Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

Robbie schreef:
3 puntzakken friet en een kroket maar dat is er weer allemaal uitgekomen toen XD Trouwens.. Die heetten blauwe kersen.. Mja voor de rest heb ik alleen maar goede ervaringen..

Misschien juist teveel gegeten dan :P

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23075
Rond de 120mg MDMA, geen zooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 17:41 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
EDIT: Niet veel last gehad van hallucinaties of geen last gehad van hallucinaties? Hallucinaties en MDMA horen niet echt bij elkaar volgens mij :P

Wel bij extreem hoge doseringen trouwens, dus als je aan zo ff's gaat snoepen enzo, kan het zo wel even gebeuren dat je opeens gaat hallucineren. Ik raad het af, omdat het 100% zeker een partij hersenschade oplevert, maar naar horen zeggen is het wel vet.

Komt omdat MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, en hoge concentraties MDA zorgen voor hallucinaties, daarom moet je al behoorlijk wat op hebben eer je genoeg MDA hebt geproduceerd om te gaan hallucineren.

Voor de rest moeten wel meer mensen overgeven bij de coming up van xtc. Een meid wat af en toe meegaat heeft een zwakke maag, en bij elke pil die ze neemt gaat ze over haar nek, best naar. Nuja ze nam opzich ook gewoon een te zware pil moet ik toegeven. Maar je kent dat ongeduldige vrouwen zus zo, nemen ze eerst een halve canadees, komt ie niet snel en hard genoeg, pakken ze een halve bij gaan ze kotsen en bankie zitten. Niks voor mij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Maar je kent dat ongeduldige vrouwen zus zo, nemen ze eerst een halve canadees, komt ie niet snel en hard genoeg, pakken ze een halve bij gaan ze kotsen en bankie zitten. Niks voor mij :thumbdown:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 18:34 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
EDIT: Niet veel last gehad van hallucinaties of geen last gehad van hallucinaties? Hallucinaties en MDMA horen niet echt bij elkaar volgens mij :P

Wel bij extreem hoge doseringen trouwens, dus als je aan zo ff's gaat snoepen enzo, kan het zo wel even gebeuren dat je opeens gaat hallucineren. Ik raad het af, omdat het 100% zeker een partij hersenschade oplevert, maar naar horen zeggen is het wel vet.

Komt omdat MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, en hoge concentraties MDA zorgen voor hallucinaties, daarom moet je al behoorlijk wat op hebben eer je genoeg MDA hebt geproduceerd om te gaan hallucineren.

Ik zat op een bankje op Mysteryland, keek naar het hek en die begon ineens opzij te schuiven, en de grond eronder naar de andere kant. Ik wist dat het niet echt zo was dus ik wreef in m'n ogen en toen was het weg. Had nou niet bepaald een hoge dosering achter mn kiezen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 18:42 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
Ik zat op een bankje op Mysteryland, keek naar het hek en die begon ineens opzij te schuiven, en de grond eronder naar de andere kant. Ik wist dat het niet echt zo was dus ik wreef in m'n ogen en toen was het weg. Had nou niet bepaald een hoge dosering achter mn kiezen zitten.

Wat en hoeveel, want dat heb je echt niet na 2 100mg mdma pilletjes netjes verspreid genomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 19:11 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Mike-O schreef:

Wat en hoeveel, want dat heb je echt niet na 2 100mg mdma pilletjes netjes verspreid genomen...

1 dikke lik mdma, 1 groen nijntje en daarna nog 2 kleine likjes. Tussen half 5 (denk ik) en half 9 verspreid. En pas op het einde ging ik raar zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 19:22 

Donateur

hahaa.. jaa ben nu in totaal 2x volgas gaan hallucineren door mdma. jaa Tolerantie :oh: 2x had ik in totaal 1 gram in me mik zitten over heel de avond. :thumbdown: Maarja dat gaat dus echt NOOOOOOIT meer gebeuren! want was helemaal klote :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 19:40 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
DarkBeatz schreef:
Mike-O schreef:

1 dikke lik mdma, 1 groen nijntje en daarna nog 2 kleine likjes. Tussen half 5 (denk ik) en half 9 verspreid. En pas op het einde ging ik raar zien..

Klinkt anders als aardig veel, moeilijk te zeggen met die likken, maar je zal vast wel boven de 300mg mdma hebben gezeten in totaal op die 4 uurtjes, dan is het niet meer zo gek hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 20:43 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
DarkBeatz schreef:
Mike-O schreef:

Niet bepaald hoge dosering? :') Dit kan zo al 500 mg zijn, ligt natuurlijk aan hoe groot de likken (en je vingers) waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Top van mn wijsvinger zat vol, niet helemaal wit natuurlijk maar je snapt me wel. Pil rond de 150 mg? En daarna nog 2 kleine vingertoppen. Zal misschien net iets meer dan 300 gram zijn geweest. In de bus onderweg naar huis heb ik alles er ook weer netjes uitgegooid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Top van mn wijsvinger zat vol, niet helemaal wit natuurlijk maar je snapt me wel. Pil rond de 150 mg? En daarna nog 2 kleine vingertoppen. Zal misschien net iets meer dan 300 gram zijn geweest. In de bus onderweg naar huis heb ik alles er ook weer netjes uitgegooid..

:woot:

...

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 21:21 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Mike-O schreef:

:woot:

...

^^

:$ mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 21:23 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:

Ok :) milligram bedoel je natuurlijk. Maar da's nog genoeg om te kunnen gaan hallucineren.

Ik heb nog nooit gehallucineerd, zou het op zich wel een keer willen ervaren. Maar het gevoel dat je dan al blijvende hersenschade hebt opgelopen spreekt me tegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 21:32 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Ok :) milligram bedoel je natuurlijk. Maar da's nog genoeg om te kunnen gaan hallucineren.

Ik heb nog nooit gehallucineerd, zou het op zich wel een keer willen ervaren. Maar het gevoel dat je dan al blijvende hersenschade hebt opgelopen spreekt me tegen :x

Verstandig! Drugs is leuk, maar mooi verantwoord ermee omgaan houd drugs leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, ik heb m'n verpakking klaarliggen. 4 stuks FF, klaar voor inname :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 22:23 

Hardtraxxer

Heb het al vaker meegemaakt, hallucineren.. meestal na pillen.
Haha ja het is wel grappig zolang je er mee om kunt gaan, dan word het ook niet erger (op het moment zelf).

Ik zag voornamelijk bankjes en staytichen >.< en een muur waar ik niet omheen dacht te komen :surrender:
dan kijk je even weg en dan weer terug en dan is het er niet meer, erg vaag allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 22:28 

Donateur

Dat hallucineren is wel chill maar dat is een overduidelijke indicatie dat je veel te ver bent gegaan.
1 keer gehad, toen zag ik echt ernstig vage dingen om me heen. De bus die ineens een hele lange tunnel werd, de mobiel van mn vriend werd ineens een mok met cup a soup en dieren langs de snelweg... ging gewoon te ver.
Daarna op wat hele lichte vervormingen na (snorretjes op kleine afbeeldingen op mn telefoon ofzo) nooit meer gehad. Wat ik wel en denk ik iedereen altijd heeft zijn hele vreemde closed eye visuals. Altijd als m'n ogen dichtvallen zie ik de meest idiote dingen voor me die totaal nergens op slaan. En als je erover na probeert te denken ben je het gelijk weer vergeten haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:27 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Crosspost uit QBase topic. Degenen die ook dit shirt willen kunnen me PM'en :thumbup:

Afbeelding
Ik heb inmiddels wel al een aantal logo's vervangen (Nike, dolfijntjes, paarse ster) en wat verschoven maar meerderheid is hetzelfde :thumbup:

JAJAJA HIJ GAAT BESTELD WORDEN!!!! :yay:

Voor q-dance presents Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 14:22 

Hardtraxx Addict

ik hallucineer soms lichtelijk, maar dat is best geinig! hoor van heel veel mensen dat die al staantafels hebben gezien haha een maat van me zag op defqon mensen in jacuzzi's zitten :lol: zelf heb ik altijd dat als ik op zoek ben naar een bekende, dan zie ik diegene bijna in iedereen.. :P zo gebeurt het wel eens dat je bij heel vreemde mensen staat en dan denkt.. oh dit is mijn groep helemaal niet!

kortom als het zo blijft kan ik er om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 14:33 

Wel meer zien staantafels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 17:38 

Donateur

Soms ga ik wellis licht hallucineren op feesten. Gezichten zijn natuurlijk donker op die feesten, en door schaduwen op gezichten ga ik soms mensen met haren op hun gezicht zien of hele erge wratten. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 18:44 

Donateur

NaarDeQlote schreef:
ik hallucineer soms lichtelijk, maar dat is best geinig! hoor van heel veel mensen dat die al staantafels hebben gezien haha een maat van me zag op defqon mensen in jacuzzi's zitten :lol: zelf heb ik altijd dat als ik op zoek ben naar een bekende, dan zie ik diegene bijna in iedereen.. :P zo gebeurt het wel eens dat je bij heel vreemde mensen staat en dan denkt.. oh dit is mijn groep helemaal niet!

kortom als het zo blijft kan ik er om lachen

Hehe ja het verschijnsel "jij lijkt fucking veel op een vriend van mij!"
Dat soort mensen zie ik altijd. Behalve mijn daadwerkelijk eigen vrienden die ik kwijt ben :')

Wel grappig, op Defqon zag ik zo iemand en sprak hem aan, effe mee staan lullen... 6 weken later op Dominator zie ik diezelfde gek weer, uiteraard helemaal van de kaart... Hebben allebei enorm staan lachen toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 00:55 

Hardtraxx Veteran

Ik hallucineer nooit of zo weinig dat het mij niet opvalt :( Ondanks dat ik toch meerdere keren VEEL te veel heb gebruikt. Meestal steekt m'n lijf een stokje als ik op t punt sta om vage dingen te zien en ben ik weer bijna volledig mezelf op zo'n moment. Veel ups & downs hier meestal :(

Wel vaak dat ik mensen volledig herken, maar als ik even beter kijk zijn ze het duidelijk niet. Maar dat is ook het maximum wat ik behaald heb qua hallucineren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 10:54 

Donateur

Vandaag weer lekker van de kaart geweest .
Wil niet weten hoe ik erbij liep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:00 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Vandaag weer lekker van de kaart geweest .
Wil niet weten hoe ik erbij liep :lol:

Viel wel mee toch :thumbsup:
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen