Hmm, nou als het moet... Hier dan mijn tripreport:
Gisteren dus Q-Base, ik lekker goed voorbereid, 4 stuks Fast Forward lekker meegenomen in folie, zonder problemen mee het veld op. We waren al om kwart voor 6 binnen en het was echt veel te rustig op dat moment en met alleen The Vision die hardstyle draaide, kwam de sfeer er ook niet echt in. Half 7 had ik er genoeg van en besloot ik er dan maar automatisch een feestje van te maken: ik nam een Fast Forward in. Nou heb ik hiervoor alleen nog maar doseringen met halfjes genomen (en vooral met minder sterke pillen), dus dit was ook nog even afwachten hoe het viel. Maar het viel ontzettend goed. Na ongeveer een half uur, begon ik al lichtelijk iets te voelen en tegen kwart over 8, gingen we zitten en wat eten en... Tering, was was die klap lekker hard. M'n hele hoofd bonkte, kreeg geen hap meer door m'n keel (zonde van de chicken wings), maar ik wist nu zeker dat ik totaal in la-la-land was gekomen. Ik voelde me echt enorm goed.
Na het zitten gingen we naar weet ik veel wie (je zult zijn dat ik enorme stukken oversla in dit report, omdat ik ze domweg ben vergeten

) gegaan en daar te stampen. Ik merkte dat het gevoel ietsjes wegzakte (gelukkig op dat moment) en na een klein half uur weer op z'n max was. En wat ging ik lekker los, ik voelde echt alsof ik zat te zweven. Ook zelfs op de meeting stond ik nog te stuiteren van de pil. Ik weet niet meer of het voor of na de meeting was, dat ik m'n 2e innam, maar ditmaal besloot ik om een halfje te doen. En dat was maar goed ook. Een half uur na inname ook het andere halfje ingenomen en hij sloeg heerlijk geleidelijk in. Wat ging ik lekker hard bij Zatox echt gruwelijk vet! Stampen als een malle, ik wist niet dat ik zo hard kon gaan. Voor mijn gevoel zweefde ik helemaal op. Tegen het einde van Zatox begon ik zelfs lichtelijk te hallucineren, ik zag mensen met van die oordopjes in hebben die de security altijd heeft en ik zag hekken op de grond liggen. Op zich best wel een vet gevoel, maar met logisch nadenken kwam ik erachter dat het niet zo was en verder niet veel op gelet.
Rond 1 uur nam ik m'n 3e in, weer een halfje en een kwartier daarna nog een halfje omdat ik toen toch op de wc zat. Dat was wellicht iets te snel achter elkaar, want hij knalde er bijna net zo hard in als de eerste hele. Maar godsamme, wat voelde dat goed! Heerlijk stuiteren bij Zany, want toen was hij op volle kracht. Ik heb echt vies hard genoten bij die set, ging helemaal los en is voor mijn gevoel de beste set die ik ooit heb gehoord! Bij de 2e meeting (volgens mij nog wel wat andere mensen gezien, die niet bij de eerste meeting waren) was ik zo lekker van de kaart, het voelde echt perfect. Licht in m'n hoofd, die bass die door je kop heen dreunt, heerlijk! We stonden dan ook helemaal vooraan bij de boxen en ik had echt het gevoel alsof m'n hoofd explodeerde, het geluid voelde gewoon 10x zo hard aan. Echt een super gevoel! Hele set afgestampt en daarna ff naar de kluisjes om Roberttt weer te zoeken, die we inmiddels kwijt waren

Geen idee wat ik heb gedaan tussen 3 en 4, maar volgens mij gingen we naar de Scantraxx bunker om daar even te zitten buiten op de geweldige steile stenen (NOT...) en lachten we ons dood om Headhunterz die we een kwartiertje ofzo aanhoorden. Tegen 4 uur namen roberttt en z'n maat uit Sneek een Canadees in en ik besloot om een kwartier daarna tijdens Ran-D & Alpha² nog een halfje in te nemen, want ik wilde niet dood gaan van vermoeidheid. Bij dit halfje bleef het ook, want hoewel hij ontzettend lekker inwerkte, merkte ik wel een teken van 'niet veel meer' door mijn lichaam. Maar ook met alleen het halfje heb ik het lekker uitgehouden tot kwart voor 7. Het was weer stampen voor het leven bij Alpha² en Ran-D, ze draaiden voorspellend, maar zeker niet verkeerd! De een na de andere beukplaat kwam voorbij en wij stonden helemaal vooraan, waar het geluid kneiterhard was. En ja dus, die bass knalde zowat m'n hersenen eruit. Ook hier weer in de Scantraxx bunker een lekkere hallucinerende trip gehad, want ik zag eerst een bar aan de linkerkant van de bunker staan en later zag ik er zelfs een podium in, terwijl er gewoon mensen tegen de muur aan zaten te zitten. En tijdens Crypsis was het weer de welbekende hekken die ik opnieuw op de grond zag liggen. Tijdens Ran-D & A² heb ik wel m'n benen kapot gestampt (voor zover dat nog niet het geval was), want tegen 6 uur gingen we naar Crypsis en merkte ik wel dat m'n benen verrot waren. Maar in m'n hoofd voelde ik me gelukkig nog altijd topfit en ben ik gewoon maar doorgegaan. Heerlijk gestampt, wederom met DarkBeatz en maten, die mij al tijdens Zany gejoined waren in la-la-land. Wat ging het nog los dat laatste uurtje! Op een gegeven moment zei roberttt nog tegen mij dat Bas van NC z'n vriendin achter ons aan het bekken was, maar ik was zo vaag dat ik in niemand Bas zag, dus ja ik geloofde het wel. Als hij zei dat George Bush achter me stond, had ik het waarschijnlijk ook geloofd, zo ver was ik heen.
Maar al met al heb ik een toptrip gehad, en tering wat ging het lekker hard. Totaal geen last van m'n oren nu, alleen van m'n wang en kaken. Nog steeds grote ogen, maar hopelijk werkt dat snel uit. Fast Forwards zijn echt aan te raden, mijn god wat gaan die dingen lekker hard! Een waarschuwing tho, als je een tijdje niet gebruikt hebt en/of een lage tolerantie hebt, neem geen hele pil! Dan knalt hij veel te hard. Begin dan met een halfje en gebruik het andere halfje minimaal na pas een half uur.
Opsomming van gebruikte drugs:
- 3 Heineken flesjes in bus
- 1 Heineken bier van Milán op feest
- 3 Fast Forwards
- een paar hijsjes van een joint vóór de bus op de heenweg
Ja, maar 4 biertjes de hele dag, voor de rest ben ik alleen maar aan het water geweest. In het begin aan het slootwater in de wc's, maar toen ik m'n maag begon te voelen ben ik daar ook maar mee gekapt. Ik had nog 8 muntjes over (van de 20) dus daarvan maar de CD gehaald. Wat me ook opviel is dat bij sommige tenten water 1 muntje kostte en bij andere de normale 2 muntjes. Echt raar.
Dit was m'n tripreport. Hopelijk wordt de volgende net zo goed!