PNXRMX schreef:
Ik denk dat het eraan ligt wat je van plan bent. Als je van tevoren zeker weet dat het een eenmalig iets is, en heel sterk bent, dan kun je het echt wel bij 1x laten. Ik was van plan om het af en toe te doen als ik het vet vond (eens in de 3 maanden ongeveer, iig in het begin), en dat is dan iets bijgeschroefd naar eens in de 4-6 weken (mogelijke toekomstige uitzonderingen daargelaten). Zou het jammer vinden om het maar 1x mee te maken zoiets, vooral omdat het iedere keer anders is. Na 1x heb je xtc gewoon nog niet helemaal meegemaakt.
Ik gok dat het bij alle drugs wel zo is, maar dan nog.revbass schreef:
Vieze drugsgebuikers! Je kunt je toch wel vermaken zonder die troep?
Nergens voor nodig. 
Het is ook nergens voor
nodig, maar het is wel ontzettend leuk.
Nee, met wiet en hasj ben ik wel helemaal klaar mee. Vorig jaar op BVF, ging het helemaal fout met wiet, en toen had ik er maar 1 op. Sindsdien geen wiet meer gehad, en alleen maar heel matig hasj. Afgelopen woensdag een hele hasj gehad, en op zich voelde dat toen heerlijk tijdens Ajax, maar het gaf mij niet het genot van aangeschoten zijn en de dag erna had ik koppijn als een malle, die ik zelfs met een erge kater nog niet zou hebben. Voor mij is het softdrugs-tijdperk voorgoed voorbij. Ik vind alcohol lekkerder en als ik wil spacen dan heb ik altijd nog andere oplossingen, waar je minder last bij hebt.