Ben benieuwd naar die filmpjes van q-base die jij had gemaakt darkbeatz
Volgens mij sta ik daar ook zwaar hard op te space
Hahaha dat geloof ik best! na die dingen die je heb vertelt over de avond. Wat je ff allemaal naar binnnen had gewerktwrote:Ben benieuwd naar die filmpjes van q-base die jij had gemaakt darkbeatz![]()
Geweldige termwrote:Zijn er nog meer mensen die gaan kaakschaatsen op Fusion?
Bij mij was toch de derde keer het vetst, met m'n vriendin op lowlands met allemaal geweldige, vage muziek (van alles wat, placebo, massive attack en veel electro, dubstep, etc.)wrote:Zelf kom ik wel uit zeeland, maar ga je voor het eerst een pilletje nemen op de bank thuis met een vriendin? Zou ik niet doen kerel, die eerste keer is vaak niet zo 1 2 3 te overtreffen en dat moet je echt in een ideale setting doen. De setting waar X ideaal voor is, is natuurlijk op een harddance feest
Dan snap jij het nut er niet van. Drugs zijn er niet voor om het langer vol te houden, al is dat vaak ook een positief effect. Ik kan niet spreken over coke, speed, etc., maar xtc verhoogt het genot op een feest tot een niveau waarvan je normaal niet zou geloven dat het bestond. Als je eenmaal in de piek zit, dan sta je er van versteld dat het mogelijk is om zo fucking veel te genieten, en niet alleen de eerste keer. Ik feestte vroeger met alcohol, en nu ofwel nuchter ofwel met xtc. Met xtc geniet ik het meest, maar nuchter geniet ik ook nog heel veel.wrote:ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.
het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.
hahahahahaha kaakschaatsenwrote:wrote:Zijn er nog meer mensen die gaan kaakschaatsen op Fusion?
Ja dat herken ik, had ik op Defqon ook maar dat komt misschien wel door de hoeveelheid pillen/soort pil die je hebt en verschilt natuurlijk per persoon.wrote:Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mjaHij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.
@ Piaaa je bent gewoon een snuifsletje, ontkennen heeft geen zin![]()
Ik ben dan weer erg te spreken over speed, omdat ik dat meestal ook gebruik op feesten. Puur voor het vol houden doe ik dit niet, maar als je van non-stop stevig beuken houdt, is dit de oplossing. Om 22:00 beginnen met een beetje speed (nooit meer dan een halve gram!) en rond 1 uur een pilletje heb je one hell of a night. Positief haha. Laat het overigens ook duidelijk zijn dat het zonder drugs ook leuk is!wrote:Geweldige termwrote:Zijn er nog meer mensen die gaan kaakschaatsen op Fusion?En het antwoord is ja
![]()
Dan snap jij het nut er niet van. Drugs zijn er niet voor om het langer vol te houden, al is dat vaak ook een positief effect. Ik kan niet spreken over coke, speed, etc., maar xtc verhoogt het genot op een feest tot een niveau waarvan je normaal niet zou geloven dat het bestond. Als je eenmaal in de piek zit, dan sta je er van versteld dat het mogelijk is om zo fucking veel te genieten, en niet alleen de eerste keer. Ik feestte vroeger met alcohol, en nu ofwel nuchter ofwel met xtc. Met xtc geniet ik het meest, maar nuchter geniet ik ook nog heel veel.
Dat is toch zonde, speed vermindert het effect van mdmawrote:Ik ben dan weer erg te spreken over speed, omdat ik dat meestal ook gebruik op feesten. Puur voor het vol houden doe ik dit niet, maar als je van non-stop stevig beuken houdt, is dit de oplossing. Om 22:00 beginnen met een beetje speed (nooit meer dan een halve gram!) en rond 1 uur een pilletje heb je one hell of a night. Positief haha. Laat het overigens ook duidelijk zijn dat het zonder drugs ook leuk is!
Nooit echt veel last van gehad.wrote:Dat is toch zonde, speed vermindert het effect van mdmawrote:Ik ben dan weer erg te spreken over speed, omdat ik dat meestal ook gebruik op feesten. Puur voor het vol houden doe ik dit niet, maar als je van non-stop stevig beuken houdt, is dit de oplossing. Om 22:00 beginnen met een beetje speed (nooit meer dan een halve gram!) en rond 1 uur een pilletje heb je one hell of a night. Positief haha. Laat het overigens ook duidelijk zijn dat het zonder drugs ook leuk is!
Ben je dan op het einde ook nog steeds zo klaarwakker dat je niet kan slapen en nog bruist van de energie? En snuif jij het of doe je het in een cap/bommetje?Ik ben dan weer erg te spreken over speed, omdat ik dat meestal ook gebruik op feesten. Puur voor het vol houden doe ik dit niet, maar als je van non-stop stevig beuken houdt, is dit de oplossing. Om 22:00 beginnen met een beetje speed (nooit meer dan een halve gram!) en rond 1 uur een pilletje heb je one hell of a night. Positief haha. Laat het overigens ook duidelijk zijn dat het zonder drugs ook leuk is!
Veel mensen bruizen inderdaad na het feest nog van de energie, of zullen lastig/niet in slaap vallen zodra ze op bed liggen.wrote:Ben je dan op het einde ook nog steeds zo klaarwakker dat je niet kan slapen en nog bruist van de energie? En snuif jij het of doe je het in een cap/bommetje?
Mephedrone en Methylone hun werking lijkt heel sterk op de werking van MDMA, vooral Methylone pleurt je serotine voorraad de diepte in maar ook mephedrone gebruikt serotine. 2C-B werkt trouwens ook op je serotine receptoren maar op een andere manier, maw je voorraad word er niet bij geledigd zoals bij MDMA en Methylone. Het betekent trouwens niet dat een bepaalde drug minder schadelijk is uiteraard omdat het niet op je serotine werkt.wrote:Alleen MDMA. Coke, mephedrone, methylone, 4-fmp, 2CB en pep hebben dat veel minder.
Oh en GHB vult je serotonine weer aan had ik ergens gelezen. Dus een buisje G na wat pillen schijnt nog best goed te zijn haaha.
Zucht, hou me op hysteria maar goed in de gaten, i'm as clean as a whistle meneertje !wrote:Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mjaHij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.
Volgens mij snuif je gewoon alles van tevoren op.wrote:Zucht, hou me op hysteria maar goed in de gaten, i'm as clean as a whistle meneertje !wrote:Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mjaHij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.
Volgensmij is het zo tijd voor een that 70's show momentje !wrote:Volgens mij snuif je gewoon alles van tevoren op.wrote:Zucht, hou me op hysteria maar goed in de gaten, i'm as clean as a whistle meneertje !wrote:Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mjaHij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.
Thankswrote:ik was ook 17 toen ik voor de eerste keer deed en dat is echt niet te jong hoor.
wel een aanrader als je nog nooit wat anders hebt gedaan qua drugs om het eerst een keer thuis te proberen want dan kan je wennen aan het gevoel en ben je in een veilige vertrouwde omgeving. vond je het toen chill dan kan je het ook gewoon op feesten doen en neem je in het begin gewoon eerst een halve en naar mate je het nog chill vind kan je bijnemen. doe je het niet te vaak en gebruik je verstandig, dan is de kans dat er iets fout gaat bijna niet aanwezig
over verstandig gebruik kan je aan het begin van het topic wel een paar nuttige berichten lezen, de ervaren mensen experimenteren natuurlijk met alcohol, blowen en dat soort shit erbij maar dat is als beginner nog niet echt aan te raden. ohjaa en testen is opzich ook wel nice want dan weet je tenminste of je geen zooi hebt en hoe sterk je pillen zijn ivm met verlengen