DarkBeatz wrote:Daan had het over Vitamine C (hij had ergens gelezen dat dit schadelijk kon zijn tijdens xtc gebruik). Ik heb enkel erop gereageerd dat wat hij las waarschijnlijk ergens een misverstand was met 5HTP aangezien vitamienen niks met je serotine huishouding doen.
En je bent erin fout dat antioxidanten pas nut hebben nadien, je hebt er alle belang mee zoveel mogelijk vrije radicalen opgeruimd te hebben zo snel ze komen, je zal dan ook in ELK preload schema vinden dat je antioxidanten moet slikken VOOR en na gebruik. Buiten dat je je hersenen beschermt verlaagd het ook je tolerantie voor xtc, mooi extra'tje. (Ohja, vitamine A heeft geen nut als anti oxidant, enkel C en E, je kan ook voor alfaliponzuur gaan, duur maar nog beter)
Aardig wat foute info dus in je 'samenvatting'...
Daarom zijn we hier ook met z'n allen erover aan het praten om elkaar te corrigeren en aan te vullen toch

!
Ik heb daar getypt wat ik wist.. Ik twijfelde ook over Vitamine A, C+E wist ik zeker.. en er hoorde nog een derde belangrijke bij!
Wat ik nu wel weer zeker weet is dat de anti-oxidant vitamine C zorgt voor verminderde tolerantie, dat is een 100% go dus

Als de rest van de anti-oxidanten ook nog tolerantie verminderen is natuurlijk helemaal prima!

Die neem ik de volgende keer dus ook tijdens mijn pre-load..
Maar ik ben wel van mening dat je beter NA gebruik kunt pakken dan VOOR.. Maar het beste is dus allebei

Daar heb ik denk ik jouw tekst verkeer geïnterpreteerd, ik dacht namelijk dat jij het alleen had over alleen VOOR gebruik en de NA vergat

Maar daar zat ik dus mis