Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:17 

Donateur

Ben benieuwd naar die filmpjes van q-base die jij had gemaakt darkbeatz ;)
Volgens mij sta ik daar ook zwaar hard op te space ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:22 

Donateur

roberttt schreef:
Ben benieuwd naar die filmpjes van q-base die jij had gemaakt darkbeatz ;)
Volgens mij sta ik daar ook zwaar hard op te space ;)

Hahaha dat geloof ik best! na die dingen die je heb vertelt over de avond. Wat je ff allemaal naar binnnen had gewerkt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:43 

Hardtraxxer

Drugs is gewoon goud.
Het is minder slecht dan alcohol.
en je voelt je tig keer beter.

Wat wil je nog meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:50 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Zijn er nog meer mensen die gaan kaakschaatsen op Fusion?

Geweldige term :D En het antwoord is ja ^^

Kettingzaag schreef:
Zelf kom ik wel uit zeeland, maar ga je voor het eerst een pilletje nemen op de bank thuis met een vriendin? Zou ik niet doen kerel, die eerste keer is vaak niet zo 1 2 3 te overtreffen en dat moet je echt in een ideale setting doen. De setting waar X ideaal voor is, is natuurlijk op een harddance feest ;)

Bij mij was toch de derde keer het vetst, met m'n vriendin op lowlands met allemaal geweldige, vage muziek (van alles wat, placebo, massive attack en veel electro, dubstep, etc.)

WIJNUH schreef:
ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.

het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.

Dan snap jij het nut er niet van. Drugs zijn er niet voor om het langer vol te houden, al is dat vaak ook een positief effect. Ik kan niet spreken over coke, speed, etc., maar xtc verhoogt het genot op een feest tot een niveau waarvan je normaal niet zou geloven dat het bestond. Als je eenmaal in de piek zit, dan sta je er van versteld dat het mogelijk is om zo fucking veel te genieten, en niet alleen de eerste keer. Ik feestte vroeger met alcohol, en nu ofwel nuchter ofwel met xtc. Met xtc geniet ik het meest, maar nuchter geniet ik ook nog heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:08 

PNXRMX schreef:
pepepe schreef:

hahahahahaha kaakschaatsen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:14 

dawasiknie schreef:
Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mja :P Hij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.

@ Piaaa je bent gewoon een snuifsletje, ontkennen heeft geen zin :cool: :D

Ja dat herken ik, had ik op Defqon ook maar dat komt misschien wel door de hoeveelheid pillen/soort pil die je hebt en verschilt natuurlijk per persoon.
Iedereen om me heen ging keihard los, maar stond daar gewoon bomstrak om me heen te kijken kon gewoon niet bewegen, of ja niet echt los gaan. had het wel super naar m'n zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 07:52 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
pepepe schreef:

Geweldige term :D En het antwoord is ja ^^

Dan snap jij het nut er niet van. Drugs zijn er niet voor om het langer vol te houden, al is dat vaak ook een positief effect. Ik kan niet spreken over coke, speed, etc., maar xtc verhoogt het genot op een feest tot een niveau waarvan je normaal niet zou geloven dat het bestond. Als je eenmaal in de piek zit, dan sta je er van versteld dat het mogelijk is om zo fucking veel te genieten, en niet alleen de eerste keer. Ik feestte vroeger met alcohol, en nu ofwel nuchter ofwel met xtc. Met xtc geniet ik het meest, maar nuchter geniet ik ook nog heel veel.

Ik ben dan weer erg te spreken over speed, omdat ik dat meestal ook gebruik op feesten. Puur voor het vol houden doe ik dit niet, maar als je van non-stop stevig beuken houdt, is dit de oplossing. Om 22:00 beginnen met een beetje speed (nooit meer dan een halve gram!) en rond 1 uur een pilletje heb je one hell of a night. Positief haha. Laat het overigens ook duidelijk zijn dat het zonder drugs ook leuk is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 10:55 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Ik ben dan weer erg te spreken over speed, omdat ik dat meestal ook gebruik op feesten. Puur voor het vol houden doe ik dit niet, maar als je van non-stop stevig beuken houdt, is dit de oplossing. Om 22:00 beginnen met een beetje speed (nooit meer dan een halve gram!) en rond 1 uur een pilletje heb je one hell of a night. Positief haha. Laat het overigens ook duidelijk zijn dat het zonder drugs ook leuk is!

Dat is toch zonde, speed vermindert het effect van mdma :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:16 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:

Dat is toch zonde, speed vermindert het effect van mdma :thumbdown:

Nooit echt veel last van gehad.
Ik gebruik speed ook in een vrij lage dosering.
De meeste snuifsletjes nemen toch vaak meer dan 1+ gram en ik hou het netjes onder de 300/400mg.
Heb altijd nog een super lekker gevoel bij de X ;)
Als je van beide drugs de juiste dosis neemt, is het een heerlijke combinatie.
Dat heerlijke wazige, liefdevolle gevoel van de M en dat opgepepte gevoel van de snelle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 19:18 

Hardtraxx Veteran

Fusie!!!

Trouwens, van welke drugs allemaal gaat je serotine naar de kloten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 19:35 

Donateur

Alleen MDMA. Coke, mephedrone, methylone, 4-fmp, 2CB en pep hebben dat veel minder.
Oh en GHB vult je serotonine weer aan had ik ergens gelezen. Dus een buisje G na wat pillen schijnt nog best goed te zijn haaha.

Citaat:

Ben je dan op het einde ook nog steeds zo klaarwakker dat je niet kan slapen en nog bruist van de energie? En snuif jij het of doe je het in een cap/bommetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 19:41 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ben je dan op het einde ook nog steeds zo klaarwakker dat je niet kan slapen en nog bruist van de energie? En snuif jij het of doe je het in een cap/bommetje?

Veel mensen bruizen inderdaad na het feest nog van de energie, of zullen lastig/niet in slaap vallen zodra ze op bed liggen.
Heb dit zelf ook meerdere malen gehad, maar de kunst is om het gebruiken van speed te plannen.
Als ik naar een feest ga dat tot 7 uur duurt, zorg ik ervoor dat ik ongeveer weet hoe laat ik in bed ga liggen.
In de meeste gevallen ga ik uit van 11 uur 's ochtends, dus neem ik 23:00 op zaterdagavond NIETS meer bij, ook niet even snel een sleutelpuntje ofzo.
En ik snuif het gewoon, bommen of caps werken naar mijn ervaring langer dan snuiven.

Moraal van dit verhaal: Plan het tijdstip dat je op bed ligt, en trek hier 12 uur vanaf. Neem na dat tijdstip NIETS meer bij en je zult heeeerlijk slapen ;)
Dit werkt overigens met dosissen die niet hoger liggen dan een halve gram. Hoe het zit met hogere dosissen weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 19:58 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Alleen MDMA. Coke, mephedrone, methylone, 4-fmp, 2CB en pep hebben dat veel minder.
Oh en GHB vult je serotonine weer aan had ik ergens gelezen. Dus een buisje G na wat pillen schijnt nog best goed te zijn haaha.

Mephedrone en Methylone hun werking lijkt heel sterk op de werking van MDMA, vooral Methylone pleurt je serotine voorraad de diepte in maar ook mephedrone gebruikt serotine. 2C-B werkt trouwens ook op je serotine receptoren maar op een andere manier, maw je voorraad word er niet bij geledigd zoals bij MDMA en Methylone. Het betekent trouwens niet dat een bepaalde drug minder schadelijk is uiteraard omdat het niet op je serotine werkt.

Bij mephedrone is er ook een veel sterkere drang om bij te pakken, iets wat bij mdma niet is, dit verhoogt de kans op veel te hoge doseringen op dit goedje en hier gebeuren dus ook vaker ongelukken mee. Ik persoonlijk zou iedereen aanraden uit de buurt te blijven van Methylone en Mephedrone, ze zijn ontworpen als legale alternatieven voor xtc, maar dat maakt ze zeker niet veiliger. Je gaat beter een keer teveel aan de xtc als dat je dan voor deze alternatieven gaat. Zeker als je gaat pre- en postloading bij je xtc gebruik met vitaminen en 5htp oa ga je met 1x per maand mdma gebruik niet zo heel veel kwaad kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:05 

Hardtraxxer

Methylone verbruikt 3/4e minder serotonine dan MDMA, en 2C-B maakt een soort van kopie en gebruikt die dan dus je krijgt er niet zo'n dip van. Maar het fijne weet ik er verder ook niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

Ah, supah toll! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mja :P Hij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.

Zucht, hou me op hysteria maar goed in de gaten, i'm as clean as a whistle meneertje !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
dawasiknie schreef:

Zucht, hou me op hysteria maar goed in de gaten, i'm as clean as a whistle meneertje !

Volgens mij snuif je gewoon alles van tevoren op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Piaaa schreef:
dawasiknie schreef:

Volgens mij snuif je gewoon alles van tevoren op.

Volgensmij is het zo tijd voor een that 70's show momentje !
Red : I'm about to shuve my foot in ur ass !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:31 

Donateur

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:33 

Haha zo geniaal altijd That 70 show :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:38 

Hardtraxx Veteran

Dit topic heeft me echt heel nieuwsgierig gemaakt :P Een jaar terug dacht ik nog met directe afkeuring en veel vooroordelen over het gebruik van drugs, maar als je er geen gewoonte van maakt en het bij de feesten houd, je hoofd er zoveel mogelijk bijhoudt, lijkt me dit het proberen waard, vooral als je een beetje op de hoogte bent hoe je de eerste keer te werk moet gaan, en wat je ongeveer kan verwachten. Hardstyle geeft me ook wel genoeg energy op de feesten, maar het effect van de pillen/snoepjes wat dan ook maakt het volgens mij echt af, dat 'beetje' extra. Ben zelf nu 17, niet te jong? Meeste beginnen vanaf 18/19 als ik het hier goed gelezen heb, maar ik wil het toch wel is gaan proberen binnen nu en korte tijd misschien wel op 5 Years Bass Events waar ik heen ga dat duurt van 20.00 tot 6.00 dus voor het uiterste eruit te halen en tot 6.00 flink los gaan is een snoepje misschien wel wenselijk xd

Op welke leeftijd hebben jullie het voor het eerst gebruikt? Vind je 17 nog wat te jong? Ik heb zelf nooit andere (soft)drugs gebruikt zoals wiet/hasj etc. is het dan onverstandig om meteen de stap naar een snoepje/pilletje te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:49 

Hardtraxx Veteran

ik was ook 17 toen ik voor de eerste keer deed en dat is echt niet te jong hoor.
wel een aanrader als je nog nooit wat anders hebt gedaan qua drugs om het eerst een keer thuis te proberen want dan kan je wennen aan het gevoel en ben je in een veilige vertrouwde omgeving. vond je het toen chill dan kan je het ook gewoon op feesten doen en neem je in het begin gewoon eerst een halve en naar mate je het nog chill vind kan je bijnemen. doe je het niet te vaak en gebruik je verstandig, dan is de kans dat er iets fout gaat bijna niet aanwezig

over verstandig gebruik kan je aan het begin van het topic wel een paar nuttige berichten lezen, de ervaren mensen experimenteren natuurlijk met alcohol, blowen en dat soort shit erbij maar dat is als beginner nog niet echt aan te raden. ohjaa en testen is opzich ook wel nice want dan weet je tenminste of je geen zooi hebt en hoe sterk je pillen zijn ivm met verlengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:57 

Hardtraxx Veteran

Het ligt helemaal aan de persoon zelf of 17 te jong is.

Ben je nog niet volgroeid of vliegen de hormonen nog in het rond dan zou ik er sowieso van afblijven!!

Is dit niet het geval moet je bij jezelf nagaan of je klaar bent en of je t echt wilt doen :) Je moet er sowieso volledig achter staan.

Vervolgens is goed informeren heel belangrijk en zorgen dat je vertrouwd spul krijgt enz enz enz.

Eigenlijk heel dit topic heel goed lezen, meeste pagina's zit goede info in (maar ook wat stoer praat en dom/overmatig-gebruiks-verhalen, dus goed filteren), je moet er alleen even tijd voor vrij maken want het is nogal wat leesvoer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:57 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
ik was ook 17 toen ik voor de eerste keer deed en dat is echt niet te jong hoor.
wel een aanrader als je nog nooit wat anders hebt gedaan qua drugs om het eerst een keer thuis te proberen want dan kan je wennen aan het gevoel en ben je in een veilige vertrouwde omgeving. vond je het toen chill dan kan je het ook gewoon op feesten doen en neem je in het begin gewoon eerst een halve en naar mate je het nog chill vind kan je bijnemen. doe je het niet te vaak en gebruik je verstandig, dan is de kans dat er iets fout gaat bijna niet aanwezig

over verstandig gebruik kan je aan het begin van het topic wel een paar nuttige berichten lezen, de ervaren mensen experimenteren natuurlijk met alcohol, blowen en dat soort shit erbij maar dat is als beginner nog niet echt aan te raden. ohjaa en testen is opzich ook wel nice want dan weet je tenminste of je geen zooi hebt en hoe sterk je pillen zijn ivm met verlengen

Thanks :thumbup: Zooi zal het sowieso niet zijn normaal, krijg het van een kennis die wel te vertrouwen is , hij gebruikt het zelf ook al een tijdje van de zelfde persoon waar hij het haalt :P Dat zit wel goed normaal gezien dus, over dat thuis proberen bedoel je dan ook een halfje pakken ofzo of gewoon softdrugs > blowen bijvoorbeeld? Dat is dan iets waar ik het wel minder op heb, thuisgebruik enzo was/ben ik nooit van plan, maar misschien is het goed om het van te voren al geprobeerd te hebben ja. Toch is verder over denken dan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 00:06 

Hardtraxx Veteran

de eerste keer dat ik dat thuis deed (pillen), was ik erg nieuwsgierig maar ook een beetje gespannen wat er ging gebeuren. ik deed het met chille vrienden en doordat je je thuis gewoon het veiligst voelt kan je het gewoon helemaal over je heen laten komen zonder dat je bij jezelf denkt, kut wat als het nu fout gaat en zien mensen mij nu heel raar doen, want het boeit thuis geen fuck. je leert de dingen kennen die er gebeuren met je lichaam waardoor je zelf rustig kan beoordelen of je dit vaker wil (bijv op een hardstyle feest).

maar je kan natuurlijk ook gewoon meteen doen op een feest. neem dan gewoon een halve want dat is voor de 1e keer wel genoeg denk ik. zonnebril op en flesje water bij de hand, hopaa lekker losgaan

op pagina 2&3 hebben datwasiknie en mol ook nog wel wat dingen gezet die je even goed kan lezen ;)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen