Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:08 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
sos is duidelijk de beste drugs die ik ooit heb gehad, alleen ik doe het niet meer want het is gewoon simpelweg te duur en te verslavend :D

beter af en toe is een x nemen, want dat is chiller qua prijs en gezondheid

Van wat ik zo hoor van mensen is sos als je nuchter bent compleet niks aan, en als je dronken bent heel lekker en kan je na de 1e keer niet meer bier drinken zonder aan sos te denken.

Daarom wil ik het maar 1x proberen, en als ik dat zo van tevoren al besluit dan weet ik dat ik me daaraan zal houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:20 

Hardtraxx Newbie

Zal ik mijn lijstje is opnoemen?

2CB
Truffels
Wiet/Hasj
MDMA Kristal vorm :love:
XTC
GHB
Coke
Speed
mcpp :thumbdown:
Mephredone.

Volgens mij was dat het zo ongeveer.. haha wat erg :')
Morgen knallen :bomb: @ Hysteria, who's joining me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Oxbow schreef:
sos is duidelijk de beste drugs die ik ooit heb gehad, alleen ik doe het niet meer want het is gewoon simpelweg te duur en te verslavend :D

beter af en toe is een x nemen, want dat is chiller qua prijs en gezondheid

Van wat ik zo hoor van mensen is sos als je nuchter bent compleet niks aan, en als je dronken bent heel lekker en kan je na de 1e keer niet meer bier drinken zonder aan sos te denken.

Daarom wil ik het maar 1x proberen, en als ik dat zo van tevoren al besluit dan weet ik dat ik me daaraan zal houden :)

klopt, als je flink gezopen hebt en je neemt dan flink wat, voel je je helemaal de man. je krijgt zo'n lekker brok in je keel en elke keer als je door je neus inademt lijkt het of je weer zoveel energie binnenkrijgt :D
helaas werkt het niet zo heel lang en moet je steeds bijnemen wat wel kut is omdat een lijntje nemen niet heel erg onopvallend is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:27 

Donateur

- Alcohol
- Wiet en Hasj
- MDMA in pilvorm
- 2C-B in lage dosis maar was weinig aan

Binnenkort 4-fmp en misschien methylone eraan toevoegen. En ik wil met mn restje 2CB nog wel eens spacen maar geen een van mn vrienden is ervoor te porren helaas. Op een feest is het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

2CD is toch bij lage dosis vergelijkbaar met mdma, alleen wordt je er nog een stuk geiler van en ook daar beneden werkt het een stuk beter mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:54 

Donateur

Ach Daan, mocht je echt niemand kunnen vinden; doe ik wel met je mee haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 21:04 

Hardtraxxer

Mol schreef:

En ik ook :D

(ik ga er van uit dat Dawasiknie daan is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 21:23 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
Mol schreef:

En ik ook :D

(ik ga er van uit dat Dawasiknie daan is :D

2C-B is voor mij wel 1 van de relaxte space drugs, dus ik doe ook wel mee haha :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 21:28 

Hardtraxx Veteran

4 mannen zometeen die spacen & dondersgeil worden
vertel me de afloop maar niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 21:30 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
4 mannen zometeen die spacen & dondersgeil worden
vertel me de afloop maar niet :D

Ben nog nooit geil van 2c-b geworden, en heb het toch wel al meermaals gedaan :lol: Laatste keer was aan de Vlaamse kust tijdens een vuurwerk/space spektakel. Dat was me wel de meest ultieme space ervaring ooit.

Als je dit filmpje erbij neemt, en je telt daar dan wat psychedelica bij op, en dan nog een live vertoning. Dan kan je je wat voorstellen bij wat ik daar meemaakte :thumbsup:

http://www.leslutinsrefractaires.com/lpdnvid/index.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 22:00 

Donateur

Waaaa nice man! Ben trouwens ook niet geil geworden van 2CB, en dat het lijkt op MDMA bij een lage dosis... pff komt niet eens ergens in de buurt ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 22:16 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Waaaa nice man! Ben trouwens ook niet geil geworden van 2CB, en dat het lijkt op MDMA bij een lage dosis... pff komt niet eens ergens in de buurt ervan.

Is inderdaad onzin, het is heel relaxed maar lijkt HELEMAAL niet op mdma
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 23:32 

Donateur

Mijn lijstje

Speed
Mdma poeder
XTC
Ketamine
Drank;)
Wiet en hasj
Ghb ( klein beetje )
Truffels

Was het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 23:55 

Hardtraxx Veteran

Ik zit trouwens ff op dat Fok forum te kijken, maar die gasten bestellen het allemaal van internet, zo schijnt het. Vooral de Methylone en de 4-FMP. WTF?

Over die combo wordt trouwens ook niet meer dan goeds gesproken.

Staat in ieder geval redelijk nuttige informatie over in, over alle drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 09:55 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik zit trouwens ff op dat Fok forum te kijken, maar die gasten bestellen het allemaal van internet, zo schijnt het. Vooral de Methylone en de 4-FMP. WTF?

Mijn hele done lijstje is via het internet besteld, op marihuana, alcohol, ghb en paddo's na. Dusja ook de keta/mdma (zowel pil als kristal) komt van het internet. (Maar niet via een website ofzo, veel research chemical dealers verkopen via websites maar er zijn er ook een aantal binnen Nederland zelf die het via TNT versturen en geen website hebben) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 12:49 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Mijn hele done lijstje is via het internet besteld, op marihuana, alcohol, ghb en paddo's na. Dusja ook de keta/mdma (zowel pil als kristal) komt van het internet. (Maar niet via een website ofzo, veel research chemical dealers verkopen via websites maar er zijn er ook een aantal binnen Nederland zelf die het via TNT versturen en geen website hebben) :thumbsup:

De eerste keer dat je via internet bestelde, dan weet je toch niet wat je krijgt?
Heb je het weleens laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:35 

Hardtraxx Elite

Hubart schreef:
De eerste keer dat je via internet bestelde, dan weet je toch niet wat je krijgt?
Heb je het weleens laten testen?

Uiteraard :thumbup: Dat moet je zowiezo doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 18:55 

Hardtraxx Addict

vind het toch tjiller om gewoon van mensen te kopen, en als je eenmaal goed vast adresje heb dan zit je goed :)
binnekort komen iets van groene appeltjes ofzo hoorde ik, schijnt ook wel vermakelijk te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 19:27 

Hardtraxx Elite

NaarDeQlote schreef:
vind het toch tjiller om gewoon van mensen te kopen, en als je eenmaal goed vast adresje heb dan zit je goed :)
binnekort komen iets van groene appeltjes ofzo hoorde ik, schijnt ook wel vermakelijk te zijn :P

Via internet is nog steeds van een persoon. Ik heb niet iets via een webwinkel gehaald ofzo :D Maar in zowel Nederlands limburg als in Belgiƫ is veel rotzooi op de markt, en dan word het makkelijker via de post als 2u te moeten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 00:09 

Hardtraxx Elite

Kunnen er weer even tegen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 00:15 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:

Ik krijg zoveel honger ineens :drool: Alleen het vormpje staat me niet helemaal aan, maar dat even terzijde. :P De kristallen doen mij zeer deugd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 04:59 

Hardtraxx Addict

even een vraagje hoe krijg je in godsnaam een pil mee naar binnen op een feest??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 09:21 

Hardtraxxer

3x raden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 10:31 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:
even een vraagje hoe krijg je in godsnaam een pil mee naar binnen op een feest??

In je boxer ofzo, zijn zat verstop plaatsen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:29 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
jeone schreef:

In je boxer ofzo, zijn zat verstop plaatsen..

onder je zak plakken, die plek is gewoon heilig als je wat mee naar binnen wil nemen :worship:
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen