Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik zou zeker niet zomaar een 5htp capsule volduwen met 4fmp. Dat is volgens mij toch een stuk meer als 90mg, je hoort het af te wegen, dat is de enige manier om te weten hoeveel je neemt, aangezien het soortelijk gewicht ook verschilt van product tot product.

Zelfde maat capsules die ik had, ging 130mg 4-fmp in en toen zat die nog maar voor de helft vol. Dus er kan wel 250mg in in die capsules. Veel te veel natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 00:59 

Hardtraxx Addict

Ik heb nog een vraagje:
1 van ons moet helaas sinds vandaag aan de anti-biotica ^^ .. nu heb ik geen verstand om te kunnen zeggen: joh, doe zaterdag gewoon lekker mee met die X, er is niks aan het handje!
Dus: is het verstandig om zaterdag mee te doen terwijl je aan de anti-biotica zit?
Je zou zeggen nee, maar goed: ik weet het echt totaal niet :)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Ik heb nog een vraagje:
1 van ons moet helaas sinds vandaag aan de anti-biotica ^^ .. nu heb ik geen verstand om te kunnen zeggen: joh, doe zaterdag gewoon lekker mee met die X, er is niks aan het handje!
Dus: is het verstandig om zaterdag mee te doen terwijl je aan de anti-biotica zit?

Tja je zit niet voor niks aan de antibiotica.. ^^ je lichaam heeft alle energie nodig om die infectie te bestrijden. Om je lichaam dan nog meer stress te geven met x lijkt me niet heel erg verstandig.. Je lever heeft al genoeg te doen door die antibiotica en om daar dan nog XTC bij te stoppen... Je antibiotica kuur kan dan ook door de war raken en dat is niet goed want dan kan de bacterie waar je de antibiotica voor hebt resistent worden.
Ik zou zeggen wacht er gewoon lekker mee tot die gene weer gezond is, X kan altijd later nog ;) maarja blijft altijd een eigen keuze!
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 08:01 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Ik heb nog een vraagje:

Uiteraard is het inderdaad sterk af te raden om xtc te gaan nemen tijdens een antibiotica kuur (ik zou het met geen enkele medicatie combineren tenzij advies gevraagd van een arts). Nu vaak zal iemand er zich in werkelijkheid geen hol van aantrekken en het toch doen, ik denk dan ook dat je niet schrik moet hebben van een nare wisselwerking tussen de antibiotica en mdma, maar de kuur zal wsl vrij nutteloos zijn door te combineren met xtc, wil hij toch meedoen, laat hem dan zijn kuur beginnen op zondag of maandag ^^
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 08:01 

Donateur

Klos schreef:
Ik heb nog een vraagje:

Om antibiotica goed te laten werken, is het belangrijk dat je tijdens de hele kuur evenveel antibioticum in je bloed hebt. XTC wordt net als antibiotica door de lever afgebroken. Als je XTC en antibiotica samen gebruikt raakt je lever extra belast. Hierdoor heb je misschien niet de hele tijd evenveel antibioticum in je bloed, waardoor je kuur kan mislukken. Als je een infectie hebt, heeft je lichaam alle energie nodig om die infectie te bestrijden. XTC legt een groot beslag op je lichamelijke reserves. Dat komt je herstel niet ten goede.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 09:59 

Hardtraxx Veteran

XTC + antibiotica zou ik inderdaad absoluut niet doen.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 10:05 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

Inderdaad.
Wie gaat er nou drugs gebruiken wanneer hij ziek is? :')
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 10:31 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Inno schreef:

Inderdaad.

Heb het een keer gedaan, terwijl ik ontzettende hoofdpijn had :P Hoofdpijn verdween als sneeuw voor de zon.
En heb vaak genoeg gewoon alcohol gedronken terwijl ik aan de antibiotica zat hoor, dat is ook gewoon drugs
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 10:31 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Inno schreef:

Inderdaad.

Inno niet blijkbaar :whistle:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:
Inno schreef:

Inderdaad.

Heb het een keer gedaan, terwijl ik ontzettende hoofdpijn had :P Hoofdpijn verdween als sneeuw voor de zon.
En heb vaak genoeg gewoon alcohol gedronken terwijl ik aan de antibiotica zat hoor, dat is ook gewoon drugs

Of het snugger is, is een tweede.

Als je lichaam een infectie herbergt en dan drugs gebruiken....tja, het is maar wat je wilt he.
Ik ga ook geen speed snuiven wanneer er rivieren van snot uit mijn neus druipen.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 10:57 

Donateur

Jaa, ik weet het is niet snugger. Kijk maar een paar posten daarboven met goede informatie van mij ;)
ik weet dat het niet moet, maar toch doe ik het soms. Maarja zovaak heb ik nou ook weer niet antibiotica :D
maar je wordt wel lekker snel dronken erdoor! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Jaa, ik weet het is niet snugger. Kijk maar een paar posten daarboven met goede informatie van mij ;)
ik weet dat het niet moet, maar toch doe ik het soms. Maarja zovaak heb ik nou ook weer niet antibiotica :D
maar je wordt wel lekker snel dronken erdoor! :thumbsup:

Waarom weerleg je het feit dat het slecht voor je is met een argumentatie dat je er zo lekker dronken van wordt. :P

Ben jij de persoon die dit gaat doen? :D
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:19 

Donateur

hahahaha, ik weerleg me argument niet. Ik ben ook niet de persoon die het gaat doen :P
Het is en blijft niet slim, maar toch heb ik het een paar keer gedaan(met alcohol samen dan), en heb gemerkt dat je heel snel dronken wordt, dus er is toch een beetje positiefs aan anitibiotica :$
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
hahahaha, ik weerleg me argument niet. Ik ben ook niet de persoon die het gaat doen :P
Het is en blijft niet slim, maar toch heb ik het een paar keer gedaan(met alcohol samen dan), en heb gemerkt dat je heel snel dronken wordt, dus er is toch een beetje positiefs aan anitibiotica :$

Jajajajajjaja, ik heb je betrapt junk! :D
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:34 

Donateur

Ben al 7 weken clean hoor van "hard"drugs :whistle:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ben al 7 weken clean hoor van "hard"drugs :whistle:

Ja, dat zeggen ze allemaal.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Klopt je lever is al druk genoeg dus de afbraak van alcohol duurt langer :P
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 12:58 

Hardtraxx Addict

Thanks lieden ^^ Ik weet genoeg .. het leek me al logisch om het niet te doen, maar dan wist ik alleen niet 'waarom' :D Ik zal 't 'hem zeggen, ik weet nu al dat hij niet mee zal doen :) Too bad, neem ik er wel 1tje extra ..
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:44 

Donateur

Die PMAA pillen ofzo, zelfs in RTL nieuws :oh:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Thanks lieden ^^ Ik weet genoeg .. het leek me al logisch om het niet te doen, maar dan wist ik alleen niet 'waarom' :D Ik zal 't 'hem zeggen, ik weet nu al dat hij niet mee zal doen :) Too bad, neem ik er wel 1tje extra ..

Ik zat ook aan redelijk zware medicatie toen ik interesse in de eerste keer X begon te krijgen, heb die eerste keer uit eindelijk 2 maanden moeten uitstellen daarom. Stond op het punt om het gewoon te doen tijdens de kuur, maar achteraf zeker geen spijt van dat ik het heb gelaten. Ik ben nog jong, en er zijn nog kansen genoeg dacht ik maar. :P En als ik het zo las is het echt zware belasting voor je lever.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

PMMA ja. Maar ze hebben daar de ballen verstand van het spul. 4x de dodelijke dosis. 4x dodelijke dosis van MDMA is 100-300mg per kilo. Niemand is zo gek om 8 gram MDMA op een avond naar binnen te werken. En de dodelijke dosis van PMMA is 57mg per kilo. Ookbijna 5 gram dus. Bullshit dus, leuk verzonnen verhaal, maar totaal ongeloofwaardig. :')
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

PMMA ja. Maar ze hebben daar de ballen verstand van het spul. 4x de dodelijke dosis. 4x dodelijke dosis van MDMA is 100-300mg per kilo. Niemand is zo gek om 8 gram MDMA op een avond naar binnen te werken. En de dodelijke dosis van PMMA is 57mg per kilo. Ookbijna 5 gram dus. Bullshit dus, leuk verzonnen verhaal, maar totaal ongeloofwaardig. :')

Miss is de dodelijke dosis van PMMA veel lager icm alcohol en/of mdma. Er zijn mensen aan overleden geloof ik.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Miss is de dodelijke dosis van PMMA veel lager icm alcohol en/of mdma. Er zijn mensen aan overleden geloof ik.

Tuurlijk, dat is zo. Maar ga dan niet lopen te verkondigen dat het door een overdosis aan XTC is. Zeg dan dat het komt door de gevaarlijke (re stof dan MDMA) stof PMMA in combinatie met andere dingen. Dit geeft weer zo'n vertekend beeld van hier tot Tokyo.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Hmké thanks :D Ja, 1 van ons is ook wel bekend met Salvia, ook 20x .. hebben ze gefilmd :P Geweldig om hem te zien gaan, maarja je kunt er in feite niks van uitleggen ^^
Tja, die maat van me heeft 't wel vaker gedaan, dus ik maak me er ook geen zorgen over .. hij is al gek genoeg ;) Maar goeie kerel verder hoor :P

Nu wordt ik heel nieuwsgierig wie dit is he :p
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tuurlijk, dat is zo. Maar ga dan niet lopen te verkondigen dat het door een overdosis aan XTC is. Zeg dan dat het komt door de gevaarlijke (re stof dan MDMA) stof PMMA in combinatie met andere dingen. Dit geeft weer zo'n vertekend beeld van hier tot Tokyo.

Da's wel ziekmakend ja. Als je dit soort dingen hoort, vraag je je wel af hoeveel van het nieuws er wel klopt.
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen