Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:49 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
even een vraagje hoe krijg je in godsnaam een pil mee naar binnen op een feest??

Alle 6 innemen voor je naar binnen gaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:07 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Alle 6 innemen voor je naar binnen gaat :thumbup:

:lol:

Als je t naar binnen wilt hebben en jezelf naar boven (lees: hiernamaals)

Laten we t hier maar houden bij GOEDE adviezen geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

Zo, gisteren ook weer lekker geknald, perfect op dat feesie. Nu sowieso even een break nemen, vind het nu wel even mooi geweest. 6 november in ieder geval weer als optie :)

Ik blijf erbij, de FF zijn heldig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:41 

Donateur

Chukkels schreef:
Zo, gisteren ook weer lekker geknald, perfect op dat feesie. Nu sowieso even een break nemen, vind het nu wel even mooi geweest. 6 november in ieder geval weer als optie :)

Mooi ik ook gister! nu ff flink aan de vitemientjes :$ En op naar FUSION!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Mooi ik ook gister! nu ff flink aan de vitemientjes :$ En op naar FUSION!! :clap:

Ben ik ook al mee bezig, die magnesium blijkt goed te werken :) Hoewel ik gisteren nog steeds ouderwets 5 uur op 1 enkel kauwgompje zat te kauwen, heb ik er nu geen last meer van. En op Fusion iets anders proberen, om mijn serotonine weer ff tot rust te laten komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:01 

Hardtraxxer

Ik deed gister heel rustig aan, eerste om 17.30 genomen, om een uur of 20.00 ging er nog een halfje in en om 21.45 ofzo nog een halfje, en toch was ik weer sjaak zwabberkaak, wordt er helemaal gek van.

Maargoed ik voelde me prima en kon nog redelijk helder naar huis rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:11 

Donateur

Lars55 schreef:
Ik deed gister heel rustig aan, eerste om 17.30 genomen, om een uur of 20.00 ging er nog een halfje in en om 21.45 ofzo nog een halfje, en toch was ik weer sjaak zwabberkaak, wordt er helemaal gek van.
Maargoed ik voelde me prima en kon nog redelijk helder naar huis rijden.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:17 

Donateur

Gisteren 4-fmp genomen, buisje flux dus was volgens mij 160 mg. Klapte er na een half uur in 1 keer in en dat voelde ff een partij heerlijk. Het was het pillengevoel maar ik ging niet zo hard als dat ik maximaal op MDMA kan gaan, zeg maar meer rond de 70%. Dat gevoel hield 3 uur aan en daarna was het helaas zo goed als over, maar had wel nog redelijk wat energie over. Een van de mensen waar ik mee was bood me nog een pilletje aan, waren groene swirls en ik wist dat daar mephedrone in zat, gewoon een hele genomen en dat bracht het gelukszalige gevoel wel weer een beetje terug, maar hield ook niet erg lang aan. Heb toen maar niks meer gepakt, vond het avondje experimenteren wel mooi geweest en heb me ook zonder extreme love-gevoelens super vermaakt met de muziek en de mensen.

Mooi klote was overigens dat ik pas 12 uur na inname van het buisje in slaap viel, om half 5 's nachts terwijl ik om 1 uur al naar bed wilde gaan. Had al gelezen dat je van 4fmp insomnia kreeg, dus dat was wel een beetje jammer. Was lichamelijk en geestelijk behoorlijk moe maar slapen lukte gewoon niet. Gelukkig was het niet echt erg vervelend, alleen na 3 uur ogen dicht zonder slaap werd het wel een beetje erg irritant. Kortom doe dit spul niet meer op feesten overdag maar alleen 's avonds, dan kan ik makkelijk een nachtje overslaan. En die Mephedrone laat ik ook maar lekker voor wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 14:58 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Gisteren 4-fmp genomen, buisje flux dus was volgens mij 160 mg. Klapte er na een half uur in 1 keer in en dat voelde ff een partij heerlijk. Het was het pillengevoel maar ik ging niet zo hard als dat ik maximaal op MDMA kan gaan, zeg maar meer rond de 70%. Dat gevoel hield 3 uur aan en daarna was het helaas zo goed als over, maar had wel nog redelijk wat energie over. Een van de mensen waar ik mee was bood me nog een pilletje aan, waren groene swirls en ik wist dat daar mephedrone in zat, gewoon een hele genomen en dat bracht het gelukszalige gevoel wel weer een beetje terug, maar hield ook niet erg lang aan. Heb toen maar niks meer gepakt, vond het avondje experimenteren wel mooi geweest en heb me ook zonder extreme love-gevoelens super vermaakt met de muziek en de mensen.

Mooi klote was overigens dat ik pas 12 uur na inname van het buisje in slaap viel, om half 5 's nachts terwijl ik om 1 uur al naar bed wilde gaan. Had al gelezen dat je van 4fmp insomnia kreeg, dus dat was wel een beetje jammer. Was lichamelijk en geestelijk behoorlijk moe maar slapen lukte gewoon niet. Gelukkig was het niet echt erg vervelend, alleen na 3 uur ogen dicht zonder slaap werd het wel een beetje erg irritant. Kortom doe dit spul niet meer op feesten overdag maar alleen 's avonds, dan kan ik makkelijk een nachtje overslaan. En die Mephedrone laat ik ook maar lekker voor wat het is.

4-FMP geeft inderdaad wel een beetje het pillen gevoel zonder dat echt strak staan inderdaad. Was de energie van de 4-FMP wel voldoende om lekker los te gaan nadat de euforie verdwenen is? Wel irritant van het in slaap geraken, moet toegeven dat ik ook wel al eens een keer moeite had met in slaap komen na 4fmp. Maar dat was ook na tijdens het door de dag te gebruiken, daarom ga ik het op Fusion niet te laat nemen en zodat ik gewoon rustig aan kan doen. Eerst was ik nog aan het twijfelen van een pilletje te nemen nadat de euforie weg is maar dat ga ik niet doen. Zowat mijn beste vriendin wilt het namelijk toch uiteindelijk eens een keertje proberen, dus dan wil ik dat graag bewaren voor eens samen met haar in de zetel een pilletje te nemen in de komende weken. :) Ben benieuwd hoe dat weer gaat zijn, enkel mijn eerste keer was in een relax setting en dat was PRACHTIG, dus ben wel erg benieuwd of dit het gaat evenaren nu er ook een meid bij is wat is eens stevig kan een knuffel geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:40 

Donateur

Knuffelen en kroelen is heerlijk, maar met MDMA is het nog lekkerder. Het echt superspeciale gevoel blijft een beetje uit met 4-fmp, maar dat was te verwachten.
De euforie ging bij mij na een paar uur richting een punt dat het een stuk minder hard ging, meer naar een normaal maar wel goed gevoel, dus geen vervelende crash. Dat gecombineerd met de extra energie die je krijgt was wel een prima gevoel.

Weet nog niet of ik het uberhaupt op Fusion ga doen maar als ik het ga doen dan iig wat later op de avond (uurtje of 2/3 pas). Voor de rest ga ik ook niet drinken of andere gekke dingen doen, alleen ben ik bang dat ik net als op de Feestfabriek om al vroeg uitgeteld ben omdat ik daarvoor nog moet werken en voetballen. En daar heb ik gewoon geen zin in, zeker niet voor dit beukfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:42 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Knuffelen en kroelen is heerlijk, .

Ik had daar blauwe diamantjes geloof ik geregeld, en zat op een gegeven moment met een wijfie te zoenen en knuffelen etc., dat was een erg prettig gevoel indd:p.
En timon (ook van hardtraxx) zei die heb ik ook echt tig keer geknuffeld hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:52 

Donateur

dawasiknie schreef:
Weet nog niet of ik het uberhaupt op Fusion ga doen maar als ik het ga doen dan iig wat later op de avond (uurtje of 2/3 pas). Voor de rest ga ik ook niet drinken of andere gekke dingen doen, alleen ben ik bang dat ik net als op de Feestfabriek om al vroeg uitgeteld ben omdat ik daarvoor nog moet werken en voetballen. En daar heb ik gewoon geen zin in, zeker niet voor dit beukfeest.

Het is (dus) tijd om te ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:55 

Donateur

Haha bedankt voor de tip, maar ik blijf herhalen: niks door de neus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:56 

Donateur

Drop dan een bommetje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 16:06 

Donateur

Pep is ff geen optie gezien de kater die je ervan krijgt (kan ik atm niet gebruiken). Coke sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Das ook mijn standpunt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 17:05 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
dawasiknie schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 17:07 

Donateur

Ik ben trots op jullie jongens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 17:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Pep is ff geen optie gezien de kater die je ervan krijgt (kan ik atm niet gebruiken). Coke sowieso niet.

Als jij je gebruik plant en zorgt dat je goed eet (het liefst tijdens de space nog even, hoe moeilijk het ook is) dan zal je haast geen/helmaal geen kater hebben ;)
Heb nu aardig wat katerloze feestjes achter de rug.. je voelt je hooguit een beetje sufjes, maar zelfs dat is nog 10x beter dan een kater van de drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 18:07 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Inno schreef:
dawasiknie schreef:

+1

+2 :-D Alhoewel ik 1x keta heb gedaan :$ Maar pep en coke blijven uit mn systeem, verslavende troep is het imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 18:45 

Donateur

Juist, bij mij zal er ook nooit wat door me neus gaan, ken een aantal die er tegenwoordig niet van af kunnne blijven en er gewoon 200 eu in de maand aan uitgeven, en eentje die net terug is uit een afkickkliniek in schotland. :/ Dus No Coke In My Nose voor mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 19:03 

Donateur

DarkBeatz schreef:

+2 :-D Alhoewel ik 1x keta heb gedaan :$ Maar pep en coke blijven uit mn systeem, verslavende troep is het imo..

pep gebruik ik ook wel, maar zou er nooit verslaafd aan worden denk ik.
Heb wel redelijk veel gebruikt maar was alleen in weekend, nadeel ervan is vindt ik, lichamelijk sloopt het je gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:39 

Hardtraxx Veteran

Psychologisch moet je ook sterk genoeg zijn om niet verslaafd te raken aan pep/coke. Ik vind het allebij heerlijk, maar ik kan tegen mezelf zeggen dat ik die zooi maar 1x in het half jaar doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:42 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Juist, bij mij zal er ook nooit wat door me neus gaan, ken een aantal die er tegenwoordig niet van af kunnne blijven en er gewoon 200 eu in de maand aan uitgeven, en eentje die net terug is uit een afkickkliniek in schotland. :/ Dus No Coke In My Nose voor mij :thumbup:

Ik ken mensen die 200 eu in 1 avond opsnuiven. Dan is het wachten tot je dood gaat :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:49 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Ik ben gestopt met blowen :P blowde al bijna 4 jaar, maar begon de laatste tijd wel wat uit de hand te lopen. Elke dag 15 euro :$ nu 3 weken gestopt, en gaat goed! :thumbsup:

2 maanden en 3 weken :whistle:
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen