Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:41 

Hardtraxxer

Nou klein (trip)reportje van mij!

Iets over 3 uur zaten we in de bus richting Q-base, half 4 mijn 1e halve groene klaver gepakt, die had ik nog over! Dus nam ik hem alvast maar in de bus, kreeg ik ook geen problemen bij de controle :)
Nou op een gegeven moment voelde ik dat ik mijn tanden weer lekker op elkaar drukken, en ik had voor het eerste tijdens drugs gebruik een enorme pretbek, ofdat nou kwam door de drugs of doordat ik zoveel zin had in Q-base zelf weet ik nog niet..
Voelde me heerlijk in de bus, eenmaal op het festival begon die wel weer wat minder te werken, Helaas want voelde me echt of al hele dag had los gegaan en heletijd gapen :O was behoorlijk moe!
Met mijn maatjes naar de Raw hardstyle gegaan, na een paar minuten was ik het eigenlijk al zat en ging ik rondjes lopen, Zo ben ik tot rond 11 uur rondjes gelopen, en dat vrijwel 'nuchter' :D
Hardtraxx meeting mee gemaakt..
Iets voor 11 en was mijn vriendin ook op Q-base, daarna nog eerst Nightfocus meeting gehad en toen kon het spacen beginnen!
Bam! Hele blauwe boom erin :) Na een half uur voelde ik hem al komen :O normaal heb ik dat nooit zo snel!
Maar wat ging ik lekker na een tijdje, beeldscherm van mijn telefoon ging weer behoorlijk op en neer, (wat ik laatste tijd nog maar zelden heb) Mijn evenwicht lag er soms behoorlijk uit :D
Toen ik nog behoorlijk in lalaland was leek net op de pil nog een x in sloeg :O in 1x ging ik nog harder :D
Rond uh.. geen flauw idee eigenlijk nog een blauwe boom gepakt! Ging super :D

Rond 5/6uur twijfelde ik nog om een halve te pakken (over van maatje van me) maar uit eindelijk niet gepakt omdat ik smiddags weer thuis was bij mijn ouders :D
Die halve uit eindelijk nog weg gegeven in de bus.
Nu nog 1 blauwe kers over :)

Wel toevallig, blauwe boompjes en blauwe kersen
Blauwe kersenboom? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:53 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik heb 'm door jou post ook maar gelezen maar inderdaad haha! Good read! :D

En toch voelde ik me heerlijk de hele avond/nacht door :clap:

Geen gewoonte van maken tho, op Fusion maar ff afwisseling doen en aan de rode duifjes, dan kan ik tenminste met hele blijven gaan ipv halfjes xd

Trouwens, een aantal foto's van me gezien... ROFL!!! Maar had ik wel verwacht, omdat ik denk wel 25 mensen mij vroegen of het goed ging :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:19 

Hardtraxxer

Uh, ik raad je het gewoon niet aan om te rijden!
En als je het toch doet..
En bijv het feest duurt tot 11 uur, pak dan na 6 uur niks meer!

Tenminste, dat doe ik :) en de keren dat ik heb gereden na dat ik drugs op heb gehad heb ik ook nooit meer als 1 tje op.. en dan minimaal 5/6uur voor het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Laatste was om kwart over 4 's ochtends en reed weg om 10 over 11 's avonds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Geen gewoonte van maken tho, op Fusion maar ff afwisseling doen en aan de rode duifjes, dan kan ik tenminste met hele blijven gaan ipv halfjes xd

Haha op Fusion ga ik aan de 4FMP, eerst lekker wat biertjes achterover gieten en dan tegen een uur of 2 een capsule 4fmp nemen van 175mg ofzo. Eerste paar uurtjes heb je dan het gevoel dat je een xtc pil op hebt en de laatste paar uur verdwijnt dat en maakt plaats voor een meer energetisch effect zoals speed. Maar dan zonder enige kater de dag nadien :thumbsup: Ik doe het vooral omdat je serotine levels anders te zwaar aangetast worden (vandaar ook je tolerantie zo snel). Je lichaam heeft op zich minstens een maand a onderhalve maand nodig om volledig te herstellen en de serotine in je lichaam aan te maken. Vaker gebruiken zonder supplementen staat zowat bijna garant voor hersenschade en verlies van de magie na een tijd overdreven gebruik. Daarom zelf nu maar weer een pauze inlassen tot Qlimax. 4FMP gebruikt trouwens ook wel serotine, maar in veel mindere mate als een nacht aan de xtc, en ja uiteindelijk pak ik wel weer een paar dagen 5HTP om die levels terug aan te vullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:49 

Donateur

hmm snap er niks van:P wat houd dat serotine in ? nog nooit van gehoord:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:52 

Donateur

Serotonine is de stof die vrijkomt wanneer je MDMA neemt, de werkzame stof in XTC.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotonine

Citaat:
MDMA zorgt er onder andere voor dat de neurotransmitter serotonine in de hersenen tijdelijk sterk verhoogd wordt afgegeven. Vervolgens vindt er heropname van serotonine plaats, waarvan een deel wordt afgebroken. Als de MDMA nog steeds actief is in het lichaam zal deze serotonine vrij snel opnieuw afgegeven worden. Na MDMA-gebruik (hetgeen o.a. in XTC voorkomt), is de serotoninevoorraad, opgeslagen in de hersenen, behoorlijk geslonken - bij regelmatig gebruik in korte tijd wordt deze zelfs in haar geheel verbruikt, omdat serotonine niet snel aangemaakt wordt

Quote wiki.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:59 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Om er nog aan toe te voegen, de serotine zorgt ervoor dat je je zo ongelovelijk blij voelt bij het gebruik van xtc, en doordat je het praktisch allemaal opwerkt op een avondje krijgt men dus ook vaak een dip erna, de bekende dinsdagdip waar men snel geirriteerd of geemotioneerd is en waar men nergens meer zin in heeft. MDMA is een fantastische drug, maar juist daarom is gematigd gebruik zo belangrijk, want dat gevoel wil je toch niet ooit verliezen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

Niet alleen de dinsdag na een feest. Het kan ook veel langer duren.

Je serotonine is globaal gezien gewoon HET stofje dat zorgt voor geluk, liefde, op je gemak voelen, etcetera. Als je vaak pakt of veel in korte tijd raakt het op. En dan kan je dus dagen, misschien wel weken last hebben van moodswings. Je raakt dan soms zomaar (of met een HELE goede reden) eventjes kort blij en energiek, en soms ook HEEEEL sjacherijnig en futloos (veel vaker en langer dan het blije). Je hebt nergens zin in, je gaat bij de pakken neerzitten, gaat dingen die je eigenlijk zou moeten doen niet meer doen omdat je er geen zin in hebt. Kortom je verwaarloost jezelf.
Als je echt overdrijft in gebruik krijg je het serotonine syndroom, dan maak je praktisch niets meer aan. Dan is je ziel praktisch weg, verkocht aan de duivel. Lekker overdreven maar dan ben je dus echt de rest van je leven zwaar ongelukkig.

Ik heb zelf zo'n 2 weken last gehad van moodswings omdat ik in korte tijd meerdere keren (te veel) gepakt had.
Ik deed heel bot tegen vrienden/familie, ergerde me de tering als iemand alleen al m'n naam riep o.i.d. Ik werd gewoon een ongelovelijke klootzak eigenlijk. Bij vlagen natuurlijk.

Ik denk niet dat het blijvend is geweest, gelukkig. Maar ik pas voortaan mooi op! :)

Wees dus zuinig op je serotonine!

Niet vaker dan 1x per maand pakken eigenlijk. Bij voorkeur 6 weken of langer.
(ben ik ook pas sinds Defqon2010 mee bezig)

Ook worden de keren dat je WEL gebruikt VEEL leuker op die manier! :D En je hebt veel minder nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:20 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Ook worden de keren dat je WEL gebruikt VEEL leuker op die manier! :D En je hebt veel minder nodig.

Uhuh, in de plaats van meer ga ik de volgende keer weer minder gebruiken haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:21 

Hardtraxxer

Maar niet iedereen heeft last van die dip's hoor

Ik had er eerst altijd wel last van, de laatste tijd heb ik er totaal geen last van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:

Ik had er eerst altijd wel last van, de laatste tijd heb ik er totaal geen last van!

Weet niet of dat een goed of slecht teken is tbh :/

Maar iedereen zou ze wel moeten hebben. Denk dat geen mensen zijn die een extra serotonine-tank of fabriekje in hun hoofd hebben zitten, en anders zijn ze in beslag genomen en liggen ze nu ergens vastgebonden in area51 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:27 

Hardtraxxer

Inno schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Weet niet of dat een goed of slecht teken is tbh :/

Maar iedereen zou ze wel moeten hebben. Denk dat geen mensen zijn die een extra serotonine-tank of fabriekje in hun hoofd hebben zitten, en anders zijn ze in beslag genomen en liggen ze nu ergens vastgebonden in area51 :)

Ricardo (van de spammers) heeft er nog nooit last van gehad, nou en wat die allemaal gebruikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:28 

Donateur

roberttt schreef:

dude :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:28 

Hardtraxx Veteran

Misschien heeft ie ze wel, maar heeft hij het gewoon niet door. Of hij heeft er mee leren leven ofzo :P

Misschien ook wel niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. We zitten allemaal ongeveer t zelfde in elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:29 

Donateur

Milán schreef:
roberttt schreef:

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
??

Lees maar wat ik heb gepost vorige pagina, dan snap je t wel denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:36 

Donateur

roberttt schreef:
Milán schreef:
roberttt schreef:

??

je plaatste dit ook al:
nou ik heb gister voor dat ik op bed ging nog een hasj joint gerookt. en werd er maar waar beetje stoned van en kon nog niet slapen:P majah misschien is combi pep + xtc + drank + joint gewoon niet goed voor je lichaam:P

Wat ik wil zeggen is dat je toch echt moet uitkijken met drugs en je zoveel mogelijk dient in te lichten. Als je nog niets eens weet wat serotonine is, is dat toch wel een indicator wat het feit dat je nog duidelijk veel moeten leren kennen over xtc en drugs in het algemeen. Vat het niet negatief op ofzo, maar probeer er gewoon meer over te weten komen. Voor vragen kun je iig altijd bij Mol terecht, die heeft drugsvoorlichting als baan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
------- Robert ------- zegt:
snap jij het?
Chukkels zegt:
jah :P
serotine is een stof die vrijkomt door xtc
jah dat weet ik nu wel
Chukkels zegt:
die stof maakt je gelukkig/blij/vrolijk/geil
jah dat weet ik :P
Chukkels zegt:
door de pil komt er TEVEEL vrij
dat vroeg ik eerst jah.
Chukkels zegt:
en dat moet weer aangemaakt worden door je lichaam
en dat duurt lang
dus als je het vaak gebruikt, kan je serotine volledig opraken
jah oke
Chukkels zegt:
waardoor je dus niet meer vrolijk/blij/gelukkig/geil kan worden voor een hele lange tijd :(
wat nu ook heb :P
oh nu snap ik :P

Traag van begrip, maar hij snapt het :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:40 

Donateur

netjes Chukkels, die stof maakt je idd geil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:41 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
netjes Chukkels, die stof maakt je idd geil :D

Day after ben k altijd bloedgeil :')

Maatje van me moet je meemaken op zondag :lol: Dan moet ie niet in de buurt van meisjes komen, het is dat er wat moraal/normen/waarden in die jongen zit, anders had ik m aan de lijn moeten houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:

je plaatste dit ook al:
nou ik heb gister voor dat ik op bed ging nog een hasj joint gerookt. en werd er maar waar beetje stoned van en kon nog niet slapen:P majah misschien is combi pep + xtc + drank + joint gewoon niet goed voor je lichaam:P

Wat ik wil zeggen is dat je toch echt moet uitkijken met drugs en je zoveel mogelijk dient in te lichten. Als je nog niets eens weet wat serotonine is, is dat toch wel een indicator wat het feit dat je nog duidelijk veel moeten leren kennen over xtc en drugs in het algemeen. Vat het niet negatief op ofzo, maar probeer er gewoon meer over te weten komen. Voor vragen kun je iig altijd bij Mol terecht, die heeft drugsvoorlichting als baan ;)

Ach, Sneek hé :P Maar idd, dat heb ik ook gedaan, eerst bij Mol en Sjefke langs info gevraagd, voordat ik aan de shit begon bij de Feestfabriek. En ik leer steeds bij, zo heb ik van Q-Base onthouden van DarkBeatz dat ik vooral veel fruit en vitamine C moet eten ná het gebruiken! Trots op mezelf dat ik dat juist WEL onthouden heb, ondanks dat ik zo compleet wasted was. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:44 

Donateur

wat is er nou weer mis met sneek... en ik had ook wel wat informatie;) dat ik niet teveel in 1 keer moest nemen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
wat is er nou weer mis met sneek... en ik had ook wel wat informatie;) dat ik niet teveel in 1 keer moest nemen XD

Nee niks, leuke stad, maar moeilijk bereikbaar door die kut-wegwerkzaamheden. Alleen viel het mij wel op (en jou ook) dat er nog 10 andere dealers stonden in het winkelcentrum waar wij de overdracht deden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:04 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee niks, leuke stad, maar moeilijk bereikbaar door die kut-wegwerkzaamheden. Alleen viel het mij wel op (en jou ook) dat er nog 10 andere dealers stonden in het winkelcentrum waar wij de overdracht deden :P

oh dat ja.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen