Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:52 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:
Juist, bij mij zal er ook nooit wat door me neus gaan, ken een aantal die er tegenwoordig niet van af kunnne blijven en er gewoon 200 eu in de maand aan uitgeven, en eentje die net terug is uit een afkickkliniek in schotland. :/ Dus No Coke In My Nose voor mij :thumbup:

Ik ken mensen die 200 eu in 1 avond opsnuiven. Dan is het wachten tot je dood gaat :surrender:

Yup die ken ik helaas ook. Die snuiven gewoon 3/4 gram op een avond weg, per persoon...
Als ik het 1x doe in het half jaar, heb ik aan een grammetje genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:54 

Donateur

Ik ken ze ook, maar dat is niet de bedoeling. Ben zelf ook gestopt met dagelijks blowen,
nu alleen in het weekend :) Gaat me goed af en bevalt heel erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:57 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik ken ze ook, maar dat is niet de bedoeling. Ben zelf ook gestopt met dagelijks blowen,
nu alleen in het weekend :) Gaat me goed af en bevalt heel erg goed!

Mooi dat jij het zo opgelost hebt :) Mij lukt dat niet. Dan haal ik zondag weer 15 euro, en dan gaat het niet op soms. En dan kan ik het gewoon niet een week bewaren. Dan gaat maandag het zakje op :P maar ben wel blij dat ik ben gestopt. Heb er eigenlijk totaal geen moeite mee gehad. Bovendien heb ik mn leven nu weer helemaal op de rails en voel ik me ook een stuk fitter en beter in mn vel zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:
Juist, bij mij zal er ook nooit wat door me neus gaan, ken een aantal die er tegenwoordig niet van af kunnne blijven en er gewoon 200 eu in de maand aan uitgeven, en eentje die net terug is uit een afkickkliniek in schotland. :/ Dus No Coke In My Nose voor mij :thumbup:

Ik ken mensen die 200 eu in 1 avond opsnuiven. Dan is het wachten tot je dood gaat :surrender:

Yup die ken ik helaas ook. Die snuiven gewoon 3/4 gram op een avond weg, per persoon...
Als ik het 1x doe in het half jaar, heb ik aan een grammetje genoeg :P

Die mensen hebben roberttt en ik ook in de bus gezien. Die gingen gewoon door op de terugweg. En niet 1 keer, nee 20x in de 3 uur dat ik in de bus zat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:21 

Donateur

Je kan toch zo lang als je wil doorgaan met coke? Als je maar door blijft snuiven blijft het toch ook werken dacht ik. Tenminste maten van mij die beginnen om ook vroeg op een feest al met nakken en zijn dan op het einde van de avond nog steeds zo waus als een toeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:23 

Donateur

Weer is kneiter stoned lekker chille nu :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Junkie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:40 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Junkie...

Grappig hee ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:41 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Junkie...

zegt de grootste... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:43 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Junkie...

:cry:

Dat is jouw fout! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:44 

Donateur

Chukkels schreef:

HAHAHAHA:D sjefke toch altijd..:P wat moet je ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:45 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Jij kwam bij mij aan..
kan je wat voor mij regelen want ik wil het ook een x proberen

Maar maakt allemaal niet uit kerel
Maatje van mij zei ook 1 keertje proberen, heeft hij op dominator gedaan, op decibel nog een x
Op Elementz (2weken later) nog een keer, op Q-base nog een x
En dan zegge na q-base stop ik.. en met fusion pakt die ook weer!
Je bent niet de enigste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:47 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Jij kwam bij mij aan..
kan je wat voor mij regelen want ik wil het ook een x proberen

Maar maakt allemaal niet uit kerel
Maatje van mij zei ook 1 keertje proberen, heeft hij op dominator gedaan, op decibel nog een x
Op Elementz (2weken later) nog een keer, op Q-base nog een x
En dan zegge na q-base stop ik.. en met fusion pakt die ook weer!
Je bent niet de enigste :D

Tis ook heerlijk! Beter voor je lichaam dan alcohol, mits je het beperkt houdt :) Ik ben happy dat ik het ontdekt heb iig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:48 

Donateur

sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komen :P elke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
sjefke ik wil jou eigenlijks wel is nuchter tegen komen :P elke keer is wel 1 van de kaart als ik je tegen kom:)

Zelfde als bij jou. Zelfs toen ik naar Sneek kwam was je stoned xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:50 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Zelfde als bij jou. Zelfs toen ik naar Sneek kwam was je stoned xd

hahaha ja oké :P ook nog nooit idd :P best wel slecht van me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:23 

Hardtraxxer

Niemand* gebruikt maar 1x xtc. Het is of nooit, of vaker. Maar da's niet omdat het lichamelijk zo verslavend is (helemaal niet zelfs), maar als je een milieuvervuilende Maserati hebt zeg je toch ook niet elke keer "Ik pak vandaag de Fiat Punto wel" :lol:

*uitzonderingen daargelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:26 

Hardtraxxer

Maat van mij heeft het 1 keer gedaan op Defqon, dat was zijn eerste en laatste keer zegt hij.
Maar dat is inderdaad een uitzondering, de rest wil allemaal meer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:45 

Hardtraxxer

Vieze drugsgebuikers! Je kunt je toch wel vermaken zonder die troep? Nergens voor nodig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:49 

Hardtraxx Elite

revbass schreef:
Vieze drugsgebuikers! Je kunt je toch wel vermaken zonder die troep? Nergens voor nodig. ;)

Gebeurd ook niet op ieder feest! :D Heb je het zelf wel eens geprobeerd, omdat je zo reageert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:49 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het eraan ligt wat je van plan bent. Als je van tevoren zeker weet dat het een eenmalig iets is, en heel sterk bent, dan kun je het echt wel bij 1x laten. Ik was van plan om het af en toe te doen als ik het vet vond (eens in de 3 maanden ongeveer, iig in het begin), en dat is dan iets bijgeschroefd naar eens in de 4-6 weken (mogelijke toekomstige uitzonderingen daargelaten). Zou het jammer vinden om het maar 1x mee te maken zoiets, vooral omdat het iedere keer anders is. Na 1x heb je xtc gewoon nog niet helemaal meegemaakt. Ik gok dat het bij alle drugs wel zo is, maar dan nog.

revbass schreef:

Het is ook nergens voor nodig, maar het is wel ontzettend leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:54 

Donateur

:thumbup:
revbass schreef:

Hahahah AAANVALLLEEEE!! xd
Daar komen de discussies weer! :lol:
Je hebt het ook niet nodig!, zonder die troep is het ook super een feeest, maar die troep maakt het net wat speciaaler ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:55 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik denk dat het eraan ligt wat je van plan bent. Als je van tevoren zeker weet dat het een eenmalig iets is, en heel sterk bent, dan kun je het echt wel bij 1x laten. Ik was van plan om het af en toe te doen als ik het vet vond (eens in de 3 maanden ongeveer, iig in het begin), en dat is dan iets bijgeschroefd naar eens in de 4-6 weken (mogelijke toekomstige uitzonderingen daargelaten). Zou het jammer vinden om het maar 1x mee te maken zoiets, vooral omdat het iedere keer anders is. Na 1x heb je xtc gewoon nog niet helemaal meegemaakt. Ik gok dat het bij alle drugs wel zo is, maar dan nog.

revbass schreef:

Het is ook nergens voor nodig, maar het is wel ontzettend leuk.

Nee, met wiet en hasj ben ik wel helemaal klaar mee. Vorig jaar op BVF, ging het helemaal fout met wiet, en toen had ik er maar 1 op. Sindsdien geen wiet meer gehad, en alleen maar heel matig hasj. Afgelopen woensdag een hele hasj gehad, en op zich voelde dat toen heerlijk tijdens Ajax, maar het gaf mij niet het genot van aangeschoten zijn en de dag erna had ik koppijn als een malle, die ik zelfs met een erge kater nog niet zou hebben. Voor mij is het softdrugs-tijdperk voorgoed voorbij. Ik vind alcohol lekkerder en als ik wil spacen dan heb ik altijd nog andere oplossingen, waar je minder last bij hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:56 

Hardtraxxer

Hence the ;) , misschien beetje ongelukkig gekozen die smilie, maar ik bedoelde het niet serieus.

Ik doe zelf ook geen groot feest meer zonder. Ik kán het nog wel.. maar er ontbreekt dan gewoon iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:57 

Donateur

revbass schreef:
Hence the ;) , misschien beetje ongelukkig gekozen die smilie, maar ik bedoelde het niet serieus.

Ik doe zelf ook geen groot feest meer zonder. Ik kán het nog wel.. maar er ontbreekt dan gewoon iets.

Ow sorri :innocent:
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen