Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 06:37 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
4x dodelijke dosis van MDMA is 100-300mg per kilo. Niemand is zo gek om 8 gram MDMA op een avond naar binnen te werken.

De dodelijke toxiciteit van MDMA ligt op 16x een gebruikersdosis (~1600mg), als je dat op een te korte tijd naar binnen krijgt ga je al de pijp uit.

http://www.guardian.co.uk/science/punct ... 1/feb/22/1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ntOPnYYoGXA&feature=channel_video_title[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 10:19 

Donateur

De nieuwste rode playboys zijn volgens mij wel goed. Maatje van mij (omgeving Brabant/Utrecht) zegt dat er 185 in zit. Dat betwijfel ik, maar ik kreeg gisteren wel een smsje van diegene dat ie zich heel erg prima voelde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:42 

Gisteren, na 3 maanden en 3 weken niks gebruikt te hebben, had ik gisteren totaal geen love feeling van een groen olifant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:43 

Donateur

Teveel op verheugd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Teveel op verheugd?

Denk ik ook. Je moet het allemaal op je af laten komen en niet heletijd gaan denken "wanneer komt het nou"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:
Teveel op verheugd?

Denk ik ook. Je moet het allemaal op je af laten komen en niet heletijd gaan denken "wanneer komt het nou"

Dat lukte bij mij de eerste keer, maar als je dan tweede keer gebruikt ken je het traject al en ga je toch afwachten :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:36 

Echt op verheugd had ik niet, was pas ter plekke dat ik gekozen heb om te gebruiken. Had eerst 1/3e olifant gepakt die heel langzaam opkwam en een uurtje later gooide ik de rest er nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:41 

Donateur

Hmm wel vreemd dan, mja soms heb je t gewoon niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:09 

Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Gisteren, na 3 maanden en 3 weken niks gebruikt te hebben, had ik gisteren totaal geen love feeling van een groen olifant...

Dat gevoel krijg je ook maar een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:10 

KNomo schreef:
stefaneke schreef:

Haha echt niet :P
Heb et zelf ook zat gehad :P
De setting moet gewoon helemaal goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:08 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
KNomo schreef:
stefaneke schreef:

Haha echt niet :P
Heb et zelf ook zat gehad :P
De setting moet gewoon helemaal goed zijn.

jep. vond 2e keer misschien wel beter dan de 1e :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:13 

Heb't de vorige 3 keer gewoon gehad, alleen vandaag gewoon niet. Zou best kunnen dat ik wat gestressd was. Had die ochtend nog gewerkt en niet veel geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Had je misschien niet te veel alcohol gedronken van tevoren? Want vaag werd je namelijk wel. Ik heb ook een keer van 1 olifant gehallucineerd, maar toen was ik 3x dronken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:07 

Donateur

KNomo schreef:
stefaneke schreef:

Wat een onzin gast, dat gevoel kreeg ik het meest intens pas na de 7e keer ofzo :') Ik heb daarvoor toch al aardige hoeveelheden weggeslikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:12 

Chukkels schreef:
Had je misschien niet te veel alcohol gedronken van tevoren? Want vaag werd je namelijk wel. Ik heb ook een keer van 1 olifant gehallucineerd, maar toen was ik 3x dronken :lol:

Ik had van te voren gewoon rustig aan wat biertjes gepakt. Daarna een colatje en toen een hamburger. 10 min na die hamburger die 1/3e gedropt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:33 

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:

Ik had van te voren gewoon rustig aan wat biertjes gepakt. Daarna een colatje en toen een hamburger. 10 min na die hamburger die 1/3e gedropt.

Dat kan er ook wel mee te maken hebben.
Eten en droppen snel na elkaar verminderd de werking :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:29 

Ok, dan. Ik zal een volgende keer onder jullie aanbevolen omstandigheden experimenteren ;).

Nou iets anders, ik heb de hele dag al van die elektrische schokken door m'n lichaam (kortsluiting ofzo). Echt vreselijk irritant, vooral in de klas :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:45 

Hardtraxx Elite

kortsluiting?? :lol: zitten er een paar draadjes verkeerd verbonden jongen? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:51 

RobertV schreef:
kortsluiting?? :lol: zitten er een paar draadjes verkeerd verbonden jongen? :aww:

https://www.dhpforum.nl/forums/index.ph ... -je-hoofd/
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... =a&start=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 00:18 

stefaneke schreef:
Ok, dan. Ik zal een volgende keer onder jullie aanbevolen omstandigheden experimenteren ;).

Nou iets anders, ik heb de hele dag al van die elektrische schokken door m'n lichaam (kortsluiting ofzo). Echt vreselijk irritant, vooral in de klas :P.

Een soort spastische trekjes?
Heb je veel gebruikt oid?
Volges mij krijg je dat namelijk als je veel gebruikt. I could be wrong though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 07:01 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

Een soort spastische trekjes?
Heb je veel gebruikt oid?
Volges mij krijg je dat namelijk als je veel gebruikt. I could be wrong though.

Laatste keer voor zaterdag was 4 maanden geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Of je hersens zijn gewoon nog niet volgroeid en dat komt omdat je nog geen 18 bent. Dan is anderhalve eekhoorn best veel. Je lichaam is nog in de groei en daarom kan het dit soort middeltjes eigenlijk niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:32 

Hardtraxxer

ik heb zaterdag (iets) meer gebruikt dan stefan op rebirth en heb er geen last van, ben even oud. verschilt het dan van persoon tot persoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:40 

Donateur

Giel H schreef:
ik heb zaterdag (iets) meer gebruikt dan stefan op rebirth en heb er geen last van, ben even oud. verschilt het dan van persoon tot persoon?

Het scheelt zeker van persoon tot persoon, vriend van mij gaat al veels te hard van een halfje terwijl een andere vriend 2 stuks nodig heeft om hard te gaan.
Maar het verschil van persoon tot persoon heeft vooral te maken met hoe je in je vel zit, heb je goed gegeten, goed geslapen, geen stress aan je hoofd, is de sfeer goed. Dit soort factoren hebben vooral te maken of je lekker gaat op XTC of niet.
De schokken heb ik zelf ook eens gehad, terwijl ik maar heel weinig had gebruikt. In vergelijking met andere keren, de oorzaak hiervan zegt het internet is dat het te vaak+te veel gebruik is. Maar bij mij klopte dat toen ook niet.
Hou gewoon lekker rust, eet genoeg vitamine. En je zal je snel een stuk beter voelen, ook een advies is om 5-HTP te kopen, dit helpt je serotonine weer snel aan te maken waardoor je "iets" minder last heb van een dip na gebruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

Ook de mate van je gezondheid en of je goed uitgerust bent spelen een belangrijke rol bij de werking van mdma.

Wat kswoosh zei klopt niet helemaal btw. Eten vlakbij het innemen van je snoepje werkt de mdma niet tegen. Het zorgt er echter wel voor dat het iets minder snel wordt opgenomen. Hij zal dus niet inslaan maar geleidelijkbopkomen. Dat gebeurde zaterdag bij 2 vrienden van me ook. Die waren er heilig van overtuigd dat het nog niet werkte, terwijl duidelijk aan ze te zien was dat ze al lang gingen. Als je er constant met je gedachten mee bezig bent onderdruk je de werking namelijk. Geniet van het feest en laat je verassen en meenemen door de drug.
Vorige  1 ... 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen