Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:16 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ach, Sneek hé :P Maar idd, dat heb ik ook gedaan, eerst bij Mol en Sjefke langs info gevraagd, voordat ik aan de shit begon bij de Feestfabriek. En ik leer steeds bij, zo heb ik van Q-Base onthouden van DarkBeatz dat ik vooral veel fruit en vitamine C moet eten ná het gebruiken! Trots op mezelf dat ik dat juist WEL onthouden heb, ondanks dat ik zo compleet wasted was. :clap:

Top man, ik ben zelfs trots op je dat je dat nog weet :thumbsup: Iedereen wat wel eens aan de xtc gaat zou zich eigenlijk in de etos een pot vit C van 1000mg moeten halen, kost hooguit 5euro voor 60stuks. Zowel 1 a 2 dagen voor en na gebruik 1 per dag nemen. De dag dat ik gebruik pak ik eentje sochtends en 1 wanneer ik ga slapen na het feest. Als je veiligheid je troef is kan je ook nog vit E halen bij de tuinen en 5-HTP. Vooral 5-HTP is aan te raden maar wel een stuk prijziger (18euro). 5-HTP word in je lichaam omgezet naar serotine, 1 per dag hiervan na gebruik zorgt er voor dat je vrijwel geen dinsdagdip hebt. Vitamine C en E zijn zeer sterke anti oxidanten, deze zorgen ervoor dat je minder snel hersenschade zult oplopen bij gebruik. Ook is al aangetoond dat vitamine C ook ervoor zorgt dat je minder snel tolerantie opbouwt.

Dus veilig spacen mannen :thumbup:

Dit is een goede folder voor wie er interesse voor heeft:
https://docs.google.com/viewer?url=http ... oading.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:17 

Donateur

+1 voor de adviezen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:19 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
+1 voor de adviezen :thumbsup:

Ik zou me ook moeten aanbieden bij Unity haha, lijkt me zo vet met allemaal spacende en open minded mensen erover praten en advies geven en zelf nog wat bijleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:24 

Hardtraxx Newbie

Eergister op q-base 1,5 groene swirl gehad :D
Wat een fijn spul is dat zeg :love:
Voelde me echt super fijn, mijn benen waren zo licht als een veer en iedereen zag er lief uit :D
Zeker voor herhaling vatbaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Ach, Sneek hé :P Maar idd, dat heb ik ook gedaan, eerst bij Mol en Sjefke langs info gevraagd, voordat ik aan de shit begon bij de Feestfabriek. En ik leer steeds bij, zo heb ik van Q-Base onthouden van DarkBeatz dat ik vooral veel fruit en vitamine C moet eten ná het gebruiken! Trots op mezelf dat ik dat juist WEL onthouden heb, ondanks dat ik zo compleet wasted was. :clap:

Top man, ik ben zelfs trots op je dat je dat nog weet :thumbsup: Iedereen wat wel eens aan de xtc gaat zou zich eigenlijk in de etos een pot vit C van 1000mg moeten halen, kost hooguit 5euro voor 60stuks. Zowel 1 a 2 dagen voor en na gebruik 1 per dag nemen. De dag dat ik gebruik pak ik eentje sochtends en 1 wanneer ik ga slapen na het feest. Als je veiligheid je troef is kan je ook nog vit E halen bij de tuinen en 5-HTP. Vooral 5-HTP is aan te raden maar wel een stuk prijziger (18euro). 5-HTP word in je lichaam omgezet naar serotine, 1 per dag hiervan na gebruik zorgt er voor dat je vrijwel geen dinsdagdip hebt. Vitamine C en E zijn zeer sterke anti oxidanten, deze zorgen ervoor dat je minder snel hersenschade zult oplopen bij gebruik. Ook is al aangetoond dat vitamine C ook ervoor zorgt dat je minder snel tolerantie opbouwt.

Dus veilig spacen mannen :thumbup:

Dit is een goede folder voor wie er interesse voor heeft:
https://docs.google.com/viewer?url=http ... oading.pdf

Top advies, maar... "Ook is al aangetoond dat vitamine C ook ervoor zorgt dat je minder snel tolerantie opbouwt. "

Die snap ik niet? Is het niet de bedoeling dat je een hoge tolerantie hebt? Want als ik een lage tolerantie had, dan zou je me afgelopen zaterdag om 12 uur al op een brancard van de EHBO zien liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

frank1313 schreef:
Eergister op q-base 1,5 groene swirl gehad :D
Wat een fijn spul is dat zeg :love:
Voelde me echt super fijn, mijn benen waren zo licht als een veer en iedereen zag er lief uit :D
Zeker voor herhaling vatbaar :thumbsup:

nice first post xd

Groene Swirl, nog nooit van gehoord. Staan die ook op het shirt?

Anywayz, welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:29 

Donateur

toen ie bij jou insloeg dachten bas en ik nog even als dit maar goed komt XD wat zag jij er toen uit en wat je toen allemaal zij geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Top advies, maar... "Ook is al aangetoond dat vitamine C ook ervoor zorgt dat je minder snel tolerantie opbouwt. "

Die snap ik niet? Is het niet de bedoeling dat je een hoge tolerantie hebt? Want als ik een lage tolerantie had, dan zou je me afgelopen zaterdag om 12 uur al op een brancard van de EHBO zien liggen :lol:

Juist wel goed. Heb je genoeg aan lichtere (of minder) pillen en dus sloop je jezelf minder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:31 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Het is juist zeer slecht dat je een hoge tolerantie hebt, teken dat je te veel/vaak hebt gebruikt. Uiteraard was het in dit geval wel goed, maar het is beter eens een maandje of twee pauze te nemen en dan te knallen of pilletjes van 100 a 120mg max. Veel gezonder voor je hersenpan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Juist wel goed. Heb je genoeg aan lichtere (of minder) pillen en dus sloop je jezelf minder :D

Sweet, nog goedkoper uitgaan dus! Op Q-Base was ik maar 98 euro kwijt: 25 euro voor kaartje (<3 Last Minute boekingen), 23 euro bus en 50 euro muntjes, waarvan ik 20 euro van de muntjes aan de CD heb gespendeerd. Owjah, en de Fast Forwards twv 20 euro :P

roberttt schreef:
toen ie bij jou insloeg dachten bas en ik nog even als dit maar goed komt XD wat zag jij er toen uit en wat je toen allemaal zij geniaal :P

Ik was echt blij dat we gingen eten, waardoor ik kon zitten. Tering, wat sloeg hij hard in! Ik kreeg m'n chickenwings dan ook niet op, maar het voelde zo damn goed. Ervaring om nooit te vergeten, maar ik denk niet dat ik het op Fusion ook ga doen, eerder 3/4 :P

DarkBeatz schreef:
Het is juist zeer slecht dat je een hoge tolerantie hebt, teken dat je te veel/vaak hebt gebruikt. Uiteraard was het in dit geval wel goed, maar het is beter eens een maandje of twee pauze te nemen en dan te knallen of pilletjes van 100 a 120mg max. Veel gezonder voor je hersenpan :P

Dat ga ik zeker doen, een pauze inlassen. Na Fusion :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:36 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:

nice first post xd

Groene Swirl, nog nooit van gehoord. Staan die ook op het shirt?

Anywayz, welkom :)

Haha bedankt:D
Wat bedoel je met 'staan die ook op het shirt'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:37 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Op dit shirt, wat DarkBeatz aanhad tijdens Q-Base xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:39 

Donateur

Zuinig zijn is het toverwoord inderdaad. Elke keer pakken gaat niet alleen lichamelijk het speciale effect weghalen, maar waarschijnlijk ook geestelijk. Het gaat zo gewoon worden dat je op een gegeven moment zelf zoiets hebt van mwah, het zal wel. Daarom dat ik de komende 2 feesten ff helemaal niks pak. Ten eerste heb ik altijd tegen mezelf gezegd dat ik het niet nodig heb, dus nja... dan doe ik het ook niet he :P. En ten tweede is het gewoon geen speelgoed. En ten allerlaatste kijk ik door de "straf" die ik mezelf nu opleg al enorm uit naar de eerstvolgende keer dat ik wat mag pakken, en dat duurt voorlopig nog ff.

DarkBeatz schreef:
Haha op Fusion ga ik aan de 4FMP, eerst lekker wat biertjes achterover gieten en dan tegen een uur of 2 een capsule 4fmp nemen van 175mg ofzo. Eerste paar uurtjes heb je dan het gevoel dat je een xtc pil op hebt en de laatste paar uur verdwijnt dat en maakt plaats voor een meer energetisch effect zoals speed. Maar dan zonder enige kater de dag nadien :thumbsup: Ik doe het vooral omdat je serotine levels anders te zwaar aangetast worden (vandaar ook je tolerantie zo snel). Je lichaam heeft op zich minstens een maand a onderhalve maand nodig om volledig te herstellen en de serotine in je lichaam aan te maken. Vaker gebruiken zonder supplementen staat zowat bijna garant voor hersenschade en verlies van de magie na een tijd overdreven gebruik. Daarom zelf nu maar weer een pauze inlassen tot Qlimax. 4FMP gebruikt trouwens ook wel serotine, maar in veel mindere mate als een nacht aan de xtc, en ja uiteindelijk pak ik wel weer een paar dagen 5HTP om die levels terug aan te vullen

Ik zou graag methylone of meph/4FMP willen proberen op Fusion. Gewoon een kleine hoeveelheid om te proberen wat het is, het kan lichamelijk gezien gelukkig geen kwaad omdat het nauwelijks op je receptoren werkt. Zie het als een soort lichte oppepper.
Jammer genoeg nergens meer aan dat spul te komen sinds het overal in de ban is gedaan, daarvoor kon je het nog lekker makkelijk via internet bestellen haha :P

Trouwens @ degene met de Groene Swirl, das een pil met 4FMP :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:51 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik zou graag methylone of meph/4FMP willen proberen op Fusion. Gewoon een kleine hoeveelheid om te proberen wat het is, het kan lichamelijk gezien gelukkig geen kwaad omdat het nauwelijks op je receptoren werkt. Zie het als een soort lichte oppepper.
Jammer genoeg nergens meer aan dat spul te komen sinds het overal in de ban is gedaan, daarvoor kon je het nog lekker makkelijk via internet bestellen haha :P

Trouwens @ degene met de Groene Swirl, das een pil met 4FMP :P

Volgens mij heb ik nog wel genoeg 4-FMP om je ook een capsule te vullen voor Fusion hoor :thumbsup: Dan gaan we samen knallen op de 4-FMP, het is echt een chille relaxte drug. Laatste keer dat ik eraan gegaan ben was in Phantasialand in Duitsland, heerlijk in een rollercoaster hard gaan. :) En inderdaad 4-FMP is heel erg relaxt, je krijgt er wel een beetje grotere pupillen van maar voor de rest nergens last van, ook geen echte spannende kaken. Ook relaxt dat je er wat biertjes op kunt drinken, je blijft er wel relatief nuchter van.

Owja dat was ik ook alweer vergeten, een pot magnesium zou ik ook elke mede spacer aanraden te halen bij de etos, wederom kost het maar een paar euro. Voor je gaat spacen pak je best een 1000mg in (moet je even kijken op de verpakking hoeveel er in eentje zit). Dit neem je best gewoon iets in voor je eerste pil. Dit zorgt ervoor dat je praktisch niks last heb van je kaken :thumbup: Magnesium werkt namelijk spier ontspannend waardoor dus ook je kaken niet zo strak zijn en je de dag nadien er ook geen last van hebt.

Ik dacht trouwens dat juist in die groene swirls mephedrone zat? Zowiezo alleszins geen MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:54 

Donateur

Mijn fout man, denk de hele tijd dat meph en 4-fmp hetzelfde is.

Btw spacen in de achtbaan, dat lijkt me wel gruwelijk een keer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:59 

Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:
Trouwens @ degene met de Groene Swirl, das een pil met 4FMP
Chukkels schreef:
Afbeelding

Mephedrone :yay:
Citaat:
Op dit shirt, wat DarkBeatz aanhad tijdens Q-Base xd

Nee staat er niet op ;)
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=18987 Zo zag ie eruit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:07 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
They told me its better NOT to use this pills! There have been some issues regarding people going to hospital and even death! You are warned! ;)

Dit zou ik dus nooit van m'n leven gebruiken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Zit mephedrone in, als dat ze echt waren...

Zou ik niet doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Dit zou ik dus nooit van m'n leven gebruiken :/

Ik blijf er ook liever vanaf, maar die doden dat is onzin. Dat is vroegtijdig geblamed op de mephedrone terwijl mijn nadien nooit heeft kunnen aantonen dat dit werkelijk het geval was. Zowiezo zijn er ook al wat mensen de pijp uit gegaan op xtc, maar vrijwel steeds door verkeerd gebruik of combineren met andere drugs. Het zelfde geldt waarschijnlijk voor de mephedrone doden. Maarja waarom aan mephedrone gaan wat vrijwel even schadelijk is als xtc zo niet zelfs schadelijker als je ook xtc kan slikken. Het was gewoon ongelofelijk populair omdat het legaal was.

Inno schreef:
Zit mephedrone in, als dat ze echt waren...

Zou ik niet doen :x

Klopt zeker, zijn de enige groene swirls die er zijn. Mijn verdeler heeft er laatst ook nog een hoop van op de kop getikt. die 150mg mephedrone en 15mg caffeine kloppen als een bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:15 

Hardtraxx Veteran

In die roze Sourcy Vitamin Water zit leuk spul voor tijdens het snoepen :D

Anti oxidant (groene thee extract) & Vitamine C :yay:

Oh en nog een tip. Niet te veel suiker/druivensuiker eten/drinken op een feest.
Het schijnt dat suikers de werking van M tegenwerken. (Weet ik niet 100% zeker, dus ik heb niets gezegd als het niet zo is)
Daarom wordt fanta ook aanbevolen als iemand veel te hard gaat.

Ik heb voorheen altijd heel veel cola/energy gedronken op feesten, en het zou best eens kunnen dat ik daardoor altijd veel minder hard ga dan m'n vrienden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:16 

Donateur

Die Meph-doden waren in Engeland. Als ze in 1 land niet met drugs om kunnen gaan is het de UK wel, dus dat zegt me niet zoveel.
Maar het is wel gevaarlijker voor je lichaam dan MDMA. Een overdosis heb je wat sneller voor elkaar maar dan moet je het wel bont hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:16 

Hardtraxx Veteran

In 4-fmp zit dus mephedrone? Ik ben de kluts kwijt, over welke capsules heb je het nu? Check je PM ook ff, Darkbeatz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:17 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Oh en nog een tip. Niet te veel suiker/druivensuiker eten/drinken op een feest.
Het schijnt dat suikers de werking van M tegenwerken. (Weet ik niet 100% zeker, dus ik heb niets gezegd als het niet zo is)
Daarom wordt fanta ook aanbevolen als iemand veel te hard gaat.

Water :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

Robbie schreef:
Water :thumbsup: :yay:

Op Decibel was Vitamin water even duur als gewoon water :love:

Hopelijk blijft dat zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:19 

Hardtraxx Elite

Water maakt me juist misselijk, of ik nou onder invloed ben of niet.. Drink lekker vitamine water, in iedere toestand! :)

Inno schreef:
Op Decibel was Vitamin water even duur als gewoon water :love:

Hopelijk blijft dat zo :D

Is overal zo! :D Alleen is halverwege de avond/dag al op! :(
Op Q-base deed een bijdehante barvrouw het in een beker en vervolgens beweerde ze dat het niet in een flesje mocht....? :/
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen