Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:47 

Hardtraxxer

Ik ga dus volgende week zaterdag eerst naar XXlerator, en werd gister gevraagd of ik op de afterparty niet misschien wat ketamine zou willen proberen :D
Heb al gelezen dat icm alcohol misselijkheid kan optreden, maar een combi met speed kan niet zoveel kwaad.
Dan maar de hele avond geen bier, wat speed, en op de after (als de speed ook al weer zo goed als uitgewerkt is) een klein beetje keta denk ik :innocent:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:54 

Hardtraxxer

Ik heb de laatste keren dat ik xtc heb gebruikt (laatste 2x van de 5) last gehad van misselijkheid. Dit gebeurde nadat ik ongeveer meer dan 160mg had genomen. Ik weeg zelf 60kilo. Als ik me eerst halfje/3kwart neem heb ik nergens last van.. moet ik daarna echter bij pakken wordt ik snel misselijk.

Na elke slok water krijg ik een misselijk gevoel, dan moet ik een boer laten en is het weer weg. Iemand ervaring mee en misschien weet hoe je dit kan verkomen?

ik zelf denk gewoon dat ik teveel nodig heb om lekker te gaan omdat ik het tevaak doe, en dan die vervelende bijwerking komt..
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:58 

Donateur

Je wordt misselijk van te hoge dosis; maar je moet meer hebben om lekker te gaan?
Klinkt niet echt logisch man! 160mg is meer dan zat voor 60 kilo, dus daar ligt het niet aan.
Het ligt dus eerder aan set of/en setting.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Ik heb de laatste keren dat ik xtc heb gebruikt (laatste 2x van de 5) last gehad van misselijkheid. Dit gebeurde nadat ik ongeveer meer dan 160mg had genomen. Ik weeg zelf 60kilo. Als ik me eerst halfje/3kwart neem heb ik nergens last van.. moet ik daarna echter bij pakken wordt ik snel misselijk.

Na elke slok water krijg ik een misselijk gevoel, dan moet ik een boer laten en is het weer weg. Iemand ervaring mee en misschien weet hoe je dit kan verkomen?

ik zelf denk gewoon dat ik teveel nodig heb om lekker te gaan omdat ik het tevaak doe, en dan die vervelende bijwerking komt..

Te kort achter elkaar bijpakken en een lege maag ;)

Beste is om 2,5-3,5 uur te wachten met bijpakken. Even wat minder hard gaan is geen ramp, het gaat immers om het feest ;)
En als je langer wacht met bijpakken benut je een veel groter % van wat je bijpakt (dit is een theorie btw)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:

Ik heb dus precies t zelfde gehad op hard bass, ik was zo dom om te weinig te pakken aan het begin, dus 2,5 uur later nam ik weer wat, was vergeten de dop van mijn fles water te halen toen ik hem al in m'n mond had, toen werd ik me een partij beroerd! ook wat jij zegt: van elke slok water misselijk en boeren. dat had ik ook. denk dat ik de volgende keer water ff afwissel met cola/fanta. ben een uur misselijk geweest :/
volgende keer ook maar ff wat meer eten van te voren. voor hard bass kreeg ik geen hap door mijn keel, omdat ik zoveel zin had in het feest en spanning xd
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Meestal komt dat omdat je maag te leeg is en je te grote slokken drinken neemt.

Hij is al wat geirriteerd door de chemicalien die je naar binnen kiept en dan is een grote koude slok drinken nogal hard aan ;)

Daarnaast schreeuwt je lijf om eten, maar het krijgt alleen maar vocht... Dan komt het natuurlijke mechanisme van "hier heb ik al genoeg van" --> overgeven.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:55 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
HSgino schreef:

Ik heb dus precies t zelfde gehad op hard bass, ik was zo dom om te weinig te pakken aan het begin, dus 2,5 uur later nam ik weer wat, was vergeten de dop van mijn fles water te halen toen ik hem al in m'n mond had, toen werd ik me een partij beroerd! ook wat jij zegt: van elke slok water misselijk en boeren. dat had ik ook. denk dat ik de volgende keer water ff afwissel met cola/fanta. ben een uur misselijk geweest :/
volgende keer ook maar ff wat meer eten van te voren. voor hard bass kreeg ik geen hap door mijn keel, omdat ik zoveel zin had in het feest en spanning xd

Komt omdat je niet hebt gegeten van tevoren , dan kan zo'n pilleke niet fijn op de maag liggen... altijd goed eten die dag heb zat mensen fout zien gaan alleen maar omdat ze zo dom waren om niet te eten... Erg belangrijk is ook om de dag erna te eten , bij mdma gebruik kan je de dag erna ook wat melk drinken zit een stofje in ben ff vergeten wat maar door de pillies word dat stofje vernietigd in je lichaam en melk brengt het weer op het juiste peil voel je je ook niet zo shitfaced :lol: , werkt bij mij iig goed! Achja , bijvoorbeeld maat van me eet de dag erna gewoon niks :oh: maar voor mij is het dan weer wel belangrijk ivm krachttraining :P .
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:57 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Je wordt misselijk van te hoge dosis; maar je moet meer hebben om lekker te gaan?
Klinkt niet echt logisch man! 160mg is meer dan zat voor 60 kilo, dus daar ligt het niet aan.
Het ligt dus eerder aan set of/en setting.

ik bedoel meer, ik heb veel nodig door tolerantie, en dan neem ik misschien telkens net teveel? Ik beleef het niet meer zoals ik het deed voordat ik het vaak gebruikte, dus denk gewoon dat ik tevaak gebruik... en dan teveel neem en misselijk wordt?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Komt omdat je niet hebt gegeten van tevoren , dan kan zo'n pilleke niet fijn op de maag liggen... altijd goed eten die dag heb zat mensen fout zien gaan alleen maar omdat ze zo dom waren om niet te eten... Erg belangrijk is ook om de dag erna te eten , bij mdma gebruik kan je de dag erna ook wat melk drinken zit een stofje in ben ff vergeten wat maar door de pillies word dat stofje vernietigd in je lichaam en melk brengt het weer op het juiste peil voel je je ook niet zo shitfaced :lol: , werkt bij mij iig goed! Achja , bijvoorbeeld maat van me eet de dag erna gewoon niks :oh: maar voor mij is het dan weer wel belangrijk ivm krachttraining :P .

Klopt :)
Ik weet zo ook niet welk stofje bedoelt, maar je lichaam schreeuwt naar eiwitten (zit veel in melkproducten, vooral kwark. ook in vlees en vis) omdat je spieren die nodig hebben na een zware inspanning. Daarbij gaat je lichaam spierweefsel afbreken om toch eiwitten te hebben voor de processen die belangrijk zijn, omdat je dus een lange tijd geen eiwitten met je voeding binnen hebt gekregen.

Volle melk is overigens ook goddelijk in je mond na MDMA gebruik, lijkt net of je een vanillemilkshake eet :love:

HSgino schreef:
ik bedoel meer, ik heb veel nodig door tolerantie, en dan neem ik misschien telkens net teveel? Ik beleef het niet meer zoals ik het deed voordat ik het vaak gebruikte, dus denk gewoon dat ik tevaak gebruik... en dan teveel neem en misselijk wordt?

Van teveel nemen kan je op zich ook wel misselijker worden ja, maar hou het bovengenoemde maar aan van de hoofdreden ;)

Ik heb feesten gehad waar ik vreselijk veel pakte maar niet misselijk werd. Het zit 'm in de maag ;)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:00 

Hardtraxxer

H4rdstyleLova schreef:
Hoofdcoach schreef:
HSgino schreef:

ik krijg meestal ook geen hap door me keel maar doe ook aan krachtraining. Dan is het trouwens makkelijk om flinke bakken yoghurt met crueslie weg te werken, weinig koolhydraten en je krijgt het makkelijker weg dan vast voedsel.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Koolhydraten heb je juist nodig anders ga je alsnog eiwitten verbranden :P

Je moet gewoon nét voor je begint met XTC wat eten. En voor naderhand raad ik pannenkoeken, melk, komkommer/worteltjes, bouillon, en later op de avond is rijst met een beetje kip best weg te krijgen ;)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:02 

Hardtraxxer

Inno schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Klopt :)
Ik weet zo ook niet welk stofje bedoelt, maar je lichaam schreeuwt naar eiwitten (zit veel in melkproducten, vooral kwark. ook in vlees en vis) omdat je spieren die nodig hebben na een zware inspanning. Daarbij gaat je lichaam spierweefsel afbreken om toch eiwitten te hebben voor de processen die belangrijk zijn, omdat je dus een lange tijd geen eiwitten met je voeding binnen hebt gekregen.

Volle melk is overigens ook goddelijk in je mond na MDMA gebruik, lijkt net of je een vanillemilkshake eet :love:

HSgino schreef:

Van teveel nemen kan je op zich ook wel misselijker worden ja, maar hou het bovengenoemde maar aan van de hoofdreden ;)

Ik heb feesten gehad waar ik vreselijk veel pakte maar niet misselijk werd. Het zit 'm in de maag ;)

Heb je volgens mij idd gelijk in, heb ook feesten gehad waar ik veel heb genomen maar inderdaad niet misselijk ben geworden.. volgende keer tussendoor maar even wat proberen te eten en van te voren extra eten! Lijkt me trouwens vrij lastig, ik vergeet nooit meer dat duruz bijna stikte in een frikandel! God wat heb ik gelachen...
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Tijdens gebruik is het ook moeilijk om te eten. Een pizzapunt wil er meestal nog wel redelijk in (behalve de rand) en ik vraag vaak om een hotdog en dan alleen de worst :P Beetje water om het weg te spoelen helpt als je het broodje er wel bij neemt, is overigens wel erg handig want dat is weer zetmeel --> energie.

Bananen zijn erg gunstig om snel wat energie te krijgen, al zegt men dat je van veel druivensuikers wat helderder wordt tijdens MDMA gebruik.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Tijdens gebruik is het ook moeilijk om te eten. Een pizzapunt wil er meestal nog wel redelijk in (behalve de rand) en ik vraag vaak om een hotdog en dan alleen de worst :P Beetje water om het weg te spoelen helpt als je het broodje er wel bij neemt, is overigens wel erg handig want dat is weer zetmeel --> energie.

Bananen zijn erg gunstig om snel wat energie te krijgen, al zegt men dat je van veel druivensuikers wat helderder wordt tijdens MDMA gebruik.

Meen je nou echt melk knul?

Van wat ik begreep heeft melk een negatief effect op de aanmaak van serotonine, omdat melk de serotonine zou omzetten in melatonine.

Neem maar gewoon fruitlimonadesiroop naderhand.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Van wat ik begreep heeft melk een negatief effect op de aanmaak van serotonine, omdat melk de serotonine zou omzetten in melatonine.

Het zou best kunnen dat melk er voor zorgt dat een piepklein beetje melatonine ontstaat uit serotonine.
Melatonine zorgt voor moeheid... Dit lijkt me geen ramp na gebruik van MDMA.

Daarbij zit in melk ook een beetje L-Tryptofaa. Dit is de bouwstof voor 5-htp en 5-htp weer voor Serotonine (5-HT).
Dus ook dat is gunstig.

Aan fruitlimonadesiroop heb je niets. Alleen beetje suiker en wat vocht.
Dus lekker melk drinken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Aan fruitlimonadesiroop heb je niets. Alleen beetje suiker en wat vocht.

Het zou best kunnen dat melk er voor zrogt dat een piepklein beetje melatonine ontstaat uit serotonine.
Melatonine zorgt voor moeheid... Dit lijkt me geen ramp na gebruik van MDMA.

Daarbij zit in melk ook een beetje L-Tryptofaa. Dit is de bouwstof voor 5-htp en 5-htp weer voor Serotonine (5-HT).
Dus ook dat is gunstig.

Dus lekker melk drinken :thumbsup:

Nouja, fruitlimonadesiroop...vitamientjes etc.? :P
Maar dat doet er niet toe.
Gewoon bikkelen en fruit vreten stelletje gebruikerts!

Maarre...van wat ik begrijp is dat dus niet zo.
Dat de serotonineaanmaak die ontstaat uit het drinken van melk zorgt dat het lichaam zorgt dat deze wordt omgezet in melatonine waardoor je inderdaad slaperig wordt wat op zich niet verkeerd is.

Maar er wordt ook gezegd dat je absoluut geen Tryptofaan en melk moet drinken.
Ik zie een verband if u get what I mean.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:18 

Hardtraxx Veteran

Vitamientjes zal je er amper in vinden denk ik :P

Olijfboompje schreef:

Waar lees jij dat? :/
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:25 

Donateur

@ Olijfboompje, het gaat bij het herstellen echter niet alleen om je serotonine. In melk zitten wel heel veel gezonde-stoffen, oa stoffen die al die chemische zooi die jij op een avond naar binnen werkt vernietigd/zuivert.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Vitamientjes zal je er amper in vinden denk ik :P

Olijfboompje schreef:

Waar lees jij dat? :/

Je mag er wel vanuit gaan als er 70% fruit op staat :P

Betreffende omzetten serotonine naar melatonine.
Citaat:
Het lichaam gebruikt ook tryptofaan voor de aanmaak van serotonine, en dit wordt weer omgevormd tot melatonine.

Van een verkoopsite;
Citaat:
Bij gebruik bij het stappen: Na het stappen alsook gedurende de volgende drie dagen steeds om ca. dezelfde tijd 3 capsules met vloeistof (gèèn melk) innemen. Niet innemen bij maaltijden.

dawasiknie schreef:
@ Olijfboompje, het gaat bij het herstellen echter niet alleen om je serotonine. In melk zitten wel heel veel gezonde-stoffen, oa stoffen die al die chemische zooi die jij op een avond naar binnen werkt vernietigd/zuivert.

Daar hebben we het ook niet over knul.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Citaat:
Het lichaam gebruikt ook tryptofaan voor de aanmaak van serotonine, en dit wordt weer omgevormd tot melatonine.

Ja dat gebeurt sowieso... melk of geen melk, dat is een natuurlijk proces.

Olijfboompje schreef:
Van een verkoopsite:
Bij gebruik bij het stappen: Na het stappen alsook gedurende de volgende drie dagen steeds om ca. dezelfde tijd 3 capsules met vloeistof (gèèn melk) innemen. Niet innemen bij maaltijden.

Ja maar kerel, dat is wat anders :D
Dat is een algemene 'regel' bij het innemen van (bepaalde) supplementen. Gewoon water, geen melk. Waarom het precies is weet ik niet, ik heb wel een idee maar dat heb ik niet uitgezocht dus ga ik ook niet vermelden hier.

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Jawel, maar jij begon ineens met serotonine :P
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
Citaat:

Ja dat gebeurt sowieso... melk of geen melk, dat is een natuurlijk proces.

Olijfboompje schreef:
Van een verkoopsite:

Ja maar kerel, dat is wat anders :D
Dat is een algemene 'regel' bij het innemen van (bepaalde) supplementen. Gewoon water, geen melk. Waarom het precies is weet ik niet, ik heb wel een idee maar dat heb ik niet uitgezocht dus ga ik ook niet vermelden hier.

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Jawel, maar jij begon ineens met serotonine :P

Dus melk zou er alleen voor zorgen dat je slaperig wordt...:P
In melk zit denk ook niet zoveel tryptofaan dat je er veel effect van hebt.
Wel in termen van slaap blijkbaar.

Over supplementen weet ik niet zoveel. Slikken doen we al genoeg :P
Ik doelde meer op het feit dat je serotonine verkracht is na X gebruik.
Maar ik ga slaapie doen, morgen zal ik hier meer over brainstormen!
Bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Maar ik ga slaapie doen, morgen zal ik hier meer over brainstormen!

Doe dat, want volgens mij begrijp je 't niet helemaal allemaal :P Valt ook niet veel meer over te brainstormen het meeste is gewoon bekend.

En ja, van melk kan je slaperig worden. Ken je de mythe niet van een glas warme melk drinken als je niet slapen kan? :D
Echter vindt er bijna alleen maar omzetting van serotonine naar melatonine plaats bij afwezigheid van licht.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Voor het volgende feest stamp ik wel een pizza naar binnen, die gaan er altijd wel in!
Na hard bass ook een pizza weggewerkt maar tering wat smaakte die heerlijk :love: aanradertje
Bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:41 

Hardtraxx Veteran

www.drugsforum.nl is dood. Admins hebben het af laten weten en een ledenstop was al ingesteld. Nu is www.drugsforum.info het nieuwe forum. http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=31281 for more info.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2011 08:45 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Citaat:

Dit heeft niks met melk te maken, melatonine word elke nacht aangemaakt van je serotonine en zorgt voor een goede nachtrust, wanneer het donker is gebeurd dit proces waardoor we dus ook normaal gezien snachts slapen en niet tijdens daglicht. Wat er staat klopt dus wel, maar dit is een natuurlijk proces wat elke nacht optreed en volledig losstaat van tryptofaan/5htp/melatonine inname, is je huishouding verstoord kan inname van melatonine wel de nachtrust bevorderen.
Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen