Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Oxbow wrote:sos is duidelijk de beste drugs die ik ooit heb gehad, alleen ik doe het niet meer want het is gewoon simpelweg te duur en te verslavend :D

beter af en toe is een x nemen, want dat is chiller qua prijs en gezondheid
Van wat ik zo hoor van mensen is sos als je nuchter bent compleet niks aan, en als je dronken bent heel lekker en kan je na de 1e keer niet meer bier drinken zonder aan sos te denken.

Daarom wil ik het maar 1x proberen, en als ik dat zo van tevoren al besluit dan weet ik dat ik me daaraan zal houden :)
H
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2009
last seen May 2013
Zal ik mijn lijstje is opnoemen?

2CB
Truffels
Wiet/Hasj
MDMA Kristal vorm :love:
XTC
GHB
Coke
Speed
mcpp :thumbdown:
Mephredone.

Volgens mij was dat het zo ongeveer.. haha wat erg :')
Morgen knallen :bomb: @ Hysteria, who's joining me?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Deeltjesversneller wrote:
Oxbow wrote:sos is duidelijk de beste drugs die ik ooit heb gehad, alleen ik doe het niet meer want het is gewoon simpelweg te duur en te verslavend :D

beter af en toe is een x nemen, want dat is chiller qua prijs en gezondheid
Van wat ik zo hoor van mensen is sos als je nuchter bent compleet niks aan, en als je dronken bent heel lekker en kan je na de 1e keer niet meer bier drinken zonder aan sos te denken.

Daarom wil ik het maar 1x proberen, en als ik dat zo van tevoren al besluit dan weet ik dat ik me daaraan zal houden :)
klopt, als je flink gezopen hebt en je neemt dan flink wat, voel je je helemaal de man. je krijgt zo'n lekker brok in je keel en elke keer als je door je neus inademt lijkt het of je weer zoveel energie binnenkrijgt :D
helaas werkt het niet zo heel lang en moet je steeds bijnemen wat wel kut is omdat een lijntje nemen niet heel erg onopvallend is
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
- Alcohol
- Wiet en Hasj
- MDMA in pilvorm
- 2C-B in lage dosis maar was weinig aan

Binnenkort 4-fmp en misschien methylone eraan toevoegen. En ik wil met mn restje 2CB nog wel eens spacen maar geen een van mn vrienden is ervoor te porren helaas. Op een feest is het niks.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
2CD is toch bij lage dosis vergelijkbaar met mdma, alleen wordt je er nog een stuk geiler van en ook daar beneden werkt het een stuk beter mee :D
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ach Daan, mocht je echt niemand kunnen vinden; doe ik wel met je mee haha!
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Mol wrote:Ach Daan, mocht je echt niemand kunnen vinden; doe ik wel met je mee haha!
En ik ook :D

(ik ga er van uit dat Dawasiknie daan is :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
[NL]Sjefke wrote:
Mol wrote:Ach Daan, mocht je echt niemand kunnen vinden; doe ik wel met je mee haha!
En ik ook :D

(ik ga er van uit dat Dawasiknie daan is :D
2C-B is voor mij wel 1 van de relaxte space drugs, dus ik doe ook wel mee haha :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
4 mannen zometeen die spacen & dondersgeil worden
vertel me de afloop maar niet :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Oxbow wrote:4 mannen zometeen die spacen & dondersgeil worden
vertel me de afloop maar niet :D
Ben nog nooit geil van 2c-b geworden, en heb het toch wel al meermaals gedaan :lol: Laatste keer was aan de Vlaamse kust tijdens een vuurwerk/space spektakel. Dat was me wel de meest ultieme space ervaring ooit.

Als je dit filmpje erbij neemt, en je telt daar dan wat psychedelica bij op, en dan nog een live vertoning. Dan kan je je wat voorstellen bij wat ik daar meemaakte :thumbsup:

http://www.leslutinsrefractaires.com/lpdnvid/index.html
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Waaaa nice man! Ben trouwens ook niet geil geworden van 2CB, en dat het lijkt op MDMA bij een lage dosis... pff komt niet eens ergens in de buurt ervan.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:Waaaa nice man! Ben trouwens ook niet geil geworden van 2CB, en dat het lijkt op MDMA bij een lage dosis... pff komt niet eens ergens in de buurt ervan.
Is inderdaad onzin, het is heel relaxed maar lijkt HELEMAAL niet op mdma
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Mijn lijstje

Speed
Mdma poeder
XTC
Ketamine
Drank;)
Wiet en hasj
Ghb ( klein beetje )
Truffels

Was het wel ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik zit trouwens ff op dat Fok forum te kijken, maar die gasten bestellen het allemaal van internet, zo schijnt het. Vooral de Methylone en de 4-FMP. WTF?

Over die combo wordt trouwens ook niet meer dan goeds gesproken.

Staat in ieder geval redelijk nuttige informatie over in, over alle drugs.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Ik zit trouwens ff op dat Fok forum te kijken, maar die gasten bestellen het allemaal van internet, zo schijnt het. Vooral de Methylone en de 4-FMP. WTF?
Mijn hele done lijstje is via het internet besteld, op marihuana, alcohol, ghb en paddo's na. Dusja ook de keta/mdma (zowel pil als kristal) komt van het internet. (Maar niet via een website ofzo, veel research chemical dealers verkopen via websites maar er zijn er ook een aantal binnen Nederland zelf die het via TNT versturen en geen website hebben) :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Apr 2011
Chukkels wrote:Mijn hele done lijstje is via het internet besteld, op marihuana, alcohol, ghb en paddo's na. Dusja ook de keta/mdma (zowel pil als kristal) komt van het internet. (Maar niet via een website ofzo, veel research chemical dealers verkopen via websites maar er zijn er ook een aantal binnen Nederland zelf die het via TNT versturen en geen website hebben) :thumbsup:
De eerste keer dat je via internet bestelde, dan weet je toch niet wat je krijgt?
Heb je het weleens laten testen?
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Hubart wrote:De eerste keer dat je via internet bestelde, dan weet je toch niet wat je krijgt?
Heb je het weleens laten testen?
Uiteraard :thumbup: Dat moet je zowiezo doen
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
vind het toch tjiller om gewoon van mensen te kopen, en als je eenmaal goed vast adresje heb dan zit je goed :)
binnekort komen iets van groene appeltjes ofzo hoorde ik, schijnt ook wel vermakelijk te zijn :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
NaarDeQlote wrote:vind het toch tjiller om gewoon van mensen te kopen, en als je eenmaal goed vast adresje heb dan zit je goed :)
binnekort komen iets van groene appeltjes ofzo hoorde ik, schijnt ook wel vermakelijk te zijn :P
Via internet is nog steeds van een persoon. Ik heb niet iets via een webwinkel gehaald ofzo :D Maar in zowel Nederlands limburg als in België is veel rotzooi op de markt, en dan word het makkelijker via de post als 2u te moeten rijden.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Kunnen er weer even tegen :clap:
Last edited by DarkBeatz on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
DarkBeatz wrote:Kunnen er weer even tegen :clap:

http://img408.imageshack.us/img408/5426 ... resize.jpg
Ik krijg zoveel honger ineens :drool: Alleen het vormpje staat me niet helemaal aan, maar dat even terzijde. :P De kristallen doen mij zeer deugd!
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
even een vraagje hoe krijg je in godsnaam een pil mee naar binnen op een feest??
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
3x raden.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
jeone wrote:even een vraagje hoe krijg je in godsnaam een pil mee naar binnen op een feest??
In je boxer ofzo, zijn zat verstop plaatsen..
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
DarkBeatz wrote:
jeone wrote:even een vraagje hoe krijg je in godsnaam een pil mee naar binnen op een feest??
In je boxer ofzo, zijn zat verstop plaatsen..
onder je zak plakken, die plek is gewoon heilig als je wat mee naar binnen wil nemen :worship: