WIJNUH schreef:
ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.
het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.
Dat zei ik ook een paar jaar geleden
Super goed dat je dat denkt hoor, maar het zou zomaar eens kunnen veranderen na een tijdje, wel grappig om dat dan terug te lezen
Ik krijg ook nooit echt veel meer energie na een pil, weet niet of dat aan mij ligt maar ik doseer ook nooit zo hoog. Dat is dus ook echt niet mijn reden om het te gebruiken.
Ik zag zaterdag die rook zo door de laserstralen dwalen, ik dacht: ziet er zo mooi uit maar het voelt zo "normaal", als ik nu een pilletje had genomen zou dit de beste avond van m'n leven zijn, een en al genieten dan. Best raar als je er zo over denkt

Het is niet zo dat ik zonder niet genoten heb, maar simpele dingen kunnen ineens zo speciaal worden.
Ik vind zelfs sommige Brennan Heart nummers nu geweldig omdat ik er op een bepaald feest een tijdje geleden zo geweldig op ging, je krijgt een heel ander gevoel van bepaalde dingen