Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:44 

Hardtraxx Addict

En die feest verslaving hoort iedereen te hebben :D

Of je nu drinkt op een feestje of een lijntje pakt.. Ene staat door de maatschappij als erg aangeschreven andere als sociaal drankje! Maar zowel de drinker als de snuifbeer kunnen allebei niet zonder naar het feestje :D

En feestjes wil je zoveel mogelijk heen, dat spreekt voor zich! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:01 

Donateur

Mooi stukje tekst!

Ik ben het niet eens met een jointje elke dag; voor sommigen kan het misschien wel.
Ik heb dit zelf echter ook jaren gedaan en het heeft me erg geremd in m'n ontwikkeling.
Het maakt je traag en initiatief loos, je ambitie verdwijnt en je onderneemt niks.

Dit is natuurlijk niet voor iedereen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:03 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ach als je denkt dat je verslaaft bent hanteer de volgende dingen en geef eerlijk antwoord;

Ben jij ervan afhankelijk?
Ondervindt je hinder?
Ondervinden anderen hinder?
Hoe ervaar je het zonder de drugs?

Maar als je deze vragen eerlijk invult, daar uit kan blijken of je verslaafd bent? En dan bedoel ik op gebruik van feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:05 

Donateur

Vind je feesten nog leuk zonder drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Nee, want ik heb gemerkt dat ik afgelopen Reverze toch echt wel een peuk nodig had toen Wildstylez en Isaac aan het draaien waren. Van die set werd je gewoon chagrijnig :')

Nee, maar maar hoewel feesten mét drugs leuker zijn (voor je gevoel), heb ik er totaal geen problemen mee om zonder te doen. Maar ja, als die verplichting om zonder te doen er niet is, waarom zou je het dan zonder doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:28 

Donateur

Mol schreef:

Tsja ik denk dat ik het nog wel leuk vind hoop ik dan. Maar ben eigenlijks bang dat ik het niet zoveel aan meer vind, maar merk het met loudness dan ben ik de bob
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Mol schreef:

Tsja ik denk dat ik het nog wel leuk vind hoop ik dan. Maar ben eigenlijks bang dat ik het niet zoveel aan meer vind, maar merk het met loudness dan ben ik de bob

Waarom hoop ik nou dat jij zakt voor je rijbewijs, zodat jij niet kan BOBben op Loudness? :whistle:

Nee hoor, geintje! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:40 

Donateur

Ook altijd zo fijn dat vrienden je stimuleren als je nuchter wilt blijven, en dan niet gaan aanmoedigen om toch drugs te gebruiken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar ja, als die verplichting om zonder te doen er niet is, waarom zou je het dan zonder doen?

Omdat het een geweldige voldoening geeft als je een feest nuchter hebt gepakt :) (wel de hele avond losgaan natuurlijk :D)
En je onthoudt meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:03 

Hardtraxxer

Iemand ooit ketamine gehad of heeft er wat goede informatie over?

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Chukkels schreef:
Maar ja, als die verplichting om zonder te doen er niet is, waarom zou je het dan zonder doen?

Omdat het een geweldige voldoening geeft als je een feest nuchter hebt gepakt :) (wel de hele avond losgaan natuurlijk :D)
En je onthoudt meer :D

Tja, voldoening? Ik weet niet, ik wil gewoon op een zo optimaal mogelijke manier genieten van een feest en of dat nou met iets op is of niet, maakt mij niet uit. Maar als ik geen BOB hoef te zijn of tentamens heb de dag(en) erop, heb ik echt niet meer voldoening zonder drank of eens in de zoveel tijd wat anders, dan met.
Kijk, ik kan prima zonder en ik vermaak me ook optimaal zonder drank of andere drugs (tabak uitgezonderd), kijkend naar de feesten waar ik de BOB ben en dan heb ik later na het feest ook absoluut niet het gevoel van "Dit feest zou veel leuker kunnen zijn met wat op", maar als ik geen BOB ben, dan heb ik er absoluut geen problemen mee om gewoon lekker mee te drinken met anderen hoewel op een hardstyle feest zeker met mate, mij zie je nooit (meer) boven de 10 bier uitkomen op een feest.

En die laatste zin dat je meer onthoudt, geld alleen bij hoge hoeveelheden. Als ik zeg maar 3 liter bier verspreid over de hele nacht op heb, dan weet ik echt nog wel alles. Zelfde als met 1 pilletje op, niet gecombinneerd. Maar goed, dat is natuurlijk niet op iedereen van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:07 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Wesz91 schreef:
zit wat in inderdaad, alcohol is niet voor niets ook harddrugs.. maargoed, ik ben liever lekker bezopen dan datk rond loop met een klapperende kaak en wegdraaiende ogen en der 3 dage later nog last van heb ^^

Dat zijn juist die overdrijvers die dat hebben, iemand wat normaal en met mate gebruikt heeft van geen enkele van deze symptonen last...

Dat spreek ik tegen. Ik krijg daar al last van na een half pilletje. Wellicht niet erg overdreven maar wel duidelijk zichtbaar. Dus dat alleen de overdrijvers daar last van hebben is, op z'n goed belgisch gezegd: geen waar ;)

En nee feesten zonder drugs (dus ook geen druppel alcohol) lijkt me niks. T is niet voor niets een feest, dan wil ik me wat dat betreft het liefst een beetje laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 04:07 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:

Ik heb het ooit een keer gehad,
Samen met iemand gedaan die het vaker deed. Was een melige bende, van alles uit je klauwen laten vallen enzo. Slap lullen en je omgeving compleet vergeten, werd er heel licht in me hoofd van en alles draaide, was grappig om gedaan te hebben maar, ik werd er na verloop van tijd misselijk van. Het was erg leuk om gedaan te hebben, maar ik vond het misselijke niet fijn. Moet je gewoon niet op letten, was voor de rest een leuke ervaring :thumbup:

Het werkte helemaal na een goede 10 minuten,
heeft ongeveer een uur aangehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 09:39 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:

:whistle: Nu werken, vertel er straks wel wat over, Olijfboompje heeft het trouwens ook wel al gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 09:45 

Donateur

DarkBeatz schreef:
DarkNoize schreef:

:whistle: Nu werken, vertel er straks wel wat over, Olijfboompje heeft het trouwens ook wel al gehad..

Jaa ik ben nu ook wel nieuwschierig, heb namelijk een dealer gevonden in de buurt , die het heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 10:36 

Hardtraxx Veteran

Wat ik op feesten vaak zie, en bij sommigen (!) hier ook...

...is dat ze feesten gebruiken als excuus om drugs te gebruiken :/

Ik ga al jaren naar feesten en pas sinds een jaartje af en toe met wat op.... En ik vind feesten zonder ook nog steeds geweldig. De energie die ik nuchter van de muziek krijg wint het misschien zelfs wel van een beetje drugs.

Daarbij ga ik sowieso naar feesten om te genieten van hardstyle en om lekker een hele avond m'n spieren te molesteren :D Daar heb ik geen drugs voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Mooi stukje tekst!

Ik ben het niet eens met een jointje elke dag; voor sommigen kan het misschien wel.
Ik heb dit zelf echter ook jaren gedaan en het heeft me erg geremd in m'n ontwikkeling.
Het maakt je traag en initiatief loos, je ambitie verdwijnt en je onderneemt niks.

Dit is natuurlijk niet voor iedereen zo.

Dank je :)

Iedereen is verschillend, maar ik zie wat jij beschrijft bij enkele mensen die ik ken ook gebeuren.
Wel in extreme mate, lees dealen om aan geld te komen etc.
Hij kwam laatst aan met GBL achter in zijn bakkes doordeweeks.
Dat is dus een van die voorbeelden hoe ik NIET zou willen eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
DarkNoize schreef:

Jaa ik ben nu ook wel nieuwschierig, heb namelijk een dealer gevonden in de buurt , die het heeft :D

Ketamine :love:

Ik kan er niet aan komen :(

Waar woon jij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Wat ik op feesten vaak zie, en bij sommigen (!) hier ook...

...is dat ze feesten gebruiken als excuus om drugs te gebruiken :/

Ik ga al jaren naar feesten en pas sinds een jaartje af en toe met wat op.... En ik vind feesten zonder ook nog steeds geweldig. De energie die ik nuchter van de muziek krijg wint het misschien zelfs wel van een beetje drugs.

Daarbij ga ik sowieso naar feesten om te genieten van hardstyle en om lekker een hele avond m'n spieren te molesteren :D Daar heb ik geen drugs voor nodig.

Mee eens :) Volgende keer mdma wordt bij mij ook lekker thuis met m'n vriendin.

Verder ga ik denk ik niet meer op (nu/raw) hardstyle feesten aan de X of misschien maar heel af en toe. Vond het op Hard Bass en andere hardstyle feesten een stuk minder toevoegen dan bijv andere muzieksoorten die ik niet zo goed ken. Ik denk dat het wel wat te maken heeft met het feit dat hardstyle vrij oppervlakkig is (de 'lijn' in elk nummer is duidelijk) en ook dat ik alles al ken. Bij drugs speelt ontdekking een grote rol denk ik, dus muziek die je nog nooit gehoord hebt gaat relatief gezien beter klinken dan muziek die je al goed kent. Na een dubstep feest afgelopen zaterdag kan ik echt niet wachten om bij dubstep weer wat te gaan gebruiken, maar dat zal pas van de zomer zijn.

Ik ga Remember wel even proberen. Omdat ik de early wat minder goed ken en sowieso nooit early heb meegemaakt met drugs op wil ik dat wel eens een keer meemaken. Locatie is er ook goed voor en genoeg bekenden als het goed is, maar ook weer niet te veel (nieuwe vrienden maken :D). Helpt ook mee dat ik niet per se niks wil missen. Op Hard Bass wou ik bijv. de hele tijd op de muziek letten en dat geeft je wel wat minder vrijheid in je trip. Heb op feesten waar het allemaal niet zoveel uitmaakte een sterkere trip gehad over het algemeen.

In dat opzicht vind ik pep juist wel weer goed voor bij de hardstyle voor mij, omdat het je trip (als je het dat kunt noemen) juist ten goede komt om op de muziek te letten en zoveel mogelijk los te gaan :P

Ik vraag me af of de rest hier ook zoveel aandacht besteedt aan de keuze van feesten voor het gebruiken van verschillende drugs. Rekening houden met zowel de juiste pauzes alsmede de beste gelegenheden om bepaalde drugs te gebruiken is wel moeilijk, maar ik denk dat je er zo wel het meest uit haalt, vooral op lange termijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:54 

DarkBeatz schreef:
DarkNoize schreef:

ik had samen met Intervention 2 mini lijntjes genomen,, en we gingen echt hard! het leek net of we recht liepen maar we liepen alsof we 30 bier ophadden, het leek net of je telkens bij elke stap van de grond los kwam, overal moesten we om lachen enzo..
en ja toen liepen we naar de bus en we hadden volgens mij ook 2 jonko's gerookt en toen vroeg de busschauffeur: wat hebben jullie gehad dan, volgens mij hebben jullie geen samson gerookt :P
meer was het niet want we hadden maar 2 mini lijntjes genomen.. dusja dat was het effect bij mij tenminste,, weet niet of andere hier meer gebruikt hebben maar mijn effect was volgens mij niet zoo heel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:00 

Donateur

@olfijfboompje

Ik woon in Delft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

Keta is ook iets wat ik niet wil proberen. Al aardig wat RC's gehad, maar van mij hoeft het niet zo nodig meer. Ook al omdat ik het nu wat rustiger aan ga doen, maar ook omdat ik m'n lichaam toch niet té veel op de proef wil stellen. Van de RC's heb ik nu 2c-b, methylone, 4-fmp en mephedrone gehad en dat was allemaal leuk en aardig, maar toch blijf ik voortaan bij de dingen die gewoon al lekker bekend zijn en op de opiumlijst staan. Hoewel ik misschien nog een keer 2c-i wil proberen en de 2c-b nog op moet, zal ik verder (op 4-fmp na) geen RC's meer halen.
Ook mephedrone niet. Dat spul is enorm heldig, maar voor op feestjes vind ik het toch iets te kort duren en hoewel het gevoel op feesten het X-gevoel overheersde, vind ik het niet waard om daar dan in totaal een halve gram van op te hebben om het gevoel de hele avond te hebben en het spul combineren ga ik ook niet meer doen. Was een geweldige ervaring, maar het is mooi geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Mol schreef:

Ja zeker! Afgelopen weekend Twisted gehad en heb echt genoten! Wel wat bier op, maar dat versta ik niet onder drugs bij deze vraag. Heerlijk hard kunnen stampen. Ik vind het beide heerlijk! :)

Juist! Was top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Keta is ook iets wat ik niet wil proberen. Al aardig wat RC's gehad, maar van mij hoeft het niet zo nodig meer. Ook al omdat ik het nu wat rustiger aan ga doen, maar ook omdat ik m'n lichaam toch niet té veel op de proef wil stellen. Van de RC's heb ik nu 2c-b, methylone, 4-fmp en mephedrone gehad en dat was allemaal leuk en aardig, maar toch blijf ik voortaan bij de dingen die gewoon al lekker bekend zijn en op de opiumlijst staan. Hoewel ik misschien nog een keer 2c-i wil proberen en de 2c-b nog op moet, zal ik verder (op 4-fmp na) geen RC's meer halen.
Ook mephedrone niet. Dat spul is enorm heldig, maar voor op feestjes vind ik het toch iets te kort duren en hoewel het gevoel op feesten het X-gevoel overheersde, vind ik het niet waard om daar dan in totaal een halve gram van op te hebben om het gevoel de hele avond te hebben en het spul combineren ga ik ook niet meer doen. Was een geweldige ervaring, maar het is mooi geweest :)

Keta een rc? :/
Kevin-Raw schreef:
@olfijfboompje

Ik woon in Delft ;)

Nog redelijk in de buurt dan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:27 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Keta een rc? :/

Inderdaad ketamine is helemaal geen rc, en een behoorlijk veilige drug om te gebruiken. Het enige gevaar erbij is verslaving, het is de enige pure psychedelica die verslavend kan zijn (weed kan je ook meerekenen maar dit zie ik niet als een pure psychedelica alhoewel weed ook psychedelisch kan werken). De drugs die ik al heb geprobeerd heb ik steeds eerst zorgvuldig de negatieve kanten van afgewogen, vandaar dat ik nooit een drug als mephedrone of coke zal proberen. Anyway verder over ketamine, het is een dissociatief tripmiddel wat in principe betekent dat je geest los treed van je lichaam. Dit gebeurt voornamelijk bij hogere dosissen, laatste maal dat ik het deed stond er bijvoorbeeld een hardstyle dvd op en mijn been was op de beat aan het meebewegen, maar het voelde voor mij helemaal niet aan alsof ik dit zelf deed, alsof iemand anders mijn been dus aan het bewegen was. De k-hole is hier een ander soort voorbeeld van, wanneer je daarin beland heb je helemaal geen weet van je lichaam meer en is het enkel je geest wat nog 'controle' heeft, je verdwijnt volledig uit de realiteit. Ketamine heeft een erg korte werkingsduur (1u), en na gebruik blijft er ook geen enkele kater over vandaar ook dat het relatief verslavingsgevoelig is, het is wel heel erg makkelijk om eventjes gek te doen op ketamine zonder dat je de uren of dagen nadien nog van iets last hebt. Dit is toch wel anders bij vele andere drugssoorten. Het is trouwens inderdaad zo dat sommigen last krijgen van misselijkheid bij ketamine, zelf heb ik het nooit ondervonden maar het is bekend en komt vaker voor, zeker als je gaat lopen rondwandelen op ketamine. Ik vind het zelf een erg prettige drug, omdat het je een staat van bewustzijn geeft die ik met geen enkele andere psychedelica kan vergelijken.

Schadelijkheid: Bij chronisch gebruik van ketamine kan lijden tot oa geheugenproblemen en problemen met andere cognitieve vaardigheden, uit studies blijkt wel dat bij occasioneel gebruik deze schade telkens volledig hersteld.
Vorige  1 ... 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen