dawasiknie wrote:Ik kon de laatste 2 keer na 4-fmp heerlijk slapen, ook in combinatie met XTC. Alleen de eerste keer bleef ik nog een tijdje wakker liggen. Maar t is geen opgejaagd gevoel, je voelt je wel chill als je in bed ligt. Wat dat betreft vond ik het wel ideaal.
Ik weet niet hoe pep is, maar die 4-fmp deed weinig met m'n energie om eerlijk te zijn.
Van pep krijg ik niet echt een drang om te bewegen ofzo, maar zodra je begint kun je niet meer stoppen. Buiten adem raak je nog wel eens, maar je lichaam kan altijd nog door, in mijn ervaring dan. Was m'n ervaring bij 4fmp ook eigenlijk. Ligt ook aan je set denk ik. Ik kreeg de energie gewoon terug toen ik besloot om vermoeidheid te negeren en gewoon door te knallen :p
Ik ga volgende week trouwens weer omdat ik eigenlijk van plan was het volgende week te doen (en pep op loudness). Daarna wel 4fmp-pauze tot minimaal extrema en mss wel tot aan de volgende loudness anders. XTC planning: remember, awakefest, lowlands (of mss 4fmp) en daarna weet ik t niet. Pep op qbase mss. Ik ga iig m'n best doen om niet over m'n grens te gaan van 12x partydrugs in 2011 (waarvan max. 9x MDMA en max. 3x pep). Zit na remember op 6 totaal, dus kan dan nog 6x iets doen in 7 maanden. Makkelijk haalbaar. Scheelt als je redelijke grenzen stelt :p