Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:10 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Inno, ik had ff wat info opgezocht over dat magnesium.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... ekort.html

De klachten klinken soms wel erg bekend na een zaterdagie flink knallen!

Bijna al die klachten heb ik meerdere dagen per week ook 'gewoon'. (de ene keer veel extremer dan de andere).
Heb het dus ook vaak op feesten (Dacht tot nu toe dat het door te weinig drinken/teveel zon kwam). Ook al lang voordat ik ooit drugs had gebruikt.

Op de dag na een feest heb ik er niet meer last van dan anders eigenlijk. Meestal wel op de reis naar huis en als ik in bed ga liggen. Omdat ik t aan vochttekort toechreef, nam ik een theelepeltje vol zout en 2 glazen warm water (raakt m'n maag niet van streek, en eten lukt niet, zout houdt vocht vast :) ) Dan was het als ik wakker werd vaak wel over.

Ik denk dat het misschien wel komt omdat ik te weinig Magnesium eet/drink of opneem dan.

Misschien is het ook wel gewoon iets met m'n nieren. Ik ga morgen nog Magnesiumsupplementen halen en kijken of dat verbetering geeft voor m'n normale leven. Zo niet, stap ik gewoon eens naar de dokter om te kijken of het probleem 'dieper' zit.

Ik eet genoeg voer waar magnesium in hoort te zitten volgens mij, niet minder dan mensen om me heen en die hebben er (waarschijnlijk) geen last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

Ik zit nu al fanatiek aan de Vitamines, anti-oxidanten en vanaf morgen Magnesium...

Ik ga nu gewoon gezonder leven, indirect DOOR DRUGS! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:22 

Donateur

Klinkt indd echt als een serieus probleem bij je, heb er zelf alleen last van de dagen na het feesten. Maar ik ben wel nieuwschierig hoe Darkbeatz 1200 mg naar binnen krijgt op een feest. Supplementen zien er toch uit als grote capsules. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Klinkt indd echt als een serieus probleem bij je, heb er zelf alleen last van de dagen na het feesten. Maar ik ben wel nieuwschierig hoe Darkbeatz 1200 mg naar binnen krijgt op een feest. Supplementen zien er toch uit als grote capsules. :whistle:

Idd, en als je dan gepakt wordt mag je uitleggen wat die 12 grote pillen zijn die je bij je hebt... wordt denk ik gezien als een dealer-dosis XTC :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:48 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Voor die tijd? tijdens het feest? erna? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Heb je dan een hele pot magnesium bij je ofzo? :D

Je neemt gewoon een 1000mg magnesium in iets voordat je aan je eerste pil begint, daarna hoef je er niet meer van bij te nemen. Op Q-Base heb ik deze zelfs om 17u ingenomen, en ben ik pas om 22u begonnen met mijn eerste pil. Dus zo werkt het ook maar het zal ongetwijfeld nog beter werken als je het een half uurtje inneemt voor het spacen.

Citaat:
Magnesium
A mineral that is involved in muscle relaxation. There are
numerous anecdotal reports from MDMA users that magnesium
reduces jaw clenching (trisma) and tooth grinding (bruxia)
caused by MDMA and other amphetamines. High doses of magnesium
may cause diarrhoea; magnesium is not recommended
for people with kidney problems. Otherwise, it is generally
safe.

Citaat:
Antioxidants
One group of supplements commonly used to pre/post load
are the antioxidants. Some antioxidants include: vitamin C,
vitamin E, vitamin A, alphalipoic acid, selenium, zinc, magnesium,
grape seed extract, gingko biloba, milk thistle, green
tea, co-enzyme Q10 etc.
Antioxidants are substances that reduce oxidation (also called
oxidisation). Oxidation can cause the production of free radicals,
which are highly reactive molecules that can damage
cells in the body. MDMA appears to cause some damage to
brain cells by a process of oxidation (there are a few theories
on how MDMA damages brain cells, but they nearly all involve
oxidation of free radicals). Taking additional antioxidants
should help to reduce the formation of free radicals during
MDMA use, which means less risk of neurotoxicity.
Antioxidants often work better when taken in combination –
for example, vitamin C regenerates exhausted vitamin E;
grape seed extract enhances vitamin E.

Citaat:
Tolerance
The rats who were given vitamin C +MDMA were then given
more MDMA one week later. They showed more effects from
MDMA than the rats that didn’t get vitamin C. This suggests
that vitamin C reduced the rats MDMA tolerance.

Citaat:
Neurotoxicity
Two studies have found that antioxidants’ can reduce MDMA
related neurotoxicity in rats. One of these studies gave rats
vitamin C + MDMA1, the other alphalipoic acid + MDMA2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:50 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

1200mg magnesium staat gelijk aan 4 kleine pilletjes van elk 300mg. Nog kleiner als een xtc tablet. En wanneer je gepakt word en je zegt dat het magnesium is dan zullen ze dit ook laten testen en zul je daarvoor niet beboet worden of zwaarder gestraft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
1200mg magnesium staat gelijk aan 4 kleine pilletjes van elk 300mg. Nog kleiner als een xtc tablet. En wanneer je gepakt word en je zegt dat het magnesium is dan zullen ze dit ook laten testen en zul je daarvoor niet beboet worden of zwaarder gestraft.

Dat overleven m'n darmen niet :') Ik heb ook niet zo heel veel nodig aangezien ik m'n mond meestal wel redelijk in bedwang heb :P

Ze moeten dan wel ter plekke kunnen testen. En ze gaan je toch raar aan kijken waarom je zoveel magnesium bij je hebt lijkt me :P Maar goed, past sowieso wel bij de andere pillen :P

Maar waar haal je die pilletjes van 300 mg? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:15 

Hardtraxx Addict

Zijn er nog meer mensen die gaan kaakschaatsen op Fusion?

OT:
Werkt dat magnesium echt goed? Want een vriend van mij ziet eruit als een lompe vissebek zodra die aan de M gezeten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:16 

Donateur

Moet ik maar eens gaan doen met dat magnesium. Kaakmalen enzo voelt tijdens je trip altijd superrelaxt en heerlijk aan, maar de dagen d'rna is het kommer en kwel en heb ik gewoon een paracetamol nodig om de kaakpijn een beetje te laten verdragen. Dan maar liever geen gekke bekken trekken omdat het chill is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:23 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
Kijk zo moet je dus connecties opbouwen! :thumbsup: hahah.
Nee helaas, woon zelf in Delft.

off-topic/woonplaats-topic-t7891.html

en dan naar deze link:

http://maps.google.com/maps/ms?hl=nl&pt ... 0cfbb3d54d

Hier kan je zien waar veel hardtraxxers wonen! :innocent:

Bedankt Kevin-Raw!!
Laatste tijd heb ik last van hartritme stoornissen. Er is niks bij me onderzocht. Dus weet niet of ik het ook zo moet noemen. Maar heb nu al een aantal keren gehad dat mijn hart voor een 1 uur lang veel te hart en snel sloeg. Meestal de dag erna ook last van stevige steken in mijn borst/hart.
Denken jullie dat als ik een pilletje neem meer last hiervan zou hebben. Of kan ik dit beter een keer met een dokter bespreken of iemand die er meer over geleerd heeft in ieder geval!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:24 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Moet ik maar eens gaan doen met dat magnesium. Kaakmalen enzo voelt tijdens je trip altijd superrelaxt en heerlijk aan, maar de dagen d'rna is het kommer en kwel en heb ik gewoon een paracetamol nodig om de kaakpijn een beetje te laten verdragen. Dan maar liever geen gekke bekken trekken omdat het chill is.

Tijdens het spacen is het inderdaad zeer fijn, maar tegen het einde van de space kan ik me er zeker aan ergeren!
Wat ik een paar feesten geleden trouwens heb uitgevonden is dat je gewoon GEEN kauwgom of iets dergelijks in je mond moet doen.
Als je een klein beetje alert bent op je kaakmalen dan zal je er de volgende dag(en) veel minder last van hebben. Geen spierpijn in de kaken, maar wel 2 wangen die wondjes opgelopen hebben, maar die heb je sowieso :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:25 

Donateur

stuart9 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Kijk zo moet je dus connecties opbouwen! :thumbsup: hahah.
Nee helaas, woon zelf in Delft.

off-topic/woonplaats-topic-t7891.html

en dan naar deze link:

http://maps.google.com/maps/ms?hl=nl&pt ... 0cfbb3d54d

Hier kan je zien waar veel hardtraxxers wonen! :innocent:

Bedankt Kevin-Raw!!
Laatste tijd heb ik last van hartritme stoornissen. Er is niks bij me onderzocht. Dus weet niet of ik het ook zo moet noemen. Maar heb nu al een aantal keren gehad dat mijn hart voor een 1 uur lang veel te hart en snel sloeg. Meestal de dag erna ook last van stevige steken in mijn borst/hart.
Denken jullie dat als ik een pilletje neem meer last hiervan zou hebben. Of kan ik dit beter een keer met een dokter bespreken of iemand die er meer over geleerd heeft in ieder geval!?

Dat durf ik zelf echt niet te zeggen, ben geen arts :innocent: Denk dat andere leden er wel wat van af weten, of anders misschien ff een echt drugsadviesforum opzoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:30 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Werkt dat magnesium echt goed? Want een vriend van mij ziet eruit als een lompe vissebek zodra die aan de M gezeten heeft.

Werkt echt goed ja, zowel voor mij als mijn mede spacers :thumbsup:

Magnesium kan je gewoon in de Etos/Tuinen vinden, of in het Kruidvat voor de Belgen, daar komen de mijne vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:32 

Hardtraxx Elite

stuart9 schreef:
Bedankt Kevin-Raw!!

Als ik jou was zou ik advies zoeken bij een dokter. XTC gebruik voor mensen met hartritmestoornissen kan levensgevaarlijk zijn. Dus laat je hart eens goed onder de loep nemen voor je eraan begint. Dat lijkt me het enige correcte advies in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:36 

Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:

Ik heb ook wel eens last gehad van steken bij m'n hart. Dat en (bijna) alle andere symptomen van magnesiumtekort. Kan ook gewoon vitaminegebrek zijn. Dus dat kan je als eerste optie zien.
Ik zou voorstellen eerst een paar dagen/weken (Normale dosis op de verpakking) Magnesium supplementen te eten. Kijken of dat het oplost.

Als dat niet zo is zou ik ABSOLUUT eerst naar een arts toe voor je drugs gaat gebruiken.

Je hart gaat flink tekeer tijdens gebruik, dus ik raad het zeker af om iets te gaan gebruiken zolang je hier last van hebt (en ook een ruime tijd er na voor de zekerheid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 23:03 

Hardtraxx Veteran

Verdomme, krijg net te horen dat de Rode Duifjes binnen zijn, net nu ik heb besloten om ff 2 á 3 maanden rust te houden. Ach ja, dan maar m'n vrienden er blij mee maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 23:10 

Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
stuart9 schreef:

Ik heb ook wel eens last gehad van steken bij m'n hart. Dat en (bijna) alle andere symptomen van magnesiumtekort. Kan ook gewoon vitaminegebrek zijn. Dus dat kan je als eerste optie zien.
Ik zou voorstellen eerst een paar dagen/weken (Normale dosis op de verpakking) Magnesium supplementen te eten. Kijken of dat het oplost.

Als dat niet zo is zou ik ABSOLUUT eerst naar een arts toe voor je drugs gaat gebruiken.

Je hart gaat flink tekeer tijdens gebruik, dus ik raad het zeker af om iets te gaan gebruiken zolang je hier last van hebt (en ook een ruime tijd er na voor de zekerheid)

Dat ga ik is proberen die magnesiumsuplementen. Ga ik morgen gelijk halen als ik klaar ben met mijn werk.
Denk eigenlijk ook dat je gelijk hebt over de vitamines. Afgelope tijd (maand)heb ik bijna elke dag wel alchol genuttigd in grotere hoeveelheden. Nee ben hier niet trots op om te zeggen op een forum!! Gevolg dat alle gezonde vitamines nodig waren om mijn lichaam elke keer te laten herstellen van de alcohol.
En het was ook voor mij de eerste keer dat ik die symptome had. Heb een niet zo leuke periode achter de rug en die heb ik weggedronken. Maar daar ben ik nu klaar mee!!!
Laat ik wel even duidelijk zijn: ik zie drugs niet als een uitweg om alles te vergeten, maar gewoon als funnmiddel om extra te genieten van alles.

Als ik die symptome nog heb na een aantal weken, dan ga ik naar de dokter om alles is even goed te laten nakijken. Dan afwachten wat de uitkomst is voordat ik verder stappen neem met drugs!

Iedereen bedankt voor alle snelle adviezen!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 01:49 

Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:
Dat ga ik is proberen die magnesiumsuplementen. Ga ik morgen gelijk halen als ik klaar ben met mijn werk.
Denk eigenlijk ook dat je gelijk hebt over de vitamines. Afgelope tijd (maand)heb ik bijna elke dag wel alchol genuttigd in grotere hoeveelheden. Nee ben hier niet trots op om te zeggen op een forum!! Gevolg dat alle gezonde vitamines nodig waren om mijn lichaam elke keer te laten herstellen van de alcohol.
En het was ook voor mij de eerste keer dat ik die symptome had. Heb een niet zo leuke periode achter de rug en die heb ik weggedronken. Maar daar ben ik nu klaar mee!!!
Laat ik wel even duidelijk zijn: ik zie drugs niet als een uitweg om alles te vergeten, maar gewoon als funnmiddel om extra te genieten van alles.

Als ik die symptome nog heb na een aantal weken, dan ga ik naar de dokter om alles is even goed te laten nakijken. Dan afwachten wat de uitkomst is voordat ik verder stappen neem met drugs!

Iedereen bedankt voor alle snelle adviezen!!! :thumbsup:

Wat ik ook zou doen is beter op je voeding in het algemeen letten dan. Als je lichaam een flinke klap heeft gehad door de alcohol kun je dit het beste opvangen met gezonde voeding met veel vitamines en voedingsstoffen. En zekerrrr eerst naar de dokter voor je aan de schijfjes begint helemaal als je al klachten aan je hart denkt te hebben.

@Iedereen: Waarom zou je aan die magnesiumpillen beginnen? Vita C en E tabletten gebruik ik wel maar magnesium kun je toch ook aanvullen met voldoende magnesiumrijk voedsel?

Citaat:
Je kunt een tekort aan magnesium aanvullen met een magnesiumsupplement, maar je kunt ook heel goed magnesiumrijke voeding eten. Hieronder volgt een lijst van voedingsmiddelen die rijk zijn aan magnesium. Het is belangrijk dat je minstens 2 producten per dag eet in voldoende mate. Dus bijvoorbeeld soja yoghurt met zemelen als ontbijt, meergranenbrood als lunch, banaan en/of ananas tussendoor en als diner rijst. Zo kun je zelf per dag zorgen dat je extra magnesium binnenkrijgt.

Voeding die rijk is aan magnesium

■cacao
■volkoren/meergranenbrood
■tarwezemelen
■sojaproducten
■noten (vooral pecan, amandelen en cashewnoten)
■pinda's
■bonen
■granen
■zonnebloempitten en sesamzaad
■roggebrood
■donkere bananen
■risotto en zilvervliesrijst
■spinazie
■ananas
■pompoenpitten
■makreel
■krab
■heilbot
■pruimen

Begin je dag gewoon met donker brood, neem een banaan mee naar je werk/school/stage, eet fruit tijdens je pauze en 's avonds zo min mogelijk uit het frituur en veel pasta's, rijst, kolen etc. bij je maaltijd. Dan heb je die magnesium tabletten helemaal niet nodig! En als je ze dan wel gebruikt let er dan heel goed op dat je niet meer binnenkrijgt als de maximum aanbevolen hoeveelheid! Dus als je een tablet neemt, denk ik dan ook over na wat je die dag nog gaat eten of hebt gegeten. Té veel is nooit goed. Zelfde geldt trouwens ook voor de vitamines.

Begint nu wel een beetje op een voedings/fitnessforum te lijken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 08:45 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
@Iedereen: Waarom zou je aan die magnesiumpillen beginnen? Vita C en E tabletten gebruik ik wel maar magnesium kun je toch ook aanvullen met voldoende magnesiumrijk voedsel?

Ik doe het zo omdat ik niet te veel wil eten. En ik ben een lui zwijn :D Ook hou ik van zwart op wit bewijs dat ik inderdaad genoeg van binnen krijg.
Maar inderdaad, het (magnesiumrijk) voedsel wat je hierboven noemde is inderdaad meteen ook een stuk gezondere leefstijl :)

Maar gewoon gezond eten (daar hoort ook bij nee zeggen tegen chips/snoep/chocola etcetera) is sowieso belangrijk. Zeker als je een keer drugs wilt gaan gebruiken.
Ongezond er aan beginnen is het lang zo leuk niet, je hebt meer nodig, zo kom je in een vicieuze cirkel waarin je jezelf alleen maar steeds meer toetakelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 08:55 

Donateur

Ik ga zo in me pauze maar ff kijken bij de De Tuinen, zit naast me werk. Misschien hebben ze nog wel leuke aanbiedingen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 09:03 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:

Magnesiumrijk voedsel gaat niet voldoende zijn om je kaken ontspannen te houden tijdens een nachtje spacen. Je hebt toch een stevige dosis nodig voor je een nachtje aan de mdma gaat, dat is niet haalbaar met voedsel alleen. Mensen met een algemeen magnesium tekort is wat anders uiteraard. Maar het merendeel van de spacers heeft gewoon een eenmalige dosis van magnesium nodig voor het spacen om ervoor te zorgen dat hun kaken niet draaien als een malle met pijnlijke kaken en wangen tot gevolg de dag nadien, en laat ons eerlijk zijn het ziet er ook niet echt uit op een feest als iemand zo strakke kaken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 09:43 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Magnesiumrijk voedsel gaat niet voldoende zijn om je kaken ontspannen te houden tijdens een nachtje spacen. Je hebt toch een stevige dosis nodig voor je een nachtje aan de mdma gaat, dat is niet haalbaar met voedsel alleen.

Het ontspant je spieren dus... In je hele lichaam... Belemmert dat dan niet het goed hard kunnen losgaan/uithoudingsvermogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 10:19 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:
Magnesiumrijk voedsel gaat niet voldoende zijn om je kaken ontspannen te houden tijdens een nachtje spacen. Je hebt toch een stevige dosis nodig voor je een nachtje aan de mdma gaat, dat is niet haalbaar met voedsel alleen.

Het ontspant je spieren dus... In je hele lichaam... Belemmert dat dan niet het goed hard kunnen losgaan/uithoudingsvermogen?

Nee natuurlijk niet, vraag maar aan Chukkelz, die kan wel bevestigen dat mijn uithoudingsvermogen of hard losgaan zeker niet heeft geleden onder de magnesium afgelopen zaterdag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:03 

Hardtraxx Addict

stuart9 schreef:
Ik denk dat ik het ga doen als mijn ouders op vakantie zijn. Dan nodig ik een vriendin van me uit. Dit wil het ook graag een keer proberen. En dan gaan we samen een leuk avondje van maken. Zal is vragen of zij nog wat connecties heeft.
Enne ik laat tegen die tijd als ik gebruikt heb een verhaal horen hier over mijn ervaring!! Dat sowiezo na al die verhalen
die ik van jullie heb gehoord hebben jullie er dan recht op.
Woont niemand van jullie toevallig in de mooie proviencie zeeland??

Zelf kom ik wel uit zeeland, maar ga je voor het eerst een pilletje nemen op de bank thuis met een vriendin? Zou ik niet doen kerel, die eerste keer is vaak niet zo 1 2 3 te overtreffen en dat moet je echt in een ideale setting doen. De setting waar X ideaal voor is, is natuurlijk op een harddance feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:14 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Zelf kom ik wel uit zeeland, maar ga je voor het eerst een pilletje nemen op de bank thuis met een vriendin? Zou ik niet doen kerel, die eerste keer is vaak niet zo 1 2 3 te overtreffen en dat moet je echt in een ideale setting doen. De setting waar X ideaal voor is, is natuurlijk op een harddance feest ;)

Niet mee eens, mijn eerste keer was op vakantie aan zee op het strand en al zwemmend in de zee met mijn beste vriend. Ik kan je vertellen, geen enkele andere ervaring op een harddance feest kan dat overtreffen. :love: Je word zo ontzettend relaxed en kunt jezelf zo openen tot degene waar je bij bent, dat is toch echt een heel ander effect als op een feest waar de muziek dan wel prachtig klinkt en je gewoon 100% geniet van het losgaan.

Leuke quotes van dhpforum omtrent 4-fmp:

Citaat:
4-FMP is minder neurotoxisch dan andere amfetamines uit de halogeen series, maar bij hogere dosissen is neurotoxiciteit nog steeds een groot probleem. Neurotoxiciteit & verslavingspotentieel liggen ook lager dan bij bijvoorbeeld mdma, maar dat wil niet zeggen dat het 100% veilig is.

Citaat:
En je hebt 1 oude paper waaruit bleek dat fluor de enige 4-halo amphetamine was die NIET neurotoxisch was.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen