DarkBeatz schreef:
Nee natuurlijk niet, vraag maar aan Chukkelz, die kan wel bevestigen dat mijn uithoudingsvermogen of hard losgaan zeker niet heeft geleden onder de magnesium afgelopen zaterdag.

Ik geloof je wel hoor

Dacht alleen dat je er misschien wat slap/minder krachtig van werd. Dat gebeurt namelijk meestal als je spierverslappende middelen gebruikt.
Wat betreft een eerste keer...
In een vertrouwde omgeving (thuis op de bank) met (alleen) een paar mensen met wie je echt goed op kan schieten lijkt mij misschien wel de beste optie.
Maar mijn eerste keer was Hardbass 2010 en dat was ook gewoon heerlijk en geweldig, onvergetelijk feest daardoor

Je moet voor jezelf bedenken wat je het liefste wilt:
- Veel liefde/aantrekking voelen tot je omgeving/medemens en je echt heeeeeeel chill (maar toch energiek) voelen.
OF
- NOG meer genieten van de muziek dan anders, onvermoeibaar zijn, samen met je beste vriend/vriendin losgaan op de muziek, gek doen, puur genieten van het moment.
Zoiets

En oh ja, iedereen heeft het er over dat je hele momenten tijdens gebruik vergeet. Dit is volgens mij maar heel beperkt het geval. Je bent alleen vaak heel specifiek met een bepaald ding bezig waardoor alles wat om je heen gebeurt gewoon langs je heen gaat.