Ik heb het dit weekend btw behoorlijk bont gemaakt. Wilde speed dit weekend, lukte niet meer (dealer = lui zwijn), dus maar zo'n 200mg 4-fmp meegenomen en restje speed. (1puntje ofzo)
21:30 puntje speed gepakt want ik was kapot moe en had koppijn...
23:30 bommetje 4-fmp (was ongeveer 3/4 van wat ik had)
0:20 puntje speed gekregen van iemand, weer heel weinig.
1:15 rest van 4-fmp genomen omdat ik er te weinig van voelde.
3:15 iets meer dan halve oranje kers (80mg maximaal)
rest van de avond (vanaf ongeveer 6 uur wel momenten dat m'n kapotheid het soms eventjes won) aan een stuk door lopen knallen zonder pauzes... spierpijn nog steeds aanwezig.
Had tijdens gebruik (rond 1 uur) een broodje hotdog gegeten, lukte best aardig. En had 3 zakjes zout mee (die dingen van de mcdonalds) die heb ik verspreid over de avond ingenomen.
Op wat moeheid na ben ik totaal niet brak geweest, geen dip, geen kater, NIETS

Nu wil ik deze combo niet aanbevelen want het ziet er gevaarlijk uit, maar 't was wel een heerlijk avondje compleet helder knallen. Met op 't einde nog een lichte xtc rush, geen love feeling ofzo maar het was wel voelbaar tot 7:15.
Kon ook rond 9 uur al gewoon slapen, niet heel diep want we sliepen met z'n 4en op een kamer en 2 konden helemaal niet slapen, maar het lukte wel

dawasiknie schreef:
Ik kan wel bevestigen dat ik minder hard ga als ik van tevoren zo'n dikke vitaminepil door m'n strot heb gedauwd ja.
Ik heb juist van meerdere mensen gehoord dat ze harder gaan na 't innemen van een Vitamine C1000 (time-released) en heb dat zelf ook gemerkt, dit is ook logisch aangezien vitamine C de tolerantie zou verlagen