dawasiknie schreef:
Ik zou graag methylone of meph/4FMP willen proberen op Fusion. Gewoon een kleine hoeveelheid om te proberen wat het is, het kan lichamelijk gezien gelukkig geen kwaad omdat het nauwelijks op je receptoren werkt. Zie het als een soort lichte oppepper.
Jammer genoeg nergens meer aan dat spul te komen sinds het overal in de ban is gedaan, daarvoor kon je het nog lekker makkelijk via internet bestellen haha

Trouwens @ degene met de Groene Swirl, das een pil met 4FMP

Volgens mij heb ik nog wel genoeg 4-FMP om je ook een capsule te vullen voor Fusion hoor

Dan gaan we samen knallen op de 4-FMP, het is echt een chille relaxte drug. Laatste keer dat ik eraan gegaan ben was in Phantasialand in Duitsland, heerlijk in een rollercoaster hard gaan.

En inderdaad 4-FMP is heel erg relaxt, je krijgt er wel een beetje grotere pupillen van maar voor de rest nergens last van, ook geen echte spannende kaken. Ook relaxt dat je er wat biertjes op kunt drinken, je blijft er wel relatief nuchter van.
Owja dat was ik ook alweer vergeten, een pot magnesium zou ik ook elke mede spacer aanraden te halen bij de etos, wederom kost het maar een paar euro. Voor je gaat spacen pak je best een 1000mg in (moet je even kijken op de verpakking hoeveel er in eentje zit). Dit neem je best gewoon iets in voor je eerste pil. Dit zorgt ervoor dat je praktisch niks last heb van je kaken

Magnesium werkt namelijk spier ontspannend waardoor dus ook je kaken niet zo strak zijn en je de dag nadien er ook geen last van hebt.
Ik dacht trouwens dat juist in die groene swirls mephedrone zat? Zowiezo alleszins geen MDMA.