pepepe schreef:
Zijn er nog meer mensen die gaan kaakschaatsen op Fusion?
Geweldige term

En het antwoord is ja
Kettingzaag schreef:
Zelf kom ik wel uit zeeland, maar ga je voor het eerst een pilletje nemen op de bank thuis met een vriendin? Zou ik niet doen kerel, die eerste keer is vaak niet zo 1 2 3 te overtreffen en dat moet je echt in een ideale setting doen. De setting waar X ideaal voor is, is natuurlijk op een harddance feest

Bij mij was toch de derde keer het vetst, met m'n vriendin op lowlands met allemaal geweldige, vage muziek (van alles wat, placebo, massive attack en veel electro, dubstep, etc.)
WIJNUH schreef:
ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.
het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.
Dan snap jij het nut er niet van. Drugs zijn er niet voor om het langer vol te houden, al is dat vaak ook een positief effect. Ik kan niet spreken over coke, speed, etc., maar xtc verhoogt het genot op een feest tot een niveau waarvan je normaal niet zou geloven dat het bestond. Als je eenmaal in de piek zit, dan sta je er van versteld dat het mogelijk is om zo fucking veel te genieten, en niet alleen de eerste keer. Ik feestte vroeger met alcohol, en nu ofwel nuchter ofwel met xtc. Met xtc geniet ik het meest, maar nuchter geniet ik ook nog heel veel.