DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Zo'n dikke pil tijdens gebruik kan toch serotonine-vergiftiging opleveren? Tenminste, ik las ooit op Drugsforum dat het niet helemaal zonder risico's was iig om Vitamine C te slikken tijdens het spacen. Kan het ook fout hebben.
Zal vast over 5HTP hebben gegaan, vitamine C doet absoluut niks met je serotine huishouding, beschermt enkel je brein tegen de extreme oxidatieve stress die het dient te verduren tijdens xtc gebruik. Vitamine C en E zijn dus ook VOORAL voornaam in te nemen vlak voor het spacen en vlak nadien (en als het kan tijdens). Echt lang ermee blijven doorslikken gaat verder niet meer zo veel doen.
en daarna..
DarkBeatz schreef:
WTF, als ik 5HTP zou bedoeld hebben had ik wel 5HTP gezegd.... Ik had het over vit C en E in pilvorm, 5HTP heeft voor gebruik geen nut en dient enkel voor na gebruik om te zorgen dat er geen dinsdagdip (door je serotine wat versneld terug aan te vullen) voorkomt. En 5HTP heeft totaal geen beschermende werking op je hersenen bij of na xtc gebruik... Het zorgt er gewoon voor dat alles terug wat sneller op orde is in je serotine huishouding na het geplundert te hebben dmv xtc.
Daar ging het toch duidelijk over 5HTP. Want vitamine C en E in pilvorm/capsule of wat dan ook zal geen gevaar vormen wanneer men dit voor/tijdens/na gebruikt! Vandaar dat ik er ook vanuit geen dat er 5HTP werd bedoeld aangezien serotonine wordt genoemd icm het woord gevaar
Daarmee nog iets dat anti-oxidanten NA gebruik genomen moet worden! Die zorgen namelijk dat de door het gebruik gemaakte 'vrije radicalen' opgeruimd worden in de hersenen.. Voortijd heeft geen/weinig zin, wanneer er nog steeds vrije radicalen loskomen en de anti-oxidant is uitgewerkt heeft het dus geen nut gehad..
Vitamine C , E , A + nogwat.. horen ook tot de anti-oxidanten groep, deze kan men gewoon voortijd pakken in de vorm van multivitamine en vitamine C 1000 mg! De speciale anti-oxidanten pillen moet men na gebruik pas nemen.. En 5HTP als de roes is uitgewerkt en niet eerder
Een groot deel hadden jullie ook al getypt, maar volgens mij ontstond er iets onduidelijkheid die niet nodig was

Hierboven dus even samengevat met alle artikelen die ik heb gelezen, bronvermelding vind ik teveel werk