H4rdstyleLova schreef:
Komt omdat je niet hebt gegeten van tevoren , dan kan zo'n pilleke niet fijn op de maag liggen... altijd goed eten die dag heb zat mensen fout zien gaan alleen maar omdat ze zo dom waren om niet te eten... Erg belangrijk is ook om de dag erna te eten , bij mdma gebruik kan je de dag erna ook wat melk drinken zit een stofje in ben ff vergeten wat maar door de pillies word dat stofje vernietigd in je lichaam en melk brengt het weer op het juiste peil voel je je ook niet zo shitfaced

, werkt bij mij iig goed! Achja , bijvoorbeeld maat van me eet de dag erna gewoon niks

maar voor mij is het dan weer wel belangrijk ivm krachttraining

.
Klopt

Ik weet zo ook niet welk stofje bedoelt, maar je lichaam schreeuwt naar eiwitten (zit veel in melkproducten, vooral kwark. ook in vlees en vis) omdat je spieren die nodig hebben na een zware inspanning. Daarbij gaat je lichaam spierweefsel afbreken om toch eiwitten te hebben voor de processen die belangrijk zijn, omdat je dus een lange tijd geen eiwitten met je voeding binnen hebt gekregen.
Volle melk is overigens ook goddelijk in je mond na MDMA gebruik, lijkt net of je een vanillemilkshake eet

HSgino schreef:
ik bedoel meer, ik heb veel nodig door tolerantie, en dan neem ik misschien telkens net teveel? Ik beleef het niet meer zoals ik het deed voordat ik het vaak gebruikte, dus denk gewoon dat ik tevaak gebruik... en dan teveel neem en misselijk wordt?
Van teveel nemen kan je op zich ook wel misselijker worden ja, maar hou het bovengenoemde maar aan van de hoofdreden

Ik heb feesten gehad waar ik vreselijk veel pakte maar niet misselijk werd. Het zit 'm in de maag