Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Bedankt voor het melden van de vraag naar pillen. Die hebben we hier liever niet!

Vraag naar pillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Khadber schreef:
Bedankt voor het melden van de vraag naar pillen. Die hebben we hier liever niet!

Vraag naar pillen?

Inderdaad, heb ik wat gemist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:46 

Hardtraxx Newbie

idd kreeg net ook een mail van hem dat ik om pille vraag . vroeg aleen van kan iemand mij helpen om naar de goede pill te zoeken omdat ik neit zo bekent ben met soorten .. en vraag aleen om advies.... maar bij deze nog een keer. als iemand mij kan helpen PM graag alvast bedankt. jongens! groetjes uit

NIJMEGEN :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Mag hier best zonder PM hoor. Het leek erop alsof je ze wou kopen, dat moet je zelf regelen. Niet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Alleen MDMA. Coke, mephedrone, methylone, 4-fmp, 2CB en pep hebben dat veel minder.
Oh en GHB vult je serotonine weer aan had ik ergens gelezen. Dus een buisje G na wat pillen schijnt nog best goed te zijn haaha.

Ben je daar nog steeds van overtuigt? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Alleen MDMA. Coke, mephedrone, methylone, 4-fmp, 2CB en pep hebben dat veel minder.
Oh en GHB vult je serotonine weer aan had ik ergens gelezen. Dus een buisje G na wat pillen schijnt nog best goed te zijn haaha.

Ben je daar nog steeds van overtuigt? :lol: :lol: :lol:

Ik geloof het om eerlijk te zijn ook niet echt.

Zou juist eerder zeggen dat je serotonine meer wordt omgezet in melatonine aangezien je suf/moe wordt van ghb. Als het je serotonine zou boosten zou je het effect hebben dat 5-htp geeft als je het te veel gebruikt: Haalt je uit je slaap omdat de sero <> mela waarden niet kloppen :)

Daarbij lijkt het me dat er geen tryptofaan in GHB zit dus mist je lichaam de bouwstoffen voor serotonine :)

Misschien dat je in een slaperige toestand de herstelprocessen wat bevorderd, maar dat lijkt me ook de enige reden waarom dat waar zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:44 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Ik geloof het om eerlijk te zijn ook niet echt.

Het zou wel kunnen want ghb heeft wel een effect op je serotonine...
Citaat:
In the brain, GHB increases acetylcholine and affects the rate of serotonin metabolism. The precise function and metabolic pathways of GHB are complex and not yet fully understood.

GHB is rapidly absorbed by oral, intravenous, and intraperitoneal routes. Distribution is rapid, and the volume of distribution is small. Unlike GABA, GHB easily crosses the blood-brain barrier to affect the activity and levels of dopamine, acetylcholine, dynorphin and serotonin

maar:
Citaat:
The effects of intraperitoneal administration of gamma-hydroxybutyric acid (GHB) on biogenic amine levels in hemispheres, hypothalamus, midbrain, and medulla-pons, and on tryptophan in serum and brain, were studied. One hour after GHB administration (50 and 100 mg/kg) significant increases of dopamine concentration were observed in the hemispheres with both doses and in the hypothalamus with the higher dose, but a significant decrease of noradrenaline in the hypothalamus. No significant changes of serotonin metabolism were observed. These results indicate that low doses of GHB selectively affect the catecholaminergic neuronal activity.

Dus ik durf er geen uitspraak over het precieze effect op je serotonine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Het zal er best effect op kunnen hebben maar als je serotonine niveau echt laag is lijkt het me niet dat GHB dat ineens weer terugtovert. Het is immers afgebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:55 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Het zou er wel effect op hebben maar als je serotonine niveau echt laag is lijkt het me niet dat GHB dat ineens weer terugtovert. Het is immers afgebroken.

Nee maar als ik het goed begrijp wat ik lees zou het wel de aanvoer kunnen verhogen waardoor het sneller terug is aangevuld, nu ja ik weet het niet, het is me iets te wetenschappelijk om met zekerheid er nu te kunnen uit afleiden wat het precies doet met je serotonine, wel kun je er vrij makkelijk uit aflezen dat het wel degelijk effect heeft omdat het ook de waardes van tryptofaan lijkt te verhogen in het brein (en deze worden weer omgezet naar serotonine)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:56 

Donateur

Inno schreef:
Het zal er best effect op kunnen hebben maar als je serotonine niveau echt laag is lijkt het me niet dat GHB dat ineens weer terugtovert. Het is immers afgebroken.

Dat doet 5htp toch ook niet? Het klopt gewoon, GHB heeft positieve effecten op je serotonine, alleen omdat het erg complex is zal t niet echt duidelijk zijn hoe het werkt in combinatie met MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Inno schreef:

Dat doet 5htp toch ook niet? Het klopt gewoon, GHB heeft positieve effecten op je serotonine, alleen omdat het erg complex is zal t niet echt duidelijk zijn hoe het werkt in combinatie met MDMA.

5-htp is DE bouwstof van serotonine dus dat is iets anders :)

Maar misschien is er wel een hele vage werking van GHB... Ik zou het echter niet proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Dus voortaan iedereen aan de G na feestjes? :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 23:30 

Hardtraxxer

Dat wordt liters inslaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 08:45 

Donateur

ijscoboer schreef:
Dat wordt liters inslaan :P

Zelf maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 14:31 

Hardtraxx Addict

Nu gaan we dus zaterdag met vrienden weer lekker bezig (zie offtopic), en 1 van ons die neemt geen X maar iets van zichzelf .. 'Happy Cap'.. nu wil ik graag weten wat dit is. Ik las wel ergens dat het een tripmiddel is, dat er LSA (??) oid in zit, maar geen idee wat het met je doet. Straks zitten wij lekker te spacen met z'n allen en zit hij fucking vaag te doen :P Iemand ooit hier wat van gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 14:40 

Donateur

Klos schreef:
Nu gaan we dus zaterdag met vrienden weer lekker bezig (zie offtopic), en 1 van ons die neemt geen X maar iets van zichzelf .. 'Happy Cap'.. nu wil ik graag weten wat dit is. Ik las wel ergens dat het een tripmiddel is, dat er LSA (??) oid in zit, maar geen idee wat het met je doet. Straks zitten wij lekker te spacen met z'n allen en zit hij fucking vaag te doen :P Iemand ooit hier wat van gehoord?

Nee nooit van gehoord, maar het is gewoon legaal te verkrijgen. Dus zal wss gewoon een natuurlijke shit zijn, maar misschien heb onze ervaren mensen :P het weleens geprobeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 14:45 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:

IK heb wel eens LSA gebruikt.
Ben er behoorlijk misselijk van geworden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:36 

Hardtraxx Addict

Trip je d'r van? Of wat ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:38 

Hardtraxxer

Klos schreef:

Is een vorm van LSD, dus lijkt mij van wel. Geen ervaring mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:05 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:

Mwah, trippen is een groot woord als je het over LSA hebt.
Heb het wel een keer gebruikt in combinatie met Salvia 20x extract en dat was wel een HELE heftige ervaring.

Had eerst de salvia genomen, waar ik niks tot weinig van merkte.
Later de LSA zaadjes geslikt en later naar huis gegaan omdat ik er kotsmisselijk van werd.

Heb toen met mijn ogen dicht in bed gelegen en ik heb de mooiste dingen gezien.
Alles wat ik me verbeelde, kwam tevoorschijn.

Een hele mooie ervaring die ik graag nog eens mee zou willen maken, maar laat het toch achterwege dankzij die extreme misselijkheid die ik er van kreeg.

Die maat van je kan dan beter mee doen aan de X :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:54 

Hardtraxx Addict

Hmké thanks :D Ja, 1 van ons is ook wel bekend met Salvia, ook 20x .. hebben ze gefilmd :P Geweldig om hem te zien gaan, maarja je kunt er in feite niks van uitleggen ^^
Tja, die maat van me heeft 't wel vaker gedaan, dus ik maak me er ook geen zorgen over .. hij is al gek genoeg ;) Maar goeie kerel verder hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 20:44 

Hardtraxx Newbie

Effe een vraagje!
Zaterdag wil ik voor de eerste keer 4-fmp gebruiken..nou zat ik te denken om het in een 5-htp capsule te doen. Dus keek ik hoeveel de inhoud daar nou precies van was.
Alles bij elkaar opgeteld zon 90mg ongeveer. maar ik heb het idee dat er veel meer in zit ook als ik kijk bij capsule maten op wapwinkel. iemand enig idee? kan ik die capsule gewoon helemaal vol douwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:25 

Pothoofd schreef:
Effe een vraagje!
Zaterdag wil ik voor de eerste keer 4-fmp gebruiken..nou zat ik te denken om het in een 5-htp capsule te doen. Dus keek ik hoeveel de inhoud daar nou precies van was.
Alles bij elkaar opgeteld zon 90mg ongeveer. maar ik heb het idee dat er veel meer in zit ook als ik kijk bij capsule maten op wapwinkel. iemand enig idee? kan ik die capsule gewoon helemaal vol douwen?

4-fmp werkt op je serotonine toch? Dan lijkt het niet een goed idee om het in een 5-htp capsule te doen omdat je altijd nog wel wat restjes 5-htp in de capsule hebt zitten als je het eruit gegooid hebt. En 5-htp nemen tijdens xtc gebruik wordt ook afgeraden, dus daarom lijkt 4-fmp + 5-htp me ook niet al te verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:37 

Hardtraxx Newbie

Banaanslak schreef:
Pothoofd schreef:
Effe een vraagje!

4-fmp werkt op je serotonine toch? Dan lijkt het niet een goed idee om het in een 5-htp capsule te doen omdat je altijd nog wel wat restjes 5-htp in de capsule hebt zitten als je het eruit gegooid hebt. En 5-htp nemen tijdens xtc gebruik wordt ook afgeraden, dus daarom lijkt 4-fmp + 5-htp me ook niet al te verstandig.

mwa heb wel is vaker die capsules gebruikt voor andere dingen..en naar mijn idee zijn ze gewoon helemaal leeg. maar mijn vraag was meer klopt die inhoud wel wat op de verpakking van 5-htp staat wel omdat het naar mijn idee wel meer is.
hier een overzicht van de capsule maat:
http://www.wapwereld.nl/capsule-hulp-van-wapwinkel/

en dan op maat 2 klikken. ik kom er niet helemaal uit iniedergeval hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 09:01 

Hardtraxx Elite

Ik zou zeker niet zomaar een 5htp capsule volduwen met 4fmp. Dat is volgens mij toch een stuk meer als 90mg, je hoort het af te wegen, dat is de enige manier om te weten hoeveel je neemt, aangezien het soortelijk gewicht ook verschilt van product tot product.
Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen