wrote:Daar ben ik het mee eens, het blijft echter bewezen dat bijvoorbeeld vitamine c en e schade beperken bij inname van xtc. En je kan zoveel fruit eten als je wilt, je krijgt echt geen voldoende hoge dosis vit c binnen voor en tijdens xtc van je fruit inname. Ik eet trouwens ook wekelijks 20 sinaasappelenwrote:Tja, ik heb zoiets als je gezond wilt leven moet je gewoon van alle shit afblijven.
Maarja, daarover hebben wij al discussies gehad en blijven wij over in mening verschillen.Ik heb het hier dan ook niet over gezond leven, maar over schade beperking bij drugsgebruik, groot verschil. Je kan vinden van je eigen patroon wat je wil, maar het is wetenschappelijk bewezen dat jij gewoon meer schade oploopt bij gebruik van xtc als iemand wat correct supplementen gebruikt. Vind het zowiezo erg belachelijk van iemand om wel een illegaal gefabriceerde drugs in zn mikkel te gooien en om dan geen simpele voedingssupplementen te willen, ok als het is omdat men gewoon geen extra geld kan of wil missen ervoor, dan snap ik het nog, sommigen zitten nu eenmaal krap en sparen hun die 10 euro liever voor een feestje, maar gewoon bewust terwijl financieel het geen enkel probleem is, daar zie ik gewoon de logica niet van in.
Oke oke...
Ik heb wel een andere reden
Wordt een beetje verdacht als ik supplementen in huis ga halen terwijl ik al redelijk gezond leef.
I've got a mom in here ya know...