Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 09:21 

Hardtraxx Veteran

Ja, schande jullie mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Leer jij nou eerst maar eens afwegen op gevoel, dan pas heb je recht van spreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Leer jij nou eerst maar eens afwegen op gevoel, dan pas heb je recht van spreken :P

Haha, dat gaat inderdaad te furrrrrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:32 

Hardtraxxer

Voor de geïnteresseerden... hier het originele bestand van het pillenshirt: http://www4.zippyshare.com/v/44917191/file.html

Kan je hem zelf drukken als je wil :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Hou het nou exclusief :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:11 

Hardtraxxer

Waarom? :P Het is simpel na te maken, en dat werd ook al gedaan... dus voor die paar mensen die hem zelf willen laten drukken, hoeven ze het niet zelf opnieuw te tekenen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

ikgaathard schreef:
Synefrine is goedkoop en geeft me een lekker gevoel!

LINK HIER/

Whahaha, waarom durf ik daar niet op te klikken? :P

Nieuwe drug, misschien wel leuk ^^

EDIT: toch niet:

Citaat:
Synefrine is even gevaarlijk als efedrine, en bovendien onwerkzaam. Een 'afslankmiddel' met deze stof erin is al in Canada verboden.

Een voor ons waarschijnlijk bekendere naam voor deze sinaasappel is Sevilla sinaasappel, waarvan de schil wordt gebruikt om sinaasappelmarmelade de typische smaak te geven.

Nu efedrine niet meer in afslankmiddelen mag worden gebruikt ziet men meer en meer afslankmiddelen met bittere sinaasappel op de markt verschijnen. Sommige merken, die de bui aan zagen komen, waren daar al eerder op overgeschakeld of verkochten twee verschillende versies, een met efedrine en een met synefrine. Nu is alleen de synefrineversie overgebleven. Inmiddels zijn er talloze merken in Nederland verkrijgbaar.

Maar synefrine is naar alle waarschijnlijkheid net zo gevaarlijk als efedrine en vooral, net als efedrine, als het gecombineerd wordt met cafeïne en/of andere stimulerende middelen. Cafeïne komt niet alleen voor in koffie maar ook in kolanoten, guarana, thee (zowel zwarte als groene) en zelfs in cacao. De gevolgen zijn net als bij efedrine een versnelde hartslag, bloeddrukstijging, versterkte werking van de schildklier. Bovendien beïnvloedt synefrine de werking van sommige medicijnen.

Het verbod op efedrine ging in de USA op 6 april 2004 in. Volgens de New York Times van 11 april 2004 had de FDA al 7 meldingen binnen van gevallen van overlijden als gevolg van het gebruik van synefrine en ook nog eens 85 meldingen van serieuze gezondheidsschade. Ook onze Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) houdt synefrine scherp in de gaten.

Op 28 mei 2004 waarschuwde Health Canada – Santé Canada (HC-SC) tegen het gebruik van "Thermonex", een afslankmiddel uit de USA met synefrine, cafeïne en andere stoffen die het effect van synefrine versterken. Al voor die tijd had HC-SC in het algemeen gewaarschuwd voor dit soort afslankmiddelen. Er is nu een invoerverbod op Thermonex, maar Canadezen kunnen het middel toch nog proberen mee te nemen uit de States. hoewel de controle door de Canadese douane aan de grens met de USA streng is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:01 

Hardtraxx Newbie

Synefrine is vergelijkbaar met efedrine, maar toch echt wel milder dan speed en zonder opgejaagd gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Hmm die gozer heeft zich alleen hier aangemeld om die shit te spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:30 

Donateur

De Media is weer lekker bezig, en probeert de oorzaak weer op drugs te gooien.

Citaat:
Tristan mogelijk onder invloed ALPHEN AAN DEN RIJN - Op het lichaam van de 24-jarige Tristan van der Vlis wordt onderzoek gedaan om erachter te komen of hij zaterdag, toen hij dood en verderf zaaide in het winkelcentrum in Alphen aan den Rijn, onder invloed was van drugs of alcohol.

Van der Vlis rookte geregeld wiet. Het AD weet dat hij eens in de twee tot drie weken bij de lokale coffeeshop Pit Stop kwam. Een medewerker van de coffeeshop omschrijft Van der Vlis als „een onopvallende kerel”.

Het Openbaar Ministerie laat onderzoeken of Van der Vlis zaterdag drugs of alcohol had gebruikt.

Op andere nieuws sites staat het ook, zal me niks verbazen als dadelijk een coffeeshop wordt gesloten in Alphen omdat het negatieve invloeden heb, en aggresief gedrag opstookt.
tering media :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

:lol:

WTF maakt het in godsnaam uit wat die gozer gebruikt heeft. Verandert de zaak niet. Wat een onzin weer zeg...

Doen ze gewoon om te laten lijken of ze iets aan het doen zijn volgens mij..

En voor de volwassen generatie is het dan weer zo van "Zie je wel, het is weer drugs."

Ik durf te wedden dat m'n ouders nu weer halfbang zijn dat ik binnenkort ook een winkelcentrum binnenloop met een automatisch geweer, omdat ik een paar keer per jaar gecontroleerd drugs gebruik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:55 

Deeltjesversneller schreef:
Waarom? :P Het is simpel na te maken, en dat werd ook al gedaan... dus voor die paar mensen die hem zelf willen laten drukken, hoeven ze het niet zelf opnieuw te tekenen :)

mooie mogelijkheid om em up to date te maken en zo verscheillende versies te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:33 

Hardtraxxer

Vanavond voor de eerste keer oranje q-dancers gebruiken, iemand ervaring hiermee en misschien wat info erover? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:44 

malle schreef:
Vanavond voor de eerste keer oranje q-dancers gebruiken, iemand ervaring hiermee en misschien wat info erover? :P

goede pillen als ze goed vallen

ik heb er niet zo geweldige ervaring mee (geen slechte ervaring, maar geen goede ervaring)
maar een maat van me gaat er wel erg lekker op
dus hangt van jezelf af

verder wel goed ^^

getest btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:47 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
malle schreef:

goede pillen als ze goed vallen

ik heb er niet zo geweldige ervaring mee (geen slechte ervaring, maar geen goede ervaring)
maar een maat van me gaat er wel erg lekker op
dus hangt van jezelf af

verder wel goed ^^

getest btw?

Oke thanks! Nee ik heb ze niet getest, heb ze via een vriend die er zelf ook altijd lekker op gaat dus ben benieuwd.
Wordt de 6e keer dat ik ga gebruiken en kan er redelijk goed tegen dus meteen een hele erin knallen zou geen probleem moeten zijn denk ik zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:50 

malle schreef:
Oke thanks! Nee ik heb ze niet getest, heb ze via een vriend die er zelf ook altijd lekker op gaat dus ben benieuwd.
Wordt de 6e keer dat ik ga gebruiken en kan er redelijk goed tegen dus meteen een hele erin knallen zou geen probleem moeten zijn denk ik zo?

Kan.. hangt er beetje vanaf wanneer je voor et laatst gebruikt hebt
ik zou beginnen met 3 kwart, en dan daarna halfjes bijpakken oid
maarja, hangt er beetje vanaf hoe je et normaal doet ^^
beter een beetje bijpakken als te hard/niet lekker gaan imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:58 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
malle schreef:

Oke nouja we gaan het zien, bedankt iig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:42 

Hardtraxx Addict

malle schreef:
KSwoosh schreef:
malle schreef:

Oke nouja we gaan het zien, bedankt iig! :thumbup:

Hoeveel weg je? Ik ben zelf erg licht en heb geen drol nodig om lkkr te gaan... Alsk n hele Q erin zou donderen vlieg ik alle kanten op :P En indd ook belangrijk wann je voor 't laatst hebt gebruikt.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=25438

Voor meer info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:24 

Hardtraxxer

Ik weeg 82 kilo en ben 1.86 lang dus kan wel wat hebben. Zie wel hoe ik me ook voel vanavond! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:18 

Ik had gister trouwes iemand gesproken die een groene Shrek op had, maar kan deze niet vinden op pillreports, weet iemand hier meer van toevallig? :P
hij zij dat ze groen waren met een S erop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:10 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
Ik had gister trouwes iemand gesproken die een groene Shrek op had, maar kan deze niet vinden op pillreports, weet iemand hier meer van toevallig? :P

Jah dat was die jongen van me school :P hij was ook helemaal aant spacen haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 22:05 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

Ken ze wel, zijn gewoon zuivere pillen maar ik kan niet gelijk uit mijn hoofd zeggen hoeveel erin zit. Staan trouwens wel op pillreports volgens mij maar zijn al wat oudere pillen.

edit: geen groene shrek bekend, ik was in de war met rode shreks die wel bekend zijn in nl en op pillreports
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:11 

Hardtraxx Elite

Ter verdere informatie: Op loudness voor de eerste maal samen met James en Mandi besloten om de nacht door te brengen op alleen maar 4FMP. Ik heb al aardig wat ervaring ermee en had een capsule bereid van 130mg en 80mg voor de redose, voor James en Mandi was dit 100mg en 50mg voor de redose (hun eerste ervaring met 4FMP). (Kanttekening: er word aangeraden over een hele avond niet meer als 200mg te gebruiken omdat je anders een slaapprobleem kan hebben, ik zat hier dus iets boven)

Mijn eerste capsule buiten om 21u50 gedropped. Hoelaat hij begon te werken kan ik niet precies zeggen maar ik was wel direct in de stemming toen ik binnen was na even iemand bij de politie weg te halen :/ (Was iets voor 23u uiteindelijk binnen denk ik.) Verder heerlijk staan genieten, nonstop energetisch gedanst en toch erg helder. Perfect! Om half 2 mijn redose gedropped, mooi tijdstip vind ik aangezien ik eigenlijk gewoonweg tot 06u nonstop heb staan raggen als een malle! Naar eigen mening zelfs meer en steviger als op xtc, en voor wie me kent weet dat ik dan al lekker doorbeuk :D Ook op sociaal vlak vond ik het leuker, heb lekker veel korte praatjes gemaakt met mensen wat ik niet kende maar lekker heb mee staan dansen. Op xtc ben ik dan toch iets meer met mijn eigen beleving bezig denk ik. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit nu leuker vind als xtc of niet, wel dat op hardstyle feesten ik het waarschijnlijk vanaf nu meer op 4fmp ga houden dan xtc, en xtc net als James meer op andere feesten (trance, techno, whatever...) aangezien ik mijn interesses toch wat wil verruimen qua muziek.

Al met al voor mij de perfecte feestdrug dus, toch een stuk minder ongezond als speed en xtc, wel een lekkere rush van de 4fmp die je bij speed niet hebt, niet erg duur, niet verslavend en nooit last van enige kater. Vermoed dat James en Mandi mijn ervaring wel delen. :thumbup:

Ben trouwens rond 12u smiddags in slaap gevallen tot ongeveer 14u, savonds om 22u terug gaan slapen en heerlijk geslapen tot 9u vanochtend, helemaal uitgerust. Enkel behoorlijk last van mijn arm en beenspieren mede mogelijk gemaakt dankzij de 4FMP :D Maar denk dat ik met dit lekker weertje straks toch mijn inline skates aantrek om wat langs de Maasplassen te gaan skaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

4-FMP :worship:
Zoals John zei de 1e keer dus. Rond half 12 a kwart voor 12 100mg genomen allebei. Was binnen een half uur al merkbaar op aan t komen. Begon met een heel licht prettig gevoel in m'n lichaam (lichte, zweverige armen, betere gemoedstoestand etc.), dat snel opbouwde naar hetzelfde gevoel dat ik krijg bij het eerste halfje dat opkomt. Dat gevoel bleef maar langzaam toenemen, tot ongeveer hetzelfde als de piek van een halve pil of misschien iets hoger. Ik was de hele tijd ook iets scherper dan op een beetje mdma denk ik. Heel rustig, tevreden gevoel dus, met sterke toename aan waardering voor de muziek, sterke drang om te bewegen en ook lichte toename aan waardering voor anderen en behoefte aan sociaal contact (en dan met name met vreemden).
Dit bleef vrij lang aanhouden, wat langer dan het gevoel van een halfje, maar niet erg veel. Het effect ging ook heel erg langzaam weg, wat ik wel een beetje jammer vond, maar ik had nog steeds veel energie en zin in de rest van het feest.

Rond 2 uur 50mg bijgepakt, maar ik kan niet precies vertellen wat ik daarvan heb gevoeld. Wat er qua gevoel over was, was volgens mij goed te vergelijken met speed. Mandi was vooraf aan het feest een beetje ziek, maar dat was ruim voordat we vertrokken alweer weg (anders was ze thuisgebleven natuurlijk), maar dat kwam rond 3.15 weer terug. Toen ben ik een tijd uit het feest geweest (vanaf 3.30 ongeveer een half uur aan de zijkant en t/m een uur of 5 bij de EHBO). Heb me in die tijd niet verveeld en eigenlijk ook niet aan gestoord dat ik het feest moest missen. M'n gemoedstoestand was zo goed na het begin van het feest en we hebben het wel gezellig gehad met de hulpverleners :P Wat banaantjes gegeten, wat thee gedronken (tong verbrand :( ) enzo :). We gingen om 5 uur weer terug voor Thera, met Mandi die zich alweer goed voelde. Voelde me wel een klein beetje moe ondertussen. Eerste paar nummers baalde ik er een beetje van dat ik te weinig energie had, maar zodra ik goed aan t stampen was, kwam het gewoon helemaal terug! Ben van ongeveer kwart over 5 t/m kwart over 6 bijna non-stop losgegaan voor zover ik weet, dus dat zat helemaal goed :D

Was tijdens de terugweg ook lekker wakker en scherp, wat ik zelf erg fijn vind. Baalde er ook niet te erg van dat we pas 10 uur thuis waren. Slapen ging met enige moeite en ik werd een paar keer wakker, maar weer in slaap komen lukte wel aardig. Zo'n 4 a 5 uur kunnen slapen nog die middag en vannacht zonder problemen een goede nachtrust gehad.

Op zondag was ik wel moe, beetje leeg in m'n hoofd, maar qua gemoedstoestand best oke. Lekker een luie dag gehad. Vandaag is er niks van te merken dat ik zaterdag een feest heb gehad :)

Ik zou 4fmp aanraden aan mensen die graag pep gebruiken op feesten, omdat de kater vrijwel afwezig is, het niet zo je slaap verstoort, er een leuke milde mdma-rush bij zit en het waarschijnlijk minder ongezond is dan pep (mss vooral omdat het niet verslavend is). Ook tegen degene die xtc niet op feesten willen gebruiken omdat ze snel te hard gaan of teveel van t feest missen zou ik zeggen, probeer 4fmp.

Mandi is er ook erg tevreden mee omdat ze tegen het eind van een feest met xtc meestal erg moe is en nogal vaag wordt (hallucinaties etc.), terwijl ze er hiermee absoluut geen last van had. Zoals John zei, wordt 4fmp de drug voor hardstyle feesten en xtc voor andere feesten over t algemeen. Pep hoeft van mij niet meer :) Niet dat ik het helemaal nooit meer ga doen, maar ik ga er wel lekker lang mee wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:24 

Hardtraxxer

mooie verhalen over 4FMP .. ik ben al een tijdje bezig om het hier in het noorden (Friesland) te krijgen maar kan geen succes boeken.. voor niemand is het een bekende drug :huh:..
Vorige  1 ... 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen