Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Nee natuurlijk niet, vraag maar aan Chukkelz, die kan wel bevestigen dat mijn uithoudingsvermogen of hard losgaan zeker niet heeft geleden onder de magnesium afgelopen zaterdag. :thumbup:

:)
Ik geloof je wel hoor :P

Dacht alleen dat je er misschien wat slap/minder krachtig van werd. Dat gebeurt namelijk meestal als je spierverslappende middelen gebruikt.

Wat betreft een eerste keer...

In een vertrouwde omgeving (thuis op de bank) met (alleen) een paar mensen met wie je echt goed op kan schieten lijkt mij misschien wel de beste optie.
Maar mijn eerste keer was Hardbass 2010 en dat was ook gewoon heerlijk en geweldig, onvergetelijk feest daardoor :)

Je moet voor jezelf bedenken wat je het liefste wilt:
- Veel liefde/aantrekking voelen tot je omgeving/medemens en je echt heeeeeeel chill (maar toch energiek) voelen.
OF
- NOG meer genieten van de muziek dan anders, onvermoeibaar zijn, samen met je beste vriend/vriendin losgaan op de muziek, gek doen, puur genieten van het moment.

Zoiets :)

En oh ja, iedereen heeft het er over dat je hele momenten tijdens gebruik vergeet. Dit is volgens mij maar heel beperkt het geval. Je bent alleen vaak heel specifiek met een bepaald ding bezig waardoor alles wat om je heen gebeurt gewoon langs je heen gaat.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:53 

Donateur

Inno schreef:
En oh ja, iedereen heeft het er over dat je hele momenten tijdens gebruik vergeet. Dit is volgens mij maar heel beperkt het geval. Je bent alleen vaak heel specifiek met een bepaald ding bezig waardoor alles wat om je heen gebeurt gewoon langs je heen gaat.

jaa klopt, ik kreeeg meestal ontzettende lul kicken, en omdat je je dan niet bezig houd met wat er om je heen gebeurt. Maak ik niet alles direct mee. Daardoor heb ik soms lege gaten de volgende ochtend, maar in die gaten heb ik gewoon met iemand volgas zitten lullen.

Jammer dat de 1e x al voor mij is geweest :( , dat was echt het beste moment ooit! -.-

Met een vriend samen thuis, en je gooit jezelf helemaal leeg. Waar je mee zit en weet ik het wat. Het waren gewoon een soort wijfen/homo gesprekken. Maar echt mooi dat je dat op die momenten gewoon kan doen. Je komt erachter om wie je echt geeft, en waar je mee zit. En dat gooi je gewoon er allemaal uit.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:00 

Hardtraxxer

Dus je kunt zonder drugs je gevoelens niet uiten? :')
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:09 

Donateur

Struikrover schreef:
Dus je kunt zonder drugs je gevoelens niet uiten? :')

Ik ben nooit zo van gevoelens, ik heb er ook gewoon weinig, en uit ze weinig. Tuurlijk kan ik ze wel uiten, maar onder invloed van drugs komt natuurlijk je serotonine helemaal vrij, en heb je gewoon veel meer gevoelens. Dus als je het zo zegt, kan ik indd niet zonder drugs GOED me gevoelens uiten. maarja ik gebruik gelukkig niet zo veel, en wanneer ik gebruik is op feesten, en daar uit ik niet echt me gevoelens
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:29 

Hardtraxx Veteran

:huh: Snap de helft van alle geposte reacties in dit topic niet. xd
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:35 

Donateur

JolleNL schreef:
:huh: Snap de helft van alle geposte reacties in dit topic niet. xd

haha.. Jaa je moet een stuk terug lezen om alles te snappen! :/
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:39 

Donateur

Je eerste keer is echt niet per definitie de beste keer. Mijn beste keer was toch die keer op Dominator qua ervaring, en dat was mijn 5e keer ofzo. Kwam ook omdat ik er toen niet zo erg veel van verwachtte en juist als je het niet verwacht slaat ie keihard toe.

Trouwens heb gisteren een buisje 4-fmp vloeistof besteld bij een smartshop. Wachten tot Fusion en dan gaan we eens kijken wat het spul doet.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:56 

Donateur

dawasiknie schreef:
Trouwens heb gisteren een buisje 4-fmp vloeistof besteld bij een smartshop. Wachten tot Fusion en dan gaan we eens kijken wat het spul doet.

Ow nog nooit van gehoord! :/

ff wat info erover gezocht, klinkt best interessant.
Is het je eerste keer dat je het gaat gebruiken?

Effecten

Het effect van 4-FMP is 'amfetamine achtig', wat inhoud dat het duidelijk stimulerend is. Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA.

Dosering

Doorgaans wordt 4-FMP oraal genomen, maar nasaal is ook mogelijk.

Orale dosering:

* 50 - 80 mg is een lichte dosis

* 80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis

* 130 - 180 mg is een zeer sterke dosis

Nasale dosering

Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.

Werkingsduur

De werkingsduur verschilt van persoon tot persoon. Waar het bij sommige personen een vergelijkbare werkingsduur heeft als MDMA, werkt het voor andere meer dan twee keer zolang, zelfs tot op 12 uur na inname. En bij zeer hoge doseringen kan de na stimulatie nog tot op 24 uur na inname merkbaar zijn.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:01 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Haha, we hebben het er al net 2 pagina's lang over :thumbsup: Omdat het minder schadelijk is als mdma gebruik (niet zo neurotoxisch) en omdat het minder werkt op je serotine receptoren maar meer op je dopamine receptoren. Waardoor het ook niet je tolerantie voor mdma verhoogt.

Eerste paar uren heb je het gevoel van een mdma pil een beetje, lekkere euforie vooral maar zonder het strak staan. Dit duurt ongeveer even lang als xtc (een 3 a 4u). En daarna zwakt dat af en ga je gewoon een lekkere energie rush hebben waardoor je goed kan dansen maar zonder wazigheid.

Het is trouwens lang niet zo lekker als mdma uiteraard, maar voor tussendoor is het wel lekker om je lichaam een beetje te sparen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:05 

Hardtraxxer

4FMP is toch verboden? Anders ga ik ook wel even langs de smartshop, want verder heb ik nog nooit gehoord dat iemand hieraan kan komen terwijl ik het wel al een tijdje wil proberen.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:06 

Donateur

Bij hoge dosissen houdt het effect erg lang aan zonder dat je bij moet pakken had ik gelezen.
Vooral die energierush ben ik benieuwd naar, ik ken het van MDMA maar dat gaat altijd hand in hand met die ongelofelijke wazigheid en dat ben ik eigenlijk een beetje zat. Lijkt me wel tof als ik om half 7 nog heerlijk uit m'n dak kan gaan zonder enorme vermoeidheid en nog goed bij kennis ben ook.

Het klinkt ideaal iig. Werkt weinig op je serotonine, geeft je erg veel energie en een licht vrolijk gevoel, geen vaagheid en geen klapkaken, geen kater achteraf. Ben erg benieuwd iig.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:07 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
4FMP is toch verboden? Anders ga ik ook wel even langs de smartshop, want verder heb ik nog nooit gehoord dat iemand hieraan kan komen terwijl ik het wel al een tijdje wil proberen.

Ik heb geen probleem met eraan te komen, in de smartshop is het wel wat prijzig, in de illegale markt betaal je een 25euro voor een gram (= 6a7x gebruiken ongeveer). En ja er zijn wel smartshops die het onder de toonbank doorverkopen, ik geloof dat het dan flux ofzo heet.

dawasiknie schreef:
Bij hoge dosissen houdt het effect erg lang aan zonder dat je bij moet pakken had ik gelezen.

Klopt zelf vind ik rond de 150mg een erg relaxte dosis, heerlijke xtc-like euforie en daarna energie genoeg. Wil je toch bijpakken zorg dat je dan onder de 200mg blijft, slapeloosheid is een gekend probleem bij mensen die doseringen nemen boven de 200mg (tot meer als 24u niet kunnen slapen). De meeste mensen die bijnemen nemen dan ook eerst een capsule van 100a120mg en daarna nog eentje van 60mg ofzo er bovenop om het effect wat te verlengen.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:08 

Donateur

Google maar op flux CD-cleaner ;)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:11 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Haha lachen, owja ik moet je nog een pm zal ik zo even doen :thumbsup:

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=4-FMP
Citaat:
Synoniemen
4-FA
4-Fluoroamfetamine
para-Fluoroamfetamine
PFA
4-Flava
Re-joce
Flux
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:29 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Haha lachen, owja ik moet je nog een pm zal ik zo even doen :thumbsup:

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=4-FMP
Citaat:
Synoniemen
4-FA
4-Fluoroamfetamine
para-Fluoroamfetamine
PFA
4-Flava
Re-joce
Flux

Heeft iemand toevallig een link waar je dit kan bestellen via internet? :$
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:07 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
Inno schreef:

jaa klopt, ik kreeeg meestal ontzettende lul kicken, en omdat je je dan niet bezig houd met wat er om je heen gebeurt. Maak ik niet alles direct mee. Daardoor heb ik soms lege gaten de volgende ochtend, maar in die gaten heb ik gewoon met iemand volgas zitten lullen.

Jammer dat de 1e x al voor mij is geweest :( , dat was echt het beste moment ooit! -.-

Met een vriend samen thuis, en je gooit jezelf helemaal leeg. Waar je mee zit en weet ik het wat. Het waren gewoon een soort wijfen/homo gesprekken. Maar echt mooi dat je dat op die momenten gewoon kan doen. Je komt erachter om wie je echt geeft, en waar je mee zit. En dat gooi je gewoon er allemaal uit.

Dan ga ik nog maar is goed nadenken waar het mijn eerste keer gaat worden. Maar om eerlijk te zijn lijkt mij het ookwel leuker om het op een feest te doen, alleen voor het geval dat het fout zou gaan is het fijner om toch thuis te zijn.
Waarschijnlijk als je het thuis doet zal je wel de beste gesprekken ooit hebben met iemand. Ik heb het ookwel als ik gezopen heb dat ik opeens vanalles ga vertellen waar ik eigenlijk nooit geweten van heb dat ik er zo over dacht. Echt vaag is dat.

Ben net ook even op zoek gegaan naar die 4-fmp maar kan nog niet vinden waar je het kan kopen op internet.....
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:16 

Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:
Dan ga ik nog maar is goed nadenken waar het mijn eerste keer gaat worden. Maar om eerlijk te zijn lijkt mij het ookwel leuker om het op een feest te doen, alleen voor het geval dat het fout zou gaan is het fijner om toch thuis te zijn.

Fout kan het bijna niet gaan. Dat is het mooie aan mdma! :)
Tenzij je echt veel te veel in één keer doet natuurlijk. En als dat zo is, moet je fanta drinken en knuffelen met vrienden/kennissen. Dan ben je er zo weer bovenop :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:18 

Donateur

Bij een dosis onder de 100 mg gaat er sowieso niks mis je eerste keer. Afwachten en genieten, het is een drug die je helemaal overneemt.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:29 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

ff wat info erover gezocht, klinkt best interessant.
Is het je eerste keer dat je het gaat gebruiken?

Effecten

Het effect van 4-FMP is 'amfetamine achtig', wat inhoud dat het duidelijk stimulerend is. Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA.

Dosering

Doorgaans wordt 4-FMP oraal genomen, maar nasaal is ook mogelijk.

Orale dosering:

* 50 - 80 mg is een lichte dosis

* 80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis

* 130 - 180 mg is een zeer sterke dosis

Nasale dosering

Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.

Werkingsduur

De werkingsduur verschilt van persoon tot persoon. Waar het bij sommige personen een vergelijkbare werkingsduur heeft als MDMA, werkt het voor andere meer dan twee keer zolang, zelfs tot op 12 uur na inname. En bij zeer hoge doseringen kan de na stimulatie nog tot op 24 uur na inname merkbaar zijn.

Zeer sterke dosering :thumbsup:

Trouwens, de eerste keer MDMA kan niet overtroffen worden? Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb afgelopen zaterdag een 20x zo'n vette tijd gehad als toen bij de Feestfabriek waar ik voor het eerst heb gebruikt :yay:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:43 

Hardtraxxer

Mijn eerste x is nog steeds de beste :P En dat was maar een blauwe mercedes, god dat was fantastisch en dat heb ik nooit mee gehad:P Ook niet met de sterkere van dit moment.

Maargoed, ik hou voorlopig een stop van een aantal maanden, want voel me de laatste tijd wel wat minder, en het snoepgoed werkt ook minder, voor mijn gevoel althans. Op naar het bier :D
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:00 

Hardtraxx Newbie

Nog nooit iets anders gedaan dan dingen roken en dat ga ik wss ook niet doen ook niet. Hoop ik
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:05 

Hardtraxx Elite

Hubart schreef:
Nog nooit iets anders gedaan dan dingen roken en dat ga ik wss ook niet doen ook niet. Hoop ik

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

Hubart schreef:

Een pilletje slikken (als je weet wat je doet) is minder schadelijk dan blowen, ver aangeschoten van de drank zijn of roken.

Dus...

Hoop nog eens :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:35 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Een pilletje slikken (als je weet wat je doet) is minder schadelijk dan blowen, ver aangeschoten van de drank zijn of roken.

Dus...

Hoop nog eens :)

Same for :love: LSD :love:. En nu ik toch over psychedelische drugs bezig ben, op Q-Base liep een held rond die 20mg 2C-E op had, nu moet ik zeggen dat is een behoorlijk heftige dosis en zwaar trippende shit. Hij meende dat hij in Avatar rondliep ofzo, vond het wel een heldenactie. Ik zou het zelf niet aankunnen en hij ging dan ook nog zwaar los de hele tijd :woot:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:08 

Hardtraxxer

ik doe geen drugs. heb ooit een paar keer geblowd maar zo geweldig vond ik dat nou ook weer niet. pillen heb ik niet nodig om het vol te houden op een feest. q-base 11 uur lang ging me goed af.

het klinkt allemaal wel leuk en spannend maar drugs doe ik absoluut niet.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen