken gebruiken voor me eerste keer. Zal vast wel al iets over staan ergens in deze 74 pagina's maar het is me te veel gevraagd om alles door te lezen
Zitten inderdaad rond de 120. Maar goed en zuiver spul. Voor de eerste keer zou ik zelfs met een halfje beginnen en uurtje later andere helft. Of ietsje korter dan een uurwrote:Zijn goed hoor, zijn voor koninginnedag gedrukt, iets van 120-130 mg als ik me het goed herinnerwrote:Iemand ervaring met oranje kersjes? Deze ga ik waarsgijnlijk over een paar weken gebruiken voor me eerste keer. Zal vast wel al iets over staan ergens in deze 74 pagina's maar het is me te veel gevraagd om alles door te lezen