dawasiknie schreef:
Gisteren 4-fmp genomen, buisje flux dus was volgens mij 160 mg. Klapte er na een half uur in 1 keer in en dat voelde ff een partij heerlijk. Het was het pillengevoel maar ik ging niet zo hard als dat ik maximaal op MDMA kan gaan, zeg maar meer rond de 70%. Dat gevoel hield 3 uur aan en daarna was het helaas zo goed als over, maar had wel nog redelijk wat energie over. Een van de mensen waar ik mee was bood me nog een pilletje aan, waren groene swirls en ik wist dat daar mephedrone in zat, gewoon een hele genomen en dat bracht het gelukszalige gevoel wel weer een beetje terug, maar hield ook niet erg lang aan. Heb toen maar niks meer gepakt, vond het avondje experimenteren wel mooi geweest en heb me ook zonder extreme love-gevoelens super vermaakt met de muziek en de mensen.
Mooi klote was overigens dat ik pas 12 uur na inname van het buisje in slaap viel, om half 5 's nachts terwijl ik om 1 uur al naar bed wilde gaan. Had al gelezen dat je van 4fmp insomnia kreeg, dus dat was wel een beetje jammer. Was lichamelijk en geestelijk behoorlijk moe maar slapen lukte gewoon niet. Gelukkig was het niet echt erg vervelend, alleen na 3 uur ogen dicht zonder slaap werd het wel een beetje erg irritant. Kortom doe dit spul niet meer op feesten overdag maar alleen 's avonds, dan kan ik makkelijk een nachtje overslaan. En die Mephedrone laat ik ook maar lekker voor wat het is.
4-FMP geeft inderdaad wel een beetje het pillen gevoel zonder dat echt strak staan inderdaad. Was de energie van de 4-FMP wel voldoende om lekker los te gaan nadat de euforie verdwenen is? Wel irritant van het in slaap geraken, moet toegeven dat ik ook wel al eens een keer moeite had met in slaap komen na 4fmp. Maar dat was ook na tijdens het door de dag te gebruiken, daarom ga ik het op Fusion niet te laat nemen en zodat ik gewoon rustig aan kan doen. Eerst was ik nog aan het twijfelen van een pilletje te nemen nadat de euforie weg is maar dat ga ik niet doen. Zowat mijn beste vriendin wilt het namelijk toch uiteindelijk eens een keertje proberen, dus dan wil ik dat graag bewaren voor eens samen met haar in de zetel een pilletje te nemen in de komende weken.

Ben benieuwd hoe dat weer gaat zijn, enkel mijn eerste keer was in een relax setting en dat was PRACHTIG, dus ben wel erg benieuwd of dit het gaat evenaren nu er ook een meid bij is wat is eens stevig kan een knuffel geven.