Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:30 

Donateur

Ik vind t altijd zo kut dat die MDMA-achtige rush na een uur alweer verdwijnt. Daarom hoeft het van mij eigenlijk niet echt meer, tenzij t in combinatie met pillen is. Dan ga ik altijd teringlekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik vind t altijd zo kut dat die MDMA-achtige rush na een uur alweer verdwijnt. Daarom hoeft het van mij eigenlijk niet echt meer, tenzij t in combinatie met pillen is. Dan ga ik altijd teringlekker :D

Ja dat had ik ook wel een beetje, maar weet je wat t is? 4-fmp is geen mdma-vervanger, maar een pep-vervanger. En beter dan pep vind ik het zeker wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:52 

Hardtraxxer

4-fmp verhaal klinkt ideaal. Pep vond ik ideaal, tijdens het feest dan. Kon me niks beter verzinnen. Alleen deze 2 dagen erna zijn wel erg zwaar.
Heb nog maar 4uurtjes geslaapt sinds zaterdag-ochtend :P Moe, maar kan niet slapen, hoofdpijn, en kleine dingetjes. Maargoed, je moet er wat voor over hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:54 

Ik kon trouwens echt niet slapen na knock-out toen ik 140mg 4-fmp en 1 paarse triforce op had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik kon trouwens echt niet slapen na knock-out toen ik 140mg 4-fmp en 1 paarse triforce op had.

Problemen na het feest zouden best kunnen, maar op de zondagavond slaap je gewoon normaal lijkt me? Weet iemand anders mss of problemen met slaap tot 20-24 uur aan kunnen houden of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:12 

PNXRMX schreef:
Banaanslak schreef:

Problemen na het feest zouden best kunnen, maar op de zondagavond slaap je gewoon normaal lijkt me? Weet iemand anders mss of problemen met slaap tot 20-24 uur aan kunnen houden of?

Na het feest idd niet, zondag avond sliep ik rond 11 uur ofzo. Met alleen xtc kan ik altijd zonder problemen in slaap vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:20 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Banaanslak schreef:

Bij dosissen boven de 200mg wel ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:31 

Donateur

Ik kon de laatste 2 keer na 4-fmp heerlijk slapen, ook in combinatie met XTC. Alleen de eerste keer bleef ik nog een tijdje wakker liggen. Maar t is geen opgejaagd gevoel, je voelt je wel chill als je in bed ligt. Wat dat betreft vond ik het wel ideaal.

Ik weet niet hoe pep is, maar die 4-fmp deed weinig met m'n energie om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 02:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik kon de laatste 2 keer na 4-fmp heerlijk slapen, ook in combinatie met XTC. Alleen de eerste keer bleef ik nog een tijdje wakker liggen. Maar t is geen opgejaagd gevoel, je voelt je wel chill als je in bed ligt. Wat dat betreft vond ik het wel ideaal.

Ik weet niet hoe pep is, maar die 4-fmp deed weinig met m'n energie om eerlijk te zijn.

Van pep krijg ik niet echt een drang om te bewegen ofzo, maar zodra je begint kun je niet meer stoppen. Buiten adem raak je nog wel eens, maar je lichaam kan altijd nog door, in mijn ervaring dan. Was m'n ervaring bij 4fmp ook eigenlijk. Ligt ook aan je set denk ik. Ik kreeg de energie gewoon terug toen ik besloot om vermoeidheid te negeren en gewoon door te knallen :p

Ik ga volgende week trouwens weer omdat ik eigenlijk van plan was het volgende week te doen (en pep op loudness). Daarna wel 4fmp-pauze tot minimaal extrema en mss wel tot aan de volgende loudness anders. XTC planning: remember, awakefest, lowlands (of mss 4fmp) en daarna weet ik t niet. Pep op qbase mss. Ik ga iig m'n best doen om niet over m'n grens te gaan van 12x partydrugs in 2011 (waarvan max. 9x MDMA en max. 3x pep). Zit na remember op 6 totaal, dus kan dan nog 6x iets doen in 7 maanden. Makkelijk haalbaar. Scheelt als je redelijke grenzen stelt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:27 

Hardtraxx Elite

word dat 4FMP ook wel es super suiker genoemd??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:51 

Donateur

SkiggyRapz18 schreef:

Nee, super suiker is gewoon in de smartshops te koop.

btw. Ik vroeg me eigenlijk af, heb zelf nog nooit pep gebruikt. Maar wil het bij intents festival toch is gaan proberen.
Maar ik vroeg me af, welke kater is nou erger. De kater van Xtc of van Pep? , en dan heb ik het niet over achtelijk veel gebruiken maar gewoon de aanbevolen hoeveelheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 12:24 

Donateur

Dat is voor ieder verschillend. Ik vind zelf die van speed erger omdat het teveel slaapgebrek oplevert bij mij.
Sommigen vinden die van XTC erger omdat hun serotonine op is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 13:24 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Nee, super suiker is gewoon in de smartshops te koop.

btw. Ik vroeg me eigenlijk af, heb zelf nog nooit pep gebruikt. Maar wil het bij intents festival toch is gaan proberen.
Maar ik vroeg me af, welke kater is nou erger. De kater van Xtc of van Pep? , en dan heb ik het niet over achtelijk veel gebruiken maar gewoon de aanbevolen hoeveelheid ;)

Dan denk ik dat wij 2 verschillende super suikers in gedachten hebben. Maar goed de "super suiker" die ik ken heeft heel veel overeenkomsten met de bijwerken die hierboven beschreven staan ze hebben mij uitgelegt dat het spul uit 2 delen bestaat waarvan een deel er voor zorgt dat het lichaam de stof snel uitscheid. Ook is het spul in poedervorm verkrijgbaar en word het vervolgens in capsules gedaan om het te doseren. Anyway dat spul is helemaal :yay: gebruik het vaak net voor ik bij een feest naar binnen ga om later op de dag meestal tegen het einde pas mijn 1e shijfje te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Dat is voor ieder verschillend. Ik vind zelf die van speed erger omdat het teveel slaapgebrek oplevert bij mij.

Ik slaap bijvoorbeeld prima na speed.

MDMA kristal vind ik het ergste.
Ook omdat je tijdens zo hard van de kaart gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 14:02 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Mol schreef:

Dat komt omdat je dan teveel in 1x neemt, of je nou een pil van 150mg neemt (zuiver) , of 150mg Kristallen maakt geen donder uit, alleen misschien dat kristalle iets sneller wordt opgenomen. Maar als jij gewoon dezelfde dosis Kristallen neemt, als wat er in een pil zit. Dan maakt het effect geen ene drol uit. Maar veel mensen gaan de fout met kristallen in, door lekker een hele lik eruit te nemen dus 300mg in 1x naar binnen te werken. Ja en dan ben je aardig VDK :P

Maar deze discussie is hier al wel eens gevoerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:
Mol schreef:

Dat komt omdat je dan teveel in 1x neemt, wij of je nou een pil van 150mg neemt (zuiver) , of 150mg Kristallen maakt geen donder uit, alleen misschien dat kristalle iets sneller wordt opgenomen. Maar als jij gewoon deze dosis Kristallen neemt, als wat er in een pil zit. Dan maakt het effect geen ene drol uit. Maar veel mensen gaan de fout met kristallen in, door lekker een hele lik eruit te nemen dus 300mg in 1x naar binnen te werken. Ja en dan ben je aardig VDK :P

Maar deze discussie is hier al wel eens gevoerd ;)

Naaaah, MDMA kristal wordt op den een of andere manier veel sneller opgenomen in je lichaam.

Bij mij komt een pil veel geleiderlijker en fijner op, terwijl ik dit niet heb bij MDMA kristallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 14:19 

Donateur

Nou die kristallen zijn idd kut, je voelt niks en ineens BoEM .. Snapte er niks meer van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 15:40 

Kevin-Raw schreef:

De laatste 3x dat ik gebruikt heb (xtc of pep) heb ik op de zondag ziek veel vitamines gegeten toen ik thuis kwam van het feest en gewoon geen last gehad van een kater oid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nou die kristallen zijn idd kut, je voelt niks en ineens BoEM .. Snapte er niks meer van..

Whaha, ik heb het gemerkt jah. Vrijdag eerst een hele Fast Forward gedropt en nog geen 10 minuten later 140mg MDMA gesnoven. Ik heb het geweten haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 15:50 

Hardtraxxer

Mooi verhaal DarkBeatz en PNXRMX :) Ik had op HardBass voor het eerst 4FMP/4FA (wat is nou de juiste afkorting?) op. Was ongeveer 150 mg en ik ging net zo hard als op X, net zoveel euforie, maar ik was wel gewoon heel helder wat ik erg fijn vond. Gisteren om 14.30 uur 100 mg gehad, was ook aangenaam maar wel een stuk milder. Had wel moeite met slapen, om 23.00 uur ging ik naar bed maar sliep pas om 0.30 uur. Na Hard Bass sliep ik wel meteen (was op het feest zelf al helemaal kapot), zal wel door het bewegen komen :)

Zit er nu aan te denken om op Emporium te beginnen met ~125 mg 4FMP en na 3 uurtjes ~100 mg MDMA. Heb geen weegschaal dus ik weet niet precies hoeveel het steeds was, heb het op het oog verdeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Mooi verhaal DarkBeatz en PNXRMX :) Ik had op HardBass voor het eerst 4FMP/4FA (wat is nou de juiste afkorting?) op. Was ongeveer 150 mg en ik ging net zo hard als op X, net zoveel euforie, maar ik was wel gewoon heel helder wat ik erg fijn vond. Gisteren om 14.30 uur 100 mg gehad, was ook aangenaam maar wel een stuk milder. Had wel moeite met slapen, om 23.00 uur ging ik naar bed maar sliep pas om 0.30 uur. Na Hard Bass sliep ik wel meteen (was op het feest zelf al helemaal kapot), zal wel door het bewegen komen :)

Zit er nu aan te denken om op Emporium te beginnen met ~125 mg 4FMP en na 3 uurtjes ~100 mg MDMA. Heb geen weegschaal dus ik weet niet precies hoeveel het steeds was, heb het op het oog verdeeld.

Beide afkortingen zijn correct ;)

4FA is makkelijker/korter om te zeggen en is eigenlijk ook de officiële scheikundige benaming. Maar 4-FMP is het in de volksmond.

Maar waarschijnlijk is 4FA inderdaad redelijk te vergelijken met speed nu ik er zo over nadenk. Want sommige mensen vinden het energiegehalte even hoog of hoger dan pep. Ik vond dat echt totaal niet zo, omdat ik nooit die rush heb en het energiepijl ook niet echt. Maar dat heb ik met pep ook niet! Tenminste als ik het drop. Dan vind ik het veel te langzaam opkomen en merk ik op wat energieker en pratigere dingen na niet echt dat ik pep op heb. Dus daarom vind ik pep snuiven ook veel lekkerder.

Dit nu beseffende, interesseert me wel steeds meer in het (eenmalig) snuiven van 4-FMP om het te vergelijken met de werking van pep. Het zal waarschijnlijk het meest pijnlijke zijn wat ik ooit gedaan heb, maar afgelopen dagen hebben meerdere mensen in m'n omgeving dat ook gedaan, waardoor de drang om niet achter te blijven best wel aanwezig is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:09 

Hardtraxx Elite

Ik heb de combo al uitgeprobeerd en vind het niks, kies je beter voor enkel mdma om eerlijk te zijn. Wat je wel kan is 125mg 4FMP en dan 4u later nog eens 70mg ofzo, ik kan je wel garanderen dat je energie wel stand houd xd

Trouwens volgende week dinsdag intake bij Unity! Dus dan kom ik jullie officieel op de vingers tikken op feestjes als jullie niet braaf zijn haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:22 

Vet! Maar dan sta je zeker alleen bij de unity stand op feestjes in limburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Ik heb de combo al uitgeprobeerd en vind het niks, kies je beter voor enkel mdma om eerlijk te zijn. Wat je wel kan is 125mg 4FMP en dan 4u later nog eens 70mg ofzo, ik kan je wel garanderen dat je energie wel stand houd xd

Trouwens volgende week dinsdag intake bij Unity! Dus dan kom ik jullie officieel op de vingers tikken op feestjes als jullie niet braaf zijn haha :D

Tja, ik vond de combi juist wel geniaal en ook echt veel meer toevoegen. 4-FMP alleen vind ik niet veel aan, hoewel ik het wel soms doe. Ook heeft het verder geen enkele nut om bij te pakken, aangezien je de energie niet krijgt bijvult, en het love-gevoel is te weinig om de overhand van het speedy gevoel te nemen. Dan zou ik eerder pep bij pakken.

Het verschil met de combi pep+MDMA en 4-FMP + MDMA is overigens dat je de avond veel makkelijker onthoud. Immers, je wordt niet dubbelvaag maar enkel van de MDMA. Met pep erbij krijg je toch gaten. Als ik ooit nog een keer XTC ga nemen op een feest, dan zal dat zeker in combinatie zijn met 4-FMP. Zonder is eigenlijk ook geen optie, aangezien ik wél los wil gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:32 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Dit nu beseffende, interesseert me wel steeds meer in het (eenmalig) snuiven van 4-FMP om het te vergelijken met de werking van pep. Het zal waarschijnlijk het meest pijnlijke zijn wat ik ooit gedaan heb, maar afgelopen dagen hebben meerdere mensen in m'n omgeving dat ook gedaan, waardoor de drang om niet achter te blijven best wel aanwezig is :P

Ik had nog nooit wat gesnoven maar toevallig laatst om een domme reden voor het eerst gedaan (wilde zin maken in een feestje terwijl ik moe was van werken), ook 4FMP dus. Het brandde een klein beetje voor 5 sec en daarna merkte ik niks meer. Had ook helemaal geen merkbaar effect, zal wel te weinig zijn geweest, was namelijk nog geen sleutelpunt.

DarkBeatz schreef:
Ik heb de combo al uitgeprobeerd en vind het niks

Waarom niet?
Tof dat je bij Unity gaat :) Zat er een tijdje geleden ook aan te denken, maar dat idee is nu weer weggezakt :P
Vorige  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen