wrote:Viel wel mee tochwrote:Vandaag weer lekker van de kaart geweest .
Wil niet weten hoe ik erbij liep
Nou volgens mij niet echt, iedereen keek me ook zo raar aan
wrote:Viel wel mee tochwrote:Vandaag weer lekker van de kaart geweest .
Wil niet weten hoe ik erbij liep
Ow ja, dat het ik ook nog gehad, maar dat was alleen in het begin na de eerste, daarna niet meer zo heftigwrote:Leuk report, zitten een aantal herkenbare zaken in!
Dat hallucineren heb ik zelf nog nooit zo meegemaakt, al kwam het op Decibel misschien wel in de buurt. Ik zag toen alles wat ik zag helemaal vertraagd en toen ik op mijn telefoon keek ging mijn hele telefoonscherm als een malle heen en weer. Jammer vind ik wel altijd de gaten die ik overhoud aan het nemen van X (al heb je dat ook na een avondje aan de baco's). Je weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer. Anyway ik ga volgend jaar pas weer een pilletje nemen, dit jaar 2 keer gedaan en houdt mijn gebruik zeer beperkt.
Dat heb ik zelfs in nuchtere toestand. Zelfs als ik naar school ga. Ik weet dat ik iets heb geleerd maar niet meer precies watJe weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer.
Was rond de 700 mg. Maar ja, het is veel inderdaad. Ik liep er ook bij als weet ik veel watwrote:Doet ie gewoon ff die Chukkels, bijna een gram MDMA wegwerken op 1 avond. Wel leuk dat je zo lang space bent gebleven dan.
Ik zou zoiets iig nooit proberen, maar dat ben ik. Ik ken andere grenzen voor mezelf. 1 gram op een avond is ook gegarandeerd niet tof voor je hersenen, laat staan de kater de dagen daarop.Dat heb ik zelfs in nuchtere toestand. Zelfs als ik naar school ga. Ik weet dat ik iets heb geleerd maar niet meer precies watJe weet dat je het tering goed naar je zin hebt gehad maar wat je precies deed of heb gedacht/gehoord op dat moment weet je niet meer.. Daarom dat ik matigen om zo nog dingen te kunnen onthouden ook ben gestaakt. Onthou toch niks en het gaat erom dat je het naar je zin hebt gehad
Hehe, ja dat is al behoorlijk wat inderdaad. Wel grappig dat je hebt lopen hallucineren. Heb ik helemaal niet meegekregen, iemand anders uit ons groepje (op het laatste met dat paars konijnen shirt -> Reinaldo) was ook aan het hallucineren bij de raw, hij zag mensen tegen allemaal hekjes aan leunen in het midden van de zaalwrote:Was rond de 700 mg. Maar ja, het is veel inderdaad. Ik liep er ook bij als weet ik veel watMaar los ging ik wel!
Maar ja, leuk voor een keer, maar volgende keer doe ik het met wat minder, oftewel veel later beginnen. Want dat probleem heb je wel, als je om half 7 begint, en je moet nog 13 uur, dan is bijpakken wel iets wat je moet doen, anders word je zoooooo moe
Ik zou zeggen 36 uur na laatste gebruik. Meeste is dan uit je bloed.wrote:Zeker gaan we dan weer stampen! Nog bedankt voor de tips trouwens, de vitamine C ging er goed in, kreeg alleen geen hap door m'n keel (kon geeneens karbonade eten)
Kater heb ik trouwens ook nog nooit gehad, dat is zo geweldig aan de smekkies. Alleen dinsdag de vermoeidheid![]()
Trouwens, hoe lang mag je normaal gesproken niet rijden na het gebruiken? Kan dat werkelijk nergens terugvinden, of ik zoek niet goed?
Zolang je niet meer onder invloed ben kun je uiteraard wel gewoon veilig rijden (in het buitenland raad ik het wel af). Men gaat nooit een speeksel/urine test gaan doen bij een controle tenzij men een sterk vermoeden heeft dat je onder invloed bent. En wanneer je dat niet bent gaat dat dus ook niet gebeurenwrote:Ik zou zeggen 36 uur na laatste gebruik. Meeste is dan uit je bloed.
Maar het is 36 tot 72 uur na gebruik nog in je urine te vinden dacht ik.
Zolang je niet meer onder invloed ben kun je uiteraard wel gewoon veilig rijden (in het buitenland raad ik het wel af). Men gaat nooit een speeksel/urine test gaan doen bij een controle tenzij men een sterk vermoeden heeft dat je onder invloed bent. En wanneer je dat niet bent gaat dat dus ook niet gebeurenwrote:Ik zou zeggen 36 uur na laatste gebruik. Meeste is dan uit je bloed.
Maar het is 36 tot 72 uur na gebruik nog in je urine te vinden dacht ik.
Mol, doe je inbox eens checken?!wrote:Ik heb 'm door jou post ook maar gelezen maar inderdaad haha! Good read!