4-FMP
Zoals John zei de 1e keer dus. Rond half 12 a kwart voor 12 100mg genomen allebei. Was binnen een half uur al merkbaar op aan t komen. Begon met een heel licht prettig gevoel in m'n lichaam (lichte, zweverige armen, betere gemoedstoestand etc.), dat snel opbouwde naar hetzelfde gevoel dat ik krijg bij het eerste halfje dat opkomt. Dat gevoel bleef maar langzaam toenemen, tot ongeveer hetzelfde als de piek van een halve pil of misschien iets hoger. Ik was de hele tijd ook iets scherper dan op een beetje mdma denk ik. Heel rustig, tevreden gevoel dus, met sterke toename aan waardering voor de muziek, sterke drang om te bewegen en ook lichte toename aan waardering voor anderen en behoefte aan sociaal contact (en dan met name met vreemden).
Dit bleef vrij lang aanhouden, wat langer dan het gevoel van een halfje, maar niet erg veel. Het effect ging ook heel erg langzaam weg, wat ik wel een beetje jammer vond, maar ik had nog steeds veel energie en zin in de rest van het feest.
Rond 2 uur 50mg bijgepakt, maar ik kan niet precies vertellen wat ik daarvan heb gevoeld. Wat er qua gevoel over was, was volgens mij goed te vergelijken met speed. Mandi was vooraf aan het feest een beetje ziek, maar dat was ruim voordat we vertrokken alweer weg (anders was ze thuisgebleven natuurlijk), maar dat kwam rond 3.15 weer terug. Toen ben ik een tijd uit het feest geweest (vanaf 3.30 ongeveer een half uur aan de zijkant en t/m een uur of 5 bij de EHBO). Heb me in die tijd niet verveeld en eigenlijk ook niet aan gestoord dat ik het feest moest missen. M'n gemoedstoestand was zo goed na het begin van het feest en we hebben het wel gezellig gehad met de hulpverleners

Wat banaantjes gegeten, wat thee gedronken (tong verbrand

) enzo

. We gingen om 5 uur weer terug voor Thera, met Mandi die zich alweer goed voelde. Voelde me wel een klein beetje moe ondertussen. Eerste paar nummers baalde ik er een beetje van dat ik te weinig energie had, maar zodra ik goed aan t stampen was, kwam het gewoon helemaal terug! Ben van ongeveer kwart over 5 t/m kwart over 6 bijna non-stop losgegaan voor zover ik weet, dus dat zat helemaal goed

Was tijdens de terugweg ook lekker wakker en scherp, wat ik zelf erg fijn vind. Baalde er ook niet te erg van dat we pas 10 uur thuis waren. Slapen ging met enige moeite en ik werd een paar keer wakker, maar weer in slaap komen lukte wel aardig. Zo'n 4 a 5 uur kunnen slapen nog die middag en vannacht zonder problemen een goede nachtrust gehad.
Op zondag was ik wel moe, beetje leeg in m'n hoofd, maar qua gemoedstoestand best oke. Lekker een luie dag gehad. Vandaag is er niks van te merken dat ik zaterdag een feest heb gehad

Ik zou 4fmp aanraden aan mensen die graag pep gebruiken op feesten, omdat de kater vrijwel afwezig is, het niet zo je slaap verstoort, er een leuke milde mdma-rush bij zit en het waarschijnlijk minder ongezond is dan pep (mss vooral omdat het niet verslavend is). Ook tegen degene die xtc niet op feesten willen gebruiken omdat ze snel te hard gaan of teveel van t feest missen zou ik zeggen, probeer 4fmp.
Mandi is er ook erg tevreden mee omdat ze tegen het eind van een feest met xtc meestal erg moe is en nogal vaag wordt (hallucinaties etc.), terwijl ze er hiermee absoluut geen last van had. Zoals John zei, wordt 4fmp de drug voor hardstyle feesten en xtc voor andere feesten over t algemeen. Pep hoeft van mij niet meer

Niet dat ik het helemaal nooit meer ga doen, maar ik ga er wel lekker lang mee wachten.