Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:17 

Hardtraxxer

ik ga aardig hard op het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:

haha waarvan :P ?
ik ga vanmiddag samen met beste maat aan de ketamine....hebben we lange tijd al niet meer gedaan is hij is toch alleen thuis dus gaan we eens lekker aan de keta en ondertussen paar diikke jontjes roken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:28 

Donateur

Lars55 schreef:

:list: onzin zeggen we in het drugs off topic

off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:40 

Hardtraxxer

sorry man
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:02 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Betreffende omzetten serotonine naar melatonine.
Citaat:
Het lichaam gebruikt ook tryptofaan voor de aanmaak van serotonine, en dit wordt weer omgevormd tot melatonine.

Dit heeft niks met melk te maken, melatonine word elke nacht aangemaakt van je serotonine en zorgt voor een goede nachtrust, wanneer het donker is gebeurd dit proces waardoor we dus ook normaal gezien snachts slapen en niet tijdens daglicht. Wat er staat klopt dus wel, maar dit is een natuurlijk proces wat elke nacht optreed en volledig losstaat van tryptofaan/5htp/melatonine inname, is je huishouding verstoord kan inname van melatonine wel de nachtrust bevorderen.

En inname van melatonine tabletjes (3mg) zorgen voor goede nachtrust, en extra aanmaak van serotonine. Aangezien melatonine en serotonine een wisselwerking met elkaar hebben.

Citaat: schreef:
Voor de aanmaak van melatonine is - net als voor serotonine - tryptofaan nodig. Serotonine en melatonine wisselen elkaar als het ware af. Overdag is melatonine zo goed als afwezig, 's nachts is het in grote getalen aanwezig in het lichaam. Serotonine kent een omgekeerde cyclus.

Dus het is gewoon van belang dat er l-tryptofaan aanwezig is in je lichaam na gebruik, kan je kopen.. Of je kiest de variant van 5HTP, immers l-tryptofaan --> 5HTP --> serotonine!

L-tryptofaan kan men ongehinderd altijd nemen, 5HTP daarentegen zou men geen dagelijks gebruik van moeten maken.. Al hoewel er tegenwoordig geen chemische 5HTP meer wordt verkocht!

Melk bevat L-tryptofaan, maar in die mate dat het gewoon te weinig is om het aan te vullen na een goede avond feesten.. Pak deze dus bij als supplement en verder gezond blijven eten en je bent zo weer topfit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:04 

Donateur

Met alleen sorry kom je er niet vanaf hoor ;)

Maar er zijn weer nieuwe snoepjes.

Roze Dollars Result: 115 mg average, varying from 97 to 127 mg. ( van pillreports )
http://www.pillreports.com/images/fullsize/25174.jpg[/img]

En een tulpje zien er wel leuk uit xd 180mg waren ze (1999). Weet overigens niet of deze nog op de markt zijn, maar kwam ze tegen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:51 

Hardtraxx Addict

Haha heerlijke vorm! :D

Kan je met vork en mes voor gaan zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Maarja, wat ik zei klopte dus wel, maar plaats het alleen in de verkeerde context.

No worries, ik snap nu dat dat wel bevorderend werkt.
Ik was in de war vanwege de verwijzing op die website.

Vele malen excuses oh goden van de supplementen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:59 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
ik ga vanmiddag samen met beste maat aan de ketamine....hebben we lange tijd al niet meer gedaan is hij is toch alleen thuis dus gaan we eens lekker aan de keta en ondertussen paar diikke jontjes roken :thumbsup:

Reportje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:04 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Maarja, wat ik zei klopte dus wel, maar plaats het alleen in de verkeerde context.

Ik werk die supplementen ook net zo graag naar binnen als de drugs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Intervention schreef:

Ik wil ook? :(
Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik werk die supplementen ook net zo graag naar binnen als de drugs :lol:

Haha, supplementen blijf ik vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Ja want stel je voor.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:01 

Donateur

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

:lol: Wel alles naar binnen werken :P maar supplemente hoooo maar :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:15 

Hardtraxx Addict

Haha ja alles proberen, maar die supplementen :oh:

Dat is me toch ook een spul.. Moet je vanaf blijven :D

Maarja.. als je verder gezond eet is het misschien ook niet nodig, maar toch doe ik het maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik eet liever fruit dan wat pillen :P
Dat weet je knulleke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Succes :P eet ik wel een 1000mg vitamine C pil, eet jij lekker 20 sinaasappels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:41 

DarkNoize schreef:
Intervention schreef:

haha komt er zowiezo,, ze hebben net genomen dus en begint al beetje te werken, tenminste dat is we te merken eraan maar reportje komt vnavond of morgen ;)
nee ikzelf heb net wel pep gehad maar keta begin ik niet meer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Succes :P eet ik wel een 1000mg vitamine C pil, eet jij lekker 20 sinaasappels xd

Doe ik zeker :P
Ik vind het ook lekker dus zie niet in waarom niet :P

Eet er gemiddeld 3 a 4 per dag, dat is dus ongeveer 21 in de week :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Gezond bezig :thumbsup:
Die vitamine pillen van mij smaken naar meel met wat sinaasappel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 18:19 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:

Doe ik zeker :P
Ik vind het ook lekker dus zie niet in waarom niet :P

Zoooo ziek hoor! :D

Dan heb je die supplementen niet meer nodig nee :lol: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 20:01 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

:lol: Wel alles naar binnen werken :P maar supplemente hoooo maar :x xd

Nou zo ken ik anders een meid, alles haalt ze door haar neus wat ze maar kan krijgen, zelfs ooit echt zwaar verslaafd geweest aan crystal meth. Maar vitamine pillen voor of na xtc gebruik wou ze absoluut niet, want ze gelooft niet in kunstmatige vitamienen (in pilvorm). Triest in mijn ogen als je alle drugs maar wilt pakken wat er te pakken valt maar niet wat extra supplementen wilt die je aangeboden krijgt die bewezen helpen tegen schadelijkheid... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Gezond bezig :thumbsup:
Die vitamine pillen van mij smaken naar meel met wat sinaasappel xd

Tja precies...supplementen overbodig dus.
Ik wissel het fruit ook nog eens af en ik slaap meer als 7 uur per dag!

Krijg ik nu een koekje? :D
Squirrie schreef:

Zoooo ziek hoor! :D

Dan heb je die supplementen niet meer nodig nee :lol: !

:thumbsup:
DarkBeatz schreef:

Nou zo ken ik anders een meid, alles haalt ze door haar neus wat ze maar kan krijgen, zelfs ooit echt zwaar verslaafd geweest aan crystal meth. Maar vitamine pillen voor of na xtc gebruik wou ze absoluut niet, want ze gelooft niet in kunstmatige vitamienen (in pilvorm). Triest in mijn ogen als je alle drugs maar wilt pakken wat er te pakken valt maar niet wat extra supplementen wilt die je aangeboden krijgt die bewezen helpen tegen schadelijkheid... :')

Tja, ik heb zoiets als je gezond wilt leven moet je gewoon van alle shit afblijven.
Maarja, daarover hebben wij al discussies gehad en blijven wij over in mening verschillen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:09 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Tja, ik heb zoiets als je gezond wilt leven moet je gewoon van alle shit afblijven.
Maarja, daarover hebben wij al discussies gehad en blijven wij over in mening verschillen. :thumbup:

Daar ben ik het mee eens, het blijft echter bewezen dat bijvoorbeeld vitamine c en e schade beperken bij inname van xtc. En je kan zoveel fruit eten als je wilt, je krijgt echt geen voldoende hoge dosis vit c binnen voor en tijdens xtc van je fruit inname. Ik eet trouwens ook wekelijks 20 sinaasappelen ;) Ik heb het hier dan ook niet over gezond leven, maar over schade beperking bij drugsgebruik, groot verschil. Je kan vinden van je eigen patroon wat je wil, maar het is wetenschappelijk bewezen dat jij gewoon meer schade oploopt bij gebruik van xtc als iemand wat correct supplementen gebruikt. Vind het zowiezo erg belachelijk van iemand om wel een illegaal gefabriceerde drugs in zn mikkel te gooien en om dan geen simpele voedingssupplementen te willen, ok als het is omdat men gewoon geen extra geld kan of wil missen ervoor, dan snap ik het nog, sommigen zitten nu eenmaal krap en sparen hun die 10 euro liever voor een feestje, maar gewoon bewust terwijl financieel het geen enkel probleem is, daar zie ik gewoon de logica niet van in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:16 

Hardtraxx Addict

Uhh ander recent onderzoek heeft aangetoond dat x niet schadelijk is op het cognitieve gedeelte van de hersenen.. Die heeft dus alle eerder onderzoeken lekker aan de kant geschoven ;)

Maar bij welk gebruik weet ik niet, zul je hele artikel voor moeten lezen.. Beetje googlen, amerikaans onderzoek!

Dus gewoon snoepen en fruit/supplementen eten waar je op dat moment zin aan hebt :D Kijk ik vind sinaasappels pellen gewoon teveel werk, zo'n pilletje kost me veel minder moeite.. Heb al zoveel energie die avond ervoor verbruikt dat ik dag erop wel even rustig mag doen en lekker laks zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:21 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Uhh ander recent onderzoek heeft aangetoond dat x niet schadelijk is op het cognitieve gedeelte van de hersenen.. Die heeft dus alle eerder onderzoeken lekker aan de kant geschoven ;)

De veronderstellingen die eruit gemaakt zijn mag je wel met een korreltje zou nemen, de manier waarop men het heeft gecontroleerd is ruim uitgelegd op de bijgeleverde link, na het lezen ervan zal je ook duidelijk worden dat er zeker geen eenduidige conclusie kan gemaakt worden dat xtc geen schade aanbrengt.

http://www.nhs.uk/news/2011/02February/ ... earch.aspx
Vorige  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen