Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:42 

Donateur

Inderdaad! Super relaxed dat je bij Unity gaat man! Beter mag ik je buddy'en bij je eerste feestjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Mandi en ik gaan er ook goed over nadenken als zij oud genoeg is om erbij te mogen (tenminste, ik neem aan dat je 18+ moet zijn?). Vrees alleen wel dat we niet genoeg tijd zullen hebben en misschien ook geen zin om steeds stukken feest ervoor op te geven, maar wie weet :) Misschien dat we dan juist inschrijven voor feesten waar we normaal niet heen zouden gaan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:12 

Donateur

Spreekt Mandi al Nederlands dan? Dat is wel een voorwaarde. Jullie zouden wel perfect passen bij Unity, net als John.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:23 

Donateur

---
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:30 

Donateur

3 LSD zegels die niet werken = broodje aap

Als je er 1tje neemt en een jointje rookt dan trip je 'm al de pan uit. Dat alles bij elkaar... is onzinnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:06 

Mol schreef:

Als je er 1tje neemt en een jointje rookt dan trip je 'm al de pan uit. Dat alles bij elkaar... is onzinnig.

Dat heet: robert (o.a.) zonder geduld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:11 

Donateur

Ik denk dat je niet zo simpel er over moet denken.
Het wordt tijd om een beetje orde op zaken te stellen hier op Hardtraxx.
Meer volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:14 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:
Ik heb de combo al uitgeprobeerd en vind het niks

Waarom niet?

Omdat het amfetamine gehalte van de 4fmp de mdma overheerst, dus geen dikke love rush en dat vind ik gewoonweg zonde, dan hou je het beter op xtc, als je pep/4fmp nodig hebt om je mdma rush af te zwakken zou een verstandigere oplossing zijn om gewoon een lichtere mdma dosis te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:15 

Donateur

Ik heb nog nooit zo'n heftige love-rush gehad als van de combi 4-fmp/mdma. Gelul dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:29 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik heb nog nooit zo'n heftige love-rush gehad als van de combi 4-fmp/mdma. Gelul dus.

Misschien als je je pil neemt tijdens de rush van de 4FMP dat je een korte extra hevige rush hebt, maar als je het doet voor wanneer de rush van de 4FMP rush over is en enkel het stimulante effect overblijft zul je geen goede xtc rush krijgen door het overheersende effect van de stimulant. Echt geen gelul, ik heb het trouwens zelf ook in de praktijk gebracht, 3u na inname 4fmp een capsule mdma en die viel erg tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:30 

Donateur

Had je eerder moeten nemen dan denk ik. Ik doe het altijd net als ik merk dat de euforische rush af begint te nemen, dan neem ik een half pilletje erbij. En dat werkt perfect, en zeker niet kortstondig. Op Q pres Fusion heb ik me 4 uur helemaal geweldig gevoeld van slechts één half pilletje boven op de 4fmp...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 07:24 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Had je eerder moeten nemen dan denk ik. Ik doe het altijd net als ik merk dat de euforische rush af begint te nemen, dan neem ik een half pilletje erbij. En dat werkt perfect, en zeker niet kortstondig. Op Q pres Fusion heb ik me 4 uur helemaal geweldig gevoeld van slechts één half pilletje boven op de 4fmp...

Vind het super dat het bij jou zo goed viel, Bostjan en ik deelden op de 1ste Loudness eigenlijk dezelfde mening, die eerste dosis mdma deed het hem net niet, die daarna dan weer wel.. Maar het is normaal toch echt niet de standaard beleving hoor dat 4fmp xtc gevoelens versterkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 09:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Inderderdaad. De eerste keer dat ik dat deed op Fusion, was het precies hetzelfde. Maar ik heb nog nooit langer dan 2 uur gewacht na de 4-FMP drop. Op Fusion ging ik toen gewoon net zo lekker als de eerste FF op Q-Base. Het ligt er gewoon aan wanneer je hem dropt.

Mijn theorie:

Het geweldige gevoel, MDMA overheerst Speedy gevoel:

11 uur: 4-FMP
1 uur: half pilletje
3 uur: half pilletje
5 uur: half pilletje

Het speedy gevoel overheerst het MDMA gevoel:

11 uur: 4-FMP
2 uur: half pilletje
5 uur: half pilletje

Je moet het pilletje droppen op het moment dat de 4-FMP op de piek zit, vlak voordat de kracht afneemt. Dan werkt het wel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:00 

Hardtraxxer

Ligt er ook vooral aan hoeveel 4FMP je neemt denk ik. Kreeg je van 4FMP solo wel het euforie gevoel John? Want mijn 150 mg 4FMP 'trip' vond ik qua euforie 95% gelijk aan X. En bij 100 mg was de euforie een stuk minder maar had ik wel nog lang het speedy gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:43 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Er was iets met de combo van 2cb en LSD.

Een jongeman die ik later tegenkwam heeft het mij uitgelegd.
Hierdoor zouden de twee stoffen elkaar tegenwerken of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:56 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Mol schreef:

Er was iets met de combo van 2cb en LSD.

Een jongeman die ik later tegenkwam heeft het mij uitgelegd.
Hierdoor zouden de twee stoffen elkaar tegenwerken of iets dergelijks.

Dit dus. De combi LSD + 2c-b is gewoon jammerlijk. De combi 2c-b + LSD is dan wél weer heldig. Komt er op neer dat we niet lang genoeg gewacht hebben. Want het was 2,5 uur. En de eerste keer bij mijn LSD trip duurde het ook ruim 2 uur voordat ik ook maar iets merkte.

Overigens merkte ik de werking van de LSD wel. Alleen dat was dan de volgende morgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:23 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Spreekt Mandi al Nederlands dan? Dat is wel een voorwaarde. Jullie zouden wel perfect passen bij Unity, net als John.

Niet perfect Nederlands, maar je hebt er zelf toch ook mee gesproken op Fusion? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:29 

Donateur

PNXRMX schreef:
Mol schreef:

Niet perfect Nederlands, maar je hebt er zelf toch ook mee gesproken op Fusion? :P

hahaha ja ik heb ook met dr gepraat, maar dacht dat ze gewoon nederlands was hahaha :P
waar komt ze oorspronkelijk vandaan dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:
Mol schreef:

hahaha ja ik heb ook met dr gepraat, maar dacht dat ze gewoon nederlands was hahaha :P
waar komt ze oorspronkelijk vandaan dan? ;)

Finland :) Woont een jaar of 7 in Eindhoven, maar zit op een internationale school, dus spreekt niet zo heel vaak NL. Alleen tijdens Nederlands les en op dr werk eig :P

Sorry voor het off-topic geklets trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:33 

Hardtraxx Newbie

Un hele goedeavond hardtraxxers ;)

Khad even een vraagje, aankomend weekend staat beat the bridge voor de planning met koninginnedag & een van mn pille is afgebrokkeld/fijngestampt.
Is dit mogelijk om in een capsule te doen en krijg je hierdoor ook een hardere inslag, vergeleke met pilvorm?
Zegmaar een beetje net als mdma kristallen in een capsule?

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:42 

rolex schreef:

Khad even een vraagje, aankomend weekend staat beat the bridge voor de planning met koninginnedag & een van mn pille is afgebrokkeld/fijngestampt.
Is dit mogelijk om in een capsule te doen en krijg je hierdoor ook een hardere inslag, vergeleke met pilvorm?

Moet niks uitmaken lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:55 

Donateur

rolex schreef:

Hij zal sneller opkomen waarschijnlijk, omdat het in poedervorm is , en hierdoor sneller wordt opgenomen in je bloed :) maar heel veel zal het niet uitmaken, ligt er natuurlijk ook aan wat je maaginhoud is voordat je het neemt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:57 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Finland :) Woont een jaar of 7 in Eindhoven, maar zit op een internationale school, dus spreekt niet zo heel vaak NL. Alleen tijdens Nederlands les en op dr werk eig :P

Sorry voor het off-topic geklets trouwens :P

Ze spreekt gewoon perfect Nederlands imo hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
rolex schreef:

Hij zal sneller opkomen waarschijnlijk, omdat het in poedervorm is , en hierdoor sneller wordt opgenomen in je bloed :) maar heel veel zal het niet uitmaken, ligt er natuurlijk ook aan wat je maaginhoud is voordat je het neemt ;)

Precies. Is mogelijk. Als je een harde inslag wil minimaliseren kan je nog even wat eten net voor of tijdens het droppen van die capsule ;)

Dan begint ie iets sneller, maar zal ie wat langzamer opkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 00:55 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met witte bacardi's?
Bekende van me is er niet lekker van geworden maar had het ook in combinatie met andere middelen gedaan dus het hoeft niet aan de kwaliteit van de pil te hebben gelegen..
Vorige  1 ... 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen