Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:12 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Vandaag weer lekker van de kaart geweest .
Wil niet weten hoe ik erbij liep :lol:

Viel wel mee toch :thumbsup:

Nou volgens mij niet echt, iedereen keek me ook zo raar aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:22 

Hardtraxx Veteran

Hmm, nou als het moet... Hier dan mijn tripreport:

Gisteren dus Q-Base, ik lekker goed voorbereid, 4 stuks Fast Forward lekker meegenomen in folie, zonder problemen mee het veld op. We waren al om kwart voor 6 binnen en het was echt veel te rustig op dat moment en met alleen The Vision die hardstyle draaide, kwam de sfeer er ook niet echt in. Half 7 had ik er genoeg van en besloot ik er dan maar automatisch een feestje van te maken: ik nam een Fast Forward in. Nou heb ik hiervoor alleen nog maar doseringen met halfjes genomen (en vooral met minder sterke pillen), dus dit was ook nog even afwachten hoe het viel. Maar het viel ontzettend goed. Na ongeveer een half uur, begon ik al lichtelijk iets te voelen en tegen kwart over 8, gingen we zitten en wat eten en... Tering, was was die klap lekker hard. M'n hele hoofd bonkte, kreeg geen hap meer door m'n keel (zonde van de chicken wings), maar ik wist nu zeker dat ik totaal in la-la-land was gekomen. Ik voelde me echt enorm goed.

Na het zitten gingen we naar weet ik veel wie (je zult zijn dat ik enorme stukken oversla in dit report, omdat ik ze domweg ben vergeten :huh: ) gegaan en daar te stampen. Ik merkte dat het gevoel ietsjes wegzakte (gelukkig op dat moment) en na een klein half uur weer op z'n max was. En wat ging ik lekker los, ik voelde echt alsof ik zat te zweven. Ook zelfs op de meeting stond ik nog te stuiteren van de pil. Ik weet niet meer of het voor of na de meeting was, dat ik m'n 2e innam, maar ditmaal besloot ik om een halfje te doen. En dat was maar goed ook. Een half uur na inname ook het andere halfje ingenomen en hij sloeg heerlijk geleidelijk in. Wat ging ik lekker hard bij Zatox echt gruwelijk vet! Stampen als een malle, ik wist niet dat ik zo hard kon gaan. Voor mijn gevoel zweefde ik helemaal op. Tegen het einde van Zatox begon ik zelfs lichtelijk te hallucineren, ik zag mensen met van die oordopjes in hebben die de security altijd heeft en ik zag hekken op de grond liggen. Op zich best wel een vet gevoel, maar met logisch nadenken kwam ik erachter dat het niet zo was en verder niet veel op gelet.

Rond 1 uur nam ik m'n 3e in, weer een halfje en een kwartier daarna nog een halfje omdat ik toen toch op de wc zat. Dat was wellicht iets te snel achter elkaar, want hij knalde er bijna net zo hard in als de eerste hele. Maar godsamme, wat voelde dat goed! Heerlijk stuiteren bij Zany, want toen was hij op volle kracht. Ik heb echt vies hard genoten bij die set, ging helemaal los en is voor mijn gevoel de beste set die ik ooit heb gehoord! Bij de 2e meeting (volgens mij nog wel wat andere mensen gezien, die niet bij de eerste meeting waren) was ik zo lekker van de kaart, het voelde echt perfect. Licht in m'n hoofd, die bass die door je kop heen dreunt, heerlijk! We stonden dan ook helemaal vooraan bij de boxen en ik had echt het gevoel alsof m'n hoofd explodeerde, het geluid voelde gewoon 10x zo hard aan. Echt een super gevoel! Hele set afgestampt en daarna ff naar de kluisjes om Roberttt weer te zoeken, die we inmiddels kwijt waren :P

Geen idee wat ik heb gedaan tussen 3 en 4, maar volgens mij gingen we naar de Scantraxx bunker om daar even te zitten buiten op de geweldige steile stenen (NOT...) en lachten we ons dood om Headhunterz die we een kwartiertje ofzo aanhoorden. Tegen 4 uur namen roberttt en z'n maat uit Sneek een Canadees in en ik besloot om een kwartier daarna tijdens Ran-D & Alpha² nog een halfje in te nemen, want ik wilde niet dood gaan van vermoeidheid. Bij dit halfje bleef het ook, want hoewel hij ontzettend lekker inwerkte, merkte ik wel een teken van 'niet veel meer' door mijn lichaam. Maar ook met alleen het halfje heb ik het lekker uitgehouden tot kwart voor 7. Het was weer stampen voor het leven bij Alpha² en Ran-D, ze draaiden voorspellend, maar zeker niet verkeerd! De een na de andere beukplaat kwam voorbij en wij stonden helemaal vooraan, waar het geluid kneiterhard was. En ja dus, die bass knalde zowat m'n hersenen eruit. Ook hier weer in de Scantraxx bunker een lekkere hallucinerende trip gehad, want ik zag eerst een bar aan de linkerkant van de bunker staan en later zag ik er zelfs een podium in, terwijl er gewoon mensen tegen de muur aan zaten te zitten. En tijdens Crypsis was het weer de welbekende hekken die ik opnieuw op de grond zag liggen. Tijdens Ran-D & A² heb ik wel m'n benen kapot gestampt (voor zover dat nog niet het geval was), want tegen 6 uur gingen we naar Crypsis en merkte ik wel dat m'n benen verrot waren. Maar in m'n hoofd voelde ik me gelukkig nog altijd topfit en ben ik gewoon maar doorgegaan. Heerlijk gestampt, wederom met DarkBeatz en maten, die mij al tijdens Zany gejoined waren in la-la-land. Wat ging het nog los dat laatste uurtje! Op een gegeven moment zei roberttt nog tegen mij dat Bas van NC z'n vriendin achter ons aan het bekken was, maar ik was zo vaag dat ik in niemand Bas zag, dus ja ik geloofde het wel. Als hij zei dat George Bush achter me stond, had ik het waarschijnlijk ook geloofd, zo ver was ik heen.

Maar al met al heb ik een toptrip gehad, en tering wat ging het lekker hard. Totaal geen last van m'n oren nu, alleen van m'n wang en kaken. Nog steeds grote ogen, maar hopelijk werkt dat snel uit. Fast Forwards zijn echt aan te raden, mijn god wat gaan die dingen lekker hard! Een waarschuwing tho, als je een tijdje niet gebruikt hebt en/of een lage tolerantie hebt, neem geen hele pil! Dan knalt hij veel te hard. Begin dan met een halfje en gebruik het andere halfje minimaal na pas een half uur.

Opsomming van gebruikte drugs:

- 3 Heineken flesjes in bus
- 1 Heineken bier van Milán op feest
- 3 Fast Forwards
- een paar hijsjes van een joint vóór de bus op de heenweg

Ja, maar 4 biertjes de hele dag, voor de rest ben ik alleen maar aan het water geweest. In het begin aan het slootwater in de wc's, maar toen ik m'n maag begon te voelen ben ik daar ook maar mee gekapt. Ik had nog 8 muntjes over (van de 20) dus daarvan maar de CD gehaald. Wat me ook opviel is dat bij sommige tenten water 1 muntje kostte en bij andere de normale 2 muntjes. Echt raar.

Dit was m'n tripreport. Hopelijk wordt de volgende net zo goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:57 

Hardtraxx Addict

Leuk report, zitten een aantal herkenbare zaken in!

Dat hallucineren heb ik zelf nog nooit zo meegemaakt, al kwam het op Decibel misschien wel in de buurt. Ik zag toen alles wat ik zag helemaal vertraagd en toen ik op mijn telefoon keek ging mijn hele telefoonscherm als een malle heen en weer. Jammer vind ik wel altijd de gaten die ik overhoud aan het nemen van X (al heb je dat ook na een avondje aan de baco's). Je weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer. Anyway ik ga volgend jaar pas weer een pilletje nemen, dit jaar 2 keer gedaan en houdt mijn gebruik zeer beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Leuk report, zitten een aantal herkenbare zaken in!

Dat hallucineren heb ik zelf nog nooit zo meegemaakt, al kwam het op Decibel misschien wel in de buurt. Ik zag toen alles wat ik zag helemaal vertraagd en toen ik op mijn telefoon keek ging mijn hele telefoonscherm als een malle heen en weer. Jammer vind ik wel altijd de gaten die ik overhoud aan het nemen van X (al heb je dat ook na een avondje aan de baco's). Je weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer. Anyway ik ga volgend jaar pas weer een pilletje nemen, dit jaar 2 keer gedaan en houdt mijn gebruik zeer beperkt.

Ow ja, dat het ik ook nog gehad, maar dat was alleen in het begin na de eerste, daarna niet meer zo heftig :P

Maar ik weet nog best veel eigenlijk, hetgene wat ik ben vergeten zijn de momenten dat we rondliepen en wie ik heb gezien op de 2e meeting (behalve DarkBeatz & co), dus eigenlijk alleen de mensen die niet op de eerste meeting waren. Verder weet ik vrijwel alles nog, tracks enzo kan ik me nog heel goed herrinnen en al. Maar blijkbaar heb ik dan ook wel een redelijk hoge tolerantie, aangezien ik pas 3x eerder heb gebruikt, en nu zelfs nog meer MDMA binnen dan in al die keren bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:19 

Donateur

Doet ie gewoon ff die Chukkels, bijna een gram MDMA wegwerken op 1 avond. Wel leuk dat je zo lang space bent gebleven dan.

Ik zou zoiets iig nooit proberen, maar dat ben ik. Ik ken andere grenzen voor mezelf. 1 gram op een avond is ook gegarandeerd niet tof voor je hersenen, laat staan de kater de dagen daarop.
Citaat:
Je weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer.

Dat heb ik zelfs in nuchtere toestand. Zelfs als ik naar school ga. Ik weet dat ik iets heb geleerd maar niet meer precies wat :P . Daarom dat ik matigen om zo nog dingen te kunnen onthouden ook ben gestaakt. Onthou toch niks en het gaat erom dat je het naar je zin hebt gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Doet ie gewoon ff die Chukkels, bijna een gram MDMA wegwerken op 1 avond. Wel leuk dat je zo lang space bent gebleven dan.

Ik zou zoiets iig nooit proberen, maar dat ben ik. Ik ken andere grenzen voor mezelf. 1 gram op een avond is ook gegarandeerd niet tof voor je hersenen, laat staan de kater de dagen daarop.
Citaat:
Je weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer.

Dat heb ik zelfs in nuchtere toestand. Zelfs als ik naar school ga. Ik weet dat ik iets heb geleerd maar niet meer precies wat :P . Daarom dat ik matigen om zo nog dingen te kunnen onthouden ook ben gestaakt. Onthou toch niks en het gaat erom dat je het naar je zin hebt gehad :)

Was rond de 700 mg. Maar ja, het is veel inderdaad. Ik liep er ook bij als weet ik veel wat :P Maar los ging ik wel!

Maar ja, leuk voor een keer, maar volgende keer doe ik het met wat minder, oftewel veel later beginnen. Want dat probleem heb je wel, als je om half 7 begint, en je moet nog 13 uur, dan is bijpakken wel iets wat je moet doen, anders word je zoooooo moe :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:11 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Was rond de 700 mg. Maar ja, het is veel inderdaad. Ik liep er ook bij als weet ik veel wat :P Maar los ging ik wel!

Maar ja, leuk voor een keer, maar volgende keer doe ik het met wat minder, oftewel veel later beginnen. Want dat probleem heb je wel, als je om half 7 begint, en je moet nog 13 uur, dan is bijpakken wel iets wat je moet doen, anders word je zoooooo moe :(

Hehe, ja dat is al behoorlijk wat inderdaad. Wel grappig dat je hebt lopen hallucineren. Heb ik helemaal niet meegekregen, iemand anders uit ons groepje (op het laatste met dat paars konijnen shirt -> Reinaldo) was ook aan het hallucineren bij de raw, hij zag mensen tegen allemaal hekjes aan leunen in het midden van de zaal :lol:

Zelf nooit gehad maar hou me dan ook in, zoals steeds zelf eentje om 22u genomen, toen ietsje te lang gewacht en pas om 1u30 weer 1, en de laatste om 4u15. Ruim voldoende om de hele nacht door te stampen, in totaal wel een 360mg binnen gehad :P Best wel wat veel en volgende keer (Qlimax) ga ik dan ook voor maar een 300mg op de hele avond :thumbsup:

Wel totaal geen kater, wel vandaag 5HTP genomen en 2000mg vitamiene C, en dan nog wat bananen en sinaasappelen erbij :) Genoeg om er helemaal van bovenop te komen dus! Zowiezo heb ik nog nooit echt een xtc kater gehad, vandaag voel ik me zelfs super, heerlijke afterglow van het feest. Beetje moe alleen maar zo maar eens voor een goede 8u bed in. Heerlijk genoten, op Fusion gaan we weer samen stampen he Chukkelz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 07:35 

Hardtraxx Veteran

Zeker gaan we dan weer stampen! Nog bedankt voor de tips trouwens, de vitamine C ging er goed in, kreeg alleen geen hap door m'n keel (kon geeneens karbonade eten :( )

Kater heb ik trouwens ook nog nooit gehad, dat is zo geweldig aan de smekkies. Alleen dinsdag de vermoeidheid xd

Trouwens, hoe lang mag je normaal gesproken niet rijden na het gebruiken? Kan dat werkelijk nergens terugvinden, of ik zoek niet goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 09:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zeker gaan we dan weer stampen! Nog bedankt voor de tips trouwens, de vitamine C ging er goed in, kreeg alleen geen hap door m'n keel (kon geeneens karbonade eten :( )

Kater heb ik trouwens ook nog nooit gehad, dat is zo geweldig aan de smekkies. Alleen dinsdag de vermoeidheid xd

Trouwens, hoe lang mag je normaal gesproken niet rijden na het gebruiken? Kan dat werkelijk nergens terugvinden, of ik zoek niet goed?

Ik zou zeggen 36 uur na laatste gebruik. Meeste is dan uit je bloed.
Maar het is 36 tot 72 uur na gebruik nog in je urine te vinden dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 09:42 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

Zolang je niet meer onder invloed ben kun je uiteraard wel gewoon veilig rijden (in het buitenland raad ik het wel af). Men gaat nooit een speeksel/urine test gaan doen bij een controle tenzij men een sterk vermoeden heeft dat je onder invloed bent. En wanneer je dat niet bent gaat dat dus ook niet gebeuren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 09:42 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

Zolang je niet meer onder invloed ben kun je uiteraard wel gewoon veilig rijden (in het buitenland raad ik het wel af). Men gaat nooit een speeksel/urine test gaan doen bij een controle tenzij men een sterk vermoeden heeft dat je onder invloed bent. En wanneer je dat niet bent gaat dat dus ook niet gebeuren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:11 

Donateur

Je hebt zelf wel door wanneer je weer helemaal helder bent. Dan kan het gewoon weer. Maar waag het niet om met je spacehoofd te gaan rijden want dan krijg je geheid na 5 minuten al een ongeluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:38 

Hardtraxxer

Arghhh, na q-base in de bus heel even geslapen, thuis ook paar uurtjes, maar toen ik savonds me beetje instapte heb ik geen oog meer dicht gedaan :( Terwijl ik toch echt geen pep ophad, zover ik weet althans.

Maarja, groen/gele nijntjes waren een succes :P 22:00 de eerste hele genomen, kwam rustig op en na een uurtje vol gas! langzaam zakte het een beetje dus om 1:00 de 2de hele genomen en toen bleef het toch op een laag pitje. 4:00 de laatste hele en toen ging het wel weer wat harder, dus heb me weer vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:42 

Donateur

pep vindt ik echt zo'n kut drugs he :P gister ook weer gehad .. vannacht hoogstens 2 uurtjes geslapen en voor de rest niks .. en nu nog niet moe:S
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:02 

Donateur

Dat snap ik dus niet. Je weet van te voren dat het een kutdrug is en toch neem je het.
Waarom dan? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:04 

Donateur

Omdat het fucking lekker is, alleen daarna is het minder xd Bekend fenomeen.
Ik hoef zelf ook bijna nooit meer pep, bende :D Lekkere bende dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:07 

Donateur

wat mol zegt:P gister was wel chill op feest zelf :P maar het effect erna is gewoon klote..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:09 

Donateur

Als het beetje begint uit te werken dan begin ik zelf meestal met zuipen/smoken. Alleen smoken
werkt bij mij vaak averechts, maar als ik er bij zuip slaap ik meestal sneller.
(dit raad ik jullie overigens niet aan als je het bijna nooit doet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:11 

Donateur

nou ik heb gister voor dat ik op bed ging nog een hasj joint gerookt. en werd er maar waar beetje stoned van en kon nog niet slapen:P majah misschien is combi pep + xtc + drank + joint gewoon niet goed voor je lichaam:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:13 

Donateur

Hoe kom je daar bij, is juist hartstikke goed voor je :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 12:14 

Donateur

Haha en ja hoor hij knikt 'm erin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:39 

Donateur

Die Chukkels toch hé, wat een rapport :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:44 

Donateur

Ik heb 'm door jou post ook maar gelezen maar inderdaad haha! Good read! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:46 

Donateur

Mol schreef:
Ik heb 'm door jou post ook maar gelezen maar inderdaad haha! Good read! :D

Mol, doe je inbox eens checken?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:07 

Donateur

Ik heb email gehad dat ik een PM van jou in mn inbox heb.. maar hij staat er niet :huh:
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen