Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:06 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Ben benieuwd naar zaterdag. Ik ben namelijk aan het minderen is even afwachten hoe ik erop reageer. Zijn overigens wel goed te doen die nijntjes. :thumbup:

Begin meteen te watertanden :drool: Wat een succes op q-base was dat :D Zeker voor een licht type als ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:11 

Hardtraxx Elite

Ik wil op Fusion weer een pilletje proberen. Op Q-base voor het eerst gehad, maar het was niet echt een succes. Ik voelde me er niet anders door. Ik denk wel dat het iets effect heeft gehad, want ik heb nog nooit zo gebeukt als bij B-front :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:13 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:
Ik zit te twijfelen of ik volgende week op Fusion wel of niet wat moet gaan nemen. Heb dit jaar nu 2 keer gebruikt, op Defqon 2 pillen en op Decibel 2,5. Waren Groene Canadezen, en gingen wel lekker. Vorig jaar alleen op Qlimax gebruikt. Maar ik vind het eigenlijk te snel om op Fusion weer wat te nemen.

hmmmmmmm

Is inderdaad wat snel, maar als je daarna een break houd van minimum 2 maanden zal het niet zo veel kwaad kunnen, je gebruik is al vele malen beter als dat van de gemiddelde gebruiker. :thumbup:

Ja klopt, ik weet ook dat mijn levensstijl gezonder is dan de gemiddelde nederlander. Drink niet veel alcohol, eet elke dag 500 gram groentes, sport veel en eet ook bijna geen junkfood of andere geraffineerde producten.

Verder gebruik ik bijna geen drugs. En als ik niet aan een pilletje ga ga ik mezelf helemaal lam zuipen, wat in feite net zo slecht is. Nuchter blijven is niet echt een optie, moet namelijk ook voetballen zaterdag en ik ben na een wedstrijd altijd aardig uitgeput :lol: Uit deze tekst kan je mijn keuze mssn wel opmaken :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:17 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
Ik wil op Fusion weer een pilletje proberen. Op Q-base voor het eerst gehad, maar het was niet echt een succes. Ik voelde me er niet anders door. Ik denk wel dat het iets effect heeft gehad, want ik heb nog nooit zo gebeukt als bij B-front :) .

Ik denk dat je dan gewoon iets te laag hebt gedoseerd, had ik ook m'n 1e keer :) Nou niet meteen beginnen met 150 mg, maar (afhankelijk van je gewicht/lengte) iets van 100-110 mg is waarschijnlijk wat beter (weet niet wat je eerst had, en of het een halfje was?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:18 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:

Drink niet veel alcohol,

ga ik mezelf helemaal lam zuipen

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
En als ik niet aan een pilletje ga ga ik mezelf helemaal lam zuipen, wat in feite net zo slecht is.

(Veel) slechter voor je zelfs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:38 

Donateur

hahaha ik ga het gewoon beide doen :x
bier drinken en snoepen :corn: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

1 keer gedaan, ging super! Ik was gewoon stomdronken, maar dat merkte ik niet door de pil. Maar toch ga ik dat niet weer doen, aangezien het ook fout kan gaan. Had toen maar 1 FF op (2 halfjes), maar toch. Maar dan moet je eigenlijk wel eerst de pil nemen en daarna pas gaan drinken, anders valt hij waarschijnlijk totaal verkeerd, zoals bij een maat is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:53 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

1 keer gedaan, ging super! Ik was gewoon stomdronken, maar dat merkte ik niet door de pil. Maar toch ga ik dat niet weer doen, aangezien het ook fout kan gaan. Had toen maar 1 FF op (2 halfjes), maar toch. Maar dan moet je eigenlijk wel eerst de pil nemen en daarna pas gaan drinken, anders valt hij waarschijnlijk totaal verkeerd, zoals bij een maat is gebeurd.

Had ik op Q-base, gewoon netjes begonnen met limonade, toen maar pilletje erin gemikt en zonder dat het ik wist zat ik aardig bier te zuipen totdat een vriend van me ineens zei van "Hé dat is je 8ste biertje al hè, doe je rustig?" Zat dus aardig bier te drinken zonder dat ik het echt door had :P Maar het effect was er niet minder op, was wel succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:18 

Hardtraxxer

Jongeee gedraag je nou is een keertje hahahaha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:19 

Hardtraxx Elite

hsrobin schreef:

Haha, zal ik je even herinneren aan Dominator. Toen ik je m'n flesje cola aangaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:22 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
hsrobin schreef:

Haha, zal ik je even herinneren aan Dominator. Toen ik je m'n flesje cola aangaf!

Nee, doe dat maar niet.. want dat weet ik eigenlijk niet eens meer! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:33 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:

Ik en me gedragen? :') We zien wel op fusion, ik nuchter en tja jij, jou vegen we wel op aan het einde :P

hsrobin schreef:
Mike-O schreef:
hsrobin schreef:

Nee, doe dat maar niet.. want dat weet ik eigenlijk niet eens meer! :lol:

Haha, dat verhaal van het vliegende flesje? Dat je er meer dan 1 zag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 00:35 

Hardtraxx Veteran

Hallucinaties :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 00:55 

Donateur

Wist je dat hallucinaties van XTC een duidelijk signaal van je brein zijn dat er hersenschade is opgelopen?
Blijft natuurlijk wel ziek om een keer te hebben maar het is niet aan te raden om dit vaker te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 01:27 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Wist je dat hallucinaties van XTC een duidelijk signaal van je brein zijn dat er hersenschade is opgelopen?
Blijft natuurlijk wel ziek om een keer te hebben maar het is niet aan te raden om dit vaker te hebben :P

Ook nog maar 1 keer meegemaakt hoor, op Q-Base (ok, die dag 2x), maar was ook heel licht. Maar hoeft van mij ook niet vaker, gezien hetgeen wat jij schrijft ook waar is. Waarom moeten alle leuke dingen slecht voor je zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 01:37 

Donateur

Heb het zelf nog nooit gehad, maar wil het wel een keer meemaken; gewoon om het gehad te hebben.
Ik weet 't Chukkels, ik heb er zelf ook moeite mee. Kon je maar vrijblijvend alles gebruiken wat je wil :P
Helaas is het niet zo, en is het slim voor jezelf en je toekomst om het meest van de tijd verstandig te zijn. :yes:
Betekent natuurlijk niet dat je geen lol mag maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 09:03 

Donateur

van hallucinaties heb ik ook wel is last :P en dan de grootste onzin altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 09:21 

Hardtraxxer

Mol schreef:

Nee mol dat wist ik niet, afgelopen zaterdag zat je me nog voor te lichten op hysteria en toen heb je me dat echt niet verteld!! slechte zaak slechte zaak! :woot:

spacebin
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 10:15 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:
Mol schreef:

Nee mol dat wist ik niet, afgelopen zaterdag zat je me nog voor te lichten op hysteria en toen heb je me dat echt niet verteld!! slechte zaak slechte zaak! :woot:

spacebin

Hij kan alvast zeggen dat ie het druk heeft gehad met ons in de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 10:37 

Donateur

Je hebt er ook niets over gevraagd :D Als ik iedereen alles moet gaan vertellen over drugs,
dan kan ik misschien maar 10 mensen voorlichting geven. En alle 10 zullen dan 90% van de info vergeten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 11:30 

Donateur

Mol schreef:
Je hebt er ook niets over gevraagd :D Als ik iedereen alles moet gaan vertellen over drugs,
dan kan ik misschien maar 10 mensen voorlichting geven. En alle 10 zullen dan 90% van de info vergeten :yes:

Jaa ik zag het Unity tentje wel staan, maar ben er eigenlijk helemaal niet naartoe geweest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 11:42 

Donateur

Mol schreef:

welk feest sta je weer :P ik kan denk ik nog wel wat info gebruiken XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 11:46 

Donateur

Ik sta met Unity waarschijnlijk op Awakenings dag 2, Fusion, Houseqlassics & Nightmare.
Dit is allemaal nog niet zeker! Ik laat het nog wel weten wanneer het zeker is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 12:26 

Donateur

Ook op Fusion? Hopelijk sta je dan aan het begin van de avond :P
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen