Bijna al die klachten heb ik meerdere dagen per week ook 'gewoon'. (de ene keer veel extremer dan de andere).wrote:Inno, ik had ff wat info opgezocht over dat magnesium.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... ekort.html
De klachten klinken soms wel erg bekend na een zaterdagie flink knallen!
Heb het dus ook vaak op feesten (Dacht tot nu toe dat het door te weinig drinken/teveel zon kwam). Ook al lang voordat ik ooit drugs had gebruikt.
Op de dag na een feest heb ik er niet meer last van dan anders eigenlijk. Meestal wel op de reis naar huis en als ik in bed ga liggen. Omdat ik t aan vochttekort toechreef, nam ik een theelepeltje vol zout en 2 glazen warm water (raakt m'n maag niet van streek, en eten lukt niet, zout houdt vocht vast
Ik denk dat het misschien wel komt omdat ik te weinig Magnesium eet/drink of opneem dan.
Misschien is het ook wel gewoon iets met m'n nieren. Ik ga morgen nog Magnesiumsupplementen halen en kijken of dat verbetering geeft voor m'n normale leven. Zo niet, stap ik gewoon eens naar de dokter om te kijken of het probleem 'dieper' zit.
Ik eet genoeg voer waar magnesium in hoort te zitten volgens mij, niet minder dan mensen om me heen en die hebben er (waarschijnlijk) geen last van