stuart9 schreef:
Klopt het nou ook dat je een kleine lul van xtc krijgt. En dat je echt heel moeilijk kan plassen??
Lijkt me namelijk lastig als je wel veel vocht moet drinken tegen uitdroging.
Ik wil zelf binnekort ook een keer een pilletje proberen. Helemaal nu ik dit forum door gebladerd/ gelezen heb.
Eerst had ik ook een vooroordeel over de "pilleslikkers", dat het kansloze figuren zijn. En zonder pil niet
kunnen genieten van muziek en feesten. Maar nu lees ik wat nou echt de ervaring en het genot ervan is.
Dat heeft me ook overtuigd om het te doen.
Maar nu mijn probleem, ik zou niet weten waar ik het vandaan moet halen. En op een feest vertrouw ik het
niet echt om iets te kopen. Iemand tips??
Je lul is vrij klein ja. Maar als je veel zweet/sport is je lul sowieso heel klein. Dat is niet per se het effect van mdma. Het zal wel zijn omdat je lichaam bloed op andere plaatsen harder nodig heeft, dat komt natuurlijk wel deels door de Mdma.
Pissen is wel te doen (als je niet teveel gebruikt). Het niet kunnen pissen komt meer omdat je heel gespannen bent.
De gouden tip om gewoon te kunnen pissen (als je echt nodig moet) is: Fluiten, ONTSPAN!. Ga gewoon vrolijk een liedje fluiten en probeer het er niet uit te persen, want dat werkt helemaal niet.Je moet gewoon mensen zien te vinden die gebruiken of wel eens gebruikt hebben. Bij voorkeur mensen die je goed kent en kan vertrouwen. Vaak zijn het er meer dan je denkt.
De kleur en het logo hier even posten, zijn hier genoeg mensen die kunnen vertellen of die te vertrouwen zijn of niet. En zeker voor een eerste keer ook: niet te zwaar/sterk

En sowieso: Begin gewoon met een halfje

Zorg dat je genoeg drinkt en veel vitamine C eet voor en na het feest.
(zie de tips over vitamines etcetera op afgelopen 2/3 pagina's)