Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:21 

Donateur

Inno schreef:
In die roze Sourcy Vitamin Water zit leuk spul voor tijdens het snoepen :D

Anti oxidant (groene thee extract) & Vitamine C :yay:

Oh en nog een tip. Niet te veel suiker/druivensuiker eten/drinken op een feest.
Het schijnt dat suikers de werking van M tegenwerken. (Weet ik niet 100% zeker, dus ik heb niets gezegd als het niet zo is)
Daarom wordt fanta ook aanbevolen als iemand veel te hard gaat.

Ik heb voorheen altijd heel veel cola/energy gedronken op feesten, en het zou best eens kunnen dat ik daardoor altijd veel minder hard ga dan m'n vrienden :oh:

Fabeltje voor mij ;)

Ik drink altijd Go-fast en fris op feesten zowel voor als tijdens het trippen, en ik heb ook altijd Dextro-snoepjes bij me (je weet wel van die smerige druivensuiker dingen voor je energie). Ga dan net zo hard als wanneer ik dat niet doe.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Fabeltje voor mij ;)

Ik drink altijd Go-fast en fris op feesten zowel voor als tijdens het trippen, en ik heb ook altijd Dextro-snoepjes bij me (je weet wel van die smerige druivensuiker dingen voor je energie). Ga dan net zo hard als wanneer ik dat niet doe.

:(
Had gehoopt eindelijk te ontdekken waarom ik nooit echt hard ga. Ach, gewoon fit zijn en weinig gebruiken (waar ik nu dus fanatiek mee bezig ben), goed vitamine C, bakje groene Thee :P Moet goed komen volgende keer.
Zit alleen wel te twijfelen om 25e (zatox, chain reaction, titan) een half duifje te pakken. Maar dan mis ik op Fusion weer wat serotonine :(

Dilemma dilemma :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:28 

Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
Zit mephedrone in, als dat ze echt waren...

Zou ik niet doen :x

Tja ik had ze nog nooit eerder gehad dus wist niet echt wat ik moest verwachten, zal misschien best gevaarlijker zijn
maargoed ik kan ook morgen onder een bus lopen :') . Volgens mij heb je zelf in de hand, had mezelf redelijk onder controle,
flink veel water blijven drinken, pols af en toe laten checken (Zat trouwens wel 1 keer aardig dicht bij de 200 :x )
Maar ik had het gevoel dat ik alles nog onder controle had :) Even rust gepakt en daarna weer doorgegaan ;)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:09 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met heel licht groene/blauwe, misschien zelfs witte Volkswagens?
Ik kan de kleur niet echt omschrijven :')
Kent iemand ze?

Heb verder ook groene canadeze liggen, maar daar heb ik al genoeg positiefs over gelezen ;)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:16 

Hardtraxx Veteran

frank1313 schreef:
Inno schreef:

Tja ik had ze nog nooit eerder gehad dus wist niet echt wat ik moest verwachten, zal misschien best gevaarlijker zijn
maargoed ik kan ook morgen onder een bus lopen :') . Volgens mij heb je zelf in de hand, had mezelf redelijk onder controle,
flink veel water blijven drinken, pols af en toe laten checken (Zat trouwens wel 1 keer aardig dicht bij de 200 :x )
Maar ik had het gevoel dat ik alles nog onder controle had :) Even rust gepakt en daarna weer doorgegaan ;)

Laat je dat doen bij de EHBO? Nee, als ik onder invloed ben, wil ik zoveel mogelijk genieten van het feest, en niet 40 minuten van de pil en het feest missen, omdat ik in zo'n kutrij moet staan bij de EHBO.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:34 

Hardtraxxer

Ik heb sowieso nog nooit een pil laten testen.. Bestel meestal gewoon bij vrienden: "I'll have what you are having"
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:45 

Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
Ik heb sowieso nog nooit een pil laten testen.. Bestel meestal gewoon bij vrienden: "I'll have what you are having"

Same here. Maar wil zeker weten welk logo/kleur het is, en of ze ze ook hebben laten testen. Die results check ik met online results. Dan pas neem ik ze :)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

er staat POLS niet PIL :P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 00:29 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Zit alleen wel te twijfelen om 25e (zatox, chain reaction, titan) een half duifje te pakken. Maar dan mis ik op Fusion weer wat serotonine :(

Dilemma dilemma :P

Gewoon helemaal nuchter gaan, geniet je ook van als het goed is ;)
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 08:43 

Donateur

:innocent:
Inno schreef:
Rammelslakje schreef:

Same here. Maar wil zeker weten welk logo/kleur het is, en of ze ze ook hebben laten testen. Die results check ik met online results. Dan pas neem ik ze :)

Ik laat ze zelf altijd testen, die sites als pillreports zijn geen harde feiten. Als ik een pil zou maken en die is kut, dan kan ik gewoon goede resultaten op die site zetten, dus dat zegt geen drol! :thumbup:

En me pols heb ik eigenlijk nog nooit laten checke, mischien toch maaar een keertje doen, wel zelf ook wel nieuwschierig hoe hoog die zou zijn!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 08:56 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ik laat ze zelf altijd testen, die sites als pillreports zijn geen harde feiten. Als ik een pil zou maken en die is kut, dan kan ik gewoon goede resultaten op die site zetten, dus dat zegt geen drol! :thumbup:

En me pols heb ik eigenlijk nog nooit laten checke, mischien toch maaar een keertje doen, wel zelf ook wel nieuwschierig hoe hoog die zou zijn!

Kan best, maar de reacties dan? Als de openingspost info nep is, dan zullen er snel genoeg negatieve reacties komen.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 09:09 

Donateur

PNXRMX schreef:
Kevin-Raw schreef:

Kan best, maar de reacties dan? Als de openingspost info nep is, dan zullen er snel genoeg negatieve reacties komen.

Daar heb je indd een punt! ;)
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 09:46 

Hardtraxx Elite

Mijn verdeelpunt brengt altijd zelf eentje binnen bij kentron :thumbsup: Zo weet ik ook precies wat er in zit. Anyway Chukkelz 4-FMP en Mephedrone zijn 2 totaal verschillende stoffen. Mephedrone is veel dichter aanverwant aan MDMA en de effecten lijken ook heel erg erop, alleen krijg je in tegenstelling tot met MDMA erg de behoefte om bij te gaan nemen wanneer je crashed na gebruik, wat kan lijden tot teveel op een avond. 4-FMP moet je trouwens ook voorzichtig mee zijn. Gewoon zorgen dat je onder de 200mg blijft op een avond, ideaal is 1 capsule om 6 tot 8u lekker te gaan. Als je dat wilt gaan verlengen en daardoor boven de 200mg gaat komen gebeurt het vaak dat je niet gaat kunnen slapen nadien.

Van die suiker is trouwens geen onzin, wanneer je te hard gaat en op de EHBO terecht komt zul je ook wat druivensuiker in je handen geduwd krijgen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:05 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Oh zeker wel.

Ik kan ook best een paar uur lang achter elkaar stampen zonder pauzes. Van pauzes word je juist moe dan :P

Als k zonder ga maakt m'n lijf ook stofjes aan waardoor ik licht in m'n hoofd word en ik langer door kan :D Dat is wel pas sinds ik voor t eerst gebruikt heb volgens mij :huh:

Maar het punt is dat m'n maatjes het wel gaan doen. En ik heb er ook wel weer zin in :x Nog 1x iets minder verstandig zijn en na Fusion pas weer op Loudness en Qountdown :)

Ik heb vandaag 5-HTP, Q10 en Vitamine C gekocht. Dit vooral om de slechte effecten wat te verminderen en ook voor normaal dageljiks gebruik. Ik eet sowieso veel te weinig vitamines en anti-oxidantjes dus het is ook gewoon nodig zonder relatie tot snoepen. Daarbij is 5-HTP eigenlijk bedoeld voor een goede nachtrust, en dat heb ik zelden of nooit. Bovengenoemde dingen zullen ook wel redenen zijn waarom het bij mij nooit zo goed werkt :)

Op een of andere manier kom je toch steeds nog weer meer over die rotzooi te weten, zelfs als je denkt dat je alles onderhand wel weet nu :P

Was in totaal wel 50 euro kwijt :$
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:29 

Donateur

Inno schreef:
PNXRMX schreef:

Oh zeker wel.

Als k zonder ga maakt m'n lijf ook stofjes aan waardoor ik licht in m'n hoofd word en ik langer door kan :D Dat is wel pas sinds ik voor t eerst gebruikt heb volgens mij :huh:

PLACEBO-EFFECT

heb ik ook altijd!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:36 

Hardtraxx Veteran

kheb nog noooit pillen gehad op feest aleen Speed en met masters of hardcore pole position part 2
had ik samen met mn maat waarmee ik ging 5 gram in 4 lijnen en we gingne knetter hard...en op ground zero
een gram p.p en toen ging ik snel haha:P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:47 

Donateur

donkeyrollers schreef:
kheb nog noooit pillen gehad op feest aleen Speed en met masters of hardcore pole position part 2
had ik samen met mn maat waarmee ik ging 5 gram in 4 lijnen en we gingne knetter hard...en op ground zero

Jaa ik juist nog nooit speed/coke ^^ en dat wil ik ook zo houden. Er zal nooit iets door mijn neus gaan! :innocent:
En pillen heb ik gewoon genoeg aan op een feesie :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:49 

Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:

Je hebt 5 gram gesnoven in 4 lijnen? Of 2.5 in 2? Geloof ik eerlijk gezegd geen bal van ofwel moet je al een doorgesnoven neus hebben en wel een zeer grote longinhoud :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

heb ik ook altijd!

Idd, heerlijk :D
Je hersenen associëren de muziek + dansen met het gevoel van M en dan creëer/verzin je gewoon zelf een beetje een extase-gevoel :D

Natuurlijk is het VEEL minder sterk, maar feestjes zonder pakken is ook gewoon vet. Voelt eigenlijk beter zelfs :D

Ben alleen de zondag en maandag na een feest brakker als ik niets gehad heb dan wanneer ik wel gebruikt heb.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:21 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
frank1313 schreef:
Inno schreef:

Laat je dat doen bij de EHBO? Nee, als ik onder invloed ben, wil ik zoveel mogelijk genieten van het feest, en niet 40 minuten van de pil en het feest missen, omdat ik in zo'n kutrij moet staan bij de EHBO.

Ja, het was redelijk rustig daar, 2 of 3 keer laten checken aangezien we er toch langs liepen ;)
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

Nitroxx schreef:
donkeyrollers schreef:

Je hebt 5 gram gesnoven in 4 lijnen? Of 2.5 in 2? Geloof ik eerlijk gezegd geen bal van ofwel moet je al een doorgesnoven neus hebben en wel een zeer grote longinhoud :lol:

met zn 2e 5 gram in 4 lijnen :aww:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:17 

Donateur

Jaa donkeyrollers, dan ga je zeker hard volgens mij.. doe er zelf niet aan coke. Maar 5 grammetjes, dat is toch bijna 200 euro want je daar dan ff je neusie instopt in een paar seconden haha! Dan ben ik goedkoper uit met pillen die 3 euro kosten :thumbsup: en waar ik er dan meestal 4/5 van op heb heel de avond lang :clap:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:47 

Donateur

Hij had het over pep he, niet over sos ;)
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:50 

Donateur

dawasiknie schreef:
Hij had het over pep he, niet over sos ;)

ow :$
Bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Rammelslakje schreef:

Zo doe ik het dus ook :) Heb sowieso bijna altijd hetzelfde als me vrienden hebben en die komen meestal uit een grote batch. Me maat laat ze ALTIJD eerst checken, dan testen we ze zelf nog op een rustige avond én ik lees pillreports. Daarna gaan ze pas mee naar een feest ^^
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen