Tja, mij maakt het allemaal niks meer uit wat m'n ouders vinden van m'n supplementen, ze weten het toch al. Het is op zich ook nog eens goedkoper, laatst was ik met m'n moeder in De Tuinen en kom ik zo eventjes 2 doosjes 5-htp in de winkelkar erbij gooien. En die vitaminen, tja. Eerst zei ik ook dat het was omdat het gezonder was en ik toch vergeet fruit te eten, maar toen wisten ze het nog niet. Ik weet niet of ze nu denken dat het echt daarom is of dat er meer achter zit, maar dat kan me ook niks schelen.
Het is inmiddes in ieder geval wel een gewoonte geworden, 's ochtends bij het ontbijt of voor het naar school gaan (ontbijt wil ik soms in alle haast nog wel eens overslaan) altijd m'n vitaminen innemen. En daar komt fruit nog eens bij, dus ik ben dubbelop goed bezig haha!
Squirrie schreef:
Van die gekke friezen nemen we niks aan!

Verstaan de helft maar dus je weet na een lang verhaal nog steeds niet of het nu links of rechts is

dit was het informatieve topic.. zou wel eens willen weten wie er namelijk coke aanraadt?

Heb me neus al paar keer volgepropt met pep maar zou wel eens willen weten hoe coke is
Eerder altijd nee gezegd maar keertje moet geen kwaad kunnen

Tja, je moet het natuurlijk zelf weten, als je het een keertje wil proberen hoe het is en je zeker weet dat je het daarna niet weer doet, kun je het altijd proberen. Maar voor mezelf heb ik al lang en breed besloten dat ik dit nooit zal doen.
Aantal redenen heb ik daarvoor.
1. Het is de grootste troep die je maar kan bedenken qua poeder in mijn ogen.
2. Je verandert er enorm makkelijk van (gedrag, gewoonten, etc.)
3. Het gevaar wat hem erin steekt (verslaving, afhankelijkheid, bad gaan, etc.)
4. Vriendschappen die je ermee kan verpesten en reputatie als men erachter komt dat je aan de coke zit.
5. De korte duur van het spul, waardoor de craving naar meer groot zal zijn.
Maar de grootste reden is nog wel dat ik het zelf absoluut niet wil. Er zijn mij dingen in het leven veel te waardevol om coke uit te gaan proberen. Verder hebben ik er absoluut totaal geen antrekkingskracht op, waardoor het voor mij enorm makkelijk ook is om het nooit te doen. Het spul en de effecten trekken mij gewoon niet aan. Er zijn een aantal dingen waarvan ik zeg, dat wil ik ooit nog wel eens een keertje proberen, maar er zijn ook een aantal dingen die ik absoluut nooit wil proberen, zelfs niet als ik geld toe zou krijgen, en daar is coke er één van.