Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 01:00 

Donateur

Met of zonder rondje er omheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:56 

Hardtraxxer

Afgelopen zondag op de after (bij Olijfboompje (L) :loving: ) 2cb gehad, wat een geweldig spul :D

Had ook voor het eerst van drugs een ENORMEEEE pretbek :D
Heb me echt kapot gelachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Afgelopen zondag op de after (bij Olijfboompje (L) :loving: ) 2cb gehad, wat een geweldig spul :D

Het was erg vetjes! :D Miaaaaauuuwwww! :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:

Geen probleem schatje :loving:

Op naar de volgende keer :loving:
Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Het was erg vetjes! :D Miaaaaauuuwwww! :woot: :worship:

Ja, die kat die jullie meebrachten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem té geniaal

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

medelijden met die kat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik vind hem té geniaal

Afbeelding

Welke pokémon is dat Chris?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Like a machinegun...

Ra-Ta-Ta! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:25 

Donateur

Q-Dominic schreef:
Iemand ervaring met witte bacardi's?
Bekende van me is er niet lekker van geworden maar had het ook in combinatie met andere middelen gedaan dus het hoeft niet aan de kwaliteit van de pil te hebben gelegen..

Troep. Weggooien. Bacardis zijn of mccp-crap of speedpillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 01:50 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Q-Dominic schreef:
Bekende van me is er niet lekker van geworden maar had het ook in combinatie met andere middelen gedaan dus het hoeft niet aan de kwaliteit van de pil te hebben gelegen..

mCPP bedoel je denk ik? T zal vast een typefout zijn, maar toch ff voor de zekerheid vermelden dat het om deze stof gaat (piperazine) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 08:00 

Donateur

mr_vertigo schreef:
dawasiknie schreef:
Q-Dominic schreef:

mCPP bedoel je denk ik? T zal vast een typefout zijn, maar toch ff voor de zekerheid vermelden dat het om deze stof gaat (piperazine) :)

hahaha Daan weet dat wel hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:00 

Donateur

en p of een c meer of minder maakt het niet minder slecht voor je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
en p of een c meer of minder maakt het niet minder slecht voor je xd

Nouja....als mcp is, is het misschien minder schadelijk als mcpp.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 01:16 

Hardtraxx Addict

Hey ik had een vraag, misschien dat meerdere mensen hier ervaring mee hebben gehad...
Ik heb de laatste tijd als ik onder invloed van mdma ben slechte ervaringen met (wit)(geel)licht. Ik ga lekker, ga goed, lekker aant beuken en wil ff gaan pissen of zo en zodra mijn ogen dan het felle licht van de WC op zich krijgen begin ik m te trippen. Extra hevig zweten, wazig in mijn hoofd, gek gevoel gewoon van binnen en als ik dan weer snel naar de danszaal loop is het binnen een paar minuutjes weer helemaal okay >.<

Heeft iemand er verklaring(en) voor? Of ook eenzelfde ervaring meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 08:46 

Hardtraxx Veteran

Misschien niet te snel veranderen van lichtintensiteit. Wat langzamer de wc inlopen of je ogen een beetje dicht proberen te houden is misschien een idee ;)

Maar misschien is het ook een teken dat je iets minder (vaak) mdma moet gaan gebruiken ;)

Hoe vaak doe je 't?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:24 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
Misschien niet te snel veranderen van lichtintensiteit. Wat langzamer de wc inlopen of je ogen een beetje dicht proberen te houden is misschien een idee ;)

Maar misschien is het ook een teken dat je iets minder (vaak) mdma moet gaan gebruiken ;)

Hoe vaak doe je 't?

Houd er altijd minstens 6 weken tussen, en gebruik ook lage hoeveelheden. Daar kan t niet zo zeer aan liggen denk ik... Ik ga gewoon oogkappen kopen voor alsk naar de WC moet xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:10 

Hardtraxxer

Iemand hier weleens overgegeven of fout gegaan van ghb ? Had binnen 10 min zo'n 2 a 3 ml op. Dus niet zo heel veel , want ik zat in de trein te praten en telkens een slokje te nemen van het flesje. Maar toen ik de trein uitstapte begon ik alles wazig te zien... Na wat slokjes van een milkshake en wat gelopen te hebben gingen we ergens zitten maar toen werd ik duizelig en kreeg het warm en kotste 1/4 deel van het avondeten uit. Na ff gewacht te hebben weer gaan lopen... voelde me fucking wazig. Op het station weer gekotst gewoon lekker naast de ingang van de appie :') . En daarna weer bij een bankje maar ditmaal alleen vocht , ik voelde me ook erg slap en motoriek was telkens niet in orde... Na zo'n 3 uur na inname voelde ik me weer wat beter... Echt een heavy reactie ofso op die g opeens. Was de 3e keer voor me , had goed gegeten van tevoren en normaal neem ik een stuk meer dan 2-3 ml. Zou ik het gewoon te snel hebben ingenomen of ? Heb er ook geen andere drugs bij gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Iemand hier weleens overgegeven of fout gegaan van ghb ? Had binnen 10 min zo'n 2 a 3 ml op. Dus niet zo heel veel , want ik zat in de trein te praten en telkens een slokje te nemen van het flesje. Maar toen ik de trein uitstapte begon ik alles wazig te zien... Na wat slokjes van een milkshake en wat gelopen te hebben gingen we ergens zitten maar toen werd ik duizelig en kreeg het warm en kotste 1/4 deel van het avondeten uit. Na ff gewacht te hebben weer gaan lopen... voelde me fucking wazig. Op het station weer gekotst gewoon lekker naast de ingang van de appie :') . En daarna weer bij een bankje maar ditmaal alleen vocht , ik voelde me ook erg slap en motoriek was telkens niet in orde... Na zo'n 3 uur na inname voelde ik me weer wat beter... Echt een heavy reactie ofso op die g opeens. Was de 3e keer voor me , had goed gegeten van tevoren en normaal neem ik een stuk meer dan 2-3 ml. Zou ik het gewoon te snel hebben ingenomen of ? Heb er ook geen andere drugs bij gebruikt.

Teveel op.
De goede dosis is 2.5 ml.
3 ml is redelijk veel voor een persoon van normaal postuur.

Wat is je gewicht en lengte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:33 

Hardtraxxer

1.74 78 kilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
1.74 78 kilo

Dat verklaart een hoop :thumbup:

Voortaan tussen de 2 a 2.5 houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:39 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
H4rdstyleLova schreef:
1.74 78 kilo

Yeap , gewoon teveel en te snel ingenomen. Maarja je zit lekker te ouwehoeren in de trein met een vers flesje g... :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Olijfboompje schreef:
H4rdstyleLova schreef:
1.74 78 kilo

Yeap , gewoon teveel en te snel ingenomen. Maarja je zit lekker te ouwehoeren in de trein met een vers flesje g... :P .

Haha, daar heb je ook weer gelijk in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 07:18 

Hardtraxx Elite

Leuke link voor zowel voor- als tegenstanders van drugsregulering in Nederland, een plan die het volledig aan kaarten legt en op alle voor en tegen argumenten in gaat.

http://www.drugtext.org/library/reports ... efault.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:42 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Leuke link voor zowel voor- als tegenstanders van drugsregulering in Nederland, een plan die het volledig aan kaarten legt en op alle voor en tegen argumenten in gaat.

http://www.drugtext.org/library/reports ... efault.htm

Da's wel erg oud... Die cijfers kloppen echt niet meer, maar toch wel interessant :) Zou wel eens opnieuw gemaakt mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 18:21 

Hardtraxx Elite

Vanaf gisteren trouwens officieel toegelaten bij Unity mensen! Begin al onmiddelijk met peer'en in Brabant op 14 mei met een house feestje, maar de kans zit er wel goed in dat ik dus ook als peer sta op Intents/7th Sunday/Wish Outdoor :cool: Dan komen jullie maar allemaal lekker een voorlichtingspraatje houden en tonen dat ik jullie goed heb wegwijs gemaakt in het verstandig gebruiken :P
Vorige  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen