Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:54 

Donateur

Prima toch, misschien gaat zo de pillenprijs omlaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Vind de prijs prima zo. 3 euro per pil bij een bestelling van boven de 30 en 3,50 per pil bij een bestelling van 10 of 20. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 00:58 

Hardtraxx Addict

Never mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 08:47 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Vind de prijs prima zo. 3 euro per pil bij een bestelling van boven de 30 en 3,50 per pil bij een bestelling van 10 of 20. ^^

:whistle: Dan zit ik gelukkig nog goedkoper met me 2,50 pp :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

:whistle: Dan zit ik gelukkig nog goedkoper met me 2,50 pp :yay:

2,25 per 200 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik ga ff 200 van die dingetjes op m'n kamer houden... :/

Nee, die krijg ik nooit op, ik wil afwisseling. Anders zit ik straks met 184 Triforces over, terwijl er allang weer nieuwe pilletjes op de markt zijn. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Nee, die krijg ik nooit op, ik wil afwisseling. Anders zit ik straks met 184 Triforces over, terwijl er allang weer nieuwe pilletjes op de markt zijn. :$

Daarom koop ik er ook geen 200, maar laat ik andere mensen 200 stuks kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 09:50 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Daarom koop ik er ook geen 200, maar laat ik andere mensen 200 stuks kopen :P

Dat is inderdaad ook een handige optie. Ach, ik weet dat m'n pilletjes in vergelijking niet de goedkoopste prijs zijn, maar door die te halen zorgt het er wel voor dat ik de RC's lekker goedkoop krijg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

Heb jij al triforces? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:50 

Hardtraxxer

Pillen hier kosten meestal rond de 5 euro, zit ook niet echt dicht bij de bron :P
Maargoed, scheelt dat ik geen pillen meer hoef :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:49 

Hardtraxx Addict

Betaal meestal ook 5, zal best.. Heb een voorraad en kan daar nog 3 jaar mee vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben wel eens MCCP in een pil gegooid toch? Of zit in nu mis??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:23 

Donateur

Khadber schreef:

Dat gebeurt helaas nog steeds, maar gelukkig is dat iets minder ernstig dan PMMA. Heb zelf wel eens MCCP pillen op, misselijkheid,hallucinaties, hoofdpijn was het gevolg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Khadber schreef:

Dat gebeurt helaas nog steeds, maar gelukkig is dat iets minder ernstig dan PMMA. Heb zelf wel eens MCCP pillen op, misselijkheid,hallucinaties, hoofdpijn was het gevolg :thumbdown:

Mijn baas had het erover net omdat ik zei dat ik dus morgen naar zo'n feest ging. Hij zei ook al: ik heb een zak boven liggen om allerlei dingen dood te maken. Weet alleen niet meer of ie ratten of onkruid ermee deed, volgens mij het eerste. Lekker vervelend spul dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:05 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Kevin-Raw schreef:
Khadber schreef:

Mijn baas had het erover net omdat ik zei dat ik dus morgen naar zo'n feest ging. Hij zei ook al: ik heb een zak boven liggen om allerlei dingen dood te maken. Weet alleen niet meer of ie ratten of onkruid ermee deed, volgens mij het eerste. Lekker vervelend spul dus.

Jouw baas is een dealer? mCPP (niet MCCP dus) is volgens mij ook gewoon verboden, dus kan je niet zomaar kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Jouw baas is een dealer? mCPP (niet MCCP dus) is volgens mij ook gewoon verboden, dus kan je niet zomaar kopen.

Nee, mijn baas is (planten)boer.

edit: Even opgezocht. Blijkbaar inderdaad strafbaar om te hebben. Apart. Dan kan het misschien zijn dat ik de verkeerde stof in mijn hoofd heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:46 

Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Tuurlijk, dat is zo. Maar ga dan niet lopen te verkondigen dat het door een overdosis aan XTC is. Zeg dan dat het komt door de gevaarlijke (re stof dan MDMA) stof PMMA in combinatie met andere dingen. Dit geeft weer zo'n vertekend beeld van hier tot Tokyo.

Da's wel ziekmakend ja. Als je dit soort dingen hoort, vraag je je wel af hoeveel van het nieuws er wel klopt.

Uuuh grappig dat je dat zegt. Zag laatst dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=U41EmPTg ... re=related

Dan vraag je je inderdaad af wat ze allemaal wel niet verzinnen. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:21 

Donateur

Khadber schreef:
Kevin-Raw schreef:
Khadber schreef:

Rattengif denk. Maar dat is volgens mij nog nooit in een pil terecht gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Nee rattengif in een pil is een broodje aap verhaal net als glasscherven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 13:26 

Hardtraxxer

En zo is PMMA in pillen ook geen plexiglas (wat ik nog steeds lees op Partyflock), maar gewoon een andere stimulerende drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:02 

Hardtraxx Addict

Ik heb voor vanavond blauwe mercedesjes gekocht. ze hebben een breeklijn en het mercedes logo is er niet in gekerft maar steekt uit zegmaar...wilde 't toch nog snel ff checken of dit goede pillen zijn of niet... naar mijn weten bevatten ze 90-100 mg MDMA.. klopt dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:25 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Ik heb voor vanavond blauwe mercedesjes gekocht. ze hebben een breeklijn en het mercedes logo is er niet in gekerft maar steekt uit zegmaar...wilde 't toch nog snel ff checken of dit goede pillen zijn of niet... naar mijn weten bevatten ze 90-100 mg MDMA.. klopt dit?

Geen goeie dingen over gelezen. Geloof dat er wel gewoon MDMA in zit, geen P(M)MA of wat dan ook, maar de meeste reports hebben 't veelal over veel gespace en weinig energie. Kzou 't zelf nog ff natrekken op pillreports ofzo man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:42 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
W0uT3R schreef:

Geen goeie dingen over gelezen. Geloof dat er wel gewoon MDMA in zit, geen P(M)MA of wat dan ook, maar de meeste reports hebben 't veelal over veel gespace en weinig energie. Kzou 't zelf nog ff natrekken op pillreports ofzo man.

Thnx, wilde geowon weten of er idd geen PMMA in zat... had nogal veel gelezen over slechte pillen namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 22:48 

Hardtraxxer

Iemand die iets weet over rode playboys? Kan er weinig over vinden op pillreports.. allemaal onduidelijke plaatjes en veel verschillende vormen, komt niet echt overeen. Die van mij zijn plat en met een ingedrukte breeklijn, alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 02:59 

Hardtraxx Addict

Die rode (roze??) playboys is volgens mij een redelijk oude batch en moet je mee oppassen...
http://forum.fok.nl/topic/1470146/7/25

Ik zou iedereen aanraden eerst info over de pil te verschaffen, DAN je research te doen en ze dan pas je aankoop te doen! Mits je de persoon niet al goed kent/vertrouwd/al lang je suplier is.
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen