Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:16 

Hardtraxx Elite

WIJNUH schreef:
ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.

het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.

Ook geen alcohol?

Top documentaire over schadelijkheid drugs door een onderzoeksbureau dat dient om de Britse regering advies te geven over drugs classificeringen. (Kleine sidenote: de prof die dit bureau leidde is uit zijn functie ontslaan omdat hij vond dat ecstasy niet thuis hoorde in dezelfde categorie als heroine en cocaine en hier ook in de media voor opkwam. Leuke wetenschappelijke stelling van hem: Paardrijden is gevaarlijker dan Xtc gebruiken)

http://video.google.com/videoplay?docid ... 241807159#
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:41 

Hardtraxxer

WIJNUH schreef:
ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.

het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.

Dat zei ik ook een paar jaar geleden :P

Super goed dat je dat denkt hoor, maar het zou zomaar eens kunnen veranderen na een tijdje, wel grappig om dat dan terug te lezen :D

Ik krijg ook nooit echt veel meer energie na een pil, weet niet of dat aan mij ligt maar ik doseer ook nooit zo hoog. Dat is dus ook echt niet mijn reden om het te gebruiken.

Ik zag zaterdag die rook zo door de laserstralen dwalen, ik dacht: ziet er zo mooi uit maar het voelt zo "normaal", als ik nu een pilletje had genomen zou dit de beste avond van m'n leven zijn, een en al genieten dan. Best raar als je er zo over denkt ;) Het is niet zo dat ik zonder niet genoten heb, maar simpele dingen kunnen ineens zo speciaal worden.

Ik vind zelfs sommige Brennan Heart nummers nu geweldig omdat ik er op een bepaald feest een tijdje geleden zo geweldig op ging, je krijgt een heel ander gevoel van bepaalde dingen ;)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Dat zei ik ook een paar jaar geleden :P

Super goed dat je dat denkt hoor, maar het zou zomaar eens kunnen veranderen na een tijdje, wel grappig om dat dan terug te lezen :D

Wel gek inderdaad. Zo heb ik er zelf ook altijd over gedacht.

"Nee doe ik niet, hou het zonder ook wel vol."
Ik dacht echt dat het alleen maar was om continu te kunnen stampen.
Ik vond mensen die gebruikten ook zwak.

Ik dronk toen wel regelmatig best vaak. Tot kotsen aan toe soms... Als ik toen had geweten dat dat VEEEEL schadelijker voor je is dan een snoepje had ik denk ik anders gepiept...

Het is simpelweg gewoon dat je het niet weet. En ouders/media geven je een totaal verkeerd beeld van XTC.

Tuurlijk, goed is het niet. Maar als je weet waar je mee bezig bent is het (bijna) de minst schadeijke manier van niet nuchter uitgaan :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:53 

Donateur

Ik krijg ook nooit echt veel meer energie na een pil, weet niet of dat aan mij ligt maar ik doseer ook nooit zo hoog. Dat is dus ook echt niet mijn reden om het te gebruiken.

Zijn wel meer mensen die sloom en moe van MDMA worden en dan alleen maar zin hebben om te chillen.
Kan daar echt niet bij, met de juiste dosis ben ik echt niet meer te houden en stuiter ik zonder einde in zicht. Pas als het uit begint te werken word ik wat trager en vermoeid.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Zijn wel meer mensen die sloom en moe van MDMA worden en dan alleen maar zin hebben om te chillen.
Kan daar echt niet bij, met de juiste dosis ben ik echt niet meer te houden en stuiter ik zonder einde in zicht. Pas als het uit begint te werken word ik wat trager en vermoeid.

MDMA versterkt alleen je huidige gevoel heel erg eigenlijk.

Dus als je er sloom van wordt ben je waarschijnlijk al heel moe/sjacherijnig, of je hebt er geen zin in, of je verwacht er te veel van (laat het over je heen komen), of je gebruikt te vaak. Of je houdt niet genoeg van de muziek, want dat hoort je in de regel al energie te geven (in t algmeeen dit hoor, niet persoonlijk opvatten :P) :huh:

Zullen ook wel uitzonderingen zijn natuurlijk :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Ik heb precies hetzelfde. Mdma hoort stimulerend te werken, toch niet demotiverend. Ik zou ook echt niet langer dan 5 minuten stil kunnen staan, ik moet dan stampen. Vond het ook irritant op decibel was een maat van me moe of misselijk wou hij gaan zitten. Ik heb het nog geen 5 minuten volgehouden en toen ging ik weer naar loudness. Zei dat hij me daar maar moest opzoeken als hij klaar was.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:05 

Hardtraxx Veteran

Mijn drugs is de muziek.
Dawasiknie, zegt dat er speeddeeltjes in men bloed zitten omdat ik nuchter zo hard kan gaan en dat onmogelijk is :lol:
Hilarisch die gozer !
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:07 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Mijn drugs is de muziek.
Dawasiknie, zegt dat er speeddeeltjes in men bloed zitten omdat ik nuchter zo hard kan gaan en dat onmogelijk is :lol:
Hilarisch die gozer !

Jij en tel _O_ helden! jullie gaan echt hard :D

Trouwens.. ik praat wel weer mee als het over de normale pillen gaan :loving:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:08 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Mijn drugs is de muziek.
Hilarisch die gozer !

:lol:

Ik kan zonder ook wel zo'n 4 uren lang achter elkaar door echt hard stampen, GEEN PAUZES, ik stamp in de breaks zachtjes door dan :D (van pauzes word je alleen maar moe)

(Moet wel even warm-upje doen en langzaam opbouwen)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:11 

Donateur

Het feit dat je er minder van wil/kan bewegen heeft er niet mee te maken dat iets demotiveert. Een vriend van mij heeft als ie heeft geslikt ook zoiets, die staat dan alleen maar stil en beweegt wat met z'n armpjes. Meer wil en kan die gewoon niet. Beetje zonde van je feest dan mja :P Hij voelt zich dan wel helemaal perfect. Ben blij dat ik er van in beweging blijf.

@ Piaaa je bent gewoon een snuifsletje, ontkennen heeft geen zin :cool: :D
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Ik heb dat dus ook heel vaak :/ Decibel nog, lekker voor de sub gaan zitten maar het is op dat moment zoooooo lekker. Achteraf denk ik dan dat het zonde was maar heb me wel vermaakt! Ik was gewoon superrr ontspanen en relaxd! En die grijns op me bakkus en dat gevoel kan ik gewoon niet onderdrukken xd

Neem me steeds weer voor als ik naar een feestje ga om gewoon door te blijven stampen maar er komt elke keer weer een moment dat ik MOET zitten of anders ga ik gewoon zitten. Heb bij de Feestfabriek zelfs 10 minunten op de grond gezeten IN de arena :') Maar lekker dat ik zat!

Maar beide verhalen was wel nadat ik roze vlinders op had... Q-Base vorig jaar waren het nog andere en toen was ik niet te stoppen! Dus volgens mij ligt niet alleen de persoon maar ook aan het soort schijf.

Piaaa schreef:
Mijn drugs is de muziek.
Hilarisch die gozer !

Ik dacht eerst ook bijna zeker te weten dat je WEL iets nam hahah. Heb echt respect voor jou én voor Tel :yay: Heb nu al weer zin 2 oktober :evil:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:06 

Hardtraxxer

Als je zo op het forum zit te lezen over iedereen zijn ervaringen heb ik zelf ook weer enorm zin om het te gebruiken:p. Zaterdag hysteria, ben wel bob dus kan niet al te hard gaan:p
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:06 

Donateur

hahaha.. het zijn eigenlijk allemaal wel de zelfde mensen die op dit topic posten!! Waaronder ik, mensen moeten gewoon een wat positiever beeld van xtc krijgen, ik denk dat we met dit topic al aardig wat mensen over de streep hebben getrokken. Ik heb echt zin in me eerste Hardtraxx meeting. Waarschijnlijk wordt dat Fusion! :thumbsup: Ben ook wel op hysteria maar daar zullen minder leden zijn :$ en bij FUSION alle harde kern hardtraxxers uit hun naad bij elkaar! :clap:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:12 

Hardtraxxer

echt he, ff rode dollars regelen voor fusion daar gaan we wel flink hard :P. alleen ik krijg van die klapperkaken van rode dollars dat is zwaar kut
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:13 

Hardtraxxer

@kevin-raw

Ja vet cool om mensen aan de drugs te helpen... Ik heb lekker toch niets nodig :worship: Maar daar ga ik me in dit topic niet meer mee bemoeien of je het wel of niet moet doen want daar kom je toch niet tussen :P
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:17 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:
echt he, ff rode dollars regelen voor fusion daar gaan we wel flink hard :P. alleen ik krijg van die klapperkaken van rode dollars dat is zwaar kut

Magnesium :thumbsup:

Struikrover schreef:
@kevin-raw

Ja vet cool om mensen aan de drugs te helpen... Ik heb lekker toch niets nodig :worship: Maar daar ga ik me in dit topic niet meer mee bemoeien of je het wel of niet moet doen want daar kom je toch niet tussen :P

Drink je alcohol? Rook je? Blow je? Indien het antwoord op 1 vraag ja is dan gebruik je wel degelijk drugs. Alcohol is trouwens al langer door de wetenschap aanvaard als dat het eigenlijk geclassificeerd zou moeten zijn als een hard drugs. Maar check die documentaire die ik op de vorige pagina heb gelinked maar eens. Erg leerrijk :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
@kevin-raw

Je snapt het nog steeds niet :P

Het gaat niet om nodig hebben.

Het is gewoon leuk en een gewaarwording van hier tot tokyo met een gevoel waar je als je t nog nooit gedaan hebt geen idee van hebt dat het bestaat :D

"mensen aan de drugs te helpen" is ook weer zo'n term. Een paar keer per jaar een pilletje slikken maakt je niet "aan de drugs". Jij zuipt je waarschijnlijk vaker naar de klote dan wij met 10 man aan pillen schade aanrichten aan onszelf. Je hebt zo te zien geen idee waar je t over hebt :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:34 

Donateur

Hulde voor deze post Inno.
Edit: als nog Struikrover, je kunt best je mening hier neerzetten; al wordt het dan wel een discussie natuurlijk :D
Er zijn veel mensen die drugs misbruiken, maar zo lang je drugs verantwoordelijk gebruikt..
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:43 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Jij zuipt je waarschijnlijk vaker naar de klote dan wij met 10 man aan pillen schade aanrichten aan onszelf.

Nee, de dagen na het pillen gebruiken voelen de meeste zich gezond. Doel nu op de kaken en de dinsdagdip.

Of tijdens misbruik het:
* misselijkheid, braken
* hoofdpijn
* bij hoge dosis: verwardheid
* slapeloosheid

Mol schreef:
Er zijn veel mensen die drugs misbruiken, maar zo lang je drugs verantwoordelijk gebruikt

Is met alcohol ook zo, alles kan met mate. Heb altijd zo'n hekel aan de strijd wat nu het slechtste voor je is. Feit is gewoon dat je het allebei beter niet kunt doen, maar met mate is het niet zo erg af en toe.

Ben zelf trouwens geheel onthouder en drink alleen bier.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:48 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Nee, de dagen na het pillen gebruiken voelen de meeste zich gezond. Doel nu op de kaken en de dinsdagdip.

Of tijdens misbruik het:
* misselijkheid, braken
* hoofdpijn
* bij hoge dosis: verwardheid
* slapeloosheid

Dan doel ik op een kater van de alcohol... Die je de hele zondag (en soms zelfs maandag nog) tot een hoopje cellen in een bureaustoel of bed maakt :)

En die onderste dingen heb ik nog nooit gehad.
Als je genoeg vitamine C vreet en genoeg drinkt heb je daar geen last van :) En kaken zijn op te lossen met Magnesium is vandaag gebleken :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:50 

Hardtraxx Elite

Klopt, maar als ik op een zaterdag gewoon enkele pilsjes drink tot ik aangeschoten ben dan heb ik hier echt geen last van zondag en zeker maandag niet.

Wanneer ik me helemaal de tering in zuip dan heb ik hier inderdaad soms tot maandagmorgen last van.

Geldt dit ook niet als je te veel andere drugs gebruikt?

Zoals ik zei alles met mate dan is het goed te doen!
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:51 

Hardtraxx Veteran

Precies :)

Alles te veel is slecht :nono:

Als je een flink aantal liters water drinkt ga je ook dood omdat de pH van je bloed dan te laag wordt :D
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:51 

Hardtraxxer

Nouja wat je zegt, alcohol staat ook op de hard drugs lijst, maar omdat in de bijbel alcohol gedronken wordt is het nog steeds legaal ;)! Althans dat is mijn kijk op die zaak. Maar misschien dat ik wel een beetje anti drugs ben ja, buiten de alcohol en het roken om dan. Want blowen vindt ik ook helemaal niets. Ik heb nog nooit XTC geprobeerd en heb daar ook niet de behoefde naar. Ik voel mezelf prettig zoals ik zelf ben, en ben niet benieuwd hoe het is om die uiterste gevoelens te voelen die je bijv. van XTC kan krijgen. Er werd en wordt om me heen veel XTC en Coke gebruikt, en voor me gevoel wordt het steeds meer.. En ik zie gewoon mensen buiten zichzelf treden, vooral omdat ik die mensen ken natuurlijk. (Als ik op feesten ben zie ik ook mensen die gebruiken, maar dat doet me dan niet zoveel). Ach een boel geouwehoer xd .

Moraal van het verhaal: Ik hou er niet van, en ben er niet benieuwd naar. En sta sterk genoeg om me schoenen om me niet over de streep te laten trekken kevin-raw! Hahah Joking ;)! Have fun with it guys, but take care, and be sensible ^^
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:54 

Hardtraxx Elite

Ik sluit me bijna aan bij Struikrover, maar ik ben niet anti-drugs. Iedereen is vrij in het doen en laten wat hij zelf wil.

Feit is wel dat het me bijzonder interesseert om alle te lezen wat alles doet met je en wat wat is, maar zelf hou ik het gewoon bij een biertje. En laat me zeker niet over de streep trekken!
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:59 

Hardtraxx Elite

Struikrover schreef:
Nouja wat je zegt, alcohol staat ook op de hard drugs lijst, maar omdat in de bijbel alcohol gedronken wordt is het nog steeds legaal ;)! Althans dat is mijn kijk op die zaak.

Dat van de bijbel is wel ver gezocht maar schuilt wel de waarheid achter. Het is inderdaad enkel legaal omdat het al zolang meegaat en er historie achterzit. En uiteraard omdat het maatschappelijk aanvaard is. We zitten jammer genoeg nog niet in een periode waarin politiekers op een nuchtere manier tegen drugs aankijken en eens drugs gaan kwalificeren op basis van schadelijkheid in de plaats van op maatschappelijk oordeel. Er sterven wekelijks zoveel mensen aan alcohol misbruik, en dat zijn niet alleen verslaafden maar ook jongeren die gewoon een avond te ver gaan, dat is echt te triest.

Niet voor niks dat ik altijd het schijt krijg van die predikanten die anti drugs zijn en zich elk weekend lam zuipen. Drugs is inderdaad slecht bij verkeerd gebruik, en laat nu net 95% van de gebruikers er wel eens verkeerd mee omgaan, maar dit geldt dus ook voor de drinkers/rokers. Stelletje hypocrieten. D66 heeft trouwens wel een eerlijke drugsnota, en pleit ook voor de regularisering van mdma op basis van wetenschappelijk bewijs willen hun dus graag dat mdma legaal verkocht word in de plaats van in de zwarte markt. De meeste xtc doden vallen namelijk door verkeerd gebruik en slechte pillen..
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen