Nou klein (trip)reportje van mij!
Iets over 3 uur zaten we in de bus richting Q-base, half 4 mijn 1e halve groene klaver gepakt, die had ik nog over! Dus nam ik hem alvast maar in de bus, kreeg ik ook geen problemen bij de controle
Nou op een gegeven moment voelde ik dat ik mijn tanden weer lekker op elkaar drukken, en ik had voor het eerste tijdens drugs gebruik een enorme pretbek, ofdat nou kwam door de drugs of doordat ik zoveel zin had in Q-base zelf weet ik nog niet..
Voelde me heerlijk in de bus, eenmaal op het festival begon die wel weer wat minder te werken, Helaas want voelde me echt of al hele dag had los gegaan en heletijd gapen :O was behoorlijk moe!
Met mijn maatjes naar de Raw hardstyle gegaan, na een paar minuten was ik het eigenlijk al zat en ging ik rondjes lopen, Zo ben ik tot rond 11 uur rondjes gelopen, en dat vrijwel 'nuchter'

Hardtraxx meeting mee gemaakt..
Iets voor 11 en was mijn vriendin ook op Q-base, daarna nog eerst Nightfocus meeting gehad en toen kon het spacen beginnen!
Bam! Hele blauwe boom erin

Na een half uur voelde ik hem al komen :O normaal heb ik dat nooit zo snel!
Maar wat ging ik lekker na een tijdje, beeldscherm van mijn telefoon ging weer behoorlijk op en neer, (wat ik laatste tijd nog maar zelden heb) Mijn evenwicht lag er soms behoorlijk uit

Toen ik nog behoorlijk in lalaland was leek net op de pil nog een x in sloeg :O in 1x ging ik nog harder
Rond uh.. geen flauw idee eigenlijk nog een blauwe boom gepakt! Ging super

Rond 5/6uur twijfelde ik nog om een halve te pakken (over van maatje van me) maar uit eindelijk niet gepakt omdat ik smiddags weer thuis was bij mijn ouders
Die halve uit eindelijk nog weg gegeven in de bus.
Nu nog 1 blauwe kers over

Wel toevallig, blauwe boompjes en blauwe kersen
Blauwe kersenboom?