Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:02 

Hardtraxx Newbie

Je gaat het niet ineens gebruiken als je naar en hardstyle feest bent geweest of daar bent.
Het ligt puur in je aard. Als je ee nu tegen bent Dan ben je er volgend jaar nog steeds tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:07 

Hardtraxx Veteran

Hubart schreef:
Je gaat het niet ineens gebruiken als je naar en hardstyle feest bent geweest of daar bent.
Het ligt puur in je aard. Als je ee nu tegen bent Dan ben je er volgend jaar nog steeds tegen.

Niet echt, ik was er eerst vol op tegen om zelf te gebruiken, maar toen ben ik me gaan interesseren erin en gaan kijken op internet hoe je je dan voelt en wat het met je doet. Toen dat me wel aanstond, ben ik gaan kijken wat de gevaren ervan kunnen zijn en wat voor schade het kan aanbrengen, als je het rustig aan doet. Dat bleek dus mee te vallen, en vandaar dat ik zoiets had van "Ik wil het ook wel eens proberen". En ik snap nu maar al te goed waarom mensen gebruiken, want het is ook een echt geweldig gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

Hubart schreef:

Niet waar.
Ik en twee vrienden hebben er 2 jaar lang niets van willen weten.

Maar je ziet en leert over drugs, en dan ga je toch een keertje proberen, want het leek ons toch wel leuk. Nou daar bleef het niet bij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

Hubart schreef:

Het is niet zozeer omdat je een keer naar een hardstyle feest gaat, maar omdat je er achterkomt dat de meeste vooroordelen die je hebt niet kloppen. Als je van tevoren al alle kennis hebt, en er nog steeds niet aan wil doen, dan zal dat inderdaad zo blijven. De plotselinge verandering van mening komt doordat je bijleert over drugs. Bij mij had dat niks te maken met hardstyle feesten, maar vooral door het boek Ecstasy en de ervaringen van m'n huisgenoot.

Hardstyle feesten zijn dan gewoon de meest voor de hand liggende gelegenheid om te gebruiken. Sindsdien heb ik het ook op lowlands gedaan met allerlei soorten muziek, en ben ik van plan om het na fusion op zoveel mogelijk verschillende soorten feesten te doen, om de combinatie met die verschillende soorten muziek, sfeer, etc. uit te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Ach, Sneek hé :P Maar idd, dat heb ik ook gedaan, eerst bij Mol en Sjefke langs info gevraagd, voordat ik aan de shit begon bij de Feestfabriek. En ik leer steeds bij, zo heb ik van Q-Base onthouden van DarkBeatz dat ik vooral veel fruit en vitamine C moet eten ná het gebruiken! Trots op mezelf dat ik dat juist WEL onthouden heb, ondanks dat ik zo compleet wasted was. :clap:

Top man, ik ben zelfs trots op je dat je dat nog weet :thumbsup: Iedereen wat wel eens aan de xtc gaat zou zich eigenlijk in de etos een pot vit C van 1000mg moeten halen, kost hooguit 5euro voor 60stuks. Zowel 1 a 2 dagen voor en na gebruik 1 per dag nemen. De dag dat ik gebruik pak ik eentje sochtends en 1 wanneer ik ga slapen na het feest. Als je veiligheid je troef is kan je ook nog vit E halen bij de tuinen en 5-HTP. Vooral 5-HTP is aan te raden maar wel een stuk prijziger (18euro). 5-HTP word in je lichaam omgezet naar serotine, 1 per dag hiervan na gebruik zorgt er voor dat je vrijwel geen dinsdagdip hebt. Vitamine C en E zijn zeer sterke anti oxidanten, deze zorgen ervoor dat je minder snel hersenschade zult oplopen bij gebruik. Ook is al aangetoond dat vitamine C ook ervoor zorgt dat je minder snel tolerantie opbouwt.

Dus veilig spacen mannen :thumbup:

Dit is een goede folder voor wie er interesse voor heeft:
https://docs.google.com/viewer?url=http ... oading.pdf

Zo... Net terug van de Etos en daar ff eigen merk Vitamine C (1000 mg), Vitamine E (400 mg), Magnesium gehaald. Gewoon 3x goedkoper dan die duurdere merken. 5-HTP hadden ze nog nooit van gehoord in de Etos, maar gelukkig in De Tuinen wel, dus daar maar gehaald. 50 mg.

Denk dat ik zo wel goed zit en ik gebruik het onder het mom van 'school' en om 'fit' te blijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zo... Net terug van de Etos en daar ff eigen merk Vitamine C (1000 mg), Vitamine E (400 mg), Magnesium gehaald. Gewoon 3x goedkoper dan die duurdere merken. 5-HTP hadden ze nog nooit van gehoord in de Etos, maar gelukkig in De Tuinen wel, dus daar maar gehaald. 50 mg.

Denk dat ik zo wel goed zit en ik gebruik het onder het mom van 'school' en om 'fit' te blijven xd

Me2 :D Q10, vitamineC en 5-HTP bij DeTuinen gehaald :P

Moet alleen nog even magnesium halen, misschien nog wel het belangrijkste :D Want het zou best is kunnen dat ik sowieso een magnesiumtekort heb. Alle symptomen van magnesiumtekort komen me namelijk verdacht bekend voor (al jaren), behalve menstruatieproblemen dan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Chukkels schreef:

Me2 :D Q10, vitamineC en 5-HTP bij DeTuinen gehaald :P

Moet alleen nog even magnesium halen, misschien nog wel het belangrijkste :D Want het zou best is kunnen dat ik sowieso een magnesiumtekort heb. Alle symptomen van magnesiumtekort komen me namelijk verdacht bekend voor (al jaren), behalve menstruatieproblemen dan :')

xd

Maar ik merk inderdaad dat ik de laatste tijd ook nog veel op m'n wang bijt en op m'n tanden knars. Dus ja, dan toch maar ff nemen. Maar tering wat zijn die pillen groot :/

PS. Wat is Q10?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:54 

Hardtraxx Newbie

Klopt het nou ook dat je een kleine lul van xtc krijgt. En dat je echt heel moeilijk kan plassen??
Lijkt me namelijk lastig als je wel veel vocht moet drinken tegen uitdroging.

Ik wil zelf binnekort ook een keer een pilletje proberen. Helemaal nu ik dit forum door gebladerd/ gelezen heb.
Eerst had ik ook een vooroordeel over de "pilleslikkers", dat het kansloze figuren zijn. En zonder pil niet
kunnen genieten van muziek en feesten. Maar nu lees ik wat nou echt de ervaring en het genot ervan is.
Dat heeft me ook overtuigd om het te doen.
Maar nu mijn probleem, ik zou niet weten waar ik het vandaan moet halen. En op een feest vertrouw ik het
niet echt om iets te kopen. Iemand tips??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar ik merk inderdaad dat ik de laatste tijd ook nog veel op m'n wang bijt en op m'n tanden knars. Dus ja, dan toch maar ff nemen. Maar tering wat zijn die pillen groot :/

PS. Wat is Q10?

Dat wordt er echt niet minder op als je Vitamine C en magnesion en VitE meeneemt hoor :') Misschien zelfs juist erger.
Je moet gewoon zorgen dat je 24/7 kauwgom in je mond hebt.

Q10 helpt mee om meer energie te hebben en te halen uit je eten. En het is een anti-oxidant (Vitamine C en E ook), en die heb je heel veel nodig om en bij gebruik van M.
Ik weet alleen niet of ik naast Q10 en Vitamine C dan ook nog Vitamine E zou moeten hebben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:02 

Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:
Klopt het nou ook dat je een kleine lul van xtc krijgt. En dat je echt heel moeilijk kan plassen??

Ik wil zelf binnekort ook een keer een pilletje proberen. Helemaal nu ik dit forum door gebladerd/ gelezen heb.
Eerst had ik ook een vooroordeel over de "pilleslikkers", dat het kansloze figuren zijn. En zonder pil niet
kunnen genieten van muziek en feesten. Maar nu lees ik wat nou echt de ervaring en het genot ervan is.
Maar nu mijn probleem, ik zou niet weten waar ik het vandaan moet halen. En op een feest vertrouw ik het

Gewoon connecties maken op feesten, meestal zie je wel of iemand een beetje een normaal persoon is, maar wel onder invloed van drugs. Later na het feest rustig met hem erover hebben via PF/msn/whatever, en dan kijken of hij ook naar een feest gaat, waar jij ook heen gaat. Dan kun je aan hem vragen of hij ook wat voor jou kan regelen.

Of anders in je woonplaats, waarvan je van mensen weet die gebruiken, gewoon een keer vragen. Moelijk is het in ieder geval niet om eraan te komen.

En over je eerste alinea. Lol. Nee, het is een fabeltje dat je een kleine krijgt. Het moeilijk pissen is wel waar, op feesten zelf heb ik er 9 van de 10 keer niet zoveel last van, vooral niet als je (water) blijft drinken, maar de dag erna heb ik er wel eens problemen mee. Maar dat is niet zo erg, het komt er vanzelf wel uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:08 

Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:

Je lul is vrij klein ja. Maar als je veel zweet/sport is je lul sowieso heel klein. Dat is niet per se het effect van mdma. Het zal wel zijn omdat je lichaam bloed op andere plaatsen harder nodig heeft, dat komt natuurlijk wel deels door de Mdma.

Pissen is wel te doen (als je niet teveel gebruikt). Het niet kunnen pissen komt meer omdat je heel gespannen bent.
De gouden tip om gewoon te kunnen pissen (als je echt nodig moet) is: Fluiten, ONTSPAN!. Ga gewoon vrolijk een liedje fluiten en probeer het er niet uit te persen, want dat werkt helemaal niet.

Je moet gewoon mensen zien te vinden die gebruiken of wel eens gebruikt hebben. Bij voorkeur mensen die je goed kent en kan vertrouwen. Vaak zijn het er meer dan je denkt.
De kleur en het logo hier even posten, zijn hier genoeg mensen die kunnen vertellen of die te vertrouwen zijn of niet. En zeker voor een eerste keer ook: niet te zwaar/sterk :)

En sowieso: Begin gewoon met een halfje :)

Zorg dat je genoeg drinkt en veel vitamine C eet voor en na het feest.
(zie de tips over vitamines etcetera op afgelopen 2/3 pagina's)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:11 

Donateur

hahaha ik zie het al voor me dat ik na jaren gebruik, geen pikkie meer over heb! :lol:
Je heb tijdens gebruik alleen niet zoveel gevoel erin, hij is gewoon op ze slapste stand sogesegt, en bij sommige is dat dan niet zo groot :x Met problemen met plassen heb ik alleen last als ik echt HEEEL veel heb gebruikt en dan vooral mdma hoeveelheid. Maar na goed concentreren, fluiten op advies van INNO volgens mij. eerder in dit topic. en dan komt het er wel uit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:24 

Hardtraxx Newbie

Super van al die reacties :thumbsup:
Ik ga komende tijd is wat mensen rond vragen en wat rond babelen om wat connecties te krijgen.
Vrienden van mij gebruiken het niet en zijn er eigenlijk ook op tegen. Maar ze hebben wel tegen me
gezegd dat het mijn eigen keuze is om het te doen. Gelukkig maar!! Ga is even met wat mensen van
mijn werk op zoeken, want een aantal weet ik dat ze wel gebruiken dus hopelijk kan ik via hun wat regelen.
Weet alleen niet of ik ze echt kan vertrouwen.. Maar dat zien we dan wel weer!
En ik had al door dat je de eerste keer niet te veel moet gebruiken, mij leek een halfje ook
ruim voldoende.
Kan je de eerste keer het beste thuis doen of juist op een feest voor de ultieme ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:28 

Hardtraxxer

stuart9 schreef:

Had ik op q-base last van :P Moest fokking nodig pissen en heb der wel een half uur gestaan, fluitend en wel en het hielp maar niet xd Toen ff terug gegaan om te stampen en toen moest ik zo nodig dat het meteen ging :thumbup: Toen het eenmaal ging heb ik echt liters staan pissen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:29 

Donateur

stuart9 schreef:
Ik ga komende tijd is wat mensen rond vragen en wat rond babelen om wat connecties te krijgen.
Vrienden van mij gebruiken het niet en zijn er eigenlijk ook op tegen. Maar ze hebben wel tegen me
gezegd dat het mijn eigen keuze is om het te doen. Gelukkig maar!! Ga is even met wat mensen van
mijn werk op zoeken, want een aantal weet ik dat ze wel gebruiken dus hopelijk kan ik via hun wat regelen.
En ik had al door dat je de eerste keer niet te veel moet gebruiken, mij leek een halfje ook
ruim voldoende.
Kan je de eerste keer het beste thuis doen of juist op een feest voor de ultieme ervaring?

Als je het niet vertrouwt kan je het ook op een aantal punten in Nederland laten testen. Eerste keer moet je zeker niet teveel gebruiken. Als je voro het eerst gebruikt en je heb een goede pil, eerst een halfje nemen. Kijken hoe die valt. Als die goed valt misschien na een uurtje/ 2 uurtjes nog een halfje erbij. Mijn eerste ervaring was bij iemand thuis, met iemand samen die ook ze eerste ervaring had. Vond dat zelf wel goed omdat ik me daar toch op me gemak voelde. En als ik er ziek van werd (wat echt onmogelijkis, of je moet troep hebben) dan was ik gewoon lekker thuis (wel home-alone natuurlijk) . Mijn eerste GOEDE ervaring was wel op een hard feest! maarja ieder heb ze eigen ding natuurlijk! , hoop dat je het snel kunt regelen, en ik ben dan wel nieuwschierig hoe die eerste ervaring dan was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:31 

Hardtraxx Addict

stuart9 schreef:
ruim voldoende.

Ik deed het op een feest, meteen die muziek erbij! Een keer iets geprobeerd zonder 'mijn' genre muziek en ik merkte meteen dat ik minder los kwam. Doe ik nu ook niet meer, op een feest kan, daarbuiten ook nog gaat voor mij te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:32 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:
stuart9 schreef:

Had ik op q-base last van :P Moest fokking nodig pissen en heb der wel een half uur gestaan, fluitend en wel en het hielp maar niet xd Toen ff terug gegaan om te stampen en toen moest ik zo nodig dat het meteen ging :thumbup: Toen het eenmaal ging heb ik echt liters staan pissen :D

Na feestfabriek ongeveer 5 minuten aan die pisbak bij het station gestaan! Whaha. Ongekend zeg, ik dacht er komt geen eind meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:36 

Hardtraxx Elite

Van het moeilijk kunnen plassen is zeker vaak waar, jezus christus. Op de feestfabriek stond ik op ontploffen en ondanks dat ik echt 10 minuten zat te proberen en hoognodig moest kwam er geen druppel uit :thumbdown: .

Trouwens magnesium werkt wel degelijk tegen het kauwen, magnesium ontspant je spieren waardoor je dus gewoon een vrij normale bek erbij houdt. Kauwgom is wel erg lekker nog steeds maar zeker geen absolute must als je magnesium gebruikt. Op Q-Base zelf 1200mg magnesium gehad, en buiten gekke bekken trekken tijdens het dansen (omdat dat gewoon erg relaxed voelde :D ) heb ik geen strakke kaken gehad en ook geen last ervan de dag nadien, dus ook geen kapotte lippen of whatever. (En het is niet dat ik er immuun voor ben ofzo haha, want op Black dit jaar heb ik FOKKING hard met mn kaken staan zwieren)

Vitamine C en E zijn gewoon om je hersenen te beschermen van oxidatieve (hopelijk schrijf ik dit woord nu correct) stress die xtc aanricht. Als je dat pdf'je erop na leest over pre and postloading bij mdma vind je er wat uitleg over terug. Ook op erowid vind je er wel wat info over. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:41 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Trouwens magnesium werkt wel degelijk tegen het kauwen, magnesium ontspant je spieren waardoor je dus gewoon een vrij normale bek erbij houdt. Kauwgom is wel erg lekker nog steeds maar zeker geen absolute must als je magnesium gebruikt. Op Q-Base zelf 1200mg magnesium gehad

Voor die tijd? tijdens het feest? erna? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Heb je dan een hele pot magnesium bij je ofzo? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:42 

Donateur

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:
Trouwens magnesium werkt wel degelijk tegen het kauwen, magnesium ontspant je spieren waardoor je dus gewoon een vrij normale bek erbij houdt. Kauwgom is wel erg lekker nog steeds maar zeker geen absolute must als je magnesium gebruikt. Op Q-Base zelf 1200mg magnesium gehad

Voor die tijd? tijdens het feest? erna? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Heb je dan een hele pot magnesium bij je ofzo? :D

Hier ben ik ook wel HEEL nieuwschierig naar!, heb er zelf nooti ze heel erg last van, maar vriend van mij die ze kaken die kunnne alleen nog maar van links naar rechts altijd :x dus die heb dat hard nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:50 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hier ben ik ook wel HEEL nieuwschierig naar!, heb er zelf nooti ze heel erg last van, maar vriend van mij die ze kaken die kunnne alleen nog maar van links naar rechts altijd :x dus die heb dat hard nodig

Ik heb het ook niet heel hard nodig op zich. Schraap hoogstens een klein beetje met m'n tong over m'n kiezen en trek wat vage bekken zonder dat ik het doorheb, maar tegenwoordig laat ik m'n hele mond heel.

Het lijkt me wel erg handig. Vaak heb ik op feesten wel eens hele stijve nek dat hoofdpijn veroorzaakt. Dat is heel vervelend, want dat werkt weer mee aan het kapot zijn en daardoor voel je je een stuk minder lekker.

Dat heb ik trouwens ook zonder drugs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:52 

Hardtraxx Newbie

Dat word dan lastig dat pissen. Maar ga het onthouden van het fluiten :D
Ik heb het toch wel vaker als ik gewoon uit ga dat ik hele tijd bier drink en niet moet pissen en dan
als ik uit de kroeg/discotheek stap opeens ontiegelijk moet zeiken en dan echt 3L (weet niet precies maar is veel! :P )
Ik denk dat ik het ga doen als mijn ouders op vakantie zijn. Dan nodig ik een vriendin van me uit. Dit wil het ook graag een keer proberen. En dan gaan we samen een leuk avondje van maken. Zal is vragen of zij nog wat connecties heeft.
Enne ik laat tegen die tijd als ik gebruikt heb een verhaal horen hier over mijn ervaring!! Dat sowiezo na al die verhalen
die ik van jullie heb gehoord hebben jullie er dan recht op.
Woont niemand van jullie toevallig in de mooie proviencie zeeland??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

stuart9 schreef:
Ik heb het toch wel vaker als ik gewoon uit ga dat ik hele tijd bier drink en niet moet pissen en dan
als ik uit de kroeg/discotheek stap opeens ontiegelijk moet zeiken en dan echt 3L (weet niet precies maar is veel! :P )

Het is niet heel vervelend hoor. Als je ECHT op knappen staat lukt het ook wel gewoon. Op zo'n moment vind je het allemaal niet erg en lach je jezelf alleen maar uit dat je niet eens kan pissen. En je gaat even verder feesten (door te stampen geef je je blaas nog weer een extra zetje) en dan komt het even later vanzel wel :)

Geen Zeeland hier sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:58 

Donateur

stuart9 schreef:
Ik denk dat ik het ga doen als mijn ouders op vakantie zijn. Dan nodig ik een vriendin van me uit. Dit wil het ook graag een keer proberen. En dan gaan we samen een leuk avondje van maken. Zal is vragen of zij nog wat connecties heeft.
Enne ik laat tegen die tijd als ik gebruikt heb een verhaal horen hier over mijn ervaring!! Dat sowiezo na al die verhalen
die ik van jullie heb gehoord hebben jullie er dan recht op.
Woont niemand van jullie toevallig in de mooie proviencie zeeland??

Kijk zo moet je dus connecties opbouwen! :thumbsup: hahah.
Nee helaas, woon zelf in Delft.

off-topic/woonplaats-topic-t7891.html

en dan naar deze link:

http://maps.google.com/maps/ms?hl=nl&pt ... 0cfbb3d54d

Hier kan je zien waar veel hardtraxxers wonen! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 20:01 

Donateur

Inno, ik had ff wat info opgezocht over dat magnesium.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... ekort.html

De klachten klinken soms wel erg bekend na een zaterdagie flink knallen!
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen