PNXRMX schreef:
EDIT: Niet veel last gehad van hallucinaties of geen last gehad van hallucinaties? Hallucinaties en MDMA horen niet echt bij elkaar volgens mij

Wel bij extreem hoge doseringen trouwens, dus als je aan zo ff's gaat snoepen enzo, kan het zo wel even gebeuren dat je opeens gaat hallucineren. Ik raad het af, omdat het 100% zeker een partij hersenschade oplevert, maar naar horen zeggen is het wel vet.
Komt omdat MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, en hoge concentraties MDA zorgen voor hallucinaties, daarom moet je al behoorlijk wat op hebben eer je genoeg MDA hebt geproduceerd om te gaan hallucineren.
Voor de rest moeten wel meer mensen overgeven bij de coming up van xtc. Een meid wat af en toe meegaat heeft een zwakke maag, en bij elke pil die ze neemt gaat ze over haar nek, best naar. Nuja ze nam opzich ook gewoon een te zware pil moet ik toegeven. Maar je kent dat ongeduldige vrouwen zus zo, nemen ze eerst een halve canadees, komt ie niet snel en hard genoeg, pakken ze een halve bij gaan ze kotsen en bankie zitten. Niks voor mij